lisääkö e-pillerit selluliittiä? kun olen huomannut niiden käytön aloittamisen jälkeen että lisää muhkuraa on huomattavasti tullut, mutta kyseessä voi tietysti olla myös elämän tapani, mikäli ne ovat huonompaan muuttuneet, itse en ainakaan vielä eroa ole huommannut siinä suhteessa :>
e-pillerit---selluliitti?
6
2865
Vastaukset
- gigsi
Saman olen huomannut itselläni ja olen muiltakin kuullut niiden aiheuttaneen selluliittia...Siis ihan huomattavasti pienessä ajassa.Tiedä sitten auttaisiko niiden vaihto toisen merkkiseen tai kokonaan lopettaminen?
Itse huomasin ensimmäisen kerran selluliittiä itsessäni ku olin raskaana(HORMOONIT).Ja kun aloitin pilsut,paheni se vain entisestään (HORMOONIT).
Nyt ois tosiaan kunnon kuntokuuri aloitettava viimeistään ja jos ei mitään tapahdu (sellun suhteen),on kai sitten harkittava toista ehkäisymenetelmää.
Minkä merkkisiä pillereitä sä sitten syöt?
Mä ainankii uskon juuri näiden hormoonien vaikuttavan aika pitkälti selluliittiin (HUOM! ei kaikilla)- ja selluliitti
Heippa! Mä käytin reilu kolme vuotta yasmin-pillereitä ja selluliittia oli jonkin verran. En sen kummemmin aatellut sen johtuvan pillereistä, mutta kun lopetin pillerit niin selluliittikin väheni todella nopeasti. Samoin lähti turvotus. Eli kyllä pillerit varmasti vaikuttavat asiaan.
- Nimetön
ja selluliitti kirjoitti:
Heippa! Mä käytin reilu kolme vuotta yasmin-pillereitä ja selluliittia oli jonkin verran. En sen kummemmin aatellut sen johtuvan pillereistä, mutta kun lopetin pillerit niin selluliittikin väheni todella nopeasti. Samoin lähti turvotus. Eli kyllä pillerit varmasti vaikuttavat asiaan.
Taitaapa olla edessä pillereiden vaihto tai jotain muuta...
Vaihdoitko sä sitten kokonaan johonkin toiseen merkkiin vai miten ratkaisit sen?
Meinaan mä syön juuri noita samaisia pillereitä, muuten ollu niin hyviä,mut toi sellu,ei sitä kukaan tahdo... - pois..
Nimetön kirjoitti:
Vaihdoitko sä sitten kokonaan johonkin toiseen merkkiin vai miten ratkaisit sen?
Meinaan mä syön juuri noita samaisia pillereitä, muuten ollu niin hyviä,mut toi sellu,ei sitä kukaan tahdo...Lopetin pillerit aivan kokonaan enkä käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. En usko että merkin vaihtaminen kauheasti auttaa. Hormonaalisen ehkäisyn käyttö varmaan hidastaa aineenvaihduntaa ja näin vaikuttaa siihen selluliittiin. Käytin myös ehkäisyrengasta jonkun aikaa ja sama juttu sen kanssa kuin pillereidenkin. En seurustele tällä hetkellä, mutta jos ja kun alan seurustelemaan niin joutuu pohtimaan asiaa uudestaan..
- ---
Nimetön kirjoitti:
Meinaan mä syön juuri noita samaisia pillereitä, muuten ollu niin hyviä,mut toi sellu,ei sitä kukaan tahdo...Itse käytin ensin Diane Novaa, minkä jälkeen vaihdoin Yasminiin. Diane Novan aloittamisen jälkeen selluliittia ilmestyi lisää huomattavan nopeassa ajassa, samoin kuin painoa muutama kilo, vaikkei urheilullisissa elämäntavoissani muuten tapahtunut muutosta. Vaihdettuani toiseen merkkiin en ole huomannut selluliitin suhteen mitään eroa. Oletettavasti siis niillä, joilla pillerit selluliittia aiheuttavat, ei pillerimerkillä ole sen kummempaa merkitystä.
- Diane Nova
Gynekologi luetteli e-pillereiden sivuvaikutuksiin myös selluliitin. Olin kauhistunut mutta en tarpeeksi - kun en silloin vielä tiennyt millaiseen kuntoon hoikka kroppani tulisi muuttumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146