Vittu te olette säälittäviä

Kaiken nähneet kaljamahaiset äijänköriläät ja keski-ikäiset yh-huorat suunnittelee mökkireissua kuin teinit ikään.

Oujeee! ;D


http://www.youtube.com/watch?v=K0u808Zh-y4&feature=related



"Anteeksi, muistelin alkuperäistä kirjoitustyyliäni ja yhtäkkiä homma vain karkasi käsistä..."



MarttyyriMallari-TTt

12

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -alkulima-

      yks äijänköriläs, niin saadaan pulskempia onkimatoja.

    • teme.

      lässytä. :)

      Vitun anteeksi, koeta ny pysyä edes hetki jämynä.

    • rusalkaa

      Syksyllä kyselit, mihkä pitäs rahat sijottaa.

      Vastasin: Hanki kulta-aa.

      Jätkä vastas, että mulla on jo oma kulta.

      *sä oot tyhmä*

      • on se hyvä, että sinuun voi luottaa.


        "Otat kaiken niin tyynesti vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • olis ollut
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on se hyvä, että sinuun voi luottaa.


        "Otat kaiken niin tyynesti vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        vähintään yhtä hyvä sijoitus.


      • rusalkaa
        olis ollut kirjoitti:

        vähintään yhtä hyvä sijoitus.

        Kaikki suuret sijoittajat jopa valtiot, on keränneet kultaHARKKOJA, joihin siis sijoittaneet rahaa.

        Anna mun miehen-logiikka kestää!

        *onko tää palsta täynnä jotain tumppuja*'

        ...sinäkin Mälläri


    • hymh,

      Pidin siitä, kun kirjoitit suosikkikirjoista.:)

    • teme.

      kommenttini kategorisesti. Siihen on varmasti hyviä syitä.

      Älä pelkää. :)

    • hymmmh,

      No en minä kyllä, arvon ketjun aloittaja, noilla sun mainitsemillasi termeillä ts. luonnehdinnoilla kutsuisi yhtään ketään (aika rumia ne, hyh hyh MarttyyriMallari-TTt!), mutta pakko sanoa, että joidenkin tän palstan kirjoittajien jutut eittämättä huvittaa mua...

      Se ykskin mikä lienee "testari.", vai mikä se sen nimimerkki oli...Äijä kuvaili yhdessä aloituksessaan kalunsa kokoa ja kyseli siitä, että kuka olisi palstan pienimunaisin...Kun sitten vedin aloituksen aiheen vitsiksi (silkasta sijaishäpeästä johtuen), tuli tyyppi ulisemaan, että mä muka tyyliin melkein vainoan häntä. Just joo, hei hyvää päivää... Tuntematon mulle koko ukkeli.

      Kyllä voi aika vahvasti veikata, jos meitsi ja tämäkin "testari." seisottais vierekkäin, että kumpi meistä todennäköisesti saisi enemmän sympatiaa...

      Ja sitten jotkut ympäripyöreät "palstafilosofit"...Sitä ollaan niin hyveellisiä, niin hyveellisiä kirjoituksissa muodollisesti, mutta oikeasti ajatukset vaikuttaa melkein ikäänkuin massa-aivopestyjen itsesokealta ininältä. Mikään (ei siis mikään!) ole keskustleupalstalla vastenmielisempää, kuin ihminen joka kuvittelee olevansa oikeudenmukainen kommenteissaan, mutta ei sitä todellisuudessa kuitenkaan ole.

    • ...

      ...

    • maniamania

      jolla on joku mökki vielä olemas, ole vosuineen muuta, kuin pätkä elämää. Avaamatta linkkiäsi totea: Ei sulla ole mitään tyyliä, mikä vois karata..

      • koskee minua, relaxia ja koppavaa horoa. Meillä oli liian kiva keskustelu, josta marttyyri suivaantui :)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe