TELEPAATTISESTA MUODOSTA JOHTUEN,VIESTIT EIVÄT JA NÄYT EIVÄT JÄÄ KAMEROIDEN KORTEILLE,EIVÄTKÄ VILMEILLE.
TELEPAATTINEN VIESTI TULEE SUORAAN AIVOIHIN.
NÄKY ON KIRKAAMPI KUIN TAVALLINEN UNIKUVA?
Enkeli näyt Telepaattista viestintää
9
705
Vastaukset
Noille "telepaattisille viesteille" eli asioille joita yksi näkee, mutta muut eivät, on olemassa ihan vakiintunut tieteellinen termikin: Hallusinaatio.
- ..,
,..
- jenny.
Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen". jenny. kirjoitti:
Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
- poltergeist geist
Vanellus kirjoitti:
Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?
- näet ja kuulet
jenny. kirjoitti:
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".harhoja.
Siis skitsofreenikko. - jenny.
Vanellus kirjoitti:
Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
Visuaalisesti telepaattinen on kirjaimellisesti visuaalisesti telepaattinen.
Itse olen "testannut" sitä jo monta kertaa ystävieni kanssa.
Ts. saamme toisiimme ajatus-kuva-yhteyden matkojen takaa sen kummemmin asiaa sopimatta TISMALLEEN samaan aikaan.
Jälkeenpäin asian samanaikaisuus on sitten selvinnyt, (kun otan asian puheeksi kavereitteni kanssa). - jenny.
poltergeist geist kirjoitti:
ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?
No enpä tuota poltergeistiksi kutsuisi...;) Hehe...
Visuaalinen telepatia on kuin että soittaisin "puhelimella" kaverille ILMAN puhelinta, mutta ikäänkuin soittaisin hänelle "televisiolla", koska näkökenttään tulevat sen henkilön kasvot (yleensä).
Siis yleensä kasvot, joskus ehkä koko kroppakin. - jenny.
näet ja kuulet kirjoitti:
harhoja.
Siis skitsofreenikko.No sittenhän minun pitää olla SAMANAIKAISESTI "skitsofreenikko" ystävieni kanssa, jotka ovat siellä telepatian "toisessa päässä" tismalleen samaan aikaan.:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566025
- 575462
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1123897- 543802
- 143745
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930