Chili burn

rasvan polttaja

Onko kellään vielä kokemuksia tästä uudesta tuotteesta?

25

8758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunaja05

      Ostin chili burnia viikko sitten. Aluksi yritin ottaa 2X2 päivässä. Mutta kun jo aamulla otetut 2 tablettia aiheuttaa suorastaan maraton fiiliksen niin en uskalla ottaa ilt.pv. kuin yhden lisää. Silloin tulee vielä illalla unikin...
      Vaikka tuli viime viikolla syötyä vähän tuhdimmin, ei ole kiloja tullut lisää. Salilla jaksaa veivata kuin hullu. Ei ihan mukava tunne kuin tekee sellaisen hermostuneen olon. Mutta uskon että homma toimii jos vain yritän pitää kiinni normaalista ruokavaliosta joka on, noh, ihan normaali paitsi en syö sokeria. Ja kun jaksan pitää kiinni 3 sali käynistä viikossa.
      Mutta viikon päästä vähennän 1X1 tabletti sillä oikeesti tää maraton olo ei ole mukavaa.

      • chil chil chil

        Vaikkapa kaupasta ostettu habanero kyllä vaikuttaa juuri tuolla tavalla. Liikaa, jos ottaa niin ainakin minun täytyy juosta vessassa turhan usein.

        Ikävä puoli chilillä on, että ainakin minulla se lisää ruokahalua. Hyvvee ja halpaa tosin.


      • haluun

        Mulla ylipainoo ja helev...n vetämätön olo, ei jaksa mitään :( , tuo kävis mulle jos ees vähän antas lisää "virtaa"! Mistä sitä saa?


      • netistä...

      • hunaja05
        netistä... kirjoitti:

        Mä tilasin netistä, googlettamalla löytyy varmaankin muitakin, mut hinta...

        http://www.sinunapteekki.fi/catalog/advanced_search_result.php?keywords=chili

        hinta on suolainen, myönnetään. ostin aluksi nyt vain 60 tablettia.
        Nyt on yli viikko taaperettu chili burnilla eikä ole vaaka sen kummemmin heilahtanut mutta edelleen on maraton olo. en ole vieläkään pystynyt ottamaan normaali annos eli 2x2 ja nyt viikonloppuna siirryn 1x1.
        Vatsa on toki toiminut niin kuin luvattu. Eli turvotus ja epämukava olo poissa. Tämän saman tunteen saa kylläkin myös DIDO nimisellä luontaistuotteella ja niistä ei todellakaan tule mikään maraton olo, joten, jos tämä Chili Burn ei kiloja heilauta niin sirryn takas DIDO:oon. Toki voi olla että chili burn ei minulla niin nopeasti auta kun jo entisestään syön raakaa chilipaprikaa sekä juon paljon vihreätä teetä... nämä ravintolisät näissä laihdutuksissa kuin tuppaa oleen ehkä vähän huijausta... vähemmän huono ruokaa (eli rasvat pois) ja enemmä liikuntaa. ei ole muita konsteja!!!!!


      • Silittäjä
        hunaja05 kirjoitti:

        hinta on suolainen, myönnetään. ostin aluksi nyt vain 60 tablettia.
        Nyt on yli viikko taaperettu chili burnilla eikä ole vaaka sen kummemmin heilahtanut mutta edelleen on maraton olo. en ole vieläkään pystynyt ottamaan normaali annos eli 2x2 ja nyt viikonloppuna siirryn 1x1.
        Vatsa on toki toiminut niin kuin luvattu. Eli turvotus ja epämukava olo poissa. Tämän saman tunteen saa kylläkin myös DIDO nimisellä luontaistuotteella ja niistä ei todellakaan tule mikään maraton olo, joten, jos tämä Chili Burn ei kiloja heilauta niin sirryn takas DIDO:oon. Toki voi olla että chili burn ei minulla niin nopeasti auta kun jo entisestään syön raakaa chilipaprikaa sekä juon paljon vihreätä teetä... nämä ravintolisät näissä laihdutuksissa kuin tuppaa oleen ehkä vähän huijausta... vähemmän huono ruokaa (eli rasvat pois) ja enemmä liikuntaa. ei ole muita konsteja!!!!!

        Etsiskelin tässä tietoa ja kokemuksia chilistä ja sen vaikutuksista, että onko kokemuksia. Samalla törmäsin TOSIVAHVAAN kajennekapseliin, joka on 20 kerta vahvempaa ja jota myydään luontaistuotekaupoissa ja netissä nimellä KROMI Cayenne. Pakkauksessa on 120 kapselia ja hinta sama, eli puolet halvempaa kuin Chiliburn, jossa on turhia laimentavia aineita mukana. Kerron siksi, ettei tartte USA:laisista neteistä tilata, että Suomikin on siis mukana kuvioissa ..... kunnes joku keksii kieltää tän tuotteen kun on niin vahva. Luontaistuotekaupoissa yrittävät myydä sitä tehottomampaa Chliburnsia - kun on kuulemma mainostettu! HÖH!

        ... kunhan nyt vain kerroin. Vai olisiko parasta vain pitää suunsa ja tiaskarinsa kiinni, ettei vahingossa häiritse kenenkään bisneksiä.


      • Anonyymi

    • maijak

      Moi
      olen nyt neljä viikkoa käyttäny chili burn tuotetta ja vaaka on uskomaton , rasvaa on palanu 1.8 kg ja paino on pysyny samana lihas masaa on tullu , huom! vaakani näyttää rasvan ja lihasten määrän yms ,

    • Nimetön

      Moi ! Pari päivää olen tuota käyttänyt.Aika vauhdikas olo on kyllä tullu.Iltasin ei oo kovin hyvin uni tullu mutta oonpa päivisin ainakin tosi pirtee ja energinen.Vatsan turvotus on kyllä laskenu ja pieni polte tuntuu koko ajan mutta ei haittaa.Tietää ainakin ett jotain tapahtuu.Aion jatkaa käyttöä ja katotaan tippuuko paino.En pidä mitään varsinaista laihdutuskuuria mitä nyt vähän katon mitä syön.Ei ylenmäärin mitään herkkuja ja iltamössöttämiset pois.

    • Minä vain

      60tabl. 21€:
      www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Painon-pudottaminen/Rasvanpoltto/Chili-Burn-New-Nordic.htm&sClickID=Vertaa-5-5

      Aattelin itsekin kokeilla, sekin olisi jo hienoa jos pirteän olon toisi, saati että jos laihtuu siinä sivussa. :)

    • 2 kk takana

      Aivan turha tuote. Ei toimi minnekään suuntaan. Ei edes tule sitä "lämmittävää tunnetta" painon pudotuksesta puhumattakaan.

      • maijak

        Samalla toimi mullakin ei tapahtunu mitään ,mutta vatsan käänteitä tuli,. mutta eiköhän se ole terveellinen ruoka ja miltä itsestä tuntuu ole paras juttu, oma hyvä olo kaikkea hyvää sinulle


      • entiedä09
        maijak kirjoitti:

        Samalla toimi mullakin ei tapahtunu mitään ,mutta vatsan käänteitä tuli,. mutta eiköhän se ole terveellinen ruoka ja miltä itsestä tuntuu ole paras juttu, oma hyvä olo kaikkea hyvää sinulle

        Itse juuri ostin kyseisiä pillereitä eilen ja aloin niitä käyttämään tänään. Kuulin että olivat tehokkaita jha hyvä ja helppo valmiste laihdutukseen. Tänään otin ensimmäiset 2x2 annoksen, ja mahaa vääntää niin että ei oikein mitään voi tehdä. Onko se normaalia alkuvaikeutta vai pitäisiköhän lopettaa tähän? Nyt vasta luin kuinka tuote pilaa maksan, ja en kyllä sitäkään haluaisi. Minkä takia laihduttamisen pitää olla niin vaikeeta!? Pitäisikö jatkaa käyttöä vatsavaivoista huolimatta? Kertokaa mielipiteenne kiitos!


      • kysynvaan123
        entiedä09 kirjoitti:

        Itse juuri ostin kyseisiä pillereitä eilen ja aloin niitä käyttämään tänään. Kuulin että olivat tehokkaita jha hyvä ja helppo valmiste laihdutukseen. Tänään otin ensimmäiset 2x2 annoksen, ja mahaa vääntää niin että ei oikein mitään voi tehdä. Onko se normaalia alkuvaikeutta vai pitäisiköhän lopettaa tähän? Nyt vasta luin kuinka tuote pilaa maksan, ja en kyllä sitäkään haluaisi. Minkä takia laihduttamisen pitää olla niin vaikeeta!? Pitäisikö jatkaa käyttöä vatsavaivoista huolimatta? Kertokaa mielipiteenne kiitos!

        Oliko tämä Chili burn sama kuin Chili Diet?


    • veadvaedv

      Kylläpäs on varmasti kallein mauste mitä luontaistuotekaupasta löytyy:D kaikkeen ne ihmiset uskoo

    • GodSpeed125

      GodSpeedi on chiliharrastaja, olen vetänyt Naga Morichia raakana nassuun ja kärsinyt sekä vähän myös nauttinut siitä, olen käyttänyt vuosia supertulisia chilejä kaikessa ruuanlaitossa. Ne ei ole aihettaneet muuta kuin sen että paino oli 125kg , eli minua ne ainakin lihottavat , väitän että kaikki chiliin perustuvat kapselit ovat puhdasta huijausta. Kapsaisiini noissa määrissä ei vaikuta aineenvaihduntaan.

      Jos chiliä haluatte , niin kaupoista saa sekä Heinän Pentin että Fataliin tuoreita kotimaisia chilejä joita nakkelette ruokaan niinpaljon kun sielu sietää. Ja sitä Nagaa kannattaa oikeasti varoa , jopa me chilihihhulit tunnemme syvää kunnioitusta sitä paholaismaisen viattoman näköistä hedelmää (no chilit itseasiassa ovat marjoja) kohtaan :)

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tällainen chilinsyönti terveelistä vai onko jotain vaaroja?
        https://www.youtube.com/watch?v=PbG2RuQsAO4

        Ei. Kapsaisiini eli chilien polttaava ainesosa on myrkytön. Linnut eivät edes maista sitä. Se on kuokitelti myös mauttomaksi.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei. Kapsaisiini eli chilien polttaava ainesosa on myrkytön. Linnut eivät edes maista sitä. Se on kuokitelti myös mauttomaksi.

        Aivan, ihminen vain luulee että suu palaa mutta kovimmankaan chilin syönnin jälkeen suusta ei löydy mitään palovammoja. Maitotuotteilla voidaan neutraloida tuota polton tunnetta.


    • Anonyymi

      Miten sitä otetaa?

    • Anonyymi

      En ostaisi enkä laittaisi suuhuni mitään kapseleissa, pillerien muodossa tai jauheena.

      Palanen tuoretta inkivääriä joko leivän päällä tai salaattiin sekoitettuna pari kertaa päivässä saa vatsan toimimaan ja , ainakin minulle, antoi lisäenergiaa.

    • Anonyymi

      Uusi tuote? Täällä Norjassa käytin tuota jo vuosia sitten, kehnolla tuloksella.
      Tiedä sitten johtuiko siitä etten ole ylipainoinen, piti vain saada vielä pari kiloa pois jotta olisi saanut oikein timmin kropan. Se nuoruus ja hulluus...
      Kun ei vaikuttanut siirryin sitten tuoreeseen chiliin. Siihen jäin koukkuun, ihan kuin jokin huume! Chiliä oli saatava. Ja hyvää se onkin, vieläkin käytän mutta maltillisesti.
      Kasvatan sitä itse kukkaruukussa, taatusti tuoretta ja puhdasta. Suosittlen!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Huomasitko lainkaan että aloitus on kirjoitettu lähes 12 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Tämä päivänä ei ole kovinkaan uusi tuote.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe