Akryylikynnet Turusta?

Mattila

Mistä kannattaa Turussa ottaa rakennekynnet? Missä edulliset hinnat ja laadukas jälki? Kertokaa kokemuksia, hyviä ja huonoja.

11

2766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oanbduand

      Kukaan hyvä, joka tekee laadukkailla aineilla ei tee halvalla, edullisesti ehkä joskus. Hintaan vaikuttaa niin moni asia. Vuokrapaikat Turussa ovat pääkaupunkiseudun tasoa, vaikka hinnat ovatkin pääsääntöisesti edullisemmat. Kynsien laittaminen vie aikaa n.1,5-2h, samoin huollot. Tämän lisäksi maksetaan alv, eläkemaksut, materiaalit jne.

      Asiaan, katso paikallislehdestä, siellä on varsinkin tällä viikolla paljon tarjouksia naistenpäivin kunniaksi.

    • Lelle1111

      Hei!

      Itse käyn laittamassa Turun Satakunnantiellä olevassa liikkeessä, Dream nails. Subway ravintolaa vastapäätä. Aasialainen mies tekee, ja todella hyvin! Hinta on 50e ja korjaus 30e! Huomattavasti halvempi ku monet muut. Asiakaspalvelu pelaa myös! Esim. 1 kynsi meni poikki päivää ennen juhlia ja soitin hänelle, pääsin samana päivänä korjaamaan sen, ILMAISEKSI.

      Olen myös ymmärtänyt että voi varata ajan kun itselle sopii, hän joustaa aukioloajoissaan!
      Check it out www.dreamnails.fi

      • Yöks

        Tästä paikasta on keskusteltu aiemminkin tällä palstalla ja monet ihmiset ovat todenneet Dream Nailsin aivan surkeaksi! Ekalla kerralla hän tekee kynnet huolella, mutta huolto on aivan ala-arvoista!! Hätäisesti sutaisee valkoista lakkaa kärkeen. Huolellisesti tehdystä huollosta ei ole tietoakaan. En suositte paikkaa kenellekään, niin kuin ei moni muukaan. Omakohtaista kokemusta paikasta kyllä löytyy!


      • kauniit kynnet
        Yöks kirjoitti:

        Tästä paikasta on keskusteltu aiemminkin tällä palstalla ja monet ihmiset ovat todenneet Dream Nailsin aivan surkeaksi! Ekalla kerralla hän tekee kynnet huolella, mutta huolto on aivan ala-arvoista!! Hätäisesti sutaisee valkoista lakkaa kärkeen. Huolellisesti tehdystä huollosta ei ole tietoakaan. En suositte paikkaa kenellekään, niin kuin ei moni muukaan. Omakohtaista kokemusta paikasta kyllä löytyy!

        Olen käynyt kynsitudiossa Satakunnantie 17, jossa Vietnamilainen mies laittaa tosi hyvin ja huolella agryllisia rakennekynsiä. Olen käynyt hänen luonaan jo kohtaa kaksivuotta, kolmen viikon välein. Kynnet ovat kuin omat, ei huomaa onko edes rakennekynnet. Pidän pitkistä kynsistä ja siltin kynnet kestävät hyvin joka päiväisiä touhuja, myös puutarha hommat ilman hansikoita sujuvat vauriotta. Olen hänen työhönsä erittäin tyytyväinen :D Voin suositella hänen rakennekynsiään kaikille jotka haluavat hyvät, kestävät ja edulliset rakennekynnet.


    • natalie

      Täällä kannattaa käydä. Ehdottomasti paras.

    • kauniit kynnet

      Olen käynyt turussa Satakunnantie 17 Kynsistudio DREAMNAILS nimisessä paikassa jossa vietnamilainen mies on diploomi taitoinen rakennekynsien tekijä. Hänen tekemät kynnet ovat kauniita, kestäviä ja edulliset. Ensimmäiset kynnet maksavat 50 euroa ja huolto 30 euroa. Kynnet kestävät hyvin jopa puutarha hommat ilman suojakäsineitä. Kynsilakka on myös hyvin pysyväja hänellä on suuri valikoima eri värejä. Koristelussa hän käyttää sapluunoita ja kuviot maalataan pienellä ruiskulla kynnen pintaan, siihenkin voi käyttää omaa mielikuvitusta ja vaita kuvioiden väriksi minkä haluaa. Rakennekynsistä ei todellakaan tarvitse maksaa satoja euroja etä saa kauniit kynnet. Suosittelen tätä paikkaa koko sydämmesstäni. Olen käynyt hänen luonaan jo kaksivuotta, kerran kuukaudessa ja upeat kynnet olen aina saanu:D

      • Kynnetkuntoon

        Muutaman kerran Dream Nailsissa käyneenä en menisi enää.
        Olisiko muita suosituksia??


    • een@

      Tää jo vanha ketju mutta jos joku etsii edullista ni mulla on kun teen kotona. Asun Kaarinan pohjolan alueella (eli ihan turun rajalla) kaikki tekniikat hallussa, odysseyn ja mosaicin merkeillä teen.ajanvarausta 0407020652

      • kaurimo

        onko sulla spostia?:) laitatko mulle viestiä [email protected] mitä pulitat kynsistä ja huollatko myös`:) Kiitos!


      • kynnetmulle

        Ääää! Mäkin oon kynsiä vailla. Saisko lisäinfoa ?! :)


    • PirjoMek.

      Eena tekee niin nättejä! olen nyt pari kertaa käynyt. ensin epäilytti mennä toisen otiin mutta on erillisessä huoneessa. välillä lapsen leikkiääniä kuuluu mut eipä mua haitannu ainakaan. suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe