Hyvä LCN- geelikynsien tekijä Tampereella?

kia80

Minulla on Lcn-geelikynnet ja muutin vasta Tampereelle. Olen käynyt kokeilemassa jo kolmea eri LCN- kynsimuotoilijaa ja olen ollut todella pettynyt tasoon! Olisiko kellään ollut vinkkiä, kuka tekee hyvää ja huolellista työtä Tampereella?

10

1821

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sitten jo käynyt?

      Miksi ehdottomasti lcn:n geeli?
      tarjolla olisi monia muita yhtä laadukkaita geelejä ja hyviä tekijöitä, treeltä siis!

      Mun mielestä lcn on jo hiukan menneen talven lumia..siis käsitys siitä että vaan se on hyvää. ja usein luullaan liian helposti että kunhan on lcn kynnet niin laatu on hyvää...
      mutta mutta, hyppäsin hiukan asiatsa :)

      kerro paikat niiin on helpompi kertoa muita lcn studioita! :)

      • Tampereen saat

      • ei ole läheskään
        Tampereen saat kirjoitti:

        Katsoppa http://www.lcn.fi ja siellä lista paikoista joissa kynsiä tehdään.

        kaikkia


      • kia80
        Tampereen saat kirjoitti:

        Katsoppa http://www.lcn.fi ja siellä lista paikoista joissa kynsiä tehdään.

        kyse ei ole siitä, etten tietäisi kuka tekee lcn: kynsiä vaan siitä kuka osaa tehdä ne hyvin. Eli mikään lista ei riitä, vaan tahdon omia kokemuksianne kynsistä!


      • niiin voin
        kia80 kirjoitti:

        kyse ei ole siitä, etten tietäisi kuka tekee lcn: kynsiä vaan siitä kuka osaa tehdä ne hyvin. Eli mikään lista ei riitä, vaan tahdon omia kokemuksianne kynsistä!

        lähettää sulle kuvia tekemistäni kynsistä! :)
        reilun 4v kokemuksella.. :)


    • kia80

      olen toki katsonut tekijät tosta kyseisestä linkistä, mutta ei sen perusteella hyvää löydä. Olen käynyt first floor nimisessä paikassa kehräsaaressa ja lopputulos oli aivan järkyttävä. Itse jouduin viililee sivuja, kun tekijältä meni vähän yli ja kynnetkään eivät ole samanmittaiset. Lime desing tekee hirmu paksut kynnet ja kynsistudio Marie vetää ihan yli hintaa huollosta (85€) ja ei jälki ei ole huolellista. Mulla oli Helsingissä vaki huoltaja ja teki niin huolellista ja siistiä jälkeä ja ei tarvinnut pelätä, että kynsi lohkee heti.

      • aijaleena

        Väärä hintatieto...Kynsistudio Marien hinta on huollosta 55 € ! Minulla ihan eri kokemus kynsistudio Mariesta - minulle täällä on tehty erittäin viimeistellyt ja kestävät kynnet aina...


      • wiinu

        Limen tän hetkinen tekijä tekee paksuja kynsiä ja kaikki kynnet on vähän eri mallisia. Tällä hetkellä äippälomalla oleva putiikin perustaja tekee huomattavasti parempaa jälkeä. Millaa takas ootellessa...


    • Kuoripoika

      ... että Tyylitaika ja siellä Jaana tekee loistavaa työtä kohtuuhintaan. Tuskin kadut jos sinne menet, meidän emäntä ainakin on niin tyytyväinen että ihan hyrisee.:)

    • kaktus90

      joku ilmoitteli torissakin mutta en tiedä onko hyvä ..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe