Laihdutustuotteet

onko mitää hyötyä

Onko noista laihdutustuotteista mitään hyötyä ? Näkyy olevan tarjolla , jos jonkinlaista pilleriä, kapselia ja jopa putkkaa .. heh..
Mitä se Mikko Kivinen mainosti tv:ssä ? Ei ainakaan sille oo tehonnut se mainostamansa lääke.. Oliko se molkosan vain tonalin, mitä se mainosti ?

11

1859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään hyötyä

Reseptillä saatavat ovat tutkittuja tuotteita,
      muilla ei sanottavampaa vaikutusta,
      Vaikuttaa suoranaisesti raha tilanteeseen,pussi ohenee mukavasti...

• paria

laihdutustuotetta eli toinen oli hiilareiden imeytymistä estävä kapseli ja toinen oli tämä puhdistuskuuri ja jatkoksi joku slim juttu. Ei mitään vaikutusta. Eräs tuttuni oli kyllä saanut pois senttejä vyötäröltä, mutta epäilen että hän kevensi ruokavaliotaan muutenkin.

Mun mielestä laihdututuotteen pitäis laihduttaa vaikei muuta ruokailutittumuksiaan radikaalisti. Itse syön perusterveellisesti eikä ylipainoa ole paljon, mutta ainakaan mitään lisäarvoa ei nää tuotteet tuonu. Paras luottaa siihen jo spedenkin konstiin ettei laita nenän alla olevasta aukosta mitään sisään.

• laihis itselläkin
        paria kirjoitti:

laihdutustuotetta eli toinen oli hiilareiden imeytymistä estävä kapseli ja toinen oli tämä puhdistuskuuri ja jatkoksi joku slim juttu. Ei mitään vaikutusta. Eräs tuttuni oli kyllä saanut pois senttejä vyötäröltä, mutta epäilen että hän kevensi ruokavaliotaan muutenkin.

Mun mielestä laihdututuotteen pitäis laihduttaa vaikei muuta ruokailutittumuksiaan radikaalisti. Itse syön perusterveellisesti eikä ylipainoa ole paljon, mutta ainakaan mitään lisäarvoa ei nää tuotteet tuonu. Paras luottaa siihen jo spedenkin konstiin ettei laita nenän alla olevasta aukosta mitään sisään.

Tuolla on listaa reseptivapaiden kokeilutarjouksista: (aika monen noista saa ilmaiseen kokeiluun pelkillä postikuluilla)

http://www.dieetti.org/laihdutustuotteet/

Ei se ainakaan ota jos ei annakaan. Nämä on myös yksilöllisiä juttuja aika lailla. Toisille toimii toinen juttu, toisille toinen.

• ikuinen laihduttaja

onko kukaan kokeillut nushape pillereitä laihduttamiseen ja millasia tuloksia

• Veijo

Nushape perustuu hiilihydraattien imeytymisen estämiseen. Säästä muutama 10 kuukaudessa ja syö vähemmän hiilihydraatteja. Terveellisempi ja parempi/kestävämpi lopputulos.

• Veke, veke...
        Veijo kirjoitti:

Nushape perustuu hiilihydraattien imeytymisen estämiseen. Säästä muutama 10 kuukaudessa ja syö vähemmän hiilihydraatteja. Terveellisempi ja parempi/kestävämpi lopputulos.

...nyt sä oot karannu ihan väärälle palstalle, hop hop sinne vhh-puolelle.

• CLA laihduttaja

Tonalin eli CLA valmisteet ovat ihan toimiva tuote. Kyseinen CLA happo estää rasvoja imeytymästä suolistosta elimistöön ja näin rasvat tulevat luonnollista tietä pihalle. Vastaava idea on apteekin lääkkeessä Alli erona on näissä hinta Alli maksaa 51 euroa kuukaudessa ja CLA valmisteet ostettuna esim www.mass.fi sivustolta maksaa noin 20 euroa kuukaudessa. Allekirjoittanut laihtui kyseisellä CLA tuotteella 15Kg kevättalvessa tekemättä mitään ylimääräistä liikuntaa entiseen. Eli pohjalla oli kuitenkin päivittäinen minimissään 10km pyöräily ja kävelyt päälle ja liikuntaa en lisännyt mutta CLA kapselit tulivat lisäksi ruokavaliota.

• Paino putoaa

Hei,
        itse oon käyttänyt herbalife tuotteita nyt 6/2010 lähtien, mulla on paino pudonnut -13kg. Ja painonpudotus jatkuu koko ajan, mulle se on sopinut ja olen todella tyytyväinen. Pirtelöitä juon 2xpvässä, vettä juon 2-3l pvässä. En syö ollenkaan riisi',pastaa tai perunaa enkä leipää. Syön paljon kasviksia ja vihanneksia sekä kalaa, kanaa ja lihaa (pun.lihaa toki vähemmän entä kalaa ja kanaa). Mulla paino putoaa, mistä tykkään. Tässä on jo sisäistetty, että kun pääsee normaalipainoon,ei voi enää palata "entisiin ruokailutottumuksiin". Tää on uutta,parempaa elämää :)

• 12+16

eli oot jättäny ruokavaliosta hiilarit pois... Se kyllä toimii hyvin :)

• Leipäää

Itse olen syönyt ruisleipää aina ja diettini aloitettuna lisännyt ruisleivän syöntiä ja vähentänyt roskaruuan määrää. Kiloja tippunut nytten 5 kg kahdessaviikossa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe