Tämän palstan aktiivisuuden tietäen gallupin ykköstila lähtenee yhdellä äänellä, mutta yritetään silti:
Mikä on paras ääniteformaatti?
Äänestän vinyylisingleä! Silloin kun on aikaa keskittyä musiikinkuunteluun, singlelaatikosta löytyy sopivia biisejä joka fiilikseen. Vielä 70-luvulle asti myös b-puolilta löytyi hyvää kuunneltavaa, monesti jopa parempaa kuin a-kyljiltä.
Formaattigallup
2
1325
Vastaukset
- formaatti
sopivaan tilanteeseen; normikotikuunteluun lp-levy, autoon cd, kaupungille mp3, kotibileisiin maxi-sinkut. 45 -sinkut ja c-kasetti möksälle. siis ääni LP-levylle !!
Vinyyli jyräsi gallupissamme, kuten saattoi arvata, ja galluppitulosta säestää perjantaina divarissa kuulemani kommentti. Muuan mies kehui ostaneensa levysoittimen ja sen jälkeen monia upeita levyjä vinyyliformaatissa. Olen samaa mieltä: helsinkiläisdivareiden soul-vinyylivalikoima on tällä hetkellä uskomattoman laaja, mitä ei olisi voinut ennustaa joskus 10 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858