TELEPAATTISESTA MUODOSTA JOHTUEN,VIESTIT EIVÄT JA NÄYT EIVÄT JÄÄ KAMEROIDEN KORTEILLE,EIVÄTKÄ VILMEILLE.
TELEPAATTINEN VIESTI TULEE SUORAAN AIVOIHIN.
NÄKY ON KIRKAAMPI KUIN TAVALLINEN UNIKUVA?
Enkeli näyt Telepaattista viestintää
9
708
Vastaukset
Noille "telepaattisille viesteille" eli asioille joita yksi näkee, mutta muut eivät, on olemassa ihan vakiintunut tieteellinen termikin: Hallusinaatio.
- ..,
,..
- jenny.
Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen". jenny. kirjoitti:
Ehei, kyllä ap. itse asiassa puhuu asiaa. (vaikka saattaakin kuulostaa sekavalta)
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
- poltergeist geist
Vanellus kirjoitti:
Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?
- näet ja kuulet
jenny. kirjoitti:
Itse olen esim. vahvasti telepaattinen. Myös oikein "visuaalisesti telepaattinen".harhoja.
Siis skitsofreenikko. - jenny.
Vanellus kirjoitti:
Voisitko kertoa, mikä on tälläisen "visuaalisesti telepaattisen" havainnon ja hallusinaation ero?
Visuaalisesti telepaattinen on kirjaimellisesti visuaalisesti telepaattinen.
Itse olen "testannut" sitä jo monta kertaa ystävieni kanssa.
Ts. saamme toisiimme ajatus-kuva-yhteyden matkojen takaa sen kummemmin asiaa sopimatta TISMALLEEN samaan aikaan.
Jälkeenpäin asian samanaikaisuus on sitten selvinnyt, (kun otan asian puheeksi kavereitteni kanssa). - jenny.
poltergeist geist kirjoitti:
ilmiöille? Miten tällainen telepaattinen visualisoint saadaan aikaiseksi?
No enpä tuota poltergeistiksi kutsuisi...;) Hehe...
Visuaalinen telepatia on kuin että soittaisin "puhelimella" kaverille ILMAN puhelinta, mutta ikäänkuin soittaisin hänelle "televisiolla", koska näkökenttään tulevat sen henkilön kasvot (yleensä).
Siis yleensä kasvot, joskus ehkä koko kroppakin. - jenny.
näet ja kuulet kirjoitti:
harhoja.
Siis skitsofreenikko.No sittenhän minun pitää olla SAMANAIKAISESTI "skitsofreenikko" ystävieni kanssa, jotka ovat siellä telepatian "toisessa päässä" tismalleen samaan aikaan.:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910