niin ei ole tehnyt moisia hävyttömyyksiä?
Kuinka moni teistä EI ole harrastanut
9
414
Vastaukset
- Ehkäpä pitäisi?
Mulla on ollu vain kaksi miestä, kaksi suhdetta. Olen vapaa ja varmaankin kokemusta pitäisi olla enemmän...
- sportster86
Eipä ole koskaan tullut semmoisia harrastettua.. Itsekuri voittaa sen verran, että etsii mielummin suhdetta. Ja jos toiselta ei toivo yhdenillan juttuja, niin ei niitä oikein silloin itsekään voi harrastaa.
En ole kerinnyt.
...ei tarvinu.
- käytä..
seksipalveluja ihän päiväsaikaan eikä suhmuroi missään epäilyttävissä siviilisuhteissa iltaisin.
niistä on kehkeytynyt aina pitkiä tai vähän lyhyempiä suhteita... Vaikka oma ajatus olis ollut jotain muuta, ensin.
- almasty
Ei sovi mun pirtaan.
- cat_on_fire
toista kertaa tuskin tulee;)
- pystynyt moiseen
, koska mulla menee maku ihmisiin yleensä jo ensikättelyssä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165