mun makuun. Inssit on pihalla kui lumiukko ;DDD
Sätkäkonehippi
on mies
7
1141
Vastaukset
- Meeri Veg
Maistuu se täälläkin. Tosin se mun hippini on jo ajat sitten pannut sätkäkoneen naftaliiniin ja vaihtanut sauhuttelun yrttiteekuppiin. Ja tietty se on vegaani :)))
- niin on kaikki muutkin.
huono heitto.
- FrozenCorpse
Polttaminen on kaikkea muuta kuin järkevän ja itseään arvostavan ihmisen toimintaa, joten polttavaa miestä en ottaisi ikinä.
- savukkeita
Obama siis ei arvosta itseään eikä ole järkevä?
Sorminäppäryys on myös valttia muutenkin kuin kitaransoiton ja sätkänkäärinnän kannalta.
- the rockwolf
That`s true baby, mä annan sulle avaimet orgasmiin!
- Insinööri
Just joo. Ja sä oot ulkona kuin tampaxin naru.
- ruutupaitainssi
Vitun lehmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003925651- 192349
- 1982201
- 1121574
- 881517
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601043- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21009Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816