tee-se-itse rakennekynnet

an76nika

HEI!

Olen suhteellisen tuore rakennekynsien omistaja. Kynnet on laitettu ammattilaisella ja huollettu kerran. Rahapussin nyörejää täytyisi kuitenkin tiukentaa ja olen ajatellut kokeilla huoltotoimenpiteitä (geelikynsille) itse. Voisiko joku ystävällisesti antaa vinkkejä esim. siitä, miten olette poistaneet vanhan geelin ennen uuden laittamista. Olen kurkannut muutamia nettikauppoja ja käsittääkseni aloituspaketeissa ei myydä geelin poistotuotteita? Minulla on myös tipit kynsien päissä. Geelinä lcn-tuotteet. Ottaisin myös muita vinkkejä mielelläni vastaan mm. nettikaupoista tms. joista kannattasi tarvikketia ostaa.

Lämmin kiitos mahdollisista vastauksista!

24

8127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhshhshhs

      Geelit poistetaan viilaamalla. Jos teet huollon ni viilaat tippirajan huomaamattomaksi ja ohennat et lyhennät kynnet. Sitten teet ikäänkuin alusta kynnet...

      Asetoni ei tehoa geeliin, ainoastaan joihinkin akryyleihin saattaa tehota.

      • an76nika

        Kiitos ohjeista! Käykö viilaamiseen ihan tavallinen kynsiviila, vai tarvitaanko ko. tarkoitukseen tehtyä "työkalua"? Itselläni on muuten useasta kynnestä geelit lähteneet itsestään lohkeamalla kokonaan pois. Edessä on siis vielä ainakin yksi ammattilaisen huolto ennen omia kokeiluja.


    • Kiitollinen

      Hei,

      Kertoisitko ystävällisesti mistä nettisivuilta olet katsonut noita tee-se-itse -tarvikkeita? Minua kiinnostaisi myös alkaa tehdä itse joko geeli- tai akryylikynsiä. Vinkkejä kaipaisin kovasti!:)

      • kynsikäs

        Onko kukaan tilannut akryylituotteita täältä?

        http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/

        Jos tilaan esim.akryylipaketin ja tippejä, niin ilmeisesti pystyn ihan kotikonstein opettelemaan akryylikynsien tekemisen? UV-valoahan ei tarvita akryylikynsissä eikä muitakaan kalliita pakollisia laitteita. Kiitos tuhannesti vastauksista ja vinkeistä!:)


      • Tuosta setistä
        kynsikäs kirjoitti:

        Onko kukaan tilannut akryylituotteita täältä?

        http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/

        Jos tilaan esim.akryylipaketin ja tippejä, niin ilmeisesti pystyn ihan kotikonstein opettelemaan akryylikynsien tekemisen? UV-valoahan ei tarvita akryylikynsissä eikä muitakaan kalliita pakollisia laitteita. Kiitos tuhannesti vastauksista ja vinkeistä!:)

        KAtselin tuota edellisessä viestissä mainittua akryylisettiä.

        Tarkoitit varmaan sitä kotikäyttöön tarkoitettua settiä? Onko sitä kukaan kokeillut? Eli onko miten kestävää ja millaiset kynnet tuolla saa aikaan?

        Olisin kanssa itse kiinnostunut väkertämään! Kirjoittelinkin aiheesta tuolla kauneudenhoidon alla, kun en "huomannut" tätä koko kynsifoorumia :D


      • jatkoa
        kynsikäs kirjoitti:

        Onko kukaan tilannut akryylituotteita täältä?

        http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/

        Jos tilaan esim.akryylipaketin ja tippejä, niin ilmeisesti pystyn ihan kotikonstein opettelemaan akryylikynsien tekemisen? UV-valoahan ei tarvita akryylikynsissä eikä muitakaan kalliita pakollisia laitteita. Kiitos tuhannesti vastauksista ja vinkeistä!:)

        Millaiset nuo akryylikynnet yleensä on? Pahemmat, paremmat, yhtä hyvät kuin geelit tms? :)

        Kiitoksia avusta!


      • Kynsikäs
        jatkoa kirjoitti:

        Millaiset nuo akryylikynnet yleensä on? Pahemmat, paremmat, yhtä hyvät kuin geelit tms? :)

        Kiitoksia avusta!

        Iselläni on akryylit ja olen ollut tyytyväinen, kestävät ovat:) Tarkoitin tosiaan tuota kotiakryylipakettia. Kiinnostaisi tilata ja opetella laittamaan itse itselleen kynnet. Hinnat eivät olleet kalliita ja ilmeisesti muuta kynsien tekoon ei tarvita kuin nuo paketissa olevat aineet? Tippejä kynsiliimaa paketissa ei mielestäni ollut, mutta ne saa tilattua erikseen. Kertokaa kokemuksia jos tilaatte paketin/olette tilanneet...


      • sannariina-riina

      • kotitekijä

        kauppa josta voi tilata Cesars Secrets tuotteita . Valikoimissa geelit ja akryylit,koristeita ja kaikkea pikku tilpehööriä. Osoite on www.cesarsshop.fi


      • Sannariina-riina
        kotitekijä kirjoitti:

        kauppa josta voi tilata Cesars Secrets tuotteita . Valikoimissa geelit ja akryylit,koristeita ja kaikkea pikku tilpehööriä. Osoite on www.cesarsshop.fi

        Vrt siis tuohon saksalaiseen...


      • an76nika

        MOI!

        Minä olen löytänyt samoja sivuja kuin mitä täällä on jo mainittu. Lisäksi ellos myy geelisettiä, mutta sitä on morkattu ainakin tällä palstalla huonoksi. Lamppu on kuulemman tehoton. Tiedä häntä, jokainen kokee nää asiat vähän eri tavalla. Saksalainen näyttäsi olevan edullisin. Suomessa on myös dream hair, joka myy ilmeisesti suht laadukkaita geelejä. Hintaero on kyllä suuri verrattuan ulkomaalaisiin. Itse olen kuitenkin aika skeptinen ja mietin kuinka turvallista on tilailla ulkomailta. Täytyy antaa luottokortin numerot yms... Täällä kirjoitettujen kokemusten perusteella tuo saksalainen euro discount on ilmeisesti luotettava? Olisi mukava kuulla, jos siitä on lisää kokemuksia!:)


      • vertailija
        an76nika kirjoitti:

        MOI!

        Minä olen löytänyt samoja sivuja kuin mitä täällä on jo mainittu. Lisäksi ellos myy geelisettiä, mutta sitä on morkattu ainakin tällä palstalla huonoksi. Lamppu on kuulemman tehoton. Tiedä häntä, jokainen kokee nää asiat vähän eri tavalla. Saksalainen näyttäsi olevan edullisin. Suomessa on myös dream hair, joka myy ilmeisesti suht laadukkaita geelejä. Hintaero on kyllä suuri verrattuan ulkomaalaisiin. Itse olen kuitenkin aika skeptinen ja mietin kuinka turvallista on tilailla ulkomailta. Täytyy antaa luottokortin numerot yms... Täällä kirjoitettujen kokemusten perusteella tuo saksalainen euro discount on ilmeisesti luotettava? Olisi mukava kuulla, jos siitä on lisää kokemuksia!:)

        No toi NailDiscount on OK. Olen tilannut sieltä kerran, tuli oikeat tuotteet, sain lahjan kaupan päälle vielä.. :P Toimitusaika oli kuitenkin reilun viikon, mikä on aika paljon sakstasta, siis EU-maasta! Mutta kuitenkin ilmeisesti selvisin vähällä niiden 10 vrk:n odotuksella, kun jotkut ovat odottaneet tilaustaan viikkoja ja viikkoja, ja silti jotain on puuttunut ja yhteydenpito o ollut hankalaa (jos ei saksa suju ;).
        Huom! Maksoin tosin Paypalin kautta, joten heillä maksu näkyy nopeasti. Jos asian hoitaa ulkomaan tilisiirtona, niin menee enemmän aikaa.

        Sitten suomalaisiin.
        Ceasar´s Secrets myy laatukamaa. Kertoo jotain se, että on yhteistyössä Nailfixin kanssa, joka käyttää mm. Ceasar´sin tuotteita ihan aamttaistudiossa asiakkaille. Ovat laadukkaita geelejä - ja fakta on, että laatugeelit maksavat 20-30 € purkilta. Jostain halpisnettikaupista saa halpismuovigeelejä, mutta eron huomaa. Turha kuvitella saavansa pysymään esim. 4 viikkoa kauniina! :D

        On olemassa myös muita väyliä tilata eri ammattigeelejä. Oma suosikkini on Creativen Brisa -geelit. Erinomaisia!! Laadukkaita ammattigeelejä, helppo työstää ja pysyvät hyvin. Kyllä, maksavat enemmän kuin harrastelijageelit... valinta on jokaisen oma.

        Muita hyviä ovat LCN, Proffa (saa tosin aika nihkeästi enää), NSI, UN...


      • vertailija
        vertailija kirjoitti:

        No toi NailDiscount on OK. Olen tilannut sieltä kerran, tuli oikeat tuotteet, sain lahjan kaupan päälle vielä.. :P Toimitusaika oli kuitenkin reilun viikon, mikä on aika paljon sakstasta, siis EU-maasta! Mutta kuitenkin ilmeisesti selvisin vähällä niiden 10 vrk:n odotuksella, kun jotkut ovat odottaneet tilaustaan viikkoja ja viikkoja, ja silti jotain on puuttunut ja yhteydenpito o ollut hankalaa (jos ei saksa suju ;).
        Huom! Maksoin tosin Paypalin kautta, joten heillä maksu näkyy nopeasti. Jos asian hoitaa ulkomaan tilisiirtona, niin menee enemmän aikaa.

        Sitten suomalaisiin.
        Ceasar´s Secrets myy laatukamaa. Kertoo jotain se, että on yhteistyössä Nailfixin kanssa, joka käyttää mm. Ceasar´sin tuotteita ihan aamttaistudiossa asiakkaille. Ovat laadukkaita geelejä - ja fakta on, että laatugeelit maksavat 20-30 € purkilta. Jostain halpisnettikaupista saa halpismuovigeelejä, mutta eron huomaa. Turha kuvitella saavansa pysymään esim. 4 viikkoa kauniina! :D

        On olemassa myös muita väyliä tilata eri ammattigeelejä. Oma suosikkini on Creativen Brisa -geelit. Erinomaisia!! Laadukkaita ammattigeelejä, helppo työstää ja pysyvät hyvin. Kyllä, maksavat enemmän kuin harrastelijageelit... valinta on jokaisen oma.

        Muita hyviä ovat LCN, Proffa (saa tosin aika nihkeästi enää), NSI, UN...

        ... Niin ja vielä lampuista.

        Älkää herran tähden kuluttako aikaanne ja hermojanne joillakin yhden lampun 9W -uuneilla. Niillä voi heittää vesilintua.
        36W kovettaa geelit asianmukaisesti.


      • Akryylipakettiin
        kynsikäs kirjoitti:

        Onko kukaan tilannut akryylituotteita täältä?

        http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/

        Jos tilaan esim.akryylipaketin ja tippejä, niin ilmeisesti pystyn ihan kotikonstein opettelemaan akryylikynsien tekemisen? UV-valoahan ei tarvita akryylikynsissä eikä muitakaan kalliita pakollisia laitteita. Kiitos tuhannesti vastauksista ja vinkeistä!:)

        Jos nyt sitten ajatellaan, että tilaisin jonkun näistä paketeista:

        http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com/Aloitussetit/Akryylisetit:k1:u35.html

        Osaako joku sanoa mikä noista olisi paras? Haluaisin siis nyt alkuun ainakin tehdä ihan perus kynnet ranskalaisella manikyyrillä :) Eli se perussetti, valkoiset päät ja normiväri muualla. Tuleeko näissä seteissä kaikki siihen vaadittava, vai mitä tuotteita pitäisi hankkia tuohon lisäksi?

        Tai onko jotain hyviä suosituksia tai vinkkejä miten saisi tosi kivat kynnet? En mitään radikaalia näin alkuun halua.

        Ilmeisesti nuo akryylit siis ovat hyvät? :)

        Suurkiitokset! Tässä on tullut tosi monta hyvää vinkkiä ja tuossa toisessa linkissä mainitun aloituspakkauksen alta tuotteista löytyvä "hile" kieltämättä houkuttelee :)


      • an76nika
        vertailija kirjoitti:

        ... Niin ja vielä lampuista.

        Älkää herran tähden kuluttako aikaanne ja hermojanne joillakin yhden lampun 9W -uuneilla. Niillä voi heittää vesilintua.
        36W kovettaa geelit asianmukaisesti.

        Kiitos sulle "vertailija" hyvistä vinkeistä! Tuo uunin teho on varmaan tosiaan aika oleellinen. Geelejähän on helppo kokeilla erilaisia, mutta uunin uusiminen on tyyriinpää.


      • an76nika
        an76nika kirjoitti:

        Kiitos sulle "vertailija" hyvistä vinkeistä! Tuo uunin teho on varmaan tosiaan aika oleellinen. Geelejähän on helppo kokeilla erilaisia, mutta uunin uusiminen on tyyriinpää.

        MOI!

        Tuli vielä mieleen, että tietäiskö joku nettikaupan jenkeistä tms., mistä voisi saada hyviä tuotteita? Näyttäisi siltä (tämän vähäisen tiedon perusteella, jonka täältä olen hankkinut), että suomesta olisi helppo saada tilattua laadukkaista tuotteita, mutta ovat hyvin arvokkaita. Saksal. kauppa puolestaan vaikuttaisi myyvän kohtuu tekokkaita uuneja, mutta geelejä ei ole suuremmin kehuttu. Ohjeiden luotettavuuskin on kysymys, ainakin nettisivujen perusteella. Oletteko te, jotka olette ko. kaupasta tilanneet, ottaneet aloittelijoille tarkoitetun paketin, vai tilanneet uunin, geelit yms. tarvikkeet erikseen? Mitä geelejä olette valinneet, jos ette ole ottaneet pakettituotetta?


      • yyyyyyyyyyjiiiiiiiiiiiiii
        vertailija kirjoitti:

        ... Niin ja vielä lampuista.

        Älkää herran tähden kuluttako aikaanne ja hermojanne joillakin yhden lampun 9W -uuneilla. Niillä voi heittää vesilintua.
        36W kovettaa geelit asianmukaisesti.

        Sillä ei ole mitään merkitystä kovettumisen kannalta onko 9W uv-lamppuja yksi vai neljä.

        Oleellisinta on uv-valon aallonpituus geelien kovettumisen kannalta. Peilitetty sisäpinta jakaa valoa myös tasaisesti.

        Yksilamppuisen laitteen varjopuolia on ennemminkin se ettei yhden lampun uv laitteeseen mahdu koko käsi. Toisaalta usea tekee joka tapauksessa peukalot erikseen joten silläkään ei niin merkitystä. Toinen varjopuoli yksi lamppuisessa on se jos lampusta hiipuu teho, on oltava varalamppu heti lähellä vaihtoa varten, muuten saattaa kovettuminen jäädä kesken kynsien teon. Neljä lamppuisessa uv laitteessa sen sijaan kovetinaika ensin pidentyy, jolloin kynnet tekee vielä loppuun asti.

        Yksilamppuiset laitteet ovat yleensä hyvin vankkoja rakenteeltaan ja kestävät kuljettamista ja liikuttelua. Sen sijaan useampi lamppuisissa on herkempi tekniikka ja on siksi altis tömähdyksille.


      • Saksasta
        an76nika kirjoitti:

        MOI!

        Tuli vielä mieleen, että tietäiskö joku nettikaupan jenkeistä tms., mistä voisi saada hyviä tuotteita? Näyttäisi siltä (tämän vähäisen tiedon perusteella, jonka täältä olen hankkinut), että suomesta olisi helppo saada tilattua laadukkaista tuotteita, mutta ovat hyvin arvokkaita. Saksal. kauppa puolestaan vaikuttaisi myyvän kohtuu tekokkaita uuneja, mutta geelejä ei ole suuremmin kehuttu. Ohjeiden luotettavuuskin on kysymys, ainakin nettisivujen perusteella. Oletteko te, jotka olette ko. kaupasta tilanneet, ottaneet aloittelijoille tarkoitetun paketin, vai tilanneet uunin, geelit yms. tarvikkeet erikseen? Mitä geelejä olette valinneet, jos ette ole ottaneet pakettituotetta?

        Heippa!

        Tilasin nyt Saksasta ja voin raportoida, kun vaan ensin saan välineet. Maksoin tilisiirtona, joten hetki menee :)

        Tilasin geelikynsien tekosetin, 49,90e sekä siihen päälle vielä lisäpensselin, neonpinkkiä geeliä, hilegeeliä, glitter dustia, strasseja tms. Kaikki yhteensä minun osaltani maksoi postikuluineen n. 70e. Eli ei kauhean paha. Tilattiin kaverin kanssa kimpassa, joten postarit meni puoliksi. N. 20 e postareilla voi tilata 10kg asti tuotteita :)

        Katsotaan miten näiden kanssa käy. Saksalaisten geeleistä olen kuullut puolesta ja vastaan. Eli riippuu varmaan aika paljon tekijästäkin.


      • tuunari
        Saksasta kirjoitti:

        Heippa!

        Tilasin nyt Saksasta ja voin raportoida, kun vaan ensin saan välineet. Maksoin tilisiirtona, joten hetki menee :)

        Tilasin geelikynsien tekosetin, 49,90e sekä siihen päälle vielä lisäpensselin, neonpinkkiä geeliä, hilegeeliä, glitter dustia, strasseja tms. Kaikki yhteensä minun osaltani maksoi postikuluineen n. 70e. Eli ei kauhean paha. Tilattiin kaverin kanssa kimpassa, joten postarit meni puoliksi. N. 20 e postareilla voi tilata 10kg asti tuotteita :)

        Katsotaan miten näiden kanssa käy. Saksalaisten geeleistä olen kuullut puolesta ja vastaan. Eli riippuu varmaan aika paljon tekijästäkin.

        riippuu suurimmassa määrin geelien pysyvyys, itse tein noilla saksangeeleillä itselleni kynsiä n. 1,5 vuoden ajan ja kun opin riittävän huolellisuuden niin ei ollut mitään ongelmia pysyvyyden kanssa. Huolellisuus ja hygienia, siinä avainsanat :-)


      • Näin minäkin
        tuunari kirjoitti:

        riippuu suurimmassa määrin geelien pysyvyys, itse tein noilla saksangeeleillä itselleni kynsiä n. 1,5 vuoden ajan ja kun opin riittävän huolellisuuden niin ei ollut mitään ongelmia pysyvyyden kanssa. Huolellisuus ja hygienia, siinä avainsanat :-)

        Näin ajattelinkin! Hintaerot ovat niin suuria, että otan mieluummin nuo edullisemmat ja teen huolella niillä :)


      • faerie
        yyyyyyyyyyjiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Sillä ei ole mitään merkitystä kovettumisen kannalta onko 9W uv-lamppuja yksi vai neljä.

        Oleellisinta on uv-valon aallonpituus geelien kovettumisen kannalta. Peilitetty sisäpinta jakaa valoa myös tasaisesti.

        Yksilamppuisen laitteen varjopuolia on ennemminkin se ettei yhden lampun uv laitteeseen mahdu koko käsi. Toisaalta usea tekee joka tapauksessa peukalot erikseen joten silläkään ei niin merkitystä. Toinen varjopuoli yksi lamppuisessa on se jos lampusta hiipuu teho, on oltava varalamppu heti lähellä vaihtoa varten, muuten saattaa kovettuminen jäädä kesken kynsien teon. Neljä lamppuisessa uv laitteessa sen sijaan kovetinaika ensin pidentyy, jolloin kynnet tekee vielä loppuun asti.

        Yksilamppuiset laitteet ovat yleensä hyvin vankkoja rakenteeltaan ja kestävät kuljettamista ja liikuttelua. Sen sijaan useampi lamppuisissa on herkempi tekniikka ja on siksi altis tömähdyksille.

        Yksilamppuiset eivät koveta geeliä yhtä tasaisesti kuin 4 lamppuiset.


      • je
        faerie kirjoitti:

        Yksilamppuiset eivät koveta geeliä yhtä tasaisesti kuin 4 lamppuiset.

        Onko kenelläkään kokemusta www.nail4you. com akryyliseteistä?Olisi kiva tietää ennenkun tilaan!


    • Hvnkgfe

      Laatuerot on samat kuin esim halpislaukku vrt Luis Vuitton.

      Oikea, todella laadukas geeli ei irtoa 30-40€:lla vaan maksaa alveineen keskimäärin sata euroa. Näitä tosin ei edes kuluttajat saa.

    • Anonyymi

      Myös Essencen tuotteita on hyvä käyttää!(:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe