Miksi nain kova huuto?

Candy

Sellainen kysymys on, etta jos nama kantrimusiikin vihaajat vihaavat kantria niin paljon, niin miksi tulitte keskustelemaan tanne siita? Joku siina mahtaa teita kiehtoa, koska hevin ja hiphopin sijasta tulitte tanne huutamaan mielipiteitanne.

Itse pidan melkein kaikesta musiikista laidasta laitaan. Riippuu aivan millaisella tuulella olen. Kantrimusiikki on hyvaa chillausmusaa. Eli, kun pinoat heinapaaleja, luet laksyja, olet sporassa, tai missa vaan. Jos kaipaat vahan rauhallisempaa musiikkia, country is the answer. Jotenkin kaikilla on sellainen kasitys etta kantri on maalaishumppaa. Ja eihan kaupunkilaiset voi tietenkaan edes sylkea maalle pain. Jos joskus kuuntelette kantria, kuunnelkaa sanoja, ja kertokaa sitten minulle ,te kaikkitietavat, etta puhutaanko jokaisessa laulussa heinapaaleista, lehmien lypsemisesta ja lampaiden keritsemisesta?

4

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dolphins´ smile

      Kantrihan on valkoisen miehen bluesia. Ko. musalaiji on vaan saanut negatiivista julkisuutta ns. hattukantri-tyylisien artistien takia. Siis on syytä miettiä esim. Dylania, Rollareita ja Bandia kuunnellessaan, että mistäköhän ko. äijjät on musansaan ammentanut?

      • bluesukko

        ...Candy että Whoaa! Kantrista ei ole pakko pitää mutta vain sivistymätön moukka ei tajua sen merkitystä vaikkapa rockmusiikin syntyyn ja kehitykseen.


    • Countryyn hurahtanut

      Aivan !
      kuten edelliset kirjoittajat totesivat !

      Useimmat suomalaiset sanovat inhoavansa kantria ja kuitenkaan he eivät tunnista musiikkia kantriksi kun kuulevat jonku hyvän biisin! Eikö olekkin huvittavaa?

      Eniten huvittaa kylläkin sama ilmiö mikä näyttää olevan jokaisessa netti keskustelu ryhmässä missä viitataan edes hiukan kantriin, on hirvee sota aina pystyssä, paras on kantrikinkerit!

      • Extreme Elvis

        Kantrimeiningistä helposti assosioituu päähän kuva kakkakokkareita potkiskelevasta Timo T.A. Mikkosesta ja siinäpä sitä onkin jo hupia kerraksi!

        Ei kannata vetää hernettä nenään. Naurakaa itsellenne, niin minäkin teen diggailessani Kissiä.

        G.Brooks teki muuten ihan ok coverin Kissin Hard Luck Womanista.

        Siinä on aina jotain hellyttävän huvittavaa kun musadiggailu ja sen lieveilmiöt näkyvät läpi.

        Joujoumään, kantri-helena, goottihevari ja Mikko Alatalo ovat kaikki aivan yhtä hilpeitä hahmoja.

        Jos rupeaa haukkumaan toisen fiksaatioita, on luultavasti vain epävarma omistansa. Huumorin varjolla keljuilu on toki asia erikseen ja siitä kannattaa ottaa ilo irti tässä muutoin niin apeassa maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      500
      2993
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1365
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1211
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1186
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      165
      1166
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1099
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      99
      989
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      902
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      41
      896
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      804
    Aihe