Kaiken nähneet kaljamahaiset äijänköriläät ja keski-ikäiset yh-huorat suunnittelee mökkireissua kuin teinit ikään.
Oujeee! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=K0u808Zh-y4&feature=related
"Anteeksi, muistelin alkuperäistä kirjoitustyyliäni ja yhtäkkiä homma vain karkasi käsistä..."
MarttyyriMallari-TTt
Vittu te olette säälittäviä
12
973
Vastaukset
- -alkulima-
yks äijänköriläs, niin saadaan pulskempia onkimatoja.
- teme.
lässytä. :)
Vitun anteeksi, koeta ny pysyä edes hetki jämynä. - rusalkaa
Syksyllä kyselit, mihkä pitäs rahat sijottaa.
Vastasin: Hanki kulta-aa.
Jätkä vastas, että mulla on jo oma kulta.
*sä oot tyhmä*on se hyvä, että sinuun voi luottaa.
"Otat kaiken niin tyynesti vastaan"
MarttyyriMallari-TTt- olis ollut
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
on se hyvä, että sinuun voi luottaa.
"Otat kaiken niin tyynesti vastaan"
MarttyyriMallari-TTtvähintään yhtä hyvä sijoitus.
- rusalkaa
olis ollut kirjoitti:
vähintään yhtä hyvä sijoitus.
Kaikki suuret sijoittajat jopa valtiot, on keränneet kultaHARKKOJA, joihin siis sijoittaneet rahaa.
Anna mun miehen-logiikka kestää!
*onko tää palsta täynnä jotain tumppuja*'
...sinäkin Mälläri
- hymh,
Pidin siitä, kun kirjoitit suosikkikirjoista.:)
- teme.
kommenttini kategorisesti. Siihen on varmasti hyviä syitä.
Älä pelkää. :) - hymmmh,
No en minä kyllä, arvon ketjun aloittaja, noilla sun mainitsemillasi termeillä ts. luonnehdinnoilla kutsuisi yhtään ketään (aika rumia ne, hyh hyh MarttyyriMallari-TTt!), mutta pakko sanoa, että joidenkin tän palstan kirjoittajien jutut eittämättä huvittaa mua...
Se ykskin mikä lienee "testari.", vai mikä se sen nimimerkki oli...Äijä kuvaili yhdessä aloituksessaan kalunsa kokoa ja kyseli siitä, että kuka olisi palstan pienimunaisin...Kun sitten vedin aloituksen aiheen vitsiksi (silkasta sijaishäpeästä johtuen), tuli tyyppi ulisemaan, että mä muka tyyliin melkein vainoan häntä. Just joo, hei hyvää päivää... Tuntematon mulle koko ukkeli.
Kyllä voi aika vahvasti veikata, jos meitsi ja tämäkin "testari." seisottais vierekkäin, että kumpi meistä todennäköisesti saisi enemmän sympatiaa...
Ja sitten jotkut ympäripyöreät "palstafilosofit"...Sitä ollaan niin hyveellisiä, niin hyveellisiä kirjoituksissa muodollisesti, mutta oikeasti ajatukset vaikuttaa melkein ikäänkuin massa-aivopestyjen itsesokealta ininältä. Mikään (ei siis mikään!) ole keskustleupalstalla vastenmielisempää, kuin ihminen joka kuvittelee olevansa oikeudenmukainen kommenteissaan, mutta ei sitä todellisuudessa kuitenkaan ole. - ...
...
- maniamania
jolla on joku mökki vielä olemas, ole vosuineen muuta, kuin pätkä elämää. Avaamatta linkkiäsi totea: Ei sulla ole mitään tyyliä, mikä vois karata..
koskee minua, relaxia ja koppavaa horoa. Meillä oli liian kiva keskustelu, josta marttyyri suivaantui :)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255