Mitäs jos sairastuu ennen vuorotteluvapaalle jäämistä? ja sopimus on allekirjoitettu. sairastaako omaan piikkiin vai siirtyykö vapaan alkaminen?
sairastuminen ennen v-vapaata
7
7158
Vastaukset
- sanotaan
Vuorotteluvapaa katsotaan päättyneeksi, jos vuorottelijalle syntyy oikeus saada sairausvakuutuslain mukaista äitiys-, erityisäitiys-, isyys- tai vanhempainrahaa taikka hänelle myönnetään vapaata, joka ajoittuu vuorotteluvapaan ajalle, raskauden ja synnytyksen tai lapsen hoidon vuoksi taikka hän alkaa saada erityishoitorahaa. Jos kuitenkin edellä tarkoitettu oikeus tai myönnetty vapaa kestää enintään 18 arkipäivää, katsotaan vuorotteluvapaan olevan sanottuna aikana keskeytyneenä.
- gsggg
Alkuperäiseen kysymykseen tarkennus eli jos sairastuu itse eli henkilö on sairauslomalla ennenkuin vuorotteluvapaa olisi alkanut.
- 513513
Ei siirry sairauden takia. Sopimus on allekirjoitettu ja sijaisen työsopimus tehty eli ne pitää. Saahan sitä vuorottelukorvauksen sitten sairastaessa.
- paivar
Sairausajalta saa sairauspäivärahaa. vuorotteluvapaalaki 14 § 1 mom. 6 kohta
- exportt
jos saa sairauspäivärahaa ja vuorotteluvapaa ikään kuin kuluu siinä sivussa niin voiko vuorotteluvapaata jatkaa sairausloman jälkeen
- ihmisenÄÖ
Mistä näitä korvauskysymyksiä oikein kumpuaa? Jos sairastut niin sitten sairastut ja piste!
Sairastat vuorovapaallasi samoin kuin muutenkin sairastat, ongelmako? Sarastodistusta ei tosin tarvitse toimittaa työnantajalle koska olet vapaalla ja sitä ei todellakaan aleta korvaamaan jollain "lisävapaalla" millään perusteella!
Mikä ihmeen omaanpiikkin kun itse sairastuu? Mieti edes hetki! Sairasta! - Anonyymi
Kyllä siirtyy ja 10v. seuraava mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922