Pissahätä kesken seksin!

Hanna-Riikka

Kertokaa kokemuksianne! Tuleeko pissahätä helposti kesken seksin? Miehet ja naiset?

9

1890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pissahätä

Minulla aivan sama juttu.

• Anonyymi

Tulehdusriski pienempi kuin säästää pissa hädän sen jälkeen. Virtsa desinfioi paikat, ei kannata pissata seksin aikana vaan aina vasta jälkeen.

• Leelia

mikä asento aiheuttaa "hädän". Tuskin se yllättää kaikissa asennoissa.

• kus kus

pissille ihan normaalia eikä haittaa:)) huumoria peliin.Ja tauon jälkeen voi taa aloittaa uudelleen ..

• Kansanparantaja

Minulla taitaa olla melkein sama vaiva kuin Sinulla. Monta kertaa kusella ollessani tahtoo tulla seksi mieleen, mutta reippaasti olen vaan jatkanut kusemista. Valmista on aina tullut.

• Kesäkolli

Mulla kans tahtoo aina kustessa tulla seksi mieleen, mutta se on vaan hyvä asia. Mulla on nääs niin pieni, että muuten siitä ei oikein otetta saisikaan. Kun ajattelee seksiä, niin peli hieman suurenee, ja kuseminen on silloin siistimpää hommaa.

• kokemus

Hei, jos alkaa tuntuu siltä, se on hyvä juttu, sen kuin jatkaa, se on upee g-pisteorgasmi tiedossa =)

• Anonyymi

G-pisteen stimulaatio aiheuttaa pissahädän kaltaisia tuntemuksia, kunnes kääntyy orgasmin puolelle.

• Anonyymi

Tilanteeni oli toivoton, minä ja mieheni olimme avioeron partaalla. Olin kauheassa tilassa ja tunsin, etten enää jaksanut elämääni. Sain tietää pappi TAKUTAsta, jolle tulin paljon arvostelua hänen temppelistään, ja otin häneen yhteyttä. Pappi TAKUTA teki minulle jälleennäkemisen rakkausloitsun ja nyt meillä menee taas paremmin kuin koskaan ennen. Kiitos paljon pappi TAKUTA avioliittoni pelastamisesta. Voit ottaa yhteyttä pappi TAKUTAAN hänen sähköpostiinsa (egbedietakuta @ gmail . com) tai whatsappilla tähän puhelinnumeroon (+ 165 920 27 218). Hän tekee myös seuraavia: 1) Lottovoitto2) Kadonnut rakkausloitsu. 3) Avioeroloitsu. 4) Avioliittoloitsu. 5) Sitoutumisloitsu. 6) Eroloitsu. 7) Karkottaa entisen rakastajan. 8.) Haluat ylennyksen toimistossasi. Kaikki kohtaamasi ongelmat ovat 100 % turvallisia ja taattuja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      194
      6620
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5513
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      284
      3534
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      127
      3483
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      111
      2501
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2170
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1966
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      54
      1937
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1793
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      104
      1498
    Aihe