Missä päin maailmaa sinun kaukorakkaasi asuu?
Kumppani ulkomailla
189
10250
Vastaukset
- Tyttö Suomessa
Hän asuu Irlannissa :)
- suomessa....
poika eestissä
- ja hän
Tyttö Suomes, mies Turkis :(
- N23v...
Minä Suomessa, mies Turkissa
"It is not easy, but it is definitely worth it!" - Sama..
N23v... kirjoitti:
"It is not easy, but it is definitely worth it!"Minä Suomessa ja mies Turkissa. Tuhansien kilometrien ero on todella rankkaa...
- turkkilaiset rulez:D
Sama.. kirjoitti:
Minä Suomessa ja mies Turkissa. Tuhansien kilometrien ero on todella rankkaa...
Minä Suomessa ja tyttö Turkissa :)
- -----
turkkilaiset rulez:D kirjoitti:
Minä Suomessa ja tyttö Turkissa :)
tyttö Turkissa...
- N23v-->N26v
N23v... kirjoitti:
"It is not easy, but it is definitely worth it!"' Minä Suomessa, mies Turkissa
"It is not easy, but it is definitely worth it!" '
Näin kolmen vuoden jälkeen oli hauska löytää oma kirjoitus ;)
2009 vuoden syyskuussa mies tuli Suomeen. Nykyään olemme onnellisesti naimisissa :) Kaukosuhdeaikaa (joka meillä kesti kokonaisuudessaan n. 9kk) kuvaa todella hyvin tuo lause, jonka kolme vuotta sitten kirjoitin, nyt vain menneessä aikamuodossa: "It wasn't easy, but it was definitely worth it!" ;)
Jaksamista ja voimia kaikille kaukosuhteessa eläville :)
- khkljhlkjh
mies suomessa, tyttö saksassa
- gffccdfgff
tällä naisella on mies saksassa=) tulee kohta takaisin 2kk matkan jälkeen..
- piquante
Asuu Englannissa ja minä täällä Pohojanmaalla.
- englannissa
Englantilainen poikaystävä, tyttö länsisuomessa.
- mäh
Mä pohojanmaalla ja nigeriasta kotoisin oleva kulta tällä hetkellä intias!
- voevoevoe voe
hyi saamari kuinka ällöttävää......
voevoevoe voe kirjoitti:
hyi saamari kuinka ällöttävää......
Miksi muiden parisuhteet ällöttää sua? Ei oo sun asias kenen kanssa kukaki seurustelee -.-
- poika91
Itse asun suomessa ja rakkaani syntynyt saksassa mutta asunut jo 10vuotta usassa(oklahoma)
- suomessa..
ja tyttö Puolassa
- nutella123
poikaystävä Australiassa :)
- ja
Mies Suomessa.
- siellä
Brasiliassa Recifessä, mie Suomessa. Voi juku kuinka kauan kestää tätä odotusta, että saamme taas olla yhdessä ikuisesti.
- Ikävä
Minä Suomessa, mies Turkissa.
Millä tavoin muuten pidätte suhdetta yllä? Kuinka usein tapaatte? Onko suunnitelmissa muuttaa toiseen kotimaahaan?
Olisi kiva kuulla muilta kokemuksia. Kiva, että muitakin löytyy, jotka samassa tilanteessa. :-)
- MariaHax
mies kreikassa ja minä täällä :(
- i do
Mies Alanyassa Turkissa ja minä täällä Suomessa...ajatuksena jonkun sortin kokeilut molempien maissa asumiseen ja sen jälkeen päätettäis kummassa meillä on parempi:)
Reilusti vaan kirjoittelemaan [email protected] - minä.....
i do kirjoitti:
Mies Alanyassa Turkissa ja minä täällä Suomessa...ajatuksena jonkun sortin kokeilut molempien maissa asumiseen ja sen jälkeen päätettäis kummassa meillä on parempi:)
Reilusti vaan kirjoittelemaan [email protected]täällä Suomessa. Häntä niin ikävä.
- ih
tyttö siis minä suomessa (tällä hetkellä) ja iranista kotoisin oleva poikaystävä joka asuu dubaissa on tällä hetkellä saksassa.. meillä on melko international tää meidän juttu :D ja hirvee ikävä on :(
- katsotaanpa
6 turkkilaista
1 nigerialainen
1 iranilainen
1 englantilainen
1 irlantilainen
1 australialainen
1 virolainen
1 brasilialainen
Mitä tämä kertoo suomalaisesta naisesta?- sinä sitten,
mitä mielestäsi kertoo..???
- kuudella naisella
sinä sitten, kirjoitti:
mitä mielestäsi kertoo..???
olla se yksi ja sama mies Alanyassa. Ja sillä miehellä varmaan monta söpön sinisilmäistä turistilikkaa muuallakin kaipaamassa.
- nainen Suomessa
..toinen irlantilainen.
- nainen Suomessa
...yksi irlantilainen mies:)
- nainen Suomessa
...yksi irlantilainen mies:)
- Mäkä
No mitäs sitten se kertoo suomalaisista miehistä, kun monilla on nainen Venäjällä, Virossa tai Thaimaassa!
- Venakko muijarules
Mäkä kirjoitti:
No mitäs sitten se kertoo suomalaisista miehistä, kun monilla on nainen Venäjällä, Virossa tai Thaimaassa!
Minun nainen asuu venäjällä ei venäjä viro thaimaa siinä iso ero ;)
Oletko katkera?
Vai miksi kiukkuat? - MatiasMalli
Mäkä kirjoitti:
Suomimiehet eivät ole saaneet alistettua Suominaista valtansa alle,joten he ovat joutuneet turvautumaan Venäläisiin tai Thaimaalaisiin.He tekevät miehen puolesta mitä vaan,että pääsevät Suomen kansalaisiksi.Ja useinhan ne liitot sitten purkautuvat nopeasti.Monia tällaisia tapauksia tiedän.
- Laske itse
kuudella naisella kirjoitti:
olla se yksi ja sama mies Alanyassa. Ja sillä miehellä varmaan monta söpön sinisilmäistä turistilikkaa muuallakin kaipaamassa.
Voi olla samakin, mutta on siellä 40 miljoonaa muutakin.
- babaluza77
MatiasMalli kirjoitti:
Suomimiehet eivät ole saaneet alistettua Suominaista valtansa alle,joten he ovat joutuneet turvautumaan Venäläisiin tai Thaimaalaisiin.He tekevät miehen puolesta mitä vaan,että pääsevät Suomen kansalaisiksi.Ja useinhan ne liitot sitten purkautuvat nopeasti.Monia tällaisia tapauksia tiedän.
kyllä olet oikeassa nain on
- lovetoomuch
Siis kaukaisempaa paikkaa ei taida löytyä :(
Kauhea ikävä, olen koittanut unohtaakkin jotta olis helpompaa, mut ei onnistu. Sinne mie vielä haluan , kun joskus rikastun.. tai kun uskaltais vaan ottaa ja lähteä.. - MariaHax
ootteko muuten kuin paljon törmänny negatiiviseen arvsteluun kun on tullu ilmi et kumppani on ulkomaalainen?
nimimerkillä "mies albaniasta eli minä kaikkien mielestä naivi, sinisilmänen ja tyhmä"..- juurikaan muualla
kuin täälä suomi24:lla
- Aikuinen nainen
KYLLÄ!
- Mies P-Afrikasta
Kyllä se näin vaan valitettavasti tuntuu minunkin kohdallani olevan.Suomalaiset eivät ole vieläkään tottuneet vieraisiin kulttuureihin /ihmisiin ja kuten tyypilliseen "junttisuomalaisuuteen" kuuluu,vieras,ulkomaalainen tai muutoin massasta jollain tavalla erottautuva haukutaan ensin pystyyn (suuret ennakkoluulot) ja jos tämä "muukalainen" kaiken tämän ryöpytyksen kunnialla kestää ,hyväksyy suomalainen viimeinkin tämän .
- SUomi21
Minä Suomessa ja mieheni Thaimaassa :)
- tuo asuu mutta
en vielä sanoisi häntä kumppaniksi. pikemminkin uudeksi tuttavuudeksi, johon olen syvästi ihastunut. tapasimme nyt tänä kesänä heinäkuun lopussa etelän reissulla joten ihan alkutekijöissä mennään. ollaan puhuttu että kumpi nyt ensin saa rahat kasaan / sopivasti aikaa niin vierailee toisen luona.
ainut asia mikä itseäni mietityttää on oma kielitaitoni, tai siis sen olemattomuus. kyllähän nyt toki jotai perusjuttuja englanniksi osaan (ja ruotsia ymmärrän mutta puheentuotto hankalaa) mutta kun ei tässä elämän aikana ole joutunut tuota englantia kovin paljon puhumaan niin sekin on suht kankeaa. haluasinkin tiedustella muitten tilanteita? millaista oli alussa kielen kannalta? onnistuko kommunikointi tuosta vain vai onko samassa jamassa olevia kuin minä? :D tottahan toki sitä kieltä oppii kun vaan puhuu mutta tunnen itseni niin tyhmäksi paikka paikoin kun puhe kangertelee.
kertokaa siis omia kokemuksia (: olisin kiitollinen.- suomalainen nainen
kaukorakkauteni kohde on britti, asuu Pohjois-Englannissa, minä täällä kaukana pohjolassa. kielen kanssa ei meillä ole ollut ongelmia, itse puhun hyvää englantia.
muista syistä en ehkä kuitenkaan kovin helposti alkaisi kaukosuhdetta kenellekkään suosittelemaan; ikävöintiä on meillä jatkunut jo yli vuosi, tämän ajan sisällä olemme saaneet/kyenneet viettämään yhteensä n. 30 päivää yhdessä. seuraavasta tapaamisesta ei yleensä mitään tietoa eikä takeita, miehen työn takia monet tapaamiset jääneet väliin.
tulevaisuudessa ei varmasti ainakaan ihan piakkoin tule muutosta parempaan tapahtumaan, molemmilla kun on omassa maassa pienet lapset sekä vakituinen työ. ikävä on kova ja ajoittain hyvin tuskaistakin. irti en silti pysty enkä halua päästää. - in love
suomalainen nainen kirjoitti:
kaukorakkauteni kohde on britti, asuu Pohjois-Englannissa, minä täällä kaukana pohjolassa. kielen kanssa ei meillä ole ollut ongelmia, itse puhun hyvää englantia.
muista syistä en ehkä kuitenkaan kovin helposti alkaisi kaukosuhdetta kenellekkään suosittelemaan; ikävöintiä on meillä jatkunut jo yli vuosi, tämän ajan sisällä olemme saaneet/kyenneet viettämään yhteensä n. 30 päivää yhdessä. seuraavasta tapaamisesta ei yleensä mitään tietoa eikä takeita, miehen työn takia monet tapaamiset jääneet väliin.
tulevaisuudessa ei varmasti ainakaan ihan piakkoin tule muutosta parempaan tapahtumaan, molemmilla kun on omassa maassa pienet lapset sekä vakituinen työ. ikävä on kova ja ajoittain hyvin tuskaistakin. irti en silti pysty enkä halua päästää.minä mies Suomessa,rakas USAssa californiassa..harkitsen muuttoa.
- minäx
in love kirjoitti:
minä mies Suomessa,rakas USAssa californiassa..harkitsen muuttoa.
Minä (nainen) Suomessa, mies Tunisiassa
- Marinara84
minäx kirjoitti:
Minä (nainen) Suomessa, mies Tunisiassa
Minä suomessa rakas tyttöystävä Etelä-afrikkassa!!
- nyt kävi näin;-)
mies Belgiassa. Nähdään vähintään kerran kuussa n. viikkon verran..
- 8+13=21 :D
mies suomessa, ihana neito Filippiineillä.
taas ens kuussa lähdössä sinne :D - Mira09
Heipä hei!
ihan mielenkiinnosta aloin sinulle kirjoittamaan, sillä itselläni on täysin sama tilanne kuin sinulla. Suhteeni belgialaiseen mieheen on vielä hyvin tuore, sillä tapasin hänet vasta noin kolme kuukautta sitten. Saanko kysyä, että kuinka kauan olet miesystäväsi tuntenut ja kuinka haastavaksi olet tilanteen kokenut? - nyt kävi näin;-)
Mira09 kirjoitti:
Heipä hei!
ihan mielenkiinnosta aloin sinulle kirjoittamaan, sillä itselläni on täysin sama tilanne kuin sinulla. Suhteeni belgialaiseen mieheen on vielä hyvin tuore, sillä tapasin hänet vasta noin kolme kuukautta sitten. Saanko kysyä, että kuinka kauan olet miesystäväsi tuntenut ja kuinka haastavaksi olet tilanteen kokenut?Moi,
enpä ole palstalla käynyt, eli toivottavasti luet vielä tän viestin;-)
Miehen olen "tuntenut" jo vuosia, koska hän on työkaveri eli satunnaisesti tavattiin muutamia kertoja vuodessa firman tilaisuuksissa. Ensin oli se ulkonäkö, joka viehätti mutta muuten kaveri tuntui vähän ylimieliseltä. Hänellä työnkuva muuttui ja satunnaiset käynnit Suomessa vaihtui viikoksi kerran kuussa. Sattumalta tutustuttiin paremmin ja ylimielisyydestä ei ollut tietoakaan..hiukka ujo;-). Tosi varovasti aloteltiin..itsellä tuore avioero ja molemmat ajatteli, että välimatkaa liikaa tulevaisuutta ajatellen.
Nyt tulee vuosi täyteen marraskuussa ja rakkaudesta puhuttiin vasta heinäkuun tienoilla vaikka aika selvää se oli jo aikaisemminkin.Vaikka ollaankin siinä onnellisessa asemassa, että voidaan viettää kokonainen viikko(ja joskus pidempään) yhdessä niin se aika, joka vietetään erossa on vaikeaa. Sähköposti on mahdottaman kätevä, koska molemmat vietetään työpäivä sen ääressä muutenkin. Muutaman kerran viikossa soitellaan mutta koska puhelut venyy aina yli tunnin... ei kehtaa edes firman laskuun;-)
Iltaisin vielä sängystä viimiset tekstarit..hei, nyt kun tämän näkee kirjallisena niin meillähän on älyttömän tiivis suhde. Molemmat tietää toisensa tekemiset melkein paremmin kun jos asuttaisiin vierekkäin.
Haastavaa on.. ikävä on kova ja aina pahimmillaan seuraavalla viikolla koneen lähdön jälkeen...molemmilla. Ja koska aina tällä palstalla puhutaan luottamuksesta: meillä se on hyvä mutta se eteen on tehty työtä ja tehdään koko ajan.. tietoisesti.
Joulukuussa viikoksi Belgiaan..eka reissu eli jännittää tavata hänen ystäviään, jotka jo innolla odottaa tapaamista..apua! - Mira09
nyt kävi näin;-) kirjoitti:
Moi,
enpä ole palstalla käynyt, eli toivottavasti luet vielä tän viestin;-)
Miehen olen "tuntenut" jo vuosia, koska hän on työkaveri eli satunnaisesti tavattiin muutamia kertoja vuodessa firman tilaisuuksissa. Ensin oli se ulkonäkö, joka viehätti mutta muuten kaveri tuntui vähän ylimieliseltä. Hänellä työnkuva muuttui ja satunnaiset käynnit Suomessa vaihtui viikoksi kerran kuussa. Sattumalta tutustuttiin paremmin ja ylimielisyydestä ei ollut tietoakaan..hiukka ujo;-). Tosi varovasti aloteltiin..itsellä tuore avioero ja molemmat ajatteli, että välimatkaa liikaa tulevaisuutta ajatellen.
Nyt tulee vuosi täyteen marraskuussa ja rakkaudesta puhuttiin vasta heinäkuun tienoilla vaikka aika selvää se oli jo aikaisemminkin.Vaikka ollaankin siinä onnellisessa asemassa, että voidaan viettää kokonainen viikko(ja joskus pidempään) yhdessä niin se aika, joka vietetään erossa on vaikeaa. Sähköposti on mahdottaman kätevä, koska molemmat vietetään työpäivä sen ääressä muutenkin. Muutaman kerran viikossa soitellaan mutta koska puhelut venyy aina yli tunnin... ei kehtaa edes firman laskuun;-)
Iltaisin vielä sängystä viimiset tekstarit..hei, nyt kun tämän näkee kirjallisena niin meillähän on älyttömän tiivis suhde. Molemmat tietää toisensa tekemiset melkein paremmin kun jos asuttaisiin vierekkäin.
Haastavaa on.. ikävä on kova ja aina pahimmillaan seuraavalla viikolla koneen lähdön jälkeen...molemmilla. Ja koska aina tällä palstalla puhutaan luottamuksesta: meillä se on hyvä mutta se eteen on tehty työtä ja tehdään koko ajan.. tietoisesti.
Joulukuussa viikoksi Belgiaan..eka reissu eli jännittää tavata hänen ystäviään, jotka jo innolla odottaa tapaamista..apua!Hei sinulle "Nyt kävi näin"!
Nyt vasta kävin täällä palstalla lukemassa näitä viestejä ja huomasin, että olet vastannut minulle! Kiitos todella paljon! Minäkin kävin Belgiassa joulukuussa, missä päin sinun miehesi asuu? Olisi tosi kiva kuulla lisää miten sinulle/teillä menee. Meillä on kuitenkin hyvin samalainen tilanne ja ymmärrystä varmasti löytyisi puolin ja toisin. :) Toivottavasti vielä tulet käymään tällä palstalla ja huomaat tämän viestin! - tuulias
Mira09 kirjoitti:
Hei sinulle "Nyt kävi näin"!
Nyt vasta kävin täällä palstalla lukemassa näitä viestejä ja huomasin, että olet vastannut minulle! Kiitos todella paljon! Minäkin kävin Belgiassa joulukuussa, missä päin sinun miehesi asuu? Olisi tosi kiva kuulla lisää miten sinulle/teillä menee. Meillä on kuitenkin hyvin samalainen tilanne ja ymmärrystä varmasti löytyisi puolin ja toisin. :) Toivottavasti vielä tulet käymään tällä palstalla ja huomaat tämän viestin!Moikka Mira! Oli pakko vaihtaa tota "nimimerkkiä" kun tulee kirjoteltua ihan urakalla;-)
Kiitos kysymästä, hyvin menee jos ei ikävää lasketa..tossa päivällä miestä autolle saattelin ja toivottelin turvallista ajomatkaa ja lentoa.. Vaikka tällä kertaa on vaan 10 päivää välissä ennen hänen seuraavaa Suomen reissuaan(jos tulivuori suo) niin aina se on yhtä kova paikka. Kiitos Blue1 ja edulliset suorat lennot Brysseliin;-) elikkä maaliskuun lopussa vietin Nevele/Vosselaren maisemissä talvilomaa ja huhtikuussa pitkän pitkän viikonlopun. Alkavat jo kylän lähikaupassa tunnistaa oudon blondin, joka kääntelee purkkeja ja yrittää tavata mitä ne sisältää... no puhuu ne jonkun sanan Enkkua kaupassakin mutta taitaa olla vaan paras keskittyä flaamin/hollannin kielen opiskeluun;-). Kaiken kaikkeaan pelkästään positiiviset fiilarit näistä reissuista on jäänyt ja vaikka mun viime reissulta lennettiin yhdessä Suomeen alko jännä haikeus tuntua kun Brysselin lentokenttä alko lähestyä. Lentoliput kesälomaa varten on varattu ja kuukauden verran pitäs jaksaa..
Mitä itse tykkäsit Belgiasta? Tapasitko miehesi kavereita? Muutamat juhlat käyneenä täytyy todeta, että "tietynlainen" huumori on kansainvälistä ja samanlaisille vitseille(niinkun Suomessa) sai nauraa katketakseen tuolla "sivistyneessä" manner-euroopassa.. - Mira09
tuulias kirjoitti:
Moikka Mira! Oli pakko vaihtaa tota "nimimerkkiä" kun tulee kirjoteltua ihan urakalla;-)
Kiitos kysymästä, hyvin menee jos ei ikävää lasketa..tossa päivällä miestä autolle saattelin ja toivottelin turvallista ajomatkaa ja lentoa.. Vaikka tällä kertaa on vaan 10 päivää välissä ennen hänen seuraavaa Suomen reissuaan(jos tulivuori suo) niin aina se on yhtä kova paikka. Kiitos Blue1 ja edulliset suorat lennot Brysseliin;-) elikkä maaliskuun lopussa vietin Nevele/Vosselaren maisemissä talvilomaa ja huhtikuussa pitkän pitkän viikonlopun. Alkavat jo kylän lähikaupassa tunnistaa oudon blondin, joka kääntelee purkkeja ja yrittää tavata mitä ne sisältää... no puhuu ne jonkun sanan Enkkua kaupassakin mutta taitaa olla vaan paras keskittyä flaamin/hollannin kielen opiskeluun;-). Kaiken kaikkeaan pelkästään positiiviset fiilarit näistä reissuista on jäänyt ja vaikka mun viime reissulta lennettiin yhdessä Suomeen alko jännä haikeus tuntua kun Brysselin lentokenttä alko lähestyä. Lentoliput kesälomaa varten on varattu ja kuukauden verran pitäs jaksaa..
Mitä itse tykkäsit Belgiasta? Tapasitko miehesi kavereita? Muutamat juhlat käyneenä täytyy todeta, että "tietynlainen" huumori on kansainvälistä ja samanlaisille vitseille(niinkun Suomessa) sai nauraa katketakseen tuolla "sivistyneessä" manner-euroopassa..Hei taas tuulias!
Kiva oli taas kuulla sinusta! Olen käynyt Brysselissä nyt kolme kertaa ja joka reissu on ollut yhtä ihana. kesälomalla lähden miehen luokse reiluksi pariksi viikoksi. Olen tavannut miehen kavereita, itse asiassa tosi paljon, ja osan kanssa olen jo ihan itsekin yhteydessä. Samaa mietä ole, että ei kai tässä auta kuin alkaa hollantia opiskelemaan, vaikka sikäläisessä lähikaupassa kyllä hyvää englantia puhuvatkin! :) Olisi kiva kirjoitella sinun kanssasi enemmänkin, tätä tilannetta kun on hankala ymmärtää sellaisen, joka ei itse vastaavassa ole! :) - Mira09
tuulias kirjoitti:
Moikka Mira! Oli pakko vaihtaa tota "nimimerkkiä" kun tulee kirjoteltua ihan urakalla;-)
Mitä itse tykkäsit Belgiasta? Tapasitko miehesi kavereita? Muutamat juhlat käyneenä täytyy todeta, että "tietynlainen" huumori on kansainvälistä ja samanlaisille vitseille(niinkun Suomessa) sai nauraa katketakseen tuolla "sivistyneessä" manner-euroopassa..Hei taas!
Vielä sellainen unohtui sanoa, että jos haluat kirjoitella minun kanssa ihan muutenkin kuin täällä palstalla, niin tässä olisi minun osoitteeni: [email protected] - vanilee
minulla myös belgialainen mies.
- tuulias
vanilee kirjoitti:
minulla myös belgialainen mies.
Kiva! Kohta meillä on oma Suomi-Belgia klubi
- vanilee
tuulias kirjoitti:
Kiva! Kohta meillä on oma Suomi-Belgia klubi
no ni! :D oonkin tässä parin viikon päästä lähdös Belgiaan päin
- Tuulias
vanilee kirjoitti:
no ni! :D oonkin tässä parin viikon päästä lähdös Belgiaan päin
Minä justiin tulin viikko sitten;-) Mies mukana ja nyt se äsken taas lähti. 9 päivää ja sitten voin taas ikkunasta kurkkia koska se auto sieltä ilmestyy.. omat seuraavat reissut sinne suuntaan on vasta joulukuussa.
- Nescimo
Norjalaismies ja Suomalaistyttö :)
- norjassa
suunnalla asustatte?
Asutko sinä Suomessa ja hän Norjassa? Itsellänikin on norjalaismies ja täällä Norjassa asutaan,
olisi mukava tutustua toiseen samanlaiseen pariin :)
- ....
Minä(nainen) täällä Suomessa, kulta Englannissa.
- KelloViidenTee
Englannissahan tuo asustaa :)
- Hyvin menee
Kumpikin ollaan Suomalaisia, mutta minä asun Suomessa ja mies Kuwaitissa...
- hirvee ikävä
Minä (nainen) Suomessa, mies USAssa.
- ertgy
poikaystävä Meksikossa..
- matka jatkuu
Minä Suomessa, mies Hollannissa.
So worth it.- ..
Minä täällä suomessa, poikaystävä USA:ssa, Pennsylvaniassa.
- hehkuna
...Suomessa ja mies Norjassa...
Kesäkuussa tavattiin netin kautta.Nyt ollaan kahdesti vietetty pitkiä viikonloppuja Ruotsissa ja viikko vierähti hetki sitten minun kotona,jotta sai teininikin hänet vihdoin nähdä :)
Joka ilta jutellaan tunti skypessä ja useampia tekstiviestejäkin lähetellään päivässä....Taidetaan olla hiukka lovena ;))- 7365364
täälä kans suomalainen nainen norjalaisen miehen kanssa.
millä kielellä kommunikoitte? osaatteko hyvää norjaa / ruotsia? Minulla kans samanlainen tilanne. Tavattiin netissä ja ensimmäisen kerran nähtiin juhannuksena. Sen jälkeen ollaan tavattu niin usein kuin mahdollista. Lompakon päällehän se käy, koska välimatkaa on 500 km, eikä viitsi ihan viikonlopun takia vain matkustaa. Oman vaikeutensa luo myös se, että kummallakin on lapsia, minulla alle kouluikäinen, miehellä jo koulussa. Ikävä on inhottava asia, jopa niin inhottava, että tein jo päätöksen, että parempi unohtaa ja yrittää jatkaa. Mutta ei niitä Norskeja niin vaan unohdetakaan. :) Joten jälleen kerran olemme yhteydessä, ja joulun alla pitäisi taas tavata. Häilyn tässä kahden vaiheilla tavatakko vai ei, koska sen jälkeen se on taas menoa. Ei muuten, mutta perheiden yhdistäminen on enemmän kuin vaikeaa. Ei niinkään, etteikö asiat järjestyisi töiden kannalta, mutta kun on tämä pieni ihminen .. noh, katsotaan! Asioilla on tapana järjestyä, suuntaan tai toiseen.
Mukava olis kuulla muiltakin, miten teillä menee, ja miten asiat on järjestynyt, vai onko järjestyny? Sekä millaista muilla on olla norjalaisen miehen kanssa? Itse kun olen löytänyt hänestä kodin. Kun olen hänen kanssaan, olin missä vaan, olen "kotona". Sydän löytää lepopulssin ja kaikki maailman murheet unohtuu hetkeksi.
- eerikka83
mun mies asuu albanissa:)))))) pian me ollaan yhdessä kun menen sen luo:)
- japi-na
kohta 10 vuotta avioliittoa takana,kaksi lasta ja minä (vaimo) Suomessa ja mies (suomalainen) putkenlaskussa persianlahdella.Ukko käy kotona 6 kertaa vuodessa "kellon vetämässä".Yhteydenpito s-postitse,parin viikon välein lyhyt satelliittipuhelu.Käyhän se näinkin.Itse en muuttaisi mistään hinnasta emiraatteihin.Olen liian tottunut itsenäisyyteen.
Aika nuorilta vaikuttaa tämän kauko-rakkauspinon listatut...Kaikille vaan terkkuja ja tsempitystä.Jos on tahtoa ja tunnetta,niin kyllä keinot löytyy.Ja luonto hoitaa loput ;-).
- Meubem
Minä Suomessa, toistaiseksi, ja brasilialainen poikaystäväni kotimaassaan. Jaksamista kaikille kaukosuhteessa eläville!
- sinivalkoiset
Mies siis skotti ja minä nainen suomalainen.
- 19+13
Minä asun kotona ja Mansikki on navetassa..
- mansikka makea
naurut sain, oli niin hauska kommentti, vaikkakin ei ihan ns. oikealla palstalla. Kiitos!
- pyoen
Minä asun Suomessa ja mies Kanadassa, kesällä onneksi nähdään! Molemmilla vielä paljon suunnitelmia lisäkouluttautumisen suhteen yms. ettei uskalleta vielä liikoja suunnitella yhteistä tulevaisuutta, mutta avoimia ollaan ja nautitaan yhteisistä hetkistä, mitä saadaan kokea.
- ki8ujhy
minä asun suomessa ja poikaystäväni kanadassa. kesällä vasta nähdään! ikävä on kova..
- ^^
minä suomesta, poikaystävä argentiinasta
- tyttö17
Minä Suomessa, poikaystäväni USA:ssa.
Jos kukaan on "samassa jamassa" kanssani, saa kirjoitella: [email protected]
(nimi muutettu.)
Olisi kiva vaihdella ajatuksia ja sitä ikävää, jonka näiden tuhansien kilometrien välimatka aiheuttaa.
- Ei suomi mies!!!
Poikakamun jostain aasijasta. Varjestys oli Japani, Korea, Kiina. Noi kaks viimesta oli valmiita oottamaan varmaan jonkin aikaa, koska siella on todellinen pula pillusta XD! Ja en usko, etta noilla voima kombotsasta 100 dollarii, et niil on mitaan insinoorin papruja!
- mieskulta..
siellä kaukana Suomessa:(
Kuka olisi voinut kuvitella, että rakastuisin sittenkin supisuomalaiseen mieheen? - Thaimaassa
Minä Suomessa, tyttöystävä Thaimaassa.
- :))
Mie suomesta ja poikaystävä portugalista.
Kohta muutan portugaliin vähäksi ajaksi... - soñador
:)) kirjoitti:
Mie suomesta ja poikaystävä portugalista.
Kohta muutan portugaliin vähäksi ajaksi...oláá! täälläkin naikkonen suomesta ja poikaystävä portugalista, suunitelmissa olisi viettää kullankanssa uus-vuosi Portugalissa, riippuu saanko töistä lomaa:/ muuten seuraava tapaamine olisi mahdollinen vasta kesällä:(
Muuttamaan pääsen rakkaani luokse parinvuoden päästä opiskelujen jälkeen,katsoo nyt kestääkö tämä rakkaus kaiken eroahdistuksen ja läheisyyden kaipuun...
- x-jazz
mina suomesta ja tytto e-koreasta.
- ikävä
Yhdysvalloissa (nainen).
- In love
Tällä hetkellä asutaan Thaimaassa:)
- In love
Mies on Vietnamilainen
- ttjp
Poikaystävä albaniasta kotoisin mutta asuu Kreetalla. Kohta muuttaa takaisin Albaniaan ja minä täällä Suomessa :) Pitkä välimatka ja rankkaa on..
- :))
Kreikassa asuu mies ja minä täällä Suomessa. Pian tulee täyteen puolitoista vuotta tätä rankkaa ja uuvuttavaa kaukosuhteilua, mutta rakkaus kukoistaa. Jouluna näemme jälleen...
- plööperi
täällä taas toisin päin, ite suomalainen mies ja nainen kreikkalainen :). 4 km välimatkaa ja kauhia ikävä on :PP :D
- catr
minä tääl kylmäs suomes ja mies etelä-afrikassa...ja ikävä on kova :/
- mies 32
vaimoni on etelä kiinasta ja naimisissa yli neljä kuukautta oltu ja nyt noin kuukauden päästä jälleen matka kiinaan vaimon luokse :)
- tyttönenvain87
Minä Suomessa, rakkaani (mies) Sveitsissä. Kamala ikävä on, just 1,5 viikkoa sitten hän muutti pois... =( Joululomaa odotan kuin kuuta nousevaa kun saadaan taas olla yhdessä (vähän aikaa), minä matkustan sinne...
- orighÖ
Itävallassa,minä Suomessa.. 2kk päästä tämä piina on ohi!
- palelen täällä :(
tirtrnki...hän..ja minätyttö
- Mimmi123456
Minä suomessa, mies turkissa! :) näemme noin 3-5 kertaa vuodessa. suunnitteilla muutto jompaan kumpaan maahan, aluksi luultavasti kokeillaan turkkia, että miltä minusta tuntuu asua siellä :)
Ja kun täällä noita valittelijoita näyttää olevan reilusti, niin eiköhän se ole jokaisen oma asia missä oma kulta on! toisten on turha tulla väliin kommentoimaan että "ne turkkilaiset tekevät sitä ja tätä" ja pliiplääplöö! yhtäläillä ns lähisuhteessa miehesi/naisesi voi kertoa käyvänsä kaverin luona tai muissa asioissa, mutta oikeasti on muilla mailla, ties kenen kanssa! turha niitä maita on ruveta vertailemaan. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ne menee! :) kateellisuutta ilmassa?? ei omaa kultaa? hahah, huolehtikaa vain omista asioistanne valittajat. - R
Minä Suomessa, kumppani Puerto Ricossa.
- tyde21
minä Suomessa, kulta Lontoossa... Toivottavasti parin vuoden päästä molemmat Lontoossa. Puuh. :(
- niinu&kenny
minä Suomessa ja kultani USA:ssa Nebraskassa 2,5v...soitellaan päivittäin
Mies Englannissa minä täällä Suomessa :)
Tarkoituksena muuttaa Englantiin ensi vuonna :)- Stellina
Italialainen mieheni asuu saksassa, itse suomessa. Eikö täällä muita Italo-Finn pareja ole?!
- suomi200
Kuka kummaottaa puolisokseen tyhjätaskun turkkilaisen miehen? veikkaan, että kouluttamaton nainen, vaikeuksia peruskoulussa, ongelmia alkoholin kanssa, tupakoi jne..?
- suomi-ranska
Hyvä suomi200, kun kaikki tässä elämässä ei pyöri rahan ympärillä.
Meillä menee niin, että minä, naispuolinen, asun Suomessa kunhan saan nuo opinnot loppuun ja mies, ranskalainen, asuupi Pariisissa. Suunnitellaan yhteenmuuttoa, joko Lontooseen, missä me asuttiin kun tavattiin, tai sit esim. miehen kotiseudulle Bretagneen. En viihdy Pariisissa. - AB
Poika Venäjällä, minä Suomessa.
- tapaamisiin
mies suomi naiseni asuu oslossa,,,,
- a+a
suomalainen nainen plus etelä-afrikassa asuva puoliksi portugalilainen ja puoliksi libanonilainen mies! nyt vähän yli 2 vuotta jo toiminut. nähdään lomilla ja olen myös asunut e- afrikassa 3kk
- NZ
Tyttö Uudessa Seelannissa englantilainen mies Sveitsissä. Marraskuussa viimeksi nähtiin, hän tulee tänne pariksi viikoksi heinäkuussa. Ihan hirveä ikävä, mutta silti tuntuu että me kommunikoimme nyt paremmin kuin koskaan aikasemmin, sähköposteihin saa vuodatettua kaikki tunteensa ajan kanssa. Hassua sinänsä.
Vuosi vielä ainakin erossa ja sitten jos vielä ollaan yhdessä tanssitaan häitä :) Mihin maahan päädymme asumaan ei tedä vielä kumpikaan, vaihtoehtoja on niin monia :) elämä on ihanaa !! - Kauhea_Ikävä
Oli nainen USA:ssa. Homma kosahti täsä hetki sitten tosin :(
- sall-eye
Mina ja mieheni jenkeissa...eli atlanti minun ja kotomaani valissa.. :D kesti kauan paatya tahan ratkaisuun , mutta rakkaus voitti.
- help me.
hei te joilla on nuo puolisot ulkomailla.minullakin olisi juttu englantilaisen meiheen mutta kovin tuore.hän lähti sinne juuri takaisin ja en tiedä nyt miten saisin yhteyttä kun numeroon ei saa yhteyttyä :/ en siis osaa vain laittaa siihen niitä suuntia ja aluenuemroita oikein.voisiko joku auttaa minu? meis asuu lontoon lähistöllä.hänellä on britti kännykkä liittymä ja minnulla suomiliittymä.
- maumauu
asun kesän unkarissa, avomies odottaa suomessa.
muiden tarinoiden rinnalla tuntuu pieneltä, mutta kesä tuntuu niin pitkältä edessä vaikka haluaisi vain nauttia täysillä tästä ajasta!
ainakin sen jo tiedän että haluan olla hänen kanssaan aina kunhan palaan suomeen takaisin ja seuraavan kerran lähdemme maailmalle yhdessä.
tarvitsen hänen läheisyyttään ja ihanuuttaan.
tämän jälkeen en siis aio olla hänestä erossa näin pitkään!
soittelemme skypellä päivittäin, se auttaa kummasti. - <3
Minä Suomessa ja mies USA:ssa. Muutto minulla edessä ensi vuonna!
- love rules!
minun kultani afganistanissa opiskelee jne itse olen suomessa,mutta pian muutto koittaa idän miehen luo :)
- Uralin pihlaja
Mies Tampereella, tyttö Siperiassa
- chinaski99
Kyllä täytyy taas kerran sanoa, että Suomen merkittävin vientituote ovat naiset...
- Lapin poika
Nainen Japanissa. Syyskuussa taas tyttöni luokse.
- Miiamd
Englannissa, seurusteltu ollaan 6 kk ja tavattu 6 kertaa :) ja nyt kultani tulee Suomeen kuukaudeksi...
- weya
Hollannissa on kultani.
- suominainen777
viikonlopusta alkaen Kroatissa :( saa nähdä pystynkö elämään kaukosuhteessa.
Mies tulee 2kk päästä takaisin suomeen vielä joksikin aikaa. Talvella muuttaa työn perässä Saksaan mutta tulee aina silloin tällöin viikonlopuksi suomeen. - -Mies30-
Nainen Intiassa. Tapaamista odotellessa ikävä on kova.
- Love ya
Minä Suomessa, mies Afganistanissa..
- tyttö23,poika28
Japanilainen ihana ja luotettava poikaystävä :)
6kk yhdessä, välimatka 7777km.
vahva suhde ja rakkaus roihuaa.
skypetellään joka päivä mooonta tuntia.
jouluna lomailu kullan luo ja myös sukua tapaamaan. - japset
Pakko kertoa tähän väliin että toivotan teille jokaiselle ihan kamalasti tsemppiä teidän suhteissanne! Itse olen ollut kaukosuhteessa n.9kk ja välimatkaa on reilut 300km, mutta ollaan kuitenkin molemmat samojen rajojen sisällä. Jopa tämmöinen suhde tuntuu rankalta, nähdään kuitenkin melkein joka viikonloppu. En voi kuvitellakaan miltä teistä tuntuu. Jaksamisia kaikille! :)
- miä
Minä Suomessa, mies Kanadassa ^^
Siellä käyty ja seuraavaks ois ukon vuoro tulla Suomeen. Hihii :D - testrat
Montenerossa
- Ikävä on...
Minä Suomessa, turkkilainen kultani Ruotsissa. Nähdään n. kerran kuussa, kiitos Norwegianin. Vuosi yhdessä oltu, kaukosuhdetta kestänyt n. 7 kk.
- Hangguliini
Minä Suomessa, hän Turkissa. Kaukosuhteessa jo kolmatta vuotta, kuukauden jälkeen muutamme yhteen. :) Emme tosin Suomeen emmekä Turkkiin...:)
- hmm_hmm
Ihanaa! Olis kiva lukea täällä myös kokemuksia ja siitä miten ootte tavanneet?
Itselläni on varsin tuore juttu, netin ihmeellisestä maailmasta olen löytänyt puuttuvan palan elämääni, siltä se tuntuu joka solussa aina kun nään hänen kasvonsa tai luen hänen viestejään. Hän asuu Saksassa, itse Suomessa. Olemme suunnitelleet tapaamista, mutta hänen työtilanteensa ei ole varma, joten ajankohtaa emme ole voineet sopia. Juttelemme (lähes) päivittäin skypessä 4-10 tuntia! Olemme samalla aaltopituudella, ajatuksemme kohtaavat. Tuntuu, että tunnen hänet jo paremmin kuin yhdenkään aikaisemman lähisuhde-miehen. Jotenkin tuntuu, että rakkaus ja yhteen kuuluvuuden tunne on välillämme voimakkaampi kun lähisuhteessa. Kaipaus toisen luo on suuri kuitenkin, vaikkei ole toista ikinä vielä päässyt tuntemaan lähellään.
Jos olette tavanneet netissä kumppaninne, kuinka pian tapasitte ensimmäisen kerran oikeasti? - Tyttöh
Minä suomessa, mies New Yorkissa.
- Sydän kaukana
Minä Suomessa, mies Italiassa. Minulla lapsia, hänellä ei. Tavattu reissullani italiassa. Rehellisyys ollut alusta asti merkittävin edellytys. 2kk välein olen viikon siellä muuten viikonloppuja vuoron perään aina kun mahdollista lomilla toki enemmän. Kuukausittain nähdään kuitenkin. Ihan alussa, saa nähdä kuinka käy. Fiiliksen mukaan mennään. Yhteydessä joka päivä aamulla ekana, pitkin päivää ja illalla vikana...
- Minä Suomessa.
Mies Intiassa...
- tyttönen
Itselläni sama tilanne, ootko tavannu intialaista miestäsi, ja jos oot kuinka monesti? :) Kiinnostaisi tietää, jos vielä satut näkemään tämän...
- tytytytytytytytytyty
suomalainen tyttö ja norjalainen poika
- tohtori virkku
Minä yksin kotona, ja makaan sohvalla, katselen tv:tä, tyttöystäväni näppäilee just kaukosäädintä.
- ghc87
Suomalainen poika 24 ja japanilainen tyttö 25v
Minä Suomessa ja mies Tunisiassa.
- AnDa
mieheni asuu Belgiassa ja itse Suomessa. Ihan uskomatonta miten näin monella on suhde ulkomaalaiseen mieheen/naiseen. Ajattelin ettei kaukosuhteita löydy paljoa.
- 1+1=2
Suomalainen nainen, norjalainen mies....
- Ikävä kek
Mies Turkissa Alayassa, omistaa ravintolan siellä
- novia
minä tyttö pohjolassa ja mies espanjassa..
- neito0385
Mies Amerikassa. :)
- Se pomp
Minä Suomalainen mies keski-Afrikassa ja vaimo Intian valtameren saarelta Suomessa.
- Crazyfinnishgirl
Minä Suomessa ja mies Hollannissa, toistaiseksi =D
- :(
Mä oon suomessa ja mies on britti ja tietty siel sit asuu.
Ihan syvältähän se on välillä kun on niin ikävä toista ja ei pysty ees joka päivä puhumaan kunnolla / kuulemaan toisesta.
Meillä yleensä n. kuukauden tauko ja sit nähään taas, saa nähä koska alan inhoon lentokenttiä.
Muutto sinne varmaan puolen vuoden sisäl (toivottavasti) - inlovewithWales
Minulla poikaystäväni on Walesilainen ja ite olen täysi suomalaine :) Nähtiin nyt kesällä ekaa kertaa monen kuukauden netti keskustelujen jälkeen ja olen sitä meitlä että kannatti mennä Walesiin :) Seuraavana kesänä olisi tarkoitus pitempi loma viettää Walesis rakkaan luona.
- ita
Minä Suomessa ja kulta Italiassa. Vaikea tilanne kun en haluaisi muuttaa pois Suomesta ja hänellä taas hyvä työ Italiassa. Tietty mun olis helpompi sinne muuttaa kun osaan jo kieltäkin mutta sit jäis koko elämä tänne :S Inhottava tilanne ja ahdistaa...Puoli vuotta seurusteltiin kun olin itse Italiassa vuoden ajan. Nyt 2 kk ollut kaukosuhdetta ja ahdistaa ihan suunnattomasti kun en tiedä mitä pitäisi tehdä :((
Minä Suomessa, poikaystävä Chilessä (välimatkaa 13000 ja risat).
Olemme pitäneet tiiviisti yhteyttä puolentoista vuoden ajan. Molemminpuolista ihastusta on ollut jo ensimmäisistä päivistä lähtien, parin viikkoa netissä tapaamisen jälkeen tunteet syvenivät entistä enemmän ja ymmärsin hänen olevan se mies, jonka haluan.
Puoleentoista vuoteen on mahtunut kaikenlaisia tunteita. On ollut pahojakin riitoja, mutta aina ne on sovittu. Luottamus on rakoillut pahasti, mutta sen eteen on tehty paljon töitä ja tehdään edelleen. On ollut hetkiä, jolloin kaikki on tuntunut mahdottomilta, mutta rakkaus on aina voittanut. Niinä huonoimpina aikoina on suhde tuntunut vain ajan tuhlausta ja ikävä on satuttanut enemmän kuin laki sallii. Silti tunnen olevani maailman onnellisin tyttö. Oon vihdoin löytänyt jonkun, joka arvostaa ja rakastaa mua juuri tällaisena. Jonkun, jonka kanssa voin olla oma itseni.
Tapaaminen ei ole tähän mennessä ollut mahdollista kalliiden lentolippujen takia, mutta vihdoinkin näyttäisi olevan valoa tunnelin päässä. Jos kaikki menee hyvin, olen joulukuun alussa matkalla hänen luokseen :)- Ex Chileläinen
Minun vaimoni on Chileläinen, asuin itse siellä 3sen vuotta,mutta nyt on tavallaan ero,siis hän potkaisi pois minut kotoa kesäkuun lopussa 2012
Olen palannut suomeen.
Chile ei ole kovin kaksinen maa asua, ihmiset osa on ystävällisiä,mutta kun olet ulkomailta,on he enemmän kiinnostuneet sinun rahoista kuin ihmisestä..
toinen huono puoli chilessä on maanjäristykset,joita on päivittäin useita
Juu itse suomessa ja poikaystävä turkissa istanbulissa :)
Mulla poikaystävän turkkilainen tuttu asuu samassa kunnassa kuin minä ja tutustuinkin häneen sitä kautta :)
Ensin tutustuttiin messengerin ja facebookin kautta juttelemalla ja sitten menin istanbuliin viikoksi käymään...mutta todella hyväsydämminen ja ystävällinen ihminen ja se oli kyllärakkautta ensisilmäyksellä jos näin voi sanoa..mutta se viikko oli kyllä aivan liian lyhyt aika ja tuntui todella pahalta palata takaisin suomeen :(
Sen jälkeen ollaan pidetty yhteyksiä eniten messengerin kautta kun soittaminen kallista mutta en tiedä mitä seuraavaksi...jos hän tulisi suomeen niin pitää saada viisumi mutta kun en ole töissä se on todella vaikeaa :(
Yli kaksi kuukautta on aikaa siitä kun lähdin ja ikävä on kova :(( Olisi kiva saada tätä kautta muita kavereita joilla sama tilanne ja jutella ja purkaa sydäntä!- 1323
Minä Suomessa, mies Hollannissa.
- hihiybikoyu
Katjamarika sun karvarantees panee just turkkilaista tyttöystäväänsä.......lol
- Benim aşkım
Minä Suomessa, kihlattuni Turkin Alanyassa.
Viisi vuotta kaukosuhdetta takana. Odottelemme vastausta kihlattuni oleskelulupahakemukseen. Edellisen vuoden vietin vaihdossa Istanbulissa ja pystyimme näkemään useammin. Se että näki joka kuukausi ja tiesi, että jos jotain vakavaa tulee, voi vain hypätä koneeseen eikä tartte maksaa enempää kun edestakaisen Kajaani-Helsinki opiskelijajunalipun verran! Se oli mahtavaa. Takaisin paluu, ei vain ollutkaa sitten helppoa. Totuttelu takaisin ankeaan ilmastoon ja jatkuvaan ikävään ei ole helppoa, siksi haimmekin oleskelupaa jo viime helmikuussa. - aşkım
Minunkin mies on Alanyassa. Seitsemän vuotta on jo kaukosuhde kestänyt. Nyt hän tulee pian Suomeen..
- lahjakorttikotelo
Minä Suomessa, mies Saksassa.
Tulevaisuus ihan auki, mies tekee väikkäriä ja tytär siellä, minä voisin muuttaa Suomesta, mutta katsotaan nyt. tää likka suomes , mies ruotsissa. (syntyperältään intialainen mutta muuten täysin ruotsalainen)
- WorthAllOfIt
Itse asun Suomessa, mies Sveitsissä. :)
- Suomeruotsalainen87
Poikaystävä asuu Jenkkilässä ja itse asustelen Latviassa, olen tosin Suomesta :)
- 656454
Poikaystävä asuu Japanissa, ensi vuonna menen tapaamaan häntä taas :)
- bosanac1
Bosniassa asuu ihana poikaystävä
- JeLoEv
Minä Suomessa tuleva aviomies Japanissa. Häät kesällä 2013
- Crumpets and tea
Mies asuu Englannissa. :)
- yiti
vaihtarina olon jälkeen jäi mies Kanadaan:(
- suomi-puola
Minä Suomessa, puolalainen mies Englannissa.
Vielä ei ole seurustelusta sovittu, mutta vahvasti siltä tuntuu... Kaksi kuukautta tunnettu ja sen aikana juteltu facebookissa päivittäin monta tuntia, samoin usein skypessä. Kuukausi sitten tavattiin ekan kerran (olin siellä, ja matkan olin varannut ennen kuin häneen netissä törmäsin), ja siellä ollessa hän varasi liput Suomeen uudeksivuodeksi. Täällä ollessaan hankimme minulle hiihtolomalle lentoliput taas sinne. Ikävä on kova molemminpuolin, ei malta odottaa... Uskon ja toivon, että tämä olisi sen arvoista. Voisin muuttaa Englantiin, mies asuu itselleni rakkaassa kaupungissa. Enkä panisi pahakseni jos hän Suomeen tykästyisi :) Suunnitelmia kesälle täällä. - tällä mennään
Minä töissä Espanjassa, mies jäi Suomeen töihin. Yhteinen koti Suomessa ja 8 kuukauden etäsuhde meneillään. We will make it :)
- SeniCokSeviyorum
Minä tyttö suomessa. Isäni on turkkilainen, mutta itse kyllä ihan suomalainen olen perjaatteessa. Poikaystävä myös Turkissa. Tulee suomeen muutaman kuukauden päästä vähäksi aikaa. Ja minä muutan sitten vuoden päästä hänen luokse. :)
- Vielleicht einmal..
minä Suomessa, mies Saksassa...
- in luv
minä suomessa, poikaystävä kaliforniassa :)
- 2qe2q
Minä suomessa, ylläri. Ja mies englannissa. :)
- Ikävä
Minä Suomessa.mies tunisiassa...
- far_away_love
Mies USA:ssa ja kohta minäkin :)
- matilda4
Minä Espanjassa ja mies Itävallassa
- Elmokki
Minä suomessa, poikaystävä japanissa.
Olisi ihana jutella muiden kanssa, joilla on japanilainen mies!- Onnellinen293
Jutella? Minä voisin jutella:)
- PorAmor
Minä Suomessa rakkaani Ecuadorissa, rakkaani on opettaja yliopistossa ja mä opiskelen sairaanhoitoa. Joten ei ole vielä mahdollisuutta olla yhdessä. Hän hae Barcelonan opiskelemaan (tohtorin tutkino) Sitten jos hän pääse niin matka lyhene ja vois nähdä usein kiitos Norwegian halvoista lennoista :)
- Onnellinen293
Minä Suomessa ja aviomies Japanissa...menty näin viimeiset 5 vuotta ja viimein kolmen viikon kuluttua päättyy, kun kulta muuttaa Suomeen luokseni:)
- ...
Mies työmatkalla Yhdysvalloissa ja ensi viikolla näen jälleen miehen 7 viikon tauon jälkeen
- sofi
Mies Yhdysvalloissa
- suomesa minä
turkisa.... :( :( :(
- seni özledim <3
Minä Suomessa ja Turkissa, mieheni Turkissa.
- bbbbbbbbbbbb
Minä Suomessa, poikaystävä Australiassa (:
- irlantitar81
Minä Suomessa, mies Irlannissa, mutta on Nigeriasta
- glad1
Mies Ruotsissa. Onneksi ei sen kauempana...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446