mitä mieltä?

newer

mitä mieltä te ootte housujen roikottamisest? mul on aina ollu tapana pitää housui perseen ja polvien välis. missä teidän mielest menee raja roikottamises?

12

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omalta kohdaltani

      roikotan miten sattuu roikkuu :D vitut muitten ilmeist jne. joskus on stretsimmät niin ne roikkuu helvetin alhaalla tottumuksesta :DD välil kaverit huomauttaa et mul näkyy puol persettä sit housut takas lantioil :) senkus roikotat oman maun mukaan rajat menee polvissa...

      • jjgjga

        välillä ei kiinnitä ollenkaan huomiota miten housut roikkuu, joskus saattaa olla oikeesti polvissa mut mitä välii.. tietty joskus saattaa olla vaikee kulkee ostareis rappusii kun roikottaa housui.. voi niitä tietty pitää polvien allaki. eikai siin mitää rajaa ole.


      • lilin
        jjgjga kirjoitti:

        välillä ei kiinnitä ollenkaan huomiota miten housut roikkuu, joskus saattaa olla oikeesti polvissa mut mitä välii.. tietty joskus saattaa olla vaikee kulkee ostareis rappusii kun roikottaa housui.. voi niitä tietty pitää polvien allaki. eikai siin mitää rajaa ole.

        kunhan bokserit on edes vähän korkeammalla.. :P


      • läskiperse

        Entä kun mä oon melkein yhtä läski kuin sä ja perse roikkuu jo muutenkin aika vellimäisenä, niin tykkääkö räppinaiset kun perse näkyy kun räppihousut on perseen alla. Pitäiskä laittaa bling blingii. Vai riittääkö suurimmat housut mitä kaupast saa. Talvella kyllä munat jääty moneen kertaan, enkä sen vuoks saa oikeen seisomaan. Mut aito hoppari tekee mitä vaan ja uhraa mitä vaan aidon hoppiaatteen vuoksi. Oon ainakin aito. Todellakin mulla on isot housut ja iso perse näkyy.!!!


      • Hopperihousut suuret ja mah...

        Suuret ja mahtavat hopparihousut. Siinä kaikki mitä tarvitset. Siinä on hip hopåin sanoma. Näytä kuinka kova jätkä olet. Kuinka isot housut uskallat laittaa ja kuinka alas uskallat ne pudottaa. Housut on hopparin sydän ja sielu.


    • Nimetön

      mun mielest housui saa roikuttaa vaik nilkois (jos haluu ) mut mä pysyn edelleenki siin perseen alapuolel. muuten portaat voi ruveta hankaliks.

      • Aito hopperikunkku

        Kuka käskee kulkee portaissa tai jossain. Mä en kulje missään, mä istun himassa tietokoneella räppäämässä ja räppihousut on aina nilkoissa kun joutuu runkuttamaan aamusta iltaan räppivideoiden tahdis. Tätä on oikeeta aitoo hopparielämää. Mutsi kantaa meitsille pizzaa ja kokista. Meitsi vaan kattoo hopparivideoo. Snoopp doggii ja semmost.


    • Isot housut

      Mulla on housut aina nilkoissa. Muulloinkin kun paskalla käydessä. Näin on muutenkin helpompaa jos hätä yllättää. En käytä alusvaatteita joten mulla ei oo paskat housuissa, paitsi joskus kun ripulipaska roiskuu. Paha juttu on että ei voi juosta kun housut on tossujen päällä roikkumass. Mutta ne on vitun isot housut joten olen kovin hopparikunkku.

    • housut on housut on housut

      Vittu. Mä kävin räätälillä teettämässä niin suuret housut, että sellasia ei ole koko maailmassa kenelläkään muulla. Vittu. Mä olen maailman kovin hoppari. Ei muilla gangstoilla ole yhtä isoja housuja. Vittu kun ne on suuret!!!!!!

      • girbaut

        no joo mut mä teinki ite isot housut ittelleni vittu koulus. kyl kaverit vähä katto ku ne oli mun pääl ja siel oli vittu kanin isot lököt al. housun lahkeen ympärys mitta on sellainen 1m. ja opettaja tietenkin kauhuissaan ku neljä ja puol metrii kangast meni yhtiin housuihi ku oon tyttö nii se on niist ihan kamalaa et mä käytän sellasii housui. ja ilman et niit roikuttaa ne on polvis.


    • suurensuurethousut

      mun mielest meni jo vähän yli jos housut roikkuu polvien alapuolel, mun mielest sit kannattais pitää housui ollenkaan. roikotan itekin housui tosi alhaalla ja joskus "tippuu" nilkkoihin, mut entäs sitten, en mä punastu tai pyörry niinkuin monet muut.

    • roikottaja!

      on kyl aika pellei nää kirjottajat tänne. ite oon tottunu pitää housui iha v-i-t-u-n alhaal ja tarkotan siis alhaal. menee vyö tos jossai ehkä 10 cm polvien yläpuolelt. iha hyvi se toimii ku o tottunu ja sit ku pitää pitkää paitaa nii kyl se peittää ihan hyvin. portais ny en mee muutenkaa, hissil aina vaik ois vaa 1 kerros :) joskus jos paita nousee liikaa nii saattaa sit näkyy perseki mut mitä välii sil o? kaikillaha perse on, tuskin se o kellekää yllätys... ei tarvii aina olla nii ahdasmielisii eläkää ja antakaa toisen elää! jaa nii raja? no jos vyö menee polvis nii se alkaa oleen raja, sen alle jos menee nii ei voi kävellä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33223
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21412
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      434
      10852
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6605
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      81
      5866
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4835
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4050
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1607
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      101
      1544
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1479
    Aihe