Mitäs jos sairastuu ennen vuorotteluvapaalle jäämistä? ja sopimus on allekirjoitettu. sairastaako omaan piikkiin vai siirtyykö vapaan alkaminen?
sairastuminen ennen v-vapaata
7
7023
Vastaukset
- sanotaan
Vuorotteluvapaa katsotaan päättyneeksi, jos vuorottelijalle syntyy oikeus saada sairausvakuutuslain mukaista äitiys-, erityisäitiys-, isyys- tai vanhempainrahaa taikka hänelle myönnetään vapaata, joka ajoittuu vuorotteluvapaan ajalle, raskauden ja synnytyksen tai lapsen hoidon vuoksi taikka hän alkaa saada erityishoitorahaa. Jos kuitenkin edellä tarkoitettu oikeus tai myönnetty vapaa kestää enintään 18 arkipäivää, katsotaan vuorotteluvapaan olevan sanottuna aikana keskeytyneenä.
- gsggg
Alkuperäiseen kysymykseen tarkennus eli jos sairastuu itse eli henkilö on sairauslomalla ennenkuin vuorotteluvapaa olisi alkanut.
- 513513
Ei siirry sairauden takia. Sopimus on allekirjoitettu ja sijaisen työsopimus tehty eli ne pitää. Saahan sitä vuorottelukorvauksen sitten sairastaessa.
- paivar
Sairausajalta saa sairauspäivärahaa. vuorotteluvapaalaki 14 § 1 mom. 6 kohta
- exportt
jos saa sairauspäivärahaa ja vuorotteluvapaa ikään kuin kuluu siinä sivussa niin voiko vuorotteluvapaata jatkaa sairausloman jälkeen
- ihmisenÄÖ
Mistä näitä korvauskysymyksiä oikein kumpuaa? Jos sairastut niin sitten sairastut ja piste!
Sairastat vuorovapaallasi samoin kuin muutenkin sairastat, ongelmako? Sarastodistusta ei tosin tarvitse toimittaa työnantajalle koska olet vapaalla ja sitä ei todellakaan aleta korvaamaan jollain "lisävapaalla" millään perusteella!
Mikä ihmeen omaanpiikkin kun itse sairastuu? Mieti edes hetki! Sairasta! - Anonyymi
Kyllä siirtyy ja 10v. seuraava mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli174112Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103084Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403057IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm432318Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801183- 791049
- 561024
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3671006Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.214938Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e136859