JARNO SARJANEN kuoli 21.2.2009 (63-vuotiaana) nopeasti edenneeseen sairauteen Meilahden sairaalassa. Nukkekodista se alkoi v.1968. Pienen pojan haaveet oli pitkään unohdettu helmi, kunnes muut esittäjät nostivat arvoiseensa maineeseen taas. Oli syrjäänvetäytyvä luonne.
Jarno Sarjanen kuollut 21.2.2009
5
904
Vastaukset
- Ikävä uutinen
Ikävä uutinen. Pienen pojan haaveet päätyi levylle monen artistin esittämänä, mutta kyllä Jarnon levytysversiot siitä ovat ainoita oikeita. http://www.myspace.com/jarnosarjanen
- <<<<
OMA IDOLINI JA KANTRIN IKI SUOSIKKI
- <<<<<<
olisi nastaa joskus kuunnella jarno sarjasen 1945-2009 levytyksiä mersun kasettisoittimesta kortin kera
tämän :"ehkä saan taas vanhan työn,lautaa kannan,naulaa lyön.Kun perille mä pääsen,sinne jään".
Hän on nyt perillä.baccus kirjoitti:
tämän :"ehkä saan taas vanhan työn,lautaa kannan,naulaa lyön.Kun perille mä pääsen,sinne jään".
Hän on nyt perillä.Tilasin juuri tän levyn. Eikä oo hinnall pilattu:
http://cdon.fi/musiikki/sarjanen_jarno/kaikki_levytykset_1968_-_1972-7810537
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827