Olen ihmisraunio

varjo entisestä

kiusaamisen jäljiltä enkä pysty luottamaan enää kehenkään edes varmaan hyvää tarkoittaviin ihmisiin.
Tähän on maailma mennyt.

Antaa tulla täydeltä laidalta, ei ole enää mitään menetettävää kun itsetunto = Zero

11

2074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joohan...

Hanki hyvä ihminen ammattiapua vaikkapa oman kotikuntasi terveydenhuollon kautta (psykologille lähete). Puhelinluettelosta löytyy yhteystietoja, tai netistäkin. Ei kannata koko elämää tuhlata rypiessä itsesäälissä, kun apuakin voi saada. Tänne kirjoittaminen oli se ensimmäinen askel, eikö niin, siispä ota se toinenkin - eli yhteys kunnalliseen mielenterveystoimistoon. Kun saat mielesi kuntoon, voimme ruveta täällä tarjoilemaan sinulle kivoja harrastuksia, ajanvietettä ja tapoja tavata kivoja ihmisiä... eikös? =)

Tsemppiä taipaleelle!

• ovat lapsia

ja nuoria varten - elämä on aikuisia varten ja elämä ei ole harrastusta.
        Mitä se hyödyttää kiusatun hakea apua kun kiusaajat saavat jatkaa mesoamistaan?

• itsepuolustuskurssilla

Ensin lähdet jollekin itsepuolustuskurssille ja saat henkiset ja fyysiset itsepuolustustaitosi kuntoon. Jos tämän jälkeen vielä kiusaaminen vaivaa otat kiusaajalta luulot pois.
      Näin kovassa maailmassa toimitaan.

• vietän

iltaani yksin koska minulta viety itsetunto ja ihmisarvo.

• ja puhu

Itse olen kokenut rankaa naapurikiusaa monen vuoden ajan, nyt se on ohi, asun toisella paikkakunnalla.

Minua helpotti se, että luin aiheesta (persoonallisuushäiriöiset ihmiset) kaiken, mitä netistä ja lehdistä löysin.
      Kirjoitin päiväkirjaa (mitä en enää halua lukea) ja puhuin ystävien kanssa.

Luottamus ihmisiin meni, olen erittäin varautunut, en halua tutustua vieraisiin ihmisiin.
      Kun tänne muutin, olin päättänyt, etten sano edes päivää naapureille, en puhu kenenkään kanssa, ikinä.
      No, täällä asuu mukavaa porukkaa, olen jutellut naapureiden kanssa pihalla, niitä näitä. Mutta aion pitää riittävää etäisyyttä, liian lähelle en laske.

Nämä kiusaajat, luonnehäiriöiset, ovat itse sairaita, heillä on paha olo, vaikka sitä on vaikea uskoa kiusattuna.
      Kiusaajan hovi koostuu ihmisistä, joihin ei kannattaisi tutustua, saatika kaveerata heidän kanssaan - he hakevat arvostusta, heillä on omat ongelmansa.

Harvassa ovat ne rehdit ja fiksut ihmiset, joilla on selkärankaa seisoa kiusatun tukena. Yksi sellainen riittää ja tämä ihminen on arvokas yksilö. Näitä löytyy edelleen!

Narsistien Uhrien Tuki ry:n nettisivulla on tietoa
      ja mahdollisuus keskustella.

Eilen törmäsin tähän:

http://www.tyopaikkakiusatut.net/

Kannattaa tutustua sivuun.
      Pikku hiljaa hyvä tulee.
      Asioita ei kannata vatvoa yksin, vaan hakea joko ammattiapua tai vertaistukea (lienee aluksi parasta tukea) esim. netistä.

Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle.

• voin suositella

tästä oli juttu helmikuisessa K&K-lehdessäkin. Kannattaa varata aikaa 3-5 peräkkäiselle päivälle 15 min tai enemmän. Kirjoittaa vapaasti ja ihan vain itseään varten unelmistaan ja huolistaan. Saman asiankin voi kirjoittaa useampaan kertaan, jos uutta ei tule mieleen. Asiat jäsentyvät kirjoittaen paremmin, alkaa nähdä syy-seurausuhteita jne. Itsekin olen saanut pari ideanpoikasta tulevaisuudensuunnitelmien varalle.

Kannattaa jättää ikävät asiat välillä joksikin aikaa syrjään. On tavattoman kuluttavaa puida
        onnetonta tilannetta päivästä toiseen.

Meidän jokaisen elämässä on kuitenkin lukemattomia ilonaiheita. Mikä ilonaihe sinulle ensiksi tulee mieleen?
        Kokonaan mielentilamme ei ole muiden määräiltävissä. Muista että epätoivoinen olokin on lopuksi vain tunne, ja voit käydä rukkaamaan tunnetilaasi valoisampaan suuntaan.

Palauta mieleen jokin hauska elokuva, iloiselle mielelle sinut yleensä saava laulu. Muistele jotain tilannetta, jossa olit onnellinen. Palauta mieleesi niitä tunteita, joita silloin koit.

Kiusaamisesta toipuminen on kamppailulaji, mutta kyllä sinä onnistut siinä.

• surutyöt alta pois

Hankkiudu tilanteisiin,jotka lisäisivät itsekunnioitustasi ja tukevat elämääsi.
      Huono kohtelu ottaa omaksensa ja sitä alkaa kohdella itseäänkin välinpitämättömällä tavalla.
      Pitää muistaa,että meidän jokaisen elämä on ainutkertainen.

Ajattele uhraatko loppuelämäsi noiden saastatyyppien käytöksen vuoksi.
      Onneksi saamme jokainen ottaa itse vastuun omasta elämästämme.
      Nyt annat kiusaajien edelleen vaikuttaa elämääsi.

Vinkki: auta jotain toista kiusattua, rohkaisee vaikka täällä nettipalstalla.
      Saat siitä voimaa itsellesikin. Outoa mutta toimii.

• hakeutunut/päässyt

pois siitä sairaasta ympäristöstä? Kun vastaan tulee ajan myötä enenevässä määrin hyviä juttuja, kuten ystävällisiä kohtaamisia, vertaistukea ja kokemustesi todesta ottamista, niin ne auttavat paikkaamaan haavoja. Pidä siis silmät auki niihin suuntiin, joihin kannattaa ja kirjaa ylös ne rajat, joita et päästä ketään enää ylittämään yllätyshyökkäykselläkään. Mieti siis oikeita keinoja ja sanoja jo valmiiksi aikaisempien kokemustesi perusteella. Ehkä voit joskus auttaa jotakuta muuta. Vähän aikaa sitten kuulin, että aikuisillekin olisi olemassa jotain Skidikanttia vastaavaa kurssitusta, mutta ehkä netistä löytyy tarkempaa tietoa.

Jumala rakastaa sinua ja on antanut sinulle arvon, jota kukaan ei voi kiistää.

• kollivonmolli

oletko sukua hanselmille? otan yhteyttä myöhemmin. t- ihmisraunioitumisen mm-kiista mestari

• kokemustalöytyy joka lähtöön..

olen varma että selviätte loisistanne........ ne ovat olleet kiusanani jo 0.5 vuosisataaaa ja en ole saanut vertauskuvallistatukea. valtiovalta on perseestä. mutta olen silti varma että tinkivaraa löytyy vielä lukuisissa työttömyyskorvaus toimistoissa. jos ette usko puheisiinne niin voin taata että nämä perustuvat tositapahtumiin. enkä ole lainannut tekstiä kuin yhdestä kirjasta : Mankisen periaatteet , part 1, "virallisten sivujen korjaaminen". TÄMÄ VOI OLLA ALKU jollekki keskinkertaiselle. kuten ruberg nobel aikoinaan sanoi : me olemme vain pieni asken ihmiskunnalle, mutta suuri asken yhteiskunnalle. kiitos.....

• :)

Sinulla on nyt kaikki voitettavana!

Ala kehittää itseäsi.Itsesäälissä rypeminen ei auta.

Varmasti nouset,jos et anna masennuksen viedä voittoa...

Kyllähän sitä gaggaa tulee täydeltä laidalta,jos niin haluat.

Ala haluta hyviä asioita...

Härkää sarvista ja sitä rataa...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe