Turun Change-liike

TeJotkaOletteKäyneet

Onko Turun (Eerikinkadun) Change-liike millainen? Onko se iso/onko siellä hyvät valikoimat/hyvä palvelu?
Ja löytyykö sieltä myös tällaiselle H-kupin omaavalle nuorekkaita ja topattuja liivejä?
Vai kannattaisiko mielummin käydä Lempäälän Idea Parkin liikkeessä?

14

4897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ideaparkissa kylläkin. Kuppikokoni on suurinpiirtein E-F, enkä ole Changesta ikinä liivejä löytänyt. Ei vaan oo mallit sopineet :(

Jos joku oikeasti tietää sen palvelevan liiviliikkeen mistä myös isoja kuppikokoja pienellä ympärysmitalla löytyy, niin olisin iloinen tiedosta.

• liikkeitä, ole hyvä

http://www.funkylady.fi/main.html

ja se kuuluisin vaikeiden tissien liike:
        http://www.wek.fi/

Wiipurin erikoiskorsettiliike ainakin ennen muodisti myös lyhyemmät/pidemmät ympärysmitat taakse, jos siis tarvitsi itse vaikkapa ison koon etumuksen takia, mutta taakse jäi tyhjää, tai teki omista istuvista liiveistä imetysliivit jne.

Toki palvelu sitten maksaa, Changen hintatasoon eivät pääse (mutta toki mielestäni liivien laatukin on sitten jo erilainen..). Funky Ladyssä sitten ainakin usein on hyviä alennusmyyntejä, eli parilla-kolmellakympillä pääsee merkkiliiveihin käsiksi, jos vaan on tuuria hajakokojen suhteen. Epäilen, että näitä yksityisiä liikkeitä on muuallakin kuin Helsingissä ja nämä kaksi eivät ole Helsingin ainoat eli yritysluettelot vaan käteen.

Jos sinulla on hankala koko, pidemmän päälle edullisinta ja mukavinta on käydä pari kertaa kunnon liiviliikkeessä ja sitten kun tiedät, mikä koko ja malli sinulle sopii, tilaat liivit esim. Figleavesilta tai Bravissimolta. Itse en enää käy halpisliikkeissä ollenkaan, vaan hyödynnän Funky Ladyn ja Figleavesin alennusmyynnit ja on roppakaupalla laatuliivejä, jotka ovat olleet halpoja hinnaltaan.

• ...

Ikinä kuullukkaan, mutta Turusta ostan liivini Hussolta vaikka nykyään jo asun Loimaalla... Lähempä kun ei saa 70F-G kokoisia liivejä :)

Minulle sopiva Merkki on Primadonna ja onpa sitä merkkiä muutkin kehuneet.. Mutta muitakin merkkejä löytyy.

• Ap..
        ... kirjoitti:

Ikinä kuullukkaan, mutta Turusta ostan liivini Hussolta vaikka nykyään jo asun Loimaalla... Lähempä kun ei saa 70F-G kokoisia liivejä :)

Minulle sopiva Merkki on Primadonna ja onpa sitä merkkiä muutkin kehuneet.. Mutta muitakin merkkejä löytyy.

Juuh, no kiitos vaan vastauksista.

Minä olen kyllä Ideaparkinkin myymälästä löytänyt joitakin kivoja liivejä. Mutta kokoni onkin 80G-H, eli ei varmaan sellainen "isoja kuppikokoja pienellä ympärysmitalla", mistä joku puhui.
        Funkyladyyn tai Wekiin en nyt pääse käymään, koska en matkallani käy Helsingissä. Olen kyllä FL: tä joitakin ihan kivoja liivejä joskus ostanut.
        Ja kun nyt halppisliikkeistä puhutaan, niin mielestäni kyllä FunkyLady kuuluu niihin ihan yhtälailla kuin Changekin...Mutta jokaisella mielipiteensä toki.

Ja jos Hussolla on nyt -50% ale (kuten Changella), niin silloin voin harkita käyväni myös siellä. Mutta ainakin kokeilemani (ehkä noin kymmenet?) Primadonnan liivit ovat olleet joko vain ryhdittömät tai sitten niistä on koot loppuneet kesken.

• samaan luokkaan
        Ap.. kirjoitti:

Minä olen kyllä Ideaparkinkin myymälästä löytänyt joitakin kivoja liivejä. Mutta kokoni onkin 80G-H, eli ei varmaan sellainen "isoja kuppikokoja pienellä ympärysmitalla", mistä joku puhui.
        Funkyladyyn tai Wekiin en nyt pääse käymään, koska en matkallani käy Helsingissä. Olen kyllä FL: tä joitakin ihan kivoja liivejä joskus ostanut.
        Ja kun nyt halppisliikkeistä puhutaan, niin mielestäni kyllä FunkyLady kuuluu niihin ihan yhtälailla kuin Changekin...Mutta jokaisella mielipiteensä toki.

Ja jos Hussolla on nyt -50% ale (kuten Changella), niin silloin voin harkita käyväni myös siellä. Mutta ainakin kokeilemani (ehkä noin kymmenet?) Primadonnan liivit ovat olleet joko vain ryhdittömät tai sitten niistä on koot loppuneet kesken.

laittaisi noita silti laadun suhteen. FL:ssä on asiantuntevat myyjät, Marie Jo, Aubade, Chantelle yms ranskalaismerkit, Change myy pääosin omia mallejaan, jotka esim. Funky Ladyssä ovat After Edenin kanssa sieltä halvimmasta päästä ja huomattavasti rimpulampaa tekoa kuin ranskalaismerkit.

• Pargasbou
        Ap.. kirjoitti:

Itse koitin kaikenmallisia Changen liivejä ja löysin sieltä parhaat mahdolliset olkaimettomat ikinä. 70G. Omistan myös 65F. Pienellä ympäryksellä siis tosiaan löytyy kivasti noita ympäriltä istuvia liivejä. Vaatii vain sen ajan, että myyjä roudaa pukukoppiin vaihtoehtoja, ja että antaa myyjän kurkkia ja sorkkia, jotta tietää mihin suuntaan tuo eri kokoisia. Ryhtiä ja malleja löytyy Turun putiikista ihan kivasti. Enemmänkin toki voi olla. Palvelu on hyvää, ja he sitä auliisti tarjoavatkin. Kiva kauppa vierailla.

• she86

mielestäni kaikki muut alusvaateliikkeet ovat aivan humpuukia verrattuna changeen. palvelu on loistavaa,liivejä löytyy hyvään hintaan ja kaupassa todellakin katsotaan että se sopivat. minulle on ollut vaikea löytää liivejä isojen rintojen takia mutta changesta löytyy kokoja varmasti sinne sinun H:on asti :)
      ja levittäkää sanaa jotta saadaan nuorten tietoon liike. Husso ja Figura SUCK!

• Ap..

Noh minusta esim Marie Jo (kuten Changekin) on aikalailla halppismerkki verrattuna esim Marlies Dekkersien liiveihin, joita yleensä käytän...
        Ja Funky Ladyssa on mielestäni kyllä Erittäin välinpitämättömät myyjät. Njah...No mutta edelleenkin jokaisella mielipiteensä.

• samaan
        Ap.. kirjoitti:

Noh minusta esim Marie Jo (kuten Changekin) on aikalailla halppismerkki verrattuna esim Marlies Dekkersien liiveihin, joita yleensä käytän...
        Ja Funky Ladyssa on mielestäni kyllä Erittäin välinpitämättömät myyjät. Njah...No mutta edelleenkin jokaisella mielipiteensä.

sopisi varmaan sitten tämäkin... Eli onko kellään tietoa, mistä löytyisi rintsikoita kokoa 65D? Tai jopa ympärysmittaa 60? Miltä merkiltä?

• ei ainakaan
        Ap.. kirjoitti:

hinnan perusteella. Samassa hintaluokassa pyörivät Marie Jo ja Marlie, edustavat vain eri tyylisuuntaa.

Mutta makuasioista on huono kiistellä, toiset tykkäävät ketjukaupoista ja toiset eivät.

• löytyy
        samaan kirjoitti:

sopisi varmaan sitten tämäkin... Eli onko kellään tietoa, mistä löytyisi rintsikoita kokoa 65D? Tai jopa ympärysmittaa 60? Miltä merkiltä?

Chic mallistolla on nykyään 60 ympärystä G-kuppiin asti, muista malleista löytyy 65 ympäryksestä alkaen.

• Aikamoneskuppi
        löytyy kirjoitti:

Chic mallistolla on nykyään 60 ympärystä G-kuppiin asti, muista malleista löytyy 65 ympäryksestä alkaen.

taitaa löytyä Funkyladysta. Chicit on nin jojoja, että niitten 60 vastaa ehkä 70 ympärystää. Ja se G ehkä E:tä...Värejä niillä kyllä löytyy...Mutta uskoisin että joittenkin kuusvitoset kävis tosi hyvin, ku eri merkeillä on niin erilailla joustavia ymäryksiä.

Joku puhu siitä, että toinen tykkää marketeista ja toinen erikoisliikkeistä. Mutta sanonpa vaan markettiväelle, että jälkimmäisessä voi kokea valaistumisen! ;) Eroa tuotteilla on usein ku Lada vs Mersu, liitutaulu vs tietsikka, sokeripala vs Fasupala... heh.. ja nyt yöliivit päälle ja nukkumaan!

• Anu 000000

Liivit päälläni 80 i ja muualta ei ole tarvinnut enään hakea.
        Kysykää myyjää apuun, kun sitä palvelua vielä on olemassa.
        CHANGE, kiitos

• direvi
        Ap.. kirjoitti:

Minusta myös Funky Ladyssä saa (?) tosi ylimielistä palvelua ja ihmeellisiä kommentteja. Mistä ostat Marlies Dekkersejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe