Paskaa....

...palsta etusivun täydeltä paskaa....
Onks teitä vituttanut tänään? Siis mikää muu kuin palsta?

Vittu ku kävin hakee listoja kaupasta, että ois illaksi jotain tekemistä niin saatana oli sirkkelin terä jo niin huonossa kuosissa, ettei sillä mitään listoja voinut alkaa sahaamaan. Perkele.

Ai niin sit mä meinasin alkaa poraamaan kaapinvetimille reikiä niin huomasin, että sapluunasta puuttu oikeat reiät....

Sitte oliki jo parast pistää työkalut piiloon ettei ala paikat hajoomaan...

22

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.kerro

Huono päivä? Mene sinne karaokebaariin :)

• ...vieläkin niin helppoo, että viikon päivästä riippumatta vois lähtee vetään vitutukseen viinaa ja karaokea.

• En.kerro
        Richartti kirjoitti:

...vieläkin niin helppoo, että viikon päivästä riippumatta vois lähtee vetään vitutukseen viinaa ja karaokea.

Lapset nukkuu ja vahti löytyy vierestä. Itekin vois lähteä muttei jaksa :D

• En.kerro kirjoitti:

Lapset nukkuu ja vahti löytyy vierestä. Itekin vois lähteä muttei jaksa :D

...ei uskaltais enää kotiin tulla jos nyt lähtis baariin. Toisaalta pomokaan ei välttämättä pitäis tuota hyvänä ideana. :)

• En.kerro
        Richartti kirjoitti:

...ei uskaltais enää kotiin tulla jos nyt lähtis baariin. Toisaalta pomokaan ei välttämättä pitäis tuota hyvänä ideana. :)

sitä repäisis... Ei ainakaan tylsää olisi :D Jos se pomo käy samassa baarissa...

• rusalkaa

Mä voisin ryhtyä sulle rakastajattareksi. ;P

• Tulihan se sieltä. =D

Mä jo kerkesin epätoivoisena selailla sitä keskusteluu, että josko jossain kohtaa mainittais minutkin.

• rusalkaa
        Richartti kirjoitti:

Tulihan se sieltä. =D

Mä jo kerkesin epätoivoisena selailla sitä keskusteluu, että josko jossain kohtaa mainittais minutkin.

Mulla on padassa kokonainen jänis. Tekeekö mieli? häh

• rusalkaa kirjoitti:

Mulla on padassa kokonainen jänis. Tekeekö mieli? häh

...halunnut tarjota sen pehmeän jäniksen :(
        Mutta jos sulla siel sellainen jo on, niin ei sitten.

• rusalkaa
        Richartti kirjoitti:

...halunnut tarjota sen pehmeän jäniksen :(
        Mutta jos sulla siel sellainen jo on, niin ei sitten.

nyt sitten kävi.

*öitä*

• thin.ice

minunkin mielestä tämä ilta palstalla ollut. En ole vähään aikaan täällä käynyt ja kun nyt tulin niin heti alkoi ärsyttämään. Muut asiat ei ole tänään hermostuttaneet paitsi aamuruuhkassa liian hitaasti ajavat kanssa-autoilijat(taas). Taidan lähteä nukkumaan.

• viilisniilis

Mennä töihin niin saatanasti, että oksaet pois. Ja kattoa sitä helvetin työmaata. Sitten jossain vaiheessa tajusin, että varmaan siksi vituttaa kaikki näin paljon, kun (pitäisi ainakain) olis menkat tulossa. On meinaan muutenkin ollut tää tiistai-keskiviikko yhtä vitutuksen aariaa.

• ...

tännehän mahtuu. Paskaa. Päivällä vitutti,kun autosta räjähti rengas. Himassa räjähti pää. Ei ruokaa kaapissa. Ja muija nukkuu. Ei vittu ruokaa unissakaan. Saatana.

• ...ei ollut valmiiksi kuorittuna? Juu, tiedän tunteen.

• ...
        Richartti kirjoitti:

...ei ollut valmiiksi kuorittuna? Juu, tiedän tunteen.

ei. Että perseestä tämä päivä.

• Taidankin mennä paskalle välillä,ettei yöllä tarvi paskalle herätä

• ...

Sinä aika harvakseltaan tällä palstalla kekkaloit nimmarillasi ja kun kekkaloit niin esität jotain suurempaa kuin olet. Tuntuuko hyvältä?

• 1. kannattaa ennen ostoksille lähtöä katsoa missä kunnossa sirkkelin terä on.
      Mikäli aikoo käyttää sirkkeliä.

2. sapluunan voi aina tehdä itse.

• sininen_sitruuna

...alkoi tuo vitutuskäyrä kohoamaan tähtitieteellisiin lukemiin.. Aloin maalata kaapistojen ovia, ja totta hemmetissä se kalustemaali oli sitten kuivahtanut,mikä nyt ei sinällään ollut yllätys. Kipasin hakemaan uuden.

No ei siinä mitään, kun sain maalit näppärästi levälleen, soi puhelin. Vastasin siihen ja painuin ulos puhumaan.. ystävällisesti kissa oli sillä aikaa halunnut mennä pomppimaan sen maalipytyn kannen päälle ja oli tosi kivoja tassun jälkiä ympäriinsä. Upeeta.

Illalla ajattelin sitten perehtyä työjuttuihin ja yritin pöytäkonetta käynnistää. No eihän se paska tietenkään lähtenyt päälle.. Kyllä siinä muutama kaunis sana kera viekäävittuunnääpaskavehkeet tuli kiljuttua. Noo.. Uusi virtalähde ja taas mennään.

Ja puolilta öin, kun yritin unta saada niin joku läskipää ajoi tietenkin autonsa talon viereen tielle ja jumalaton jumputus päällänsä. Joten villiveikkaus, että tääkin päivä on ihan perseestä, ainakin näillä unilla.

• ei alatyyliä

cacca latinaksi

• kelkka hajos

Lomaa vielä 4 päivää ja komeet kelit mu mitkäki, ja nyt on kelkka paskana.

Raksahan on sul jo hyväs mallis, kun vetimien asennusta jo aloittelet. Vieläks paljo puuttuu?

• Papeete1

Eilen kävin palstalla ja jossain luki että kyllä se homonettitikku vaan toimii Linuxissakin mutta koska se on kännykkäliittymä, niin se on erittäin tarkka kuuluvuudesta. Noh, äkkiä kotio ja kännyn kanssa kiersin ympäri kämppää. Siinä kohdassa missä kone oli, oli vaan yksi tolppa kuuluvuutta. Toisesta huoneesta seinän viereltä löytyi täydet joten raijasin koneen sinne. Jee.. johan alkoi tapahtuun.

Nyt kone jopa ekaa kertaa tunnisti että yritin lisätä uutta laitetta. Varmaan 3 tuntia leikin sen kanssa enkä saanut sitä toimiin silti. Yhteys on vaan katki, enkä millään keinolla saanut sitä auki. Paloi hermot taas aika lahjakkaasti. Ei siinä mitään mutta olen ihan varma, että se vika on tietysti kolmella napinpainalluksella korjattu ja yhteys pelaisi mutta kun mä en tiedä miten.. MURRR..

Nyt avasin palstan ja totesin minuutin lukemisen jälkeen, että palstan anti on taas kevään kunniaksi sillä tasolla ettei tän takia ainakaan kannata yrittää yhteyttä ihan niin kovasti hermojen kustannuksella. Tänne on ilmeisesti pesiytynyt taas uusi palstan kylähullu postaileen sekavia.

Oi tätä kevättä :DD

Mä muuten ostin uuden digikameran että saisin postata kivoja kuvia palstan täyteen, mutta se leikki ei nyt onnistu kun se homonettitikku ei ole yhteistyöhalukas.

Että kyllä ketuttaa mutta ei onneksi ihan hirveästi koska mukaviakin uutisia on. Nyt makselen kaikki laskut ja jää vielä rahaakin.. voi onnen päivää. Kyllä on helpottunut olo. Huomattava parannus entiseen, joten edes palsta ja ryppyilevä nettitikku ei kauheasti vitutuskäyrää nyt nosta :D

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4616
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      192
      2539
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1555
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1269
    6. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1215
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      128
      1009
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe