Vittu te olette säälittäviä

Kaiken nähneet kaljamahaiset äijänköriläät ja keski-ikäiset yh-huorat suunnittelee mökkireissua kuin teinit ikään.

Oujeee! ;D

http://www.youtube.com/watch?v=K0u808Zh-y4&feature=related

"Anteeksi, muistelin alkuperäistä kirjoitustyyliäni ja yhtäkkiä homma vain karkasi käsistä..."

MarttyyriMallari-TTt

12

1000

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -alkulima-

yks äijänköriläs, niin saadaan pulskempia onkimatoja.

• teme.

lässytä. :)

Vitun anteeksi, koeta ny pysyä edes hetki jämynä.

• rusalkaa

Syksyllä kyselit, mihkä pitäs rahat sijottaa.

Vastasin: Hanki kulta-aa.

Jätkä vastas, että mulla on jo oma kulta.

*sä oot tyhmä*

• on se hyvä, että sinuun voi luottaa.

"Otat kaiken niin tyynesti vastaan"

MarttyyriMallari-TTt

• olis ollut
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

on se hyvä, että sinuun voi luottaa.

"Otat kaiken niin tyynesti vastaan"

MarttyyriMallari-TTt

vähintään yhtä hyvä sijoitus.

• rusalkaa
        olis ollut kirjoitti:

vähintään yhtä hyvä sijoitus.

Kaikki suuret sijoittajat jopa valtiot, on keränneet kultaHARKKOJA, joihin siis sijoittaneet rahaa.

Anna mun miehen-logiikka kestää!

*onko tää palsta täynnä jotain tumppuja*'

...sinäkin Mälläri

• hymh,

Pidin siitä, kun kirjoitit suosikkikirjoista.:)

• teme.

kommenttini kategorisesti. Siihen on varmasti hyviä syitä.

Älä pelkää. :)

• hymmmh,

No en minä kyllä, arvon ketjun aloittaja, noilla sun mainitsemillasi termeillä ts. luonnehdinnoilla kutsuisi yhtään ketään (aika rumia ne, hyh hyh MarttyyriMallari-TTt!), mutta pakko sanoa, että joidenkin tän palstan kirjoittajien jutut eittämättä huvittaa mua...

Se ykskin mikä lienee "testari.", vai mikä se sen nimimerkki oli...Äijä kuvaili yhdessä aloituksessaan kalunsa kokoa ja kyseli siitä, että kuka olisi palstan pienimunaisin...Kun sitten vedin aloituksen aiheen vitsiksi (silkasta sijaishäpeästä johtuen), tuli tyyppi ulisemaan, että mä muka tyyliin melkein vainoan häntä. Just joo, hei hyvää päivää... Tuntematon mulle koko ukkeli.

Kyllä voi aika vahvasti veikata, jos meitsi ja tämäkin "testari." seisottais vierekkäin, että kumpi meistä todennäköisesti saisi enemmän sympatiaa...

Ja sitten jotkut ympäripyöreät "palstafilosofit"...Sitä ollaan niin hyveellisiä, niin hyveellisiä kirjoituksissa muodollisesti, mutta oikeasti ajatukset vaikuttaa melkein ikäänkuin massa-aivopestyjen itsesokealta ininältä. Mikään (ei siis mikään!) ole keskustleupalstalla vastenmielisempää, kuin ihminen joka kuvittelee olevansa oikeudenmukainen kommenteissaan, mutta ei sitä todellisuudessa kuitenkaan ole.

• ...

...

• maniamania

jolla on joku mökki vielä olemas, ole vosuineen muuta, kuin pätkä elämää. Avaamatta linkkiäsi totea: Ei sulla ole mitään tyyliä, mikä vois karata..

• koskee minua, relaxia ja koppavaa horoa. Meillä oli liian kiva keskustelu, josta marttyyri suivaantui :)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      64
      1750
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      841
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      618
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      616
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      585
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      518
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe