Olemme käyneet perheen kanssa kylpylöissä lähinnä aasian matkoilla. Samaa tunnelmaa turha unelmoida täällä kotisuomessa. Oletteko löytäneet tuotteita tai olisiko ideoita kuinka kotona päästä spa elämykseen? Kerran vuodessa reissussa on liian vähän.
Kylpylätunnelmaa kotiin
Nautin mielummin rauhassa
1
3424
Vastaukset
- viileä villi
Itse nautin perheeni kanssa ihan tavallisesta saunasta kun vähän panostaa tuoksuihin ja pesuaineisiin. Saan ystävättäreltäni lahjaksi amerikkalaisia Dermalogicasarjan tuotteita joissa on valloittavat tuoksut ja iho on silkin pehmeä varsinkin jos mieheni suostuu kuorimaan vartaloani myös selkäpuolelta.
Tuotteissa ei ole mitään synteettisiä hajusteita eikä väriaineita, eikä shampoo kirvele 2vuotiaan Valtsun silmissä. Ekan kerran tänä keväänä huomasin että myös suomalainen kauneushoitolan verkkokauppa myy tuotteita www.kauneushoitola.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043