Elikkäs olen 14 vuotias tyttö ja haluaisin harjoittaa lauluääntäni. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta muuten kuin karaokesta mutta olen aina rakastanut laulamista. Tietääkö kukaan missä (joensuussa) saisi laulutunteja? Ja hintaluokkaa? Myös Outokumpu/Liperi/Ylämylly alueelta käy mutta luulenpa että ei siellä kauheammin mitään ole.
Laulutunteja Joensuussa?
5
3635
Vastaukset
- En suosittele...
eläköityneelle miesopettajalle - en sano nimeä niin en joudu käräjille...
- hyvä opettaja
Kysy yksityisiä laulutunteja Hellikki Pentiltä.
Ei varmasti pilaa kenenkään ääntä. Sitä en tiedä opettaako noin nuorta laulajaa. - sama vastaus,
joka kuitenkin vain alati pätee...
Siis a) etsi käsiisi kuoro b) luikauta sen johtajalle plus ehkä raadille valitsemasi kappale C) toteuta heidän keksimänsä hassut musiikkitehtävät d) LIITY KUOROON!
Tulos on laulaminen, mikä taas harjaannuttaa laulutaitoa. Laajuuden ymmärrät sitten siellä. - vernerit
... Olin aikoinani Joensuussa yksityisillä laulutunneilla ja kuorossakin. Hintaluokka yksityisillä laulutunneilla taisi olla 20e kerta mutta tuosta on aikaa. Ehkä saatat päästä halvemmallakin mutta Joensuun Marjalasta yks lauluopettaja löytyy. Ainakin mulle löytyi.
- Tiedoksi
Heippa! Ainakin kansalaisopistolla on lauluopetusta, sekä yksinlaulua, että kuorossa laulamista. Uskoisin, että löytyy kevyen puolen opetusta ja myös klassisen puolen. Ja yksinlaulun opetusta taitaa olla Ylämyllylläkin. Elikkäs selaileppa netistä www.jns.fi/kansalaisopisto tai etsi käsiisi niitten opinto-opas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984