Kysymys tuli jo otsikossa eli milloin nähtiin ensimmäiset minihameet Suomen kaupunkien kaduilla?
Mitä mieltä olet minihameista?
Luulisin että silloin kun minarit tulivat muotiin, riitti että sääriä paljastui. Sääristä riippumatta.
Minihameet Suomessa
4
345
Vastaukset
- mirame81
No voi näyttää jonkun päällä kauniilta jos oikein pitkäsäärinen hemaistus,mutta semmoset vesiraja pituiset ei kyllä kauheen hyvältä näytä ja varmaan aika epäterveellistä hiihdellä persepaljaana:D Itse en kyllä päälleni laittaisi pätkä kun olen:)
- milloin?
Pätkällehän ei sovi pitkätkään hameet?
Mun mielestä minihame näyttää suloiselta pienellä naisella. Eikä tartte olla perspaljaana.
Oikeastaan en edes pidä pitkäsäärisistä naisista. Ne ovat kuin hämähäkkejä. - mirame81
milloin? kirjoitti:
Pätkällehän ei sovi pitkätkään hameet?
Mun mielestä minihame näyttää suloiselta pienellä naisella. Eikä tartte olla perspaljaana.
Oikeastaan en edes pidä pitkäsäärisistä naisista. Ne ovat kuin hämähäkkejä.Siinä olet kyllä oikeassa...siis en pidä hametta ollenkaan.
- Anonyymi
mirame81 kirjoitti:
Siinä olet kyllä oikeassa...siis en pidä hametta ollenkaan.
Minihameiden kulta-aika Suomessa oli -60-70 luvun taitteessa toki niin kauan on käyttäjiä ollu kun hameitakin,entinen naisystäväni käytti aina kun ilmat salli,ja talvellakaan ei koskaan housuja aina pitkä takki mekon kanssa.
Korkokengät siihen vielä päälle ja talvella korkosaappaat,että toiset pukeutu näin ja toiset sitten siihen perus vaatekuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62469Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722301- 2021304
- 1121132
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig231978Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10847- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786