PTL-TELE

LASTENLEIKKIÄNYT

Kun ennen PTL-Tele erotettiin niin jokaisen piti telellä hakea uudestaan omaa työpaikkaansa ja oli monen sentin nippu paikkoja ja sitten anottiin omaa paikkaa jokainen uudestaan kuka sen saikin.

Sitten kun oli ohi niin huomasivat että hei, näillä ex-insseillä di:llä ei olekkaan mitään jotka ei tehneetkään mitään koskaan niin sitten kehiteltiin niille uudet paikat keinotekoisesti ja tätä soppaa jatkunut jo 15 vuotta ja loppua ei näy.

Joten tämä nyky suomen YT/lomautukset ihan lapsen kengissä joka kokenut ptl-tele,sonera,telecom finland, telia sonera touhut alusta asti ja kaikkinen kymmenine tytäryhtiöineen ja ulkoistuksineen.

Suomi on paska maa ja täys paskat johtajat

3

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sori jos kysyn

      Ymmärsinkö oikein - kaiken tämän jaskan jälkeen olet siellä vieläkin? Mitä tämä kertoo sinusta?

      • Ole ite suomess

        Siis en todellakaan ole ollut vuosiin. Nauraan juuri sinun kaltaisille pelleille.

        kärsikää ja sitä saa mitä tilaa, mitäs äänestättä ketäkin vaaleissa joten syyttäkää itseänne.

        Ja uteliaisuudesta kysyn missä itse olet?

        hah hah hah hah haa


    • Uusi piirre

      Nykyään eivät inssit ja diplaritkaan ole turvassa.

      Oikeastaan päinvastoin. Taitaa olla niin että karsinta kohdistuu enemmän hiukan paremmin (no jaa, siis firman sisällä ajatellen) palkattuihin.

      Sinä lannistuit siihen ensimmäiseen karsintaan. Sen jälkeen on sama homma täällä toistettu noin 10 kertaa.

      Me "parhaimmat" ollaan jäljellä. Heikot sortuu, jätkät porskuttaa. Luonnon valintaa. Survivors tai BB ihan oikeessa elämässä. Itseironisesti, ruskein kieli voittaa, aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe