Janne Hurme-Matka jatkuu

Korpimoan Sointu

Tämä on kaikille todellisille Janne Hurme faneille.Oletteko saaneet uusimman levyn käsiinne.Minä sain hankituksi kuukausi julkaisun jälkeen,sitä ei näy kaupan hyllyllä..Mielestäni tämä levy on alusta loppuun ominta Hurmetta, ehkä kaikkein rokahtavin levy,ainakin minä tykkään..Vanhat hitit Tinasormus ja eritoten Kirje on sovitettu uudestaan ja kuulostaa hyvältä,erinomaiselta ja ovat oikeutetusti parhaat biisit.. Aloitusbiisi Tyhjää on alkuunsa hyvä ja radiossakin soinut Kantaisko on ehdottomasti vanhojen lisäksi levyn paras,runollinen kappale,kappale joka kertoo koskettavan tarinan..Minä ainakin fiilistelen,suuren järven,"maakunnan meren" rannalla kasvaneena ja elämän vastatuuliin joutuneena...Lisäksi Runotyttö jo sanoituksillaan tempaa ainakin minut, kerran jo luovuutensa hukanneen pöytälaatikkorunoilijan mukaansa; "Runotyttöä ei enää oo se katosi sotkuiseen laatikkoon,se nurkkaan jäi,väärinpäin,eikä ymmärtänyt lähteä pois".. ja mitä näitä erottelemaan Henki kulkee on tämän levyn ainoa kipale,jonka on sanoittanut artisti itse...Joka pieni avaruus,Melkein täydellinen ja Tämä kultainen maa, aitoa tarinaa elävästä elämästä..Ja kenenpä menneisyys ei olisi Raskas taakka kantaa..Viimeisinpänä,vaan ei vähäisinpänä tulee Hauraita unia...Suosittelen lämpimästi kaikille,jotka ovat Hurmeen musiikkiin tykästyneet ja odottaneet Hurmeen uutta tulemista uuden suomenkielisen levyn myötä...=)

7

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemppa.P

      Ei taida siinä levyllä olla kappaletta Pieni maailma? Kuulin sen vuosia sitten ja sitä ei ole tietääkseni kuin singlenä.Olisin iloinen, jos sen jostain saisin.

      • Korpimoan Sointu

        Ei ole sen nimistä,itseasiassa en ole sen nimistä kuullut,ettei nimi ole joku muu?Muistatko sanoja,mulla meinaan on koko tuotanto,levy Human Templen ajalta puuttuu....Sitähän voisi kysyä artistilta itseltään, kunhan taas keikalle pääsee.Tosin Hurme esittää eri artistien tuotantoa keikoilla,että onko joku niistä esittämistään,nimi kuulostaa tutulta...Hurmeen haastattelu löytyy mm.www.hitit.fi=)


      • Jorge

        Jannelta ei siis löydy levyltä kyseistä kappaletta, eikä hän sellaista keikoilla esitä coverinakaan. Ainoa sinne päin on Pieni huilunsoittaja, mutta siitä ei taida olla kyse?!?


      • Korpimoan Sointu
        Jorge kirjoitti:

        Jannelta ei siis löydy levyltä kyseistä kappaletta, eikä hän sellaista keikoilla esitä coverinakaan. Ainoa sinne päin on Pieni huilunsoittaja, mutta siitä ei taida olla kyse?!?

        Voi hyvinkin olla juuri tuo kappale, en meinaan löytänyt sitä Pieni Maailma netin musiikkilistastakaan...


    • makle

      jos artisti ei osaa alkeellisesti edes tervehtiä tai muuten on noussu joku päähän niin silloin ei
      voine odottaa jotta ura jatkuu loputtomiin
      pitäs muistaa jotta sen palkan maksaa ne kuuntelijat

      • korpimoan sointu

        Hei osaatko lukea?sanoinko aidot hurmefanit?Niin että ei tarvii tulla heti egoilemaan,tervehitkö ite aina kaikkia?Ei kai Hurme oo muita ihmisiä kummempi, ei se meitä muitakaan aina huomaa tervehtiä ja toisekseen on huonoja päiviä kaikilla..Mä oon muutenki niin kypsä sellasiin ihmisiin jotka tulee valittamaan palstalle,johon he eivät kuulu...


    • Imes tauski

      Janne hurmeel on punainen niska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe