Siispä....auttaako kuivaharjaus selluliittiin ja jos niin kuinka kauan olisi hyvä harjailla ja auttaako voiteet yhdistettynä siihen... muita hyviä vaikutuksia?
kuivaharjaus
4
2945
Vastaukset
- ...
Kun teet kuivaharjausta päivittäin, yhdistettynä oikeaan ruokavalioon, riittävään vedenjuontiin, liikuntaan ja vartalon kosteutukseen, saat tuloksia aikaan. Kuivaharjaa aina sydämeen päin, 5min. päivässä. Levitä vartalovoide hierovin liikkein, liikesuunta sydämeen päin. Ihan kokonaan selluliitista ei pääse eroon, ja nopeammin ja parempia tuloksia saa aikaan esimerkiksi yhdistämällä omaan elämäntapamuutokseen kosmetologin hoidot.
- suvisi
Jos haluat sellusta eroon otapa yhteyttä. Myyn jenkeistä tullutta kauneudenhoitolaitetta joka on teknologialtaan uusinta uutta ja käyttäjiä jenkeissä ja euroopassa jo miljoonia. Laitteella voi hoitaa myös ihoa, päänahkaa ja kasvoja. Aineet joita laitteen kanssa käytetään vaikuttavat syvemmälle kuin mitkään tavalliset voiteet ja laite on näppärä kotikäyttöön.
Myös kauneushoitolat käyttävät samanlaisia laitteita mutta tämän pikkupaketin hinta ei päätä huimaa. :)
otapa yhteyttä.
[email protected] - mikään kone
suvisi kirjoitti:
Jos haluat sellusta eroon otapa yhteyttä. Myyn jenkeistä tullutta kauneudenhoitolaitetta joka on teknologialtaan uusinta uutta ja käyttäjiä jenkeissä ja euroopassa jo miljoonia. Laitteella voi hoitaa myös ihoa, päänahkaa ja kasvoja. Aineet joita laitteen kanssa käytetään vaikuttavat syvemmälle kuin mitkään tavalliset voiteet ja laite on näppärä kotikäyttöön.
Myös kauneushoitolat käyttävät samanlaisia laitteita mutta tämän pikkupaketin hinta ei päätä huimaa. :)
otapa yhteyttä.
[email protected]Jos jenkeissä on miljoona käyttäjää, niin suhteessa suomeen se tarkoittaisi 100 käyttäjää.
Selluun auttaa vain liikunta, rasvaton ruokavalio, laihdutus. Kyseessä on rasva, lihava ei voi haaveilla siloisista läskijaloista.
Tämän olen itse todennut, koska valitettavasti olen läskijalka. Ei auta ihmekonstit, kuten pillerit tai hieronta. Pitää vain laihduttaa. - vittuun rasvattomuus
mikään kone kirjoitti:
Jos jenkeissä on miljoona käyttäjää, niin suhteessa suomeen se tarkoittaisi 100 käyttäjää.
Selluun auttaa vain liikunta, rasvaton ruokavalio, laihdutus. Kyseessä on rasva, lihava ei voi haaveilla siloisista läskijaloista.
Tämän olen itse todennut, koska valitettavasti olen läskijalka. Ei auta ihmekonstit, kuten pillerit tai hieronta. Pitää vain laihduttaa.rasvaton ruokavalio = lisää läskiä. ELIMISTÖ TARVITSEE RASVAA! (se ei keräänny) Syökää pehmeitä rasvoja, mutta välttäkää huonoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1236059Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745532142Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281398Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861133Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27928Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59925