Haluan toista miestä

Diisa

Siinäpä se tuli, haluan toista miestä. Olen turvallisesti kihloissa hyvän miehen kanssa, kaikki muu sujuu paitsi seksi, jota saan noin kerran-pari kuukaudessa. Tähän asti olen hillinnyt himoni ja hallinnut haluni ja ollut edes jollain tasolla tyytyväinen elämääni, mutta.. Olen tavannut miehen, joka saa minut syttymään katseellaan, pöksyni märäksi kosketuksellaan, olen pulassa. Olen pyrkinyt koko kolmekymppisen elämäni ajan uskollisuuteen, mutta nyt olen päästänyt toisenlaiset ajatukset valloilleen. Mitään tuhmaa tai tyhmää en ole vielä tehnyt, vaikka mieli tekisi. Olen kertonut miehelleni haluavani toista miestä, mies ilmoitti jättävänsä minut jos petän. Toisaalta ymmärrän häntä hyvin, toisaalta olen vihainen: hän ei anna minulle tarpeeksi seksiä, mutta ei salli minun hakea sitä myöskään muualta. Tuntuu että olen haluineni umpikujassa enkä pysty keskittymään mihinkään, syyttelen myös itseäni omasta kevytkenkäisyydestäni. Tämä toinen mies vastaa tunteisiini, en siis ole vailla uutta suhdetta vaan pelkkää raakaa seksiä. Auttakaa ja kertokaa, haukkuakin saa jos huvittaa :/

11

4559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä just

on, ku kaikkea ei voi samalla kertaa saada!!
      minä olen eronnut ja seksiä kyllä tarpeen vaatiessa
      saa, mutta sitä "ilta-kainaloa" ja asioiden jakamista ei nyt ole saatavilla. jostain on aina luovuttava!

• on tässä

kyseessä.

Kuinka moni nainen kirjoittaa "pöksyni märäksi kosketuksellaan"

Menehän nuori karvaton teinipoika nyt äitisi syliin takaisin lepäämään. Pöksyjä hän ei tosin enää voi sinulta vaihtaa vaan sen tulisi sinun opetella se nyt itse vaikka ne välillä kusesta kastuvatkin.

• Provojenäiti

homppelin kaltaisellesi puppelille piisaavan.

• DG.

Onko tämä sun mies kertonut syytä haluttomuuteensa? Oletko edes keskustellut hänen kanssaan asiasta kunnolla? Kuinka usein sä sitä seksiä janoat ja meneekö se melkein jo pakkopullaksi? Eiköhän nyt kaikki miehet alussa "vastaa" tunteisiin, että saavat mitä ovat hakemassa. Kohta sä huomaat olevasi yksin ja olet menettänyt heidät kummatkin tyhmyytesi ja himojesi takia.

• Diisa

Kihlattuni on kertonut ettei ole koskaan ollut kovinkaan halukas, että on enempi pidättyväisempää sorttia. Suhteemme alussa seksiä ei ollut yhtään enempää kuin nykyäänkään, olin vain silloin niin rakastunut etten kokenut asiaa ongelmaksi, hellyyttä ja kunnioitusta riitti seksinkin edestä. Nyt pari vuotta myöhemmin tuntuu vaan että puren kohta puuta himoissani, mies ei lämpene yrityksiini, sanoo vaan ettei tee mieli eikä huvita. Olen kaunis, en haise pahalta, muut antavat ymmärtää haluavansa mua omankin ukkoni edestä, toki uskon yksiavioisuuteen mutta alan olla niin puutteessa että menee järki. Parisuhdeterapiaan mieheni ei halua, sitäkin olen ehdottanut. Sanoo vaan että halumme eivät kohtaa ja häntä tulee ymmärtää, niin kai sitten.

• pillunORJA
        Diisa kirjoitti:

Kihlattuni on kertonut ettei ole koskaan ollut kovinkaan halukas, että on enempi pidättyväisempää sorttia. Suhteemme alussa seksiä ei ollut yhtään enempää kuin nykyäänkään, olin vain silloin niin rakastunut etten kokenut asiaa ongelmaksi, hellyyttä ja kunnioitusta riitti seksinkin edestä. Nyt pari vuotta myöhemmin tuntuu vaan että puren kohta puuta himoissani, mies ei lämpene yrityksiini, sanoo vaan ettei tee mieli eikä huvita. Olen kaunis, en haise pahalta, muut antavat ymmärtää haluavansa mua omankin ukkoni edestä, toki uskon yksiavioisuuteen mutta alan olla niin puutteessa että menee järki. Parisuhdeterapiaan mieheni ei halua, sitäkin olen ehdottanut. Sanoo vaan että halumme eivät kohtaa ja häntä tulee ymmärtää, niin kai sitten.

vittu mikä dille. voi voi ja kerron kumppanilleni haluavani toista, VITTU MITEN SÖDEEEE!!! aatteleppa pmalle kohalles. ota ja eroa, kunvittuas kuumottaa.luuseriiiiiiii

• oona
        Diisa kirjoitti:

Luuletko ja luuleeko miehesi tosissaan, että voit loppuelämäsi ymmärtää ja nääntyä seksin puutteessa? Jos asiaa ihan järjellä ajattelee, niin kyllä seksi on parisuhteessa melko suuressa roolissa; se on ainoa asia, joka erottaa ystävän rakkauden eroottisesta rakkaudesta. Koska halunne eivät kohtaa, niin se vaikuttaa tunteisiinne puolin ja toisin. Eli ne viilenee kunnes kuolevat kokonaan :(. Rakastumisen tunne kestää enimmillään kaksi vuotta: Olette olleet juuri sen ajan yhdessä? Eikö tässä vaiheessa kannattaisi tunnustaa, ettet voi olla tyytyväinen tässä suhteessa? Etenkin kun mies ei halua tehdä asialle mitään.

• olet...
        pillunORJA kirjoitti:

vittu mikä dille. voi voi ja kerron kumppanilleni haluavani toista, VITTU MITEN SÖDEEEE!!! aatteleppa pmalle kohalles. ota ja eroa, kunvittuas kuumottaa.luuseriiiiiiii

selvästi sivistymätön ja tyhmä. Saatko jotain tyydytystä siitä, että ilmaiset itseäsi mahdollisimman karkeasti? Sinustako kerran-pari kuukaudessa on suht tuoreessa suhteessa normimäärä..?

Aloittaja on ilmaissut ajatuksensa kumppanilleen, jonka kanta asiaan on lähinnä tasoa "no voi-voi". Suhde pyörii siis miehen ehdoilla - hänelle riittää haaleahko seksi kerran-pari kuukaudessa, eikä hän ole halukas millään tavalla tulemaan aktiivisempaa osapuolta "vastaan"... Minusta hiton itsekkäästi ajateltu. Hyvä seksi on kuitenkin oleellinen osa suhdetta - eikä tuo tilanne tuosta ainakaan paranemaan tule... Pitäisikö siis lyödä vaakakuppeihin kaikki suhteen hyvät ja huonot puolet..? Lapsiahan ei ole, joten erokaan ei sikäli olisi mikään "a big deal"...

• jljdjaösdj

Oli provo tai ei, mut varmasti aika tyypillinen tilanne monessa suhteessa.

Ei sun kyllä olisi pitänyt kertoa miehellesi haluavasi toista miestä. Ei tuollaisia mielessä pulpahtelevia ajatuksia (suhteelle vahingollisia) tule kertoa puolisolle, ne on sun iki-omaa mielenliikettä.

Puhu vain miten pahalta sinusta tilanne tuntuu, siis ilmaise tunnetilaasi. Kuuntele senjälkeen mitä miehelläsi on sanottavaa, ja ole mieluummin herkkä lukemaan hänen tunteitaan, kuin kuuntelemaan vastaväitteitä.

On paljon mahdollista että sun miehesi yksinkertaisesti pelkää seksiä valtavasti, koska hän ehkä kokee että olet asettanut sen onnistumiselle ikäänkuin ehdon hänen koko olemassaololleen miehenä ja sun puolisona.

Kyllä tuossa voisi olla paikallaan pieni parisuhdetaidon oppitunti, molemmille.

• Diisa

Eilen sitten keskustelimme taas kerran mieheni kanssa suhteemme tilasta, nyt sain jo vähän vastauksiakin. Taitaakin olla niin, että mieheni kovan ja miehisen ulkokuoren alla asustaa pikkupoika, vaikka hän antaa mielikuvan tosi isosta egosta, on hän silti tosi herkkis. Kaksi vuotta kesti ennen kuin aloin tajuta tämän, aika surullista.. No, hän sanoi minulle että häntä pelottaa miehenä tapani puhua asioista niiden oikeilla nimillä, luulen hänen tarkoittavan täälläkin kritisoitua (?) tyyliäni, mikä on sitten saanut monet luulemaan kirjoituksiani provoiksi. Toisaalta hän on kovin ylpeä minusta, kunnianhimostani, eteenpäinpyrkimyksistäni, "mulle ei vittuilla" -asenteestani (tavallaan siis miehisistä piirteistäni), toisaalta hän haluaisi että olen pehmeä, äidillinen ja kotiin liittyviin arvoihin keskittyvä. Tämä minussa ilmenevä ristiriita (mieheni sanoja lainaten "kuinka kukaan noin naisellinen ja kaunis voi olla noin kova") kuulemma sitten vaikeuttaa hänen suhtautumistaan minuun naisena ja heittää samalla varjon koko suhteemme fyysisen puolen ylle. Mieheni on nyt varannut ajan psykologille, jossa hän aikoo puhua asioistaan ja myös siitä, että epäilee omaa riittämistään minulle miehenä. Kuten jo kerroinkin, seksiä ei ole ollut kummoisia määriä koko suhteemme aikana, joten "ongelma" on ollut olemassa myös silloin, kun en nähnyt kuin hänet. Oma olokin on aika ristiriitainen nyt, toisaalta olen iloinen, että äijäkulta otti asiat nyt vakavasti ja olen valmis parisuhdeterapiaan mikäli se tulee ajankohtaiseksi, toisaalta haluaisin lyödä hanskat tiskiin ja etsiä miehen, joka arvostaisi myös mua sellaisena kuin olen. En osaa olla pelkästään pehmeä ja äidillinen, tässä maailmassa kun ei tunnu pelkästään niillä piirteillä pärjäävän. Meni vähän nyt off topic, mutta menköön. Kiitos kaikille tähän asti tulleista asiallisista vastauksista :)

• Anonyymi00011

Olin samassa tilanteessa ollessani noin kolmekymppinen ja mieheni seksikerrat hiipui.
      Olin baarissa ja oli tuttu ryhmä nuoria samassa pöydässä olivat lähdössä jonkun kämppään jatkoille, nuori Sari tyttö houkutteli matkaan , kuiskas lähde turvaksi katselin poikia kuiskasin et sinä turvaa tarve mutta lähdin auto tuli täyteen neljä poikaa ja kaksi naista.
      Perillä tuli heti juomaa ja musiikkia . Tanssin usean pojan kanssa ja tunsin että tätä olin vailla, pikku hiljaa aloin tuntea käsiä polvissa ja selässä tutntui hyvältä saada huomiota.
      Sari a en nähnyt vähänn aikaan kun tulin vessasta kuulin kihkeitä ääniä kurkistin ovelta kaksi poikaa pani alastonta Saria vapaasti.
      Menin olohuoneeseen toiset tiesi mitä näin pääsin istumaan kun molemmilta puolin tuli käsiä aika rohkeasti ohut pusero ei peittänyt kovia nännejä ja siitä se lähti olin aika pian alasti rinnat sai kunnon imuja näin edessäni paljaita jäykkiä kaluja tuntui ihanalta olla haluttava kun ensimmäinen kalu työntyi sisään en estellyt sain edestä ja takaa aina jonkun kalu oli suussa, ihana tunne kun kova kalua on sisässä ja laskee spermaa minuun tulin monta kertaa mies vain vaihtui.

Pidettiin taukoa ja olin valmis lähtemään kotiin Sari tuli viereen ja suuteli kuiskas annetaan pojille live esitys. Koskaan ei ole nainen maistanut minun rintaa se oli erilaista jotenkin en osaa sanoa kun laskeutui alas halusin sitä, pojat ei puhuneet mitään katsoivat vain kun sain orgasmin se oli ihanaa.
      En kerinnyt koskea Sariin pojat tuli joukolla meidän sekaan sain jatkuvasti orgasmeja isompia ja pienempiä. Kun päästiin suihkuun Sarin kanssa halasi ja kuiskas joskus kahdestaan ja kuiskas olen niin saanut että oksat pois, naurettiin ja pestiin puettiin vaatteet ja lähdettiin taksilla pois vein Sarin ja sain autossa ihana suudelman.
      Onneksi kotona kaikki nukkui pääsin peiton alle ilman kyselyjä. Olin monta päivää ihme tunne sisällä vaikka pelkäsin että sain jonkun taudin.
      En kertonut miehelleni kun on niin ihana olen monesti miettinyt miten päädyin siihen , ehkä olin liian pitkään ilman

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      25
      7515
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6176
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      119
      4276
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4224
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1971
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      51
      1893
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      1852
    8. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      146
      1759
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      45
      1564
    10. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      40