the Saints teki kaksi todellista punkin klassikkoa. (I´m) Stranded ja Eternally Yours. Nyt ne on ilmestyneet remasteroituina versioina, bonuksena mm, makeita singlebiisejä. Mulla on ollu kolme niiden ekaa vinyyliversioina. Viime kesänä ostin nää uudet cd versiot. Voi jumalauta miten komeita biisejä. Ja Chris Bailey on yksi rockin ja punkin mieslaulajista, jolla upea ääni. Hienolla asenteella ja hyvillä melodioilla ja rajuilla kitaroilla soitettua täydellistä musiikkia. Se kolmaskin levy on hyvä, siinä on sekoitettu bluesia ja punkia keskenään, sekin on hieno albumi. Näihin levyihin ei sitten kyllästy millään. Ei vielä yli kolmessakymmenessä vuodessa.
the Saints
77-09
3
342
Vastaukset
- ZZZZ Zombie
Saintsin (I´m) Stranded on aivan mieletön levy. Kannatta hankkia se remasteroitu versio jossa 8 upeeta bonusbiisiä. Punkin kermaa!!!!!!!!
- punk uuno
Ostin ton levyn. Täst ei punk enää paremmaks muutu. Yht hyvää voi ol mut ei parempaa. Rajuu kamaa, kovii biisei. Rrrautaa! &%¤?=?/(&"#!**
- Gothic Rocker
Jep! Tätä oli ja on hyvä punk. The Saints: I´m Stranded. Energisiä tarttuvia biisejä. Rajua. Chris Baileyn hieno ääni. RRRRROCK!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1171783Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2501474- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883