Olisi kiva tietää, onko tästä palstasta koskaan ollut kellekään apua, onko varastettu auto löytynyt tämän palstan avulla? On todella raukkamaista varastaa yksityishenkilöltä, ja auto on monelle elinehto, mutta onko todellakin niin, että ranskalaisauton omistajana minun ei tarvitse pelätä autovarkaita? Luin ensimmäistä kertaa tätä palstaa, enkä ainakaan ihan heti huomannut, että keneltäkään olisi varastettu ranskalaista...
Vastaukset 3
- sellaista
varasta olekkaan,joka ranskalaisen auton varastaa.
- miksi varastaa
vaikeasti varastettava, kun maailma on täynnä kaiken maailman itä-autoja jotka on helppo nakki vaikka narkille, kun taas ranskalainen tai yleensä eurooppalainen on vaikeampi varastaa kun lukitus ja muut systeemit toimii niinkuin niiden on tarkoitus.Eikä joka lippis-tero tojonsa kanssa niitä pysty aukomaan.Mutta kun noita japanin vehkeitä saa, jopa uusissa vehkeissä, jätski tikulla auki, on selvää että niitä viedään
- puoleisen eturenkaan
miksi varastaa kirjoitti:
vaikeasti varastettava, kun maailma on täynnä kaiken maailman itä-autoja jotka on helppo nakki vaikka narkille, kun taas ranskalainen tai yleensä eurooppalainen on vaikeampi varastaa kun lukitus ja muut systeemit toimii niinkuin niiden on tarkoitus.Eikä joka lippis-tero tojonsa kanssa niitä pysty aukomaan.Mutta kun noita japanin vehkeitä saa, jopa uusissa vehkeissä, jätski tikulla auki, on selvää että niitä viedään
pultit melkein kokonaan.kestää ajella hitaasti ettei hajoa,mutta nopeissa liikeissä suistuu vastaantulevien kaistalle.Hyvä varkaussuoja:=)ja mikään laki ei sano ettet saa omasta autosta sen seisoessa pitempään löysätä niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540