Sen Oikean löytäminen

Voiko täältä netistä löytää sitä parempaa puoliskoaan?
Kertokaahan kokemuksianne...

Jo "jonkin aikaa" mulla on täällä profiili ollut, mutta hyvin hiljaista tuntuu olevan yhteydenottojen suhteen, joten herääkin kysymys, että millainen sen profiilin tulisi olla, että se herättäisi vastakkaisessa sukupuolessa edes jonkin asteista kiinnostusta yhteydenottoon?
Ja josko sitä joskus itse jollekin kiinnostavalla ihan asiallista viestiä laittaa niin eivät "viitsi" edes vastata...

En ole mitenkään "aktiivinen" esim. chateissa taikkas näissä keskusteluissa, joten johtuneekos siitä(kin) ettei kovin moni profiiliani edes löydä?

En ole todellakaan hakemassa mitään "haaremia" vaan se yksi ainokainen riittäisi kyllä hyvinkin =)

3

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei netistä

      Olen nainen ja täytyy sanoa, että tuskin olisin vastannut nykyisen miesystäväni netti-ilmoitukseen. Hän ei kirjoita kovin hyvin (lukihäiriö, eikä muutenkaan harrasta kirjoittamista) ja on väärän ikäinen (en vastaisi netissä niin paljon nuoremmille!). Tutustuminen alkoi baarissa ja minusta hän on ollut minulle erittäin hyvä, turvallinen ystävä. Arvostan sitä, miten hän suhtautuu maailmaan ja toisiin ihmisiin. Tiedän, että ystäväni pohtii sitä, alkaisiko hän joskus tulevaisuudessa kokea ikäeron eri tavalla kuin nyt. Samaa pohdin itsekin. Ei tiedetä ollaanko toisillemme "oikeita".

      Tällä hetkellä tosiasia on, että olen löytänyt erittäin tärkeän ihmisen. Ansio tästä kuuluu miehelle. Hän tuli baarissa juttelemaan. Miksi juttelin hänen kanssaan? Ajattelin kai, että noin nuoren kanssa en oikeasti ala mihinkään ja juttelin vapaammin kuin tavallisesti. Alku oli fyysistä viehätystä (ollaan tavallisia talliaisia ulkoisesti!). Vakavammin otettava ystävyys on kasvanut matkan varrella.

      Tunnen kyllä ihmisiä, jotka ovat löytäneet toisensa netin kautta. Itselleni tuo henkilön näkeminen elävänä on tärkeä asia, joka tekee vaikutuksen. Jos olisin saanut ystävästäni tietoa pituus/paino/valokuva/ikä... en olisi kiinnostunut hänestä. Elävässä elämässä teki vaikutuksen.

    • juuri löytänyt!

      Siis joo löysin ihan täydellisen naisen suomi24. Kerran ollaan nytten tavattu mut oon niin ihastunu siihen että =) Kerrot vaan itsestäsi ja mitä haluat naisesta. Eli yrität pistää vähän enemmän kuin joo oon kiva ja sillee :P Eli melkoisen tarkasti ja vähän voi huumoria työntää siihen ilmoitukseen myös. Onnea nyt etsintään ja kyllä sieltä todellakin löytää! 80% nyt on kieltämättä jotain ihmeellisiä, mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy =)

    • Petteri Rumakuono

      Pitää olla Adonis, että naisen saa treffipalstoilta iskettyä.

      Rumia miehiä vältellään netissä siinä missä tosielämässäkin.

      Tuuri on kanssa varmaan aika suuri tekijä. Iteltä puuttuu molemmat tuuri ja miehinen kauneus, joten yksin on opittava elämään.

      Positiivistä asennetta ei sitten kannata ottaa, kun sekin vaan kostautuu lopulta, eikä tosiasiassa auta paskan vertaa.

      Sitten jos olet huumorintajuinen, sun huumoris on väärää sorttia.

      Mä suosittelisin siis vaan säilyttämään sen lähemmän tuttavuuden nyrkkikyllikin kanssa. Se tulee aina rakastamaan sua, huomioimaan sun tarpeitas ja olemaan sulle hellä rakastaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe