Voiko netistä löytää Sen Oikean?

Onko mahdollista täältä netistä löytää sitä parempaa puoliskoaan?
Kertokaahan kokemuksianne...

Mulla on jo "jonkin aikaa" täällä profiili ollut, mutta hyvin hiljaista tuntuu olevan yhteydenottojen suhteen, joten herää kysymys, että millainen sen profiilin tulisi olla, että se herättäisi vastakkaisessa sukupuolessa edes jonkin asteista kiinnostusta yhteydenottoon?
Ja josko sitä joskus itse jollekin kiinnostavalla ihan asiallista viestiä laittaa niin eivät "viitsi" edes vastata...

En ole mitenkään "aktiivinen" esim. chateissa taikkas näissä keskusteluissa, joten johtuneekos siitä(kin) ettei kovin moni profiiliani edes löydä?

En ole todellakaan hakemassa mitään "haaremia" vaan se yksi ainokainen riittäisi kyllä hyvinkin =)

26

1954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mä ainakaan oolöytänyt, joulukuussatuli
      3v täyteen sinkkuna, profiili ollu melkein samanverran, joten poistinkoko profiilin, 3 viikkoasitten, en oo kylläkään itseeni viitsiny jokaiselle tyrkyttääkään luulevatvaan vaikkamitä, heh, ;D

    • tunnen ihmisiä

      jotka ovat löytäneet toisensa täältä, mutta siihen tarvitaan kohtalon johdattelua, siis aimo annos tuuria. En usko että sitä etsimällä löytää, uskon enemmän siihen sattumaan. Näilläkin tuntemillani on tarina sellainen että on jo pakko uskoa kohtalon johdatteluun kuinka sattuivat toisensa täältä löytämään.

      Omalta kohdaltani en usko että kenestäkään heistä jotka ovat pitemmän aikaa täällä treffeillä pyörineet on enää kumppaniksi. En usko että pystyvät kehittämään oikeaa suhdetta. Moni on muotoutunut kyyniseksi, näyttää olevan vaikea avautua ja antaa luottamusta suhteen luomiselle. Oman itsensä takia ei kannata tänne jumittua, tämä muotoilee ihmistä, sitä ei voi välttää.

    • F.M.

      Voi, voi! Kyllä voi! Meilläkin on kohta häät. Mies löytyi netin kautta (Sinkut/Plaza) n. 2 vuotta sitten...

    • Naiset eivät huoli ketään.

      Totuus on ettei täältä löydä ainakaan sitä oikeaa. Täällä naiset vaan etsivät ja etsivät? kai ne luulee että joku meistä miehistä on se sadun prinssi joka karauttaa sillä valkoisella ratsullaan...

    • hyvä profiili & mies

      ..on miehen osa sellainen että suh't hiljaista tuolla deiteissä meillä jotka ei itse olla kovin aktiivisia MUTTA ainahan on mahdollista löytöjä tehdä ja voihan siihen vähän itsekin vaikuttaa. Minulla on suhteellisen hyväksi arvioitu profiili ja silti on hiljaista välillä mutta joskus harvoin myös naiset onneksi viestiä laittavat.

      Tässä vähän vinkkiä millaisilla eväillä itse kuvittelen profiilin "toimivan":

      - Minulla on paljon tekstiä jossa kuvailen millaista naista suunnilleen haen ja kerron myös itsestäni rehellisesti. Pitää muistaa ettei mene liialliseksi asioiden listaamiseksi vaan mieluummin kertovaa tarinointia luonteenpiirteistä ja elämäntilanteesta.

      - Kuva saa olla mielellään onnistunut ja edustava niin että esittää sinut mahdollisimman hyvässä valossa jotta mielenkiinto heräisi.

      - Tekstin tulee olla kepeää ja hauskaa. Pitää ilmetä että sen verran tosissasi olet että sen oikean kohdatessasi olet valmis jakamaan elämäsi hänen kanssaan mutta kuitenkaan et saa antaa ymmärtää olevasi liian tosissasi, niin että kuka tahansa kelpaa tai että nainen profiilia lukiessaan alkaisi ajattelemaan että sinusta saattaisi olla vaikea päästä eroon tutustumisen jälkeen jos ei sitten kuitenkaan "kolahda".

      - Hymiöitä saa ja voi mieskin käyttää, luulisin että naisistakin on ihan yhtä mukavaa saada hymiöillä höystettyä tekstiä kuin minustakin, saavat aikaan tunteen että ihminen on kirjoittaessaan hyvällä mielellä :)

      - Valittaminen ja tosikkomaisuus romukoppaan, jos aloittaa tyyliin "En usko että täältä löytyy.." antaa itsestään kuvan ihmisenä joka ei osaa arvostaa itseään eikä muitakaan juuri, positiivisella asenteella pärjää paljon paremmin.


      Olen muuten sen huomannut että jos itse lähestyy naista on suurempi todennäköisyys saada vastaus kauempana asuvalta kuin omalta alueelta, varmaankin siksi kun kummankaan ei silloin tarvitse olla kovin tosissaan, hauskaa keskinäistä kehumista ja kuulumisten vaihtoa vaan.

      • Nimetön

        Minä ainakin kiinnostun juuri tuollaisista profiileista.
        (Viimeinen kommentti tosin oli yllättävä: itse viestin mieluummin samalla paikkakunnalla asuvalle, koska sellainen on helpompi tavata. Kaukana asuvalle viestittelen, jos profiili on tosi mielenkiintoinen tai jos siinä on jokin niin kiva/hassu juttu, että sitä on pakko kommentoida. :) )


      • hyvä profiili & mies
        Nimetön kirjoitti:

        Minä ainakin kiinnostun juuri tuollaisista profiileista.
        (Viimeinen kommentti tosin oli yllättävä: itse viestin mieluummin samalla paikkakunnalla asuvalle, koska sellainen on helpompi tavata. Kaukana asuvalle viestittelen, jos profiili on tosi mielenkiintoinen tai jos siinä on jokin niin kiva/hassu juttu, että sitä on pakko kommentoida. :) )

        ..tosissaan hakee kumppania niin silloin varmaan on noin kuin kerrot mutta itse olen tuollaisen huomion vaan tehnyt. Ehkä monet naiset niin kuin minäkin pitävät jo ihan itsestään kirjoittelusta ilman sen kummempaa "pakkoa" päästä tapaamiseen ja minusta on mukavaa antaa palautetta hyvästä profiilista jos sellaiseen satun törmäämään, no useinhan se jää sitten muutamaan viestiin mutta kummallekin jää kuitenkin hyvä fiilis. Säästytään myös pettymyksiltä kun kumpikin jo alussa tietää ettei tulla luultavasti koskaan tapaamaan eikä kummankaan tarvitse alkaa keksimään fiksuja selityksiä mikset juuri sinä kelpaa kun jo maantieteelliset tosiasiat työseikat estävät syvemmän suhteen.

        Mulle muuten noita kommentteja profiilista on tullut enemmän varmaan muilta kun omalta seudulta, täällä naist ovat niin mahdottoman ujoja varmaan :)


      • pistekeskiarvo 3.5 mies
        hyvä profiili & mies kirjoitti:

        ..tosissaan hakee kumppania niin silloin varmaan on noin kuin kerrot mutta itse olen tuollaisen huomion vaan tehnyt. Ehkä monet naiset niin kuin minäkin pitävät jo ihan itsestään kirjoittelusta ilman sen kummempaa "pakkoa" päästä tapaamiseen ja minusta on mukavaa antaa palautetta hyvästä profiilista jos sellaiseen satun törmäämään, no useinhan se jää sitten muutamaan viestiin mutta kummallekin jää kuitenkin hyvä fiilis. Säästytään myös pettymyksiltä kun kumpikin jo alussa tietää ettei tulla luultavasti koskaan tapaamaan eikä kummankaan tarvitse alkaa keksimään fiksuja selityksiä mikset juuri sinä kelpaa kun jo maantieteelliset tosiasiat työseikat estävät syvemmän suhteen.

        Mulle muuten noita kommentteja profiilista on tullut enemmän varmaan muilta kun omalta seudulta, täällä naist ovat niin mahdottoman ujoja varmaan :)

        Nuo ohjeet voisivat olla aivan hyvin minunkin kynästäni. Voisin lisätä tuohon, että kuluneimpia latteuksia kannattaa profiilin tekstissä välttää.

        Olen jo jonkin verran "iällä" oleva mies, mutta silti sivullani käy minua viisitoista vuotta nuorempia, toki itseäni vanhempiakin.

        Myönnetään, että kuvani on iloinen ja onnistunut, joka varmaan auttaa. Profiilini tekstiin olen käyttänyt jonkin verran aikaa ja vaivaa. Se antaa aika hyvät alkutiedot itsestäni ja se on sopivasti huumorilla höystetty. Joskus olen tehnyt siihen pientä viilausta, mutta runko on ollut nämä runsaat pari kuukautta sama.

        Sama juttu on minullakin, että viestejä tulee enemmän kauempaa. Niissä päivitellään sitä, että harmi kun asut niin kaukana jne.

        Hiukan pitää myös tehdä "töitä". Vierailen jonkun verran kiinnostavien naisten sivuilla, jotta näkevät kuka on käynyt.


    • Näkkileipä

      Itsellä oli kesän ajan profiili suomi24:ssa, kävin täällä satunnaisesti ja semmosella "katsellaan" asenteella, jos joku vaikutti aidolta omanoloiselta mieheltä, niin sovin livetreffit mahd. pian. Sillä sehän siinä merkkaa, se toisen olemus, sen pitää miellyttää. Ei sillä ole väliä millainen profiiliteksti on, kuinka ptkä/pätkä on, mikä ammatti, mitkä tulot...te olette niin hakoteillä, jos noita asioita tuijotatte. Se on se jokin mitä ei osaa selittää, se kahden henkilön välinen kemia, vetovoima, kiinnostus, oikeat elämäntilanteet.

      80%:a minulle vastanneista miehistä jouti samantien ö-mappiin. Minuun ei iske perinteinen lässytysmussutus, itsekehu, ei muka näppärä huumori, eiei...näiden ystäviä naisista toki löytyy, olemmehan kaikki erilaisia. Pitää olla vaan aidosti oma itsensä, eikä jotain mitä kuvittelee muiden haluavan.

      Muutamien ihan asiallisten treffien jälkeen, sitten kolahti ja kunnolla. Tapasin oman ikäiseni miehen, joka vielä kaikenlisäksi asui lähestulkoon naapurisa. Puoli vuotta yhteiseloa ja häitä tanssitaan ensi kesänä :)

    • löysin minä

      Lokakuussa 2006 löytyi itselle sopiva,ihana mies elämänkumppaniksi ja nyt kihlatuksi/avopuolisoksi.
      Mistään muualta en olisi häntä löytänyt, baarista tai harrastuksista, joten hyvä meille:)))

      • Tunteellinen sinkkumies

        Tuota chattia olen itsekin joskus touhunnut, silloin aikanaan KissFM:n sivulla. Mitäs chatteja nykyään kannattaa suosia? Täällä S24:ssa on noita sivuja niin pilvin pimein.


    • Onnellinen.

      Minulla oli profiili Suomi24 treffeissä kahden vuoden ajan. Välillä aina kyllästyin ja laitoin profiilini pimentoon ja välillä taas kokeilin onneani. Tein aloitteita, vastailin saamiini viesteihin. Joskus kirjoittelu jatkui pisempään ja joita kuita miehiä tapasinkin. Sitten viime kesänä sain yhteydenoton elämäni mieheltä! Onnellista seurustelua jatkunut elokuusta lähtien. Ja hän on unelmieni mies!!!

    • Reetta75

      Kyllä voi tavata sen oikean ihan samalla tavalla kuin missä muualla vaan. Kuten tuossa profiilissasikin kerrot et ole siihen raflassa törmännyt ehkä sitten täällä. Jos saan sanoa rehellisen mielipiteeni naisena niin tuo kommentti jo kertoo siitä, että sinun on yleensä vaikea löytää seurustelukumppaneita? Tai, että epätoivoisesti yrität hakea sitä elämäsi naista, ja se näkyy päällepäin. Sellainen tuskin innostaa ketään. Ja valitettavasti profiilikuvasi ei ole kovin edustava:( Ulkonäkö on kuitenkin se johon ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Sinusta saa varmasti paremmankin valokuvan, joten tsemppiä! Ja luulen, että aktiivisuus chateissa, puheliaisuus, yleinen positiivisuus ja iloisuus yms auttaisi tähän asiaan myös. Itse en ole ikinä hakemalla hakenut chatista miestä, mutta silti olen niitä löytänyt ja samalla kivan määrän ihan ystäviä.

      • kuvatOn

        En tiedä, olenko ainut pelokas, mutta en halua laittaa kuvaani yleiseen jakeluun. Ulkonäkö on ihan ok, mutta pelkään tulla tunnistetuksi tuttavapiirissä. Asun pienellä paikkakunnalla enkä erityisesti halua mainostaa deittihaluani täällä.

        Olen aikuinen ja siksikin arka.

        Onko todella niin, ettei kuvaton profiili edes kiinnosta viestin verran? Olen saanut pari viestiä, ei muita, ei "flirttikutsuja" tms.
        Ristiriitainen ongelma.


      • Reetta75
        kuvatOn kirjoitti:

        En tiedä, olenko ainut pelokas, mutta en halua laittaa kuvaani yleiseen jakeluun. Ulkonäkö on ihan ok, mutta pelkään tulla tunnistetuksi tuttavapiirissä. Asun pienellä paikkakunnalla enkä erityisesti halua mainostaa deittihaluani täällä.

        Olen aikuinen ja siksikin arka.

        Onko todella niin, ettei kuvaton profiili edes kiinnosta viestin verran? Olen saanut pari viestiä, ei muita, ei "flirttikutsuja" tms.
        Ristiriitainen ongelma.

        Mitä pahaa voi tapahtua jos tuttavasi tai pienen paikkakunnan tyypit saa tietää, et sulla on deitti-ilmoitus netissä? Onko enemmän kiinni omasta asenteesta? Ehkä näin joku samalla paikkakunnalla asuva sut kaukaisesti tunteva voi innostua vaikka lähestymään sua!?:) Rohkeasti vaan kuva esille niin voit saada enemmän vastauksia!


      • kuvatOn
        Reetta75 kirjoitti:

        Mitä pahaa voi tapahtua jos tuttavasi tai pienen paikkakunnan tyypit saa tietää, et sulla on deitti-ilmoitus netissä? Onko enemmän kiinni omasta asenteesta? Ehkä näin joku samalla paikkakunnalla asuva sut kaukaisesti tunteva voi innostua vaikka lähestymään sua!?:) Rohkeasti vaan kuva esille niin voit saada enemmän vastauksia!

        Olet varmasti ihan oikeassa :)
        Keski-ikäisellä pitkän parisuhteen historialla on vaan kamalan korkea rima lähteä tyrkylle.

        Vieläkin uskon, että parit löytävät toisensa markettijonosta tai vaikka kirjastosta. Ja olen kaksinaamainen roisto, myönnän, mutta jos joku on sivustolla flirttailevin kuvin ja tekstein, en oikein osaa ottaa tyyppiä tosissani. Auts, en minä taida osata enää teerenpeliä.

        Ei pahalla.
        Näin se luuserimaine itää ja siementää itsetunnon piloille.


      • Reetta75
        kuvatOn kirjoitti:

        Olet varmasti ihan oikeassa :)
        Keski-ikäisellä pitkän parisuhteen historialla on vaan kamalan korkea rima lähteä tyrkylle.

        Vieläkin uskon, että parit löytävät toisensa markettijonosta tai vaikka kirjastosta. Ja olen kaksinaamainen roisto, myönnän, mutta jos joku on sivustolla flirttailevin kuvin ja tekstein, en oikein osaa ottaa tyyppiä tosissani. Auts, en minä taida osata enää teerenpeliä.

        Ei pahalla.
        Näin se luuserimaine itää ja siementää itsetunnon piloille.

        Juu eli ongelma on oman pääsi sisällä:) Ja minusta se ei ole tyrkyllä olemista...tai mitä pahaa on sit siinä et on tyrkyllä?:)
        Pitää ottaa se riski, että tekee itsestään vaikka naurettavan tai jonkun mielestä säälittävän, jotta voi löytää jotain parempaa.


      • Tunteellinen sinkkumies

        Jos kaikki naiset olisivat noin vilpittömiä ja rehellisiä niin elämä olisi paljon helpompaa!


      • Reetta75
        Tunteellinen sinkkumies kirjoitti:

        Jos kaikki naiset olisivat noin vilpittömiä ja rehellisiä niin elämä olisi paljon helpompaa!

        Kiitos kommentistasi. Välillä tuntuu, että olen liiankin vilpitön ja jopa sinisilmäinen. Uskon kaikista hyvää loppuun asti ja kuvittelen, että rehellisyys on muillekin tärkeä asia, vaikka eihän se niin aina ole. Ei rehellisyys voi satuttaa, pitää vain valita sanansa oikein, epärehellisyys sen sijaan on p**seestä! Toivotaan aloittajalle tsemppiä nettideittailussa;)


      • Tunteellinen sinkkumies
        Reetta75 kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi. Välillä tuntuu, että olen liiankin vilpitön ja jopa sinisilmäinen. Uskon kaikista hyvää loppuun asti ja kuvittelen, että rehellisyys on muillekin tärkeä asia, vaikka eihän se niin aina ole. Ei rehellisyys voi satuttaa, pitää vain valita sanansa oikein, epärehellisyys sen sijaan on p**seestä! Toivotaan aloittajalle tsemppiä nettideittailussa;)

        Jees, asiat pystyy kyllä sanomaan korrektisti niin ettei sen pitäisi loukata ketään. Toivotaan niin aloittajalle kuin kaikille muillekin, itseni mukaanlukien menestystä nettideiteissä :) Aiemmat suhteeni ovat muodostuneet netin ulkopuolella (ei kuitenkaan missään baareissa) mutta uskon kyllä että aivan yhtä hyvin täälläkin voi käydä flaksi.


      • pikkukaupungin mies
        Reetta75 kirjoitti:

        Juu eli ongelma on oman pääsi sisällä:) Ja minusta se ei ole tyrkyllä olemista...tai mitä pahaa on sit siinä et on tyrkyllä?:)
        Pitää ottaa se riski, että tekee itsestään vaikka naurettavan tai jonkun mielestä säälittävän, jotta voi löytää jotain parempaa.

        Kyllä!

        Harkitsin pitkään laitanko profiiliini kuvan, koska asun pienessä kaupungissa. No, päätin lopulta että laitan sen ja vielä sellaisen, että minut kyllä varmasti siitä tunnistaa. Paikkakuntaa en ilmoittanut. Lisäksi olen laittanut itseni ihan täysillä peliin, mitä profiilini tekstiin tulee.

        Jos joku tuttu minut tunnistaa, niin entä sitten? Jos tämä sattuisi tulemaan vielä kettuilemaan minulle, niin ihan sama. Suurempi moka on tulla naljailemaan, kuin se että yksinäisyyteen etsii kumppania laittamalla itsensä likoon. Tai eihän se edes ole mikään moka...


    • xxo

      Siihen tarvittiin vain neljä vuotta, miehen yksi persoonallisen hauska lause profiilissa ja muutama hyvä kuva. Ja kaksi toisilleen sopivaa ihmistä, eri kaupungeista vain.

      Mutta persoonallinen, oikoluettu teksti tehoaa aina. Mikään sellainen profiili, jossa sanotaan että "en etsi mitään" tai "eipä täältä mitään löydä", ei todellakaan ole edes vastaamisen arvoinen.

    • mutta....

      helpompi on kyllä löytää niitä vääriä :D

    • mitä vaan

      Laitoin pari viikkoa sitten profiilin yhteen deittipalveluun. Tein profiilin aivan intuitiolla. Sitten jäin kuulolle. Sain muutamia yhteydenottoja joka päivittäin. Ensimmäisellä viikolla tuli ehkä 15. Kerran kävin treffeillä.

      Kun olin nähnyt miten peliä pelataan, päivitin profiilini ja olin myös itse aktiivinen. Yhtenä sunnuntai-päivänä sain noin viisitoista kontaktia ja viiden kanssa jäi aktiivinen keskustelu päälle. Muutama meinasi hermostua kun en suostunut heti treffeille. Mimmit käy tosi kuumina.

      Kontaktien saaminen on tosi helppoa, kun keksii millainen profiili pitää olla ja sitten on valmistautunut keskustelemaan profiilinsa innostamien naisten kanssa. Noin valtavasta tarjonnasta on jonkun pakko olla se oikea.

    • emmistiina

      Toivottavasti et loukkaannu...ihan samaa mieltä tuon toisen naiskirjoittajan kanssa, että ainakin galleriassa oleva kuvasi on melko huono.

      Vaikutat ihan mukavalta, rehelliseltä perussuomalaiselta mieheltä, ja varmasti sinullekin on ottajia...mutta tuossa ko. kuvassa olet kuin heinäseipään niellyt pappi...

      Jos vain viitsisit, niin otapa itsestäsi ihan rento hymyilevä kuva ilman tiukkoja paidankauluksia ja vesikampausta....melkeinpä takaan, että viuhka rupeaa käymään paremmin...

      Niin ja kysymykseen voiko netistä löytää sen oikean....voi, minäkin löysin. Ja ihan ilman kuvaa. Minut hurmattiin huumorilla, älykkyydellä ja herkkyydellä.

      onnea matkaan!

      • Se pärstäkerroinkuvani siellä Galleriassa on työpaikan henkilökortin kuva, joten ei ehkäpä ole sinänsä kaikkein paras mahdollinen... itsestä vaan tulee harvemmin otettua/räpsittyä kuvia =)
        Onkos se biitsikuva yhtään "parempi"?

        Kiitokset muutoin positiivisesta palautteesta ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3644
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3156
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2122
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      292
      1458
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1362
    Aihe