Osaisiko joku sanoa, mistä voisi johtu kipu leukaperissä,enemmän toisella puolella? välillä tuntuu säteilevän suuhun, tai luulisin näin ettei kipu varsinaisesti suussa kuitenkaan ole.. tai ehkä hampaissa..? toisaalta minulla on myös niska ja kaula ollut kipeä/jumissa, voisiko sillä olla vaikutusta asiaan? on siis hieman epämääräisessä kohdassa tuo kipu, se ei ole mitenkään hirveän paha mutta välillä tuntuu. ihmetyttää vaan
kipu lean alla/ kaulalla
8
4894
Vastaukset
- bbb..
Moi! Mulla on tuollainen samanlainen kipu ei aina :( siis leukaperissä oletko nainen vaiko mies? itse olen siis nainen ihmetyttää toi kipu?
- nks
olen nyt vääntänyt neljättä kuukautta samasta aiheesta..oikealle kaulaan ja leukaan pistää ja särkee..sekä korvaa vihloo..kaularanka tutkittu, ok- korvatulehdusta ole yrittänyt tarjota 3krt. -ei ole. Ainut mikä auttoi hetken oli antibioottikuuri, muuta kipu tuli takaisin:( Tänään viimeksi arvauskeskuslääkäri kehotti 1,5 tunnin odotuksen jälkeen menemään vaan kotiin, ilman mitään lääkitystä ja tulemaan joskus myöhemmin uudelleen, jos tuntuu ettei tunne häviä!! hitto että tuntui mukavalta. No nyt sitten koitan vielä hammaslääkärin pakeille jos sillä olisi aikaa auttaa...kunnallisessa vaan sitä ei tunnu olevan.
- bbb..
nks kirjoitti:
olen nyt vääntänyt neljättä kuukautta samasta aiheesta..oikealle kaulaan ja leukaan pistää ja särkee..sekä korvaa vihloo..kaularanka tutkittu, ok- korvatulehdusta ole yrittänyt tarjota 3krt. -ei ole. Ainut mikä auttoi hetken oli antibioottikuuri, muuta kipu tuli takaisin:( Tänään viimeksi arvauskeskuslääkäri kehotti 1,5 tunnin odotuksen jälkeen menemään vaan kotiin, ilman mitään lääkitystä ja tulemaan joskus myöhemmin uudelleen, jos tuntuu ettei tunne häviä!! hitto että tuntui mukavalta. No nyt sitten koitan vielä hammaslääkärin pakeille jos sillä olisi aikaa auttaa...kunnallisessa vaan sitä ei tunnu olevan.
No minä tässä kävin hammaslääkäriläkin se sanoi ettei leukaperien kipu johdu hampaista:(miten teitä koskee??? minua pakottaa kasvojumppaa tehdessä leuat ikään kuin rutisee ja väsyy.
- hartiat,,,,
Burana on helpottanut, netissä olen roikkunut vuosia, toisinaan jopa 16h/vrk,
siitä vaivat tulee, luulisin. Tänään alkoi vasen korva "rutiseen", niskasta sinne menee jokin jänne tai lihas, se on aiheuttaja.
Oikealla puolella kaulassa on ollut patti vuosia, vuoden se ollut kipeä, repii ympäristöön, senkin luulen johtuvan niskasta/hartioista, jos olis pahempaa, olisin jo kuollut.
Oletteko usein tietokoneen kimpussa ?- aloittaja
Eli näköjään muillakin samaa... Olen siis nainen, ja kieltämättä on viime aikoina tullut koneella istuttua ihan liikaakin, että melko varmasti minulla on niskatkin jumissa. Kuitenkin tuo kipu on enemmän tuossa leuan alla ja kaularauhasten kohdalla, vähän niinkuin ne olisi turvonneetkin.. Lisäksi tänään tuntui korvassakin omituista särkyä. Että en tiedä olisiko jokin tulehdus kumminkin.. Ja minäkin olin flunssassa muutama viikko sitten, kävin lääkärissä kun epäilin poskiontelotulehdusta mutta ei löydetty mitään... Niin en viitsisi nytkään turhaan mennä. Ihmetyttää vain, voiko tämä sama tauti kestää yli kuukauden..? vai onko tämä nyt sitten jotai muuta? Sellaista kuulin myös, että pelkkä vilustuminenkin voi aiheuttaa niskakipuja, siis jos on saanut kylmää ja vetoa.
- bbb..
aloittaja kirjoitti:
Eli näköjään muillakin samaa... Olen siis nainen, ja kieltämättä on viime aikoina tullut koneella istuttua ihan liikaakin, että melko varmasti minulla on niskatkin jumissa. Kuitenkin tuo kipu on enemmän tuossa leuan alla ja kaularauhasten kohdalla, vähän niinkuin ne olisi turvonneetkin.. Lisäksi tänään tuntui korvassakin omituista särkyä. Että en tiedä olisiko jokin tulehdus kumminkin.. Ja minäkin olin flunssassa muutama viikko sitten, kävin lääkärissä kun epäilin poskiontelotulehdusta mutta ei löydetty mitään... Niin en viitsisi nytkään turhaan mennä. Ihmetyttää vain, voiko tämä sama tauti kestää yli kuukauden..? vai onko tämä nyt sitten jotai muuta? Sellaista kuulin myös, että pelkkä vilustuminenkin voi aiheuttaa niskakipuja, siis jos on saanut kylmää ja vetoa.
On se vaan outoa koneenääres minäkin päljon .taitaa johtua hartioista ja silmistä:/
- bdrhetdj
bbb.. kirjoitti:
On se vaan outoa koneenääres minäkin päljon .taitaa johtua hartioista ja silmistä:/
Minullakin on sama ongelma, kun syön, sattuu tuonne takahampaan tienoille...
- väärä
bdrhetdj kirjoitti:
Minullakin on sama ongelma, kun syön, sattuu tuonne takahampaan tienoille...
ei siis takahampaan vaan tonne leukaperiin :P olin taas omissa ajatuksissani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855