Monesti jumpan jälkeen olo tuntuu hieman turvonneelta. Esim. 45min raskastehoisen spinningin jälkeen tuntuu, että vatsa pömpöttää normaalia enemmän, eikä sitä saa niin hyvin vedettyä sisään, ja jalat tuntuu turvonneelta. Muuten on kyllä kevyt ja hyvä olo. Mistä tämä turvotus voisi johtua? Juon treenin aikana noin puoli tuntia vettä.
Turvonnut olo treenin jälkeen
6
3012
Vastaukset
- Mistä johtuu?
eikä puoli tuntia.
- ?Hola!
Se on nestettä.
- Mistä johtuu?
miten voin tehdä toisin ennen treeniä/treenin aikana, ettei nesteitä kertyisi noin paljon?
- ilmiö
Mistä johtuu? kirjoitti:
miten voin tehdä toisin ennen treeniä/treenin aikana, ettei nesteitä kertyisi noin paljon?
rasituksessa, tuskin sille mitään voi, nesteet tasaantuu taas ajan kanssa.
- kuuluu liikuntaan
Mistä johtuu? kirjoitti:
Et voi liikkua ilman että lihaksiin kerääntyisi hieman ylimääräistä nestettä. Voit toki lopettaa liikunnan, jos turvotus niin suuresti häiritsee.
- Mistä johtuu?
kuuluu liikuntaan kirjoitti:
Et voi liikkua ilman että lihaksiin kerääntyisi hieman ylimääräistä nestettä. Voit toki lopettaa liikunnan, jos turvotus niin suuresti häiritsee.
että on normaalia.
Enkä todellakaan ole lopettamassa, sitten sitä vasta turvonnut onkin kun ei liiku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156