Enkeli näyt Telepaattista viestintää

Muhamet ...

TELEPAATTISESTA MUODOSTA JOHTUEN,VIESTIT EIVÄT JA NÄYT EIVÄT JÄÄ KAMEROIDEN KORTEILLE,EIVÄTKÄ VILMEILLE.

TELEPAATTINEN VIESTI TULEE SUORAAN AIVOIHIN.

NÄKY ON KIRKAAMPI KUIN TAVALLINEN UNIKUVA?

9

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noille "telepaattisille viesteille" eli asioille joita yksi näkee, mutta muut eivät, on olemassa ihan vakiintunut tieteellinen termikin: Hallusinaatio.

• ..,

,..

• jenny.

Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)

Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".

• jenny. kirjoitti:

Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)

Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".

Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?

• poltergeist geist
        Vanellus kirjoitti:

Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?

ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?

• näet ja kuulet
        jenny. kirjoitti:

harhoja.
        Siis skitsofreenikko.

• jenny.
        Vanellus kirjoitti:

Visuaalisesti telepaattinen on kirjaimellisesti visuaalisesti telepaattinen.

Itse olen "testannut" sitä jo monta kertaa ystävieni kanssa.

Ts. saamme toisiimme ajatus-kuva-yhteyden matkojen takaa sen kummemmin asiaa sopimatta TISMALLEEN samaan aikaan.

Jälkeenpäin asian samanaikaisuus on sitten selvinnyt, (kun otan asian puheeksi kavereitteni kanssa).

• jenny.
        poltergeist geist kirjoitti:

ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?

No enpä tuota poltergeistiksi kutsuisi...;) Hehe...

Visuaalinen telepatia on kuin että soittaisin "puhelimella" kaverille ILMAN puhelinta, mutta ikäänkuin soittaisin hänelle "televisiolla", koska näkökenttään tulevat sen henkilön kasvot (yleensä).

Siis yleensä kasvot, joskus ehkä koko kroppakin.

• jenny.
        näet ja kuulet kirjoitti:

harhoja.
        Siis skitsofreenikko.

No sittenhän minun pitää olla SAMANAIKAISESTI "skitsofreenikko" ystävieni kanssa, jotka ovat siellä telepatian "toisessa päässä" tismalleen samaan aikaan.:):)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      56
      6025
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5462
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      112
      3897
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3745
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59