Sen Oikean löytäminen

Voiko täältä netistä löytää sitä parempaa puoliskoaan?
Kertokaahan kokemuksianne...

Jo "jonkin aikaa" mulla on täällä profiili ollut, mutta hyvin hiljaista tuntuu olevan yhteydenottojen suhteen, joten herääkin kysymys, että millainen sen profiilin tulisi olla, että se herättäisi vastakkaisessa sukupuolessa edes jonkin asteista kiinnostusta yhteydenottoon?
Ja josko sitä joskus itse jollekin kiinnostavalla ihan asiallista viestiä laittaa niin eivät "viitsi" edes vastata...

En ole mitenkään "aktiivinen" esim. chateissa taikkas näissä keskusteluissa, joten johtuneekos siitä(kin) ettei kovin moni profiiliani edes löydä?

En ole todellakaan hakemassa mitään "haaremia" vaan se yksi ainokainen riittäisi kyllä hyvinkin =)

3

1360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei netistä

Olen nainen ja täytyy sanoa, että tuskin olisin vastannut nykyisen miesystäväni netti-ilmoitukseen. Hän ei kirjoita kovin hyvin (lukihäiriö, eikä muutenkaan harrasta kirjoittamista) ja on väärän ikäinen (en vastaisi netissä niin paljon nuoremmille!). Tutustuminen alkoi baarissa ja minusta hän on ollut minulle erittäin hyvä, turvallinen ystävä. Arvostan sitä, miten hän suhtautuu maailmaan ja toisiin ihmisiin. Tiedän, että ystäväni pohtii sitä, alkaisiko hän joskus tulevaisuudessa kokea ikäeron eri tavalla kuin nyt. Samaa pohdin itsekin. Ei tiedetä ollaanko toisillemme "oikeita".

Tällä hetkellä tosiasia on, että olen löytänyt erittäin tärkeän ihmisen. Ansio tästä kuuluu miehelle. Hän tuli baarissa juttelemaan. Miksi juttelin hänen kanssaan? Ajattelin kai, että noin nuoren kanssa en oikeasti ala mihinkään ja juttelin vapaammin kuin tavallisesti. Alku oli fyysistä viehätystä (ollaan tavallisia talliaisia ulkoisesti!). Vakavammin otettava ystävyys on kasvanut matkan varrella.

Tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat löytäneet toisensa netin kautta. Itselleni tuo henkilön näkeminen elävänä on tärkeä asia, joka tekee vaikutuksen. Jos olisin saanut ystävästäni tietoa pituus/paino/valokuva/ikä... en olisi kiinnostunut hänestä. Elävässä elämässä teki vaikutuksen.

• juuri löytänyt!

Siis joo löysin ihan täydellisen naisen suomi24. Kerran ollaan nytten tavattu mut oon niin ihastunu siihen että =) Kerrot vaan itsestäsi ja mitä haluat naisesta. Eli yrität pistää vähän enemmän kuin joo oon kiva ja sillee :P Eli melkoisen tarkasti ja vähän voi huumoria työntää siihen ilmoitukseen myös. Onnea nyt etsintään ja kyllä sieltä todellakin löytää! 80% nyt on kieltämättä jotain ihmeellisiä, mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy =)

• Petteri Rumakuono

Pitää olla Adonis, että naisen saa treffipalstoilta iskettyä.

Rumia miehiä vältellään netissä siinä missä tosielämässäkin.

Tuuri on kanssa varmaan aika suuri tekijä. Iteltä puuttuu molemmat tuuri ja miehinen kauneus, joten yksin on opittava elämään.

Positiivistä asennetta ei sitten kannata ottaa, kun sekin vaan kostautuu lopulta, eikä tosiasiassa auta paskan vertaa.

Sitten jos olet huumorintajuinen, sun huumoris on väärää sorttia.

Mä suosittelisin siis vaan säilyttämään sen lähemmän tuttavuuden nyrkkikyllikin kanssa. Se tulee aina rakastamaan sua, huomioimaan sun tarpeitas ja olemaan sulle hellä rakastaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2161
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2002
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      387
      1663
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1631
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1082
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      895
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      889
    Aihe