nyrkkinainti

"alkanut miettimään"

en tiedä kuuluuko tälle osastolle, mutta kysyn nyt kuitenkin. eli kysymykseni kuuluu, onko fistaus mitenkään vaarallista naiselle?venyykö siinä paikat pitemmän päälle?muita haittoja? tämä sinänsä alkoi mietityttämään, koska viime kerran jälkeen, minulta "pääsi vahinko", eli kun yskäsin, tuli pissia reisille. heti heräsi kysymys, vaurioittaako tämä paikkojani tms..?

olisin kiitollinen vastauksista. ja kysymykseni voi tuntua tyhmälle,mutta minkäs teen =/

25

23863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpåo

      Ovat jo venyneet piloille,otan osaa.

    • reilu40

      Ei se pilalla ole, tilapäistä venymää. Alapään lihaksia pystyy treenaamaan niin kireys palaa ja tuntuu vielä paremmalta.

      • "alkanut miettimään"

        en minä pelkääkään, että se vielä pilalla on. jos nyrkin jälkeen työntää k****n, niin kyllä se tuntuu sisällä ja miehestäkin tuntuu tiukalle. mutta pelottaa vaan just tuo, että miten alapää käyttääntyy vuosien päästä. nythän minulla on ikää 27v.


      • varros
        "alkanut miettimään" kirjoitti:

        en minä pelkääkään, että se vielä pilalla on. jos nyrkin jälkeen työntää k****n, niin kyllä se tuntuu sisällä ja miehestäkin tuntuu tiukalle. mutta pelottaa vaan just tuo, että miten alapää käyttääntyy vuosien päästä. nythän minulla on ikää 27v.

        Miten ihmeessä se vois tuntua munassa tiukalta jos sinne reikääs nyrkki uppoo,ei jumalauta sentään.


      • Mncb
        varros kirjoitti:

        Miten ihmeessä se vois tuntua munassa tiukalta jos sinne reikääs nyrkki uppoo,ei jumalauta sentään.

        Tiedätkös kuinka suuri vauva on tunkiessaan sieltä pihalle? Ja silti se värkki tuntuu edelleen hyvältä - kunhan vaan on palautunut :)


      • eriasia
        Mncb kirjoitti:

        Tiedätkös kuinka suuri vauva on tunkiessaan sieltä pihalle? Ja silti se värkki tuntuu edelleen hyvältä - kunhan vaan on palautunut :)

        Kaikki reiät joihin mahtuu nyrkki on löysiä,usko se!
        neitsyen pilluun sopii kaksi sormea,se on tiukka.


      • talvio
        "alkanut miettimään" kirjoitti:

        en minä pelkääkään, että se vielä pilalla on. jos nyrkin jälkeen työntää k****n, niin kyllä se tuntuu sisällä ja miehestäkin tuntuu tiukalle. mutta pelottaa vaan just tuo, että miten alapää käyttääntyy vuosien päästä. nythän minulla on ikää 27v.

        hei haloo nyt tyttö... synnytyksen jälkeen paikat kyllä palautuu mutta jos synnytyksiäkin monta peräkkäin vuoden välein niin kyllä väljyyttä on ... siin ei jumpat auta , jos harrastat tuota pitkään.. ja olet sitten viisikymppinen niin varmasti kuljet vaipat pöksyissä.. mitä vanhemmaksi tulet sitä huonommin paikat palautuu, jos sit koko ajan harrastaa on täysin selvää että, venyy paikat... ja tiedän ammatin puolesta tämän asian... mieti että venyyhän se ilmapallokin mitä useimmin puhallat sen enemmän venyy. kui annat nuorena pilata itsesi...


      • vousse
        varros kirjoitti:

        Miten ihmeessä se vois tuntua munassa tiukalta jos sinne reikääs nyrkki uppoo,ei jumalauta sentään.

        naisen paikat on venyvät ja palautuvat, oletko sä noin juntti että et tiedä naisesta ton vertaa, kyllä se nainen palautuu synnytyksestäkin. biologian tunnille urpo


      • eri juttu
        Mncb kirjoitti:

        Tiedätkös kuinka suuri vauva on tunkiessaan sieltä pihalle? Ja silti se värkki tuntuu edelleen hyvältä - kunhan vaan on palautunut :)

        synnytyksessä kohdunkaula ja (sen mukana emätin) "aukeavat" noin 10 cm jotta vauva mahtuu syntymään, jos synnyttäjä yrittäisi pusata sitä vauvaa ennen kuin on täysin avautunut, paikat siinä repeää.
        Synnytyksen jälkeen ne sulkeutuvat takaisin. Tosin harvoilla varmaankaan täysin ennalleen palautuvat. Jumppaamalla saa kyllä paikkoja kiinteämmiksi on synnyttänyt tai ei.

        Mutta kun puhutaan normaaliolosuhteista (siis ei synnytyksestä) en tajua miten kukaan, jolla ei ole grand canyonia jalkovälissään haluaisi ruveta venyttämään paikkojaan pilalle nyrkillä tai muulla ylisuurella värkillä.. outoa on mielestäni...


      • 35-vuotiaana
        "alkanut miettimään" kirjoitti:

        en minä pelkääkään, että se vielä pilalla on. jos nyrkin jälkeen työntää k****n, niin kyllä se tuntuu sisällä ja miehestäkin tuntuu tiukalle. mutta pelottaa vaan just tuo, että miten alapää käyttääntyy vuosien päästä. nythän minulla on ikää 27v.

        voit sitten piilotella siellä vaikka mäyräkoiraa


    • -Satu-

      Toi fistaaminenhan ei varsinaisesti kohdistu virtsarakkoon,mutta sen onnistumiseksi on osattava rentouttaa lantiopohjanlihakset jotka voi aiheuttaa noita vahinkoja.Joten treenaamaan lohaksia ja kehonhallintaa että osaa tarvittaessa rentouttaa ne.
      PS: tuntuu kyllä hyvälle!!

    • kanssasisar...

      Mitäs tämä tällainen naisen paikkojen repiminen on?Ottakaas siskot järki käteen.Kaikkea sitä annatte itsellenne tehdä!

      • hiphei

        Kannattas sunkin antaa jottain itelles tehä ni tiiät mistä puhut.Ei todellakaan mitään repimistä,vaan äärimmäistä hellyyttä ja aikaa vaativaa puuhaa..Kerran sain sitä yheltä ukolta ja voin sannoo että siinä vierähti koko yö..Kyyti oli sen laatuista,et tiesi kyllä saaneensa!


      • irorit
        hiphei kirjoitti:

        Kannattas sunkin antaa jottain itelles tehä ni tiiät mistä puhut.Ei todellakaan mitään repimistä,vaan äärimmäistä hellyyttä ja aikaa vaativaa puuhaa..Kerran sain sitä yheltä ukolta ja voin sannoo että siinä vierähti koko yö..Kyyti oli sen laatuista,et tiesi kyllä saaneensa!

        mä kerran pääsin naimaan isoa naista ja pillu oli löysä iso väljä
        laskin spermat sisään ja nainen oli viel kimois työnsin sinne muutaman
        sormen ja tuntu et paikat antaa perikiks lopulta ko hyrkin 10 hanhsaka
        on tiukka mulle ja se pillu oli sitä kokoo
        nainen aivan villinä ja mä panin sitä nyrkillä kunnolla nainen vikiseen
        haluas ja nautinost aivan hulluna mul alko ottaa eteen ja laitoin
        munan sen suuhun,ei ollut ennen imenyt kullia otti suihin halulla
        ja saatii yhaikaa upee orkku muija niel speramat ja nuol mulkun
        viel puhtaaksi.pillu sykky kun ilatähti ja sano et ei koskaan ole saanut niin upeeta
        orkkia ennen


    • kaalimato.com

      Hei.
      Fistaamista harrastavat henkilöt osaavat vastata tähän kysymykseen varmasti parhaiten.
      Emätintä ympäröivät lihakset venyvät ja menettävät elstisuuttaan iän -ja hormonaalisten muutosten myötä. Synnytys ja mahdollisesti fistaaminenkin venyttävät emätintä jonkun verran, mutta säännöllisellä lantionpohjalihasten harjoittamisella lihakset palautuvat venytyksestä paremmin ja pysyvät kauemmin voimakkaampina.
      Yksi merkki lantionpohjalihasten heikkenemisestä voi olla virtsan karkailu ponnistelujen esim. yskäisyn, nauramisen, hyppimisen aikana.

      Liukuvoiteen käyttö fistingissä on oleellista, jotta limakalvovaurioilta vältytään. Omia tuntemuksia on hyvä kuunnella. Jos jokin tuntuu epämiellyttävältä ja kivuliaalta kannattaa se lopettaa.

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • tulee muuten

      aivan eri reijästä vaikka kuuluukin sinne huvittelukeskukseen ,kurkaahan esikerralla tarkemmin tuote niin tiedät mistä pissitään.

    • mävaannn

      harrastettu vuosia on ja ei vaimolla ainakaan pissit karkaile. lienee yksilöllistä tosin mutta pissat kun voi alkaa vanhemmuuten karkailemaan muutenkin olipa sitten harrastanu fistausta eli ei

      • mamman-76

        ja nautti todella kun kumihanskakädessä ja paljon liukkarin kera työntelin nyrkkiä hänen tavaraan. Eikä se koskaan valittanut virtsan karkailusta. Päin vastoin ihmetteli niitä joilla sitä tapahtuu. Käy ilmeisesti siihen paljon puhuttuun g pisteeseen, siksi tekee naisille gutaa! ;)

        Eli ei se vaarallista oo jos tekee rauhassa ja kunnolla käyttää liukastetta.


    • Nuorena

      Nuorena yllätyin kun vanhemmalta naiselta roisku ja anto tulla koko pissat mun päälle. Tykkäs kun katselin ja levitti sormillaan ja antoi kunnolla roiskua,

      • gghaga

        tarviiko olla synnyttänyt että voi alkaa nyrkillä pisteleen?

        ja tarviiko värkkiä venytellä apukeinoin ennenkuin alkaa olemaan mahdollista?

        vai onko se tosiaan niin että kun vain onnistuu rentouttamaan alapään lihaksensa niin se on siinä?


    • khfffffhkkfdfffghjjj

      Ikävä kyllä täytyy sanoa että vaikka sen sais ajan kanssa kuntoutettua tiukemmaks, on se löysempi aina kuin sellasen joka ei ole nyrkkinaintiin lähtenyt.
      Mutta jos miehellä hiton iso kalu, ei kai siinä sitten mitään.
      Pikkumuna saattaa olla ihmeissään kun ei pillu enää tunnu ja päinvastoin muija lähtee ettiin paksua kalua...

    • Fist43

      Itse olen 43-vuotias nainen ja mieheni saa sisääni molemmat nyrkkinsä. Olemme fistanneet n. 15 vuotta ja vaginani on kuulemma tiukka kuin nuorella tytöllä. Treenaan vaginan lihaksia päivittäen ja käytän myös jättidildoja... Jatka vaan kivaa harrastusta!

    • sergeit

      Sulle tuli oso orkku mun mues nai hyrkillä
      Pillus on niin väljä etti mikää kyrpä sitä täytä
      joten käsi on ainut millä saat kunnolla
      Me kavein kans pantiin kerran vasaava
      mä nain hyrkillä ja kaveri pani anukseen
      nainen sai niin mega orkun et mahlat
      ja kuset lensi yhikaa
      Sitä sun kansi koitaa ens kerralla
      meil kökemust jos taviit apua

    • IM_THE_BOSS

      NYRKKI PERSEESEEN!

    • venyyvenyy

      Lopeta heti. Jos nyt karkaa pissat, seuraavaksi kakat; sulkijalihaksesi ovat vaurioituneet. Ei siinä paljon jumpat auta, vaippoja saat käyttää loppuikäsi.
      Miksi harrastat näin sairaita lajeja?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe