PTL-TELE

LASTENLEIKKIÄNYT

Kun ennen PTL-Tele erotettiin niin jokaisen piti telellä hakea uudestaan omaa työpaikkaansa ja oli monen sentin nippu paikkoja ja sitten anottiin omaa paikkaa jokainen uudestaan kuka sen saikin.

Sitten kun oli ohi niin huomasivat että hei, näillä ex-insseillä di:llä ei olekkaan mitään jotka ei tehneetkään mitään koskaan niin sitten kehiteltiin niille uudet paikat keinotekoisesti ja tätä soppaa jatkunut jo 15 vuotta ja loppua ei näy.

Joten tämä nyky suomen YT/lomautukset ihan lapsen kengissä joka kokenut ptl-tele,sonera,telecom finland, telia sonera touhut alusta asti ja kaikkinen kymmenine tytäryhtiöineen ja ulkoistuksineen.

Suomi on paska maa ja täys paskat johtajat

3

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sori jos kysyn

Ymmärsinkö oikein - kaiken tämän jaskan jälkeen olet siellä vieläkin? Mitä tämä kertoo sinusta?

• Ole ite suomess

Siis en todellakaan ole ollut vuosiin. Nauraan juuri sinun kaltaisille pelleille.

kärsikää ja sitä saa mitä tilaa, mitäs äänestättä ketäkin vaaleissa joten syyttäkää itseänne.

Ja uteliaisuudesta kysyn missä itse olet?

hah hah hah hah haa

• Uusi piirre

Nykyään eivät inssit ja diplaritkaan ole turvassa.

Oikeastaan päinvastoin. Taitaa olla niin että karsinta kohdistuu enemmän hiukan paremmin (no jaa, siis firman sisällä ajatellen) palkattuihin.

Sinä lannistuit siihen ensimmäiseen karsintaan. Sen jälkeen on sama homma täällä toistettu noin 10 kertaa.

Me "parhaimmat" ollaan jäljellä. Heikot sortuu, jätkät porskuttaa. Luonnon valintaa. Survivors tai BB ihan oikeessa elämässä. Itseironisesti, ruskein kieli voittaa, aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      331
      1896
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      36
      1775
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      55
      1207
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      2
      1096
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      76
      1083
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      73
      987
    7. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      85
      856
    8. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      7
      849
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      77
      801
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      146
      762
    Aihe