Tietoa firmasta? Onko asiallista ja ammattimaista toimintaa?
ANDIAMI
14
3643
Vastaukset
- JJ.KK.PP.TT
Kaikki aikaisemmat viestit on näköjään poistettu miksi ja kuka ?
- yritys
On pyytänyt poistamaan viestit! En kyllä ymmärrä miksi?
- Joel Salo
No juu huomasin saman. Yritys tekee rankkaa tappiota ja siitä käyty keskustelu hävisi myös.
Jota kiinnostaa Inoasta löytyy helposti taloustietoja.- rajaseutu
Kuka näitä asiallisia ja informatiivisia viestejä poistaa???
- PianistiVaillaPianoa
Ou jee! Mitä nyt? Kaikki men?
- huhu huhu
Käykääpä heidän sivuillaan. Yritys myyty uudelle johdolle. Mitähän , onko uusi firma jälleen tulossa. pestikolmio.. andiami JA SITTEN mikä ....
- selvittäjä2
huhu huhu kirjoitti:
Käykääpä heidän sivuillaan. Yritys myyty uudelle johdolle. Mitähän , onko uusi firma jälleen tulossa. pestikolmio.. andiami JA SITTEN mikä ....
Mihin Eke hävisi?
- Odotellaan oikeutta.
selvittäjä2 kirjoitti:
Mihin Eke hävisi?
Eke nyt vähän odottelee...
- Odotellaan oikeutta
Odotellaan oikeutta. kirjoitti:
Eke nyt vähän odottelee...
Palkkaturvan mukaan kesäkuussa 2010 palataan...
- Paperixsiko
Odotellaan oikeutta kirjoitti:
Palkkaturvan mukaan kesäkuussa 2010 palataan...
Mitenkä kävi saitko rahasi?
- Odotellaan oikeutta
Paperixsiko kirjoitti:
Mitenkä kävi saitko rahasi?
Nyt juuri menee käräjille... Rahat saan KYLLÄ.
Tylyä mutta noin vuosi meni. - reiluko työnantaja
Odotellaan oikeutta kirjoitti:
Nyt juuri menee käräjille... Rahat saan KYLLÄ.
Tylyä mutta noin vuosi meni.Minä sain ja rahani käräjäoikeuden kautta, tosin palkkaturvasta! Aikaa meni yli 2 vuotta.
- Odotellaan oikeutta
reiluko työnantaja kirjoitti:
Minä sain ja rahani käräjäoikeuden kautta, tosin palkkaturvasta! Aikaa meni yli 2 vuotta.
Siinä välissä taisi "firman" omistaja sopivasti vaihtua, kun meni noinkin pitkään...
Palkkaturva maksaa = työnantajan todettu maksukyvyttömyys.
- Suski
Ei voi suositella.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916