Tervehdys,
Käytössäni on Capella 5.1 nuotinnusohjelma, mutta aika ajoin törmään ongelmiin, joihin en löydä ratkaisua omin voimin...
(esim kuinka saan laulujen sanat nuottirivien alapuolelle, kuten virsikirjan sivulla on)
Onko kellään tiedossa forumia tai tietäjää, jolta voisin kysyä näitä ongelmiani ?
Asiallisista vastauksista etukäteen kiittäen.
Capella nuotinnusohjelman opastusta
5
1325
Vastaukset
- Notobythescore
Kyllä jokaisen nuotitusohjelman ominaisuuksiin pitäisi kuulua tavutus nuotin kohdalle. Senhän osaa jopa säestysohjelma Band in a Box. En ole koskaan kuullut mitään Capellasta, mutta tunnen ohjelmat Notion, Sibelius, Encore ja Overture. Niistä löytyy kaikki musiikin kirjoittamiseen tarvittavat ominaisuudet ja ylikin. Kannattaa aina ladata demo ennen ohjelman hankkimista ettei tule yllätyksiä.
- Satunnainen kävijä
Katso ohjeita vaikka oheisesta linkistä:
http://webusers.siba.fi/~jhaapasa/Nuotinnus/Nuotinnus.html
Tästä löytyy ohjelmien vertailuja ja muutamien ohjelmien ohjeita.
Olen itse käyttänyt Capellaa, myös skannausohjelmaa, useita vuosia, ja olen ollut siihen tyytyväinen.
- herrahoo1
Kyllä capellassa tavutus toimii - ja hyvin toimiikin,
nyt on jo uusi suomenkielinenkin versio hankittavissa; päivityksenä edullinen.
www.emrone.fi/tuotteemme/capella - vm 41
Kyllä ohjelman mukana pitäisi tulla selkeät ohjeet eri toiminnoista.
Encoressa tulee pystypalkin valikon L takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262