Voiko täältä netistä löytää sitä parempaa puoliskoaan?
Kertokaahan kokemuksianne...
Jo "jonkin aikaa" mulla on täällä profiili ollut, mutta hyvin hiljaista tuntuu olevan yhteydenottojen suhteen, joten herääkin kysymys, että millainen sen profiilin tulisi olla, että se herättäisi vastakkaisessa sukupuolessa edes jonkin asteista kiinnostusta yhteydenottoon?
Ja josko sitä joskus itse jollekin kiinnostavalla ihan asiallista viestiä laittaa niin eivät "viitsi" edes vastata...
En ole mitenkään "aktiivinen" esim. chateissa taikkas näissä keskusteluissa, joten johtuneekos siitä(kin) ettei kovin moni profiiliani edes löydä?
En ole todellakaan hakemassa mitään "haaremia" vaan se yksi ainokainen riittäisi kyllä hyvinkin =)
Sen Oikean löytäminen
3
1302
Vastaukset
- ei netistä
Olen nainen ja täytyy sanoa, että tuskin olisin vastannut nykyisen miesystäväni netti-ilmoitukseen. Hän ei kirjoita kovin hyvin (lukihäiriö, eikä muutenkaan harrasta kirjoittamista) ja on väärän ikäinen (en vastaisi netissä niin paljon nuoremmille!). Tutustuminen alkoi baarissa ja minusta hän on ollut minulle erittäin hyvä, turvallinen ystävä. Arvostan sitä, miten hän suhtautuu maailmaan ja toisiin ihmisiin. Tiedän, että ystäväni pohtii sitä, alkaisiko hän joskus tulevaisuudessa kokea ikäeron eri tavalla kuin nyt. Samaa pohdin itsekin. Ei tiedetä ollaanko toisillemme "oikeita".
Tällä hetkellä tosiasia on, että olen löytänyt erittäin tärkeän ihmisen. Ansio tästä kuuluu miehelle. Hän tuli baarissa juttelemaan. Miksi juttelin hänen kanssaan? Ajattelin kai, että noin nuoren kanssa en oikeasti ala mihinkään ja juttelin vapaammin kuin tavallisesti. Alku oli fyysistä viehätystä (ollaan tavallisia talliaisia ulkoisesti!). Vakavammin otettava ystävyys on kasvanut matkan varrella.
Tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat löytäneet toisensa netin kautta. Itselleni tuo henkilön näkeminen elävänä on tärkeä asia, joka tekee vaikutuksen. Jos olisin saanut ystävästäni tietoa pituus/paino/valokuva/ikä... en olisi kiinnostunut hänestä. Elävässä elämässä teki vaikutuksen. - juuri löytänyt!
Siis joo löysin ihan täydellisen naisen suomi24. Kerran ollaan nytten tavattu mut oon niin ihastunu siihen että =) Kerrot vaan itsestäsi ja mitä haluat naisesta. Eli yrität pistää vähän enemmän kuin joo oon kiva ja sillee :P Eli melkoisen tarkasti ja vähän voi huumoria työntää siihen ilmoitukseen myös. Onnea nyt etsintään ja kyllä sieltä todellakin löytää! 80% nyt on kieltämättä jotain ihmeellisiä, mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy =)
- Petteri Rumakuono
Pitää olla Adonis, että naisen saa treffipalstoilta iskettyä.
Rumia miehiä vältellään netissä siinä missä tosielämässäkin.
Tuuri on kanssa varmaan aika suuri tekijä. Iteltä puuttuu molemmat tuuri ja miehinen kauneus, joten yksin on opittava elämään.
Positiivistä asennetta ei sitten kannata ottaa, kun sekin vaan kostautuu lopulta, eikä tosiasiassa auta paskan vertaa.
Sitten jos olet huumorintajuinen, sun huumoris on väärää sorttia.
Mä suosittelisin siis vaan säilyttämään sen lähemmän tuttavuuden nyrkkikyllikin kanssa. Se tulee aina rakastamaan sua, huomioimaan sun tarpeitas ja olemaan sulle hellä rakastaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169