Hawaiian Tropic itseruskettava

Mistä?

Hei!

Onko kukaan enää löytänyt Suomesta mistään Hawaiian Tropic-merkkistä itseruskettavaa? Sitä sai ennen Stockammilta, mutta en ole nähnyt missään enää aikoihin!

Se on ihan paras hinta-laatusuhteeltaan. Joten kertokaapas, jos käytätte vielä, että mistä ostitte. :)

12

5048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Heips, itse etsiskelin jokin aikaa sitten Hawaiian Tropicin muita aurinkotuotteita, ja sain Stockalta vastauksen, että koko tuotemerkin tuonti Suomeen on lopetettu. Jos joku tietää, mistä sitä vielä saisi, niin tietoa jakoon = )

• Löytyi

Tällaisen sivun löysin:

http://www.shopping4net.fi/C4Net.aspx?pcc=160&searchid=1&searchtext=HT

En tiedä yhtään mistä päin maailmaa toimittavat ja miten voi maksaa tms. Tuossa näyttäisi olevan vain tuo öljy ja hintakin on kauhean kallis.

Ainakin aikanaan Hawaiian Tropic itseruskettava voide oli kaikista edullisin vaihtoehto Stockalla ja vieläpä se kaikista paras, hajuton ja jotenkin tosi aidonnäköinen rusketus!

Miksi tällaisia ihanuuksia lakataan tuomasta Suomeen :(

• .......
        Löytyi kirjoitti:

Tällaisen sivun löysin:

http://www.shopping4net.fi/C4Net.aspx?pcc=160&searchid=1&searchtext=HT

En tiedä yhtään mistä päin maailmaa toimittavat ja miten voi maksaa tms. Tuossa näyttäisi olevan vain tuo öljy ja hintakin on kauhean kallis.

Ainakin aikanaan Hawaiian Tropic itseruskettava voide oli kaikista edullisin vaihtoehto Stockalla ja vieläpä se kaikista paras, hajuton ja jotenkin tosi aidonnäköinen rusketus!

Miksi tällaisia ihanuuksia lakataan tuomasta Suomeen :(

Heissan, itse asiassa löysin saman sivun eilen ja tilasin sieltä erilaisia aurinkoöljyjä... Saas nähdä tuleeko perille asti :) Mielelläni laitan pari euroa lisää, kunhan saan sitä oikean tuoksuista ja parasta aurinkorasvaa... =)

• dksf
        ....... kirjoitti:

Heissan, itse asiassa löysin saman sivun eilen ja tilasin sieltä erilaisia aurinkoöljyjä... Saas nähdä tuleeko perille asti :) Mielelläni laitan pari euroa lisää, kunhan saan sitä oikean tuoksuista ja parasta aurinkorasvaa... =)

onko tullut perille, mitä ootte tykänny näistä tuotteista? :)

• vapaa valinnassa

on jos jonkinlaisia hawaiian tropic tuotteita. eli ei taida olla tuontia lopettetu. saloon asti jos joku jaksaa tulla hakemaan hawaiian tropiceja niin hieno juttu! :)

• T

Tarjoustaloista ja varmaan muistakin Tokmannin myymälöistä (Robinhood, Vapaa-Valinta, Säästöpörssi jne)

• jennijeejee

heippa,

itse ainakin tilasin nelly.comista, oli vieläpä aika edullistakin siellä :)

• .A

kaveri osti just muutama pv sit prismasta, citymarketis oon nähnyt myös. =)

• Aurinkoon kohta
        .A kirjoitti:

kaveri osti just muutama pv sit prismasta, citymarketis oon nähnyt myös. =)

Stockmannilta kävin itse tänään ostamassa Hawaiian Tropic aurinkovoiteen ja after sun tuotteen. Näyttäisi Hawaiian Tropicilla olevan nettisivutkin, mistä löytyy myös jälleenmyyjät: http://www.hawaiiantropic.fi/

• RRosaaaaa

Meillä niitä myydään ihan lähimmässä Seppälässä ja Vapaa-valinnassa.

• rftrgty

toimiiko nää aurinkoöljyt oikeesti ruskettaen ihoa? (:

• jassuliini1

no tossahan on aika paljon vaihtoehtoja! kertokaa oma suosikkinne noista tuotteista. en tiedä minkä tilaisin! olis myöskin kiva että tuoksu olis hyvä :) ja rusketus kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe