Miesten viestit

turhautunut nainen

Miksi (jotkut) miehet lähettelevät suomi24 treffeissä alkuviestiin jotain aivan turhia viestejä joissa on vain rivi viestiä, joihin minä en ainakaan, aina jaksa vastata.
Jotain tyyliin vain "mitä kuuluu" tai "onko kuvia" tai "miksei sulla ole kuvaa täällä" :O
Minulla siis ei ole kuvaa tuolla treffeissä ja en ole laittamassa mihinkään nettisivulle kuvaani varsinkaan jos se on treffipalsta!
Sitten tulee niitäkin joissa on pelkkä tervehdys "moi" eikä muuta.
Seksin vonkaajia myös näyttää olevan.
Sellaisiakin viestejä myös on joskus tullut tyyliin "profiilisi oli hieman lyhyt" pitäisikö sitten muka laittaa profiilin koko elämänkerta kuin sillä lähettäjällä on rivi tolkulla tekstiä.
Joskus olin viikon pois ja oli tullut kymmenkunta turhaa viestiä, juuri tuon tyylisiä joihin ei aina jaksa vastata..

Kun katsoo lähettäjän profiilitietoja. Se ei vastaa läheskään omaa ihannekumppanin tietoja ikää varsinkin (on liian vanha minulle 30 ) tai hän itse hakee vanhempaa naista, mitä minä itse olen. Ikähän on numeroita, mutta kuitenkin.
Eikö miehet osaa katsoa/lukea kunnollla toisen profiilia, ihannekumppanin tietoja, vai kokeileeko (testaako) ne vaan mahtaisikohan tuo vastata jotain...
Ja täällä kirjoitellaan miksi ei naiset vastaa joten miehet, kun kirjoitatte viestiä naiselle panostakaa niihin viesteihin edes niin me naiset voisimme jotain vastatakin takaisin...!

Onko siinäkin jotain ideaa, että joskus miehet kysyy meseosoitetta ja kertoo tyyliin että siellä olisi paljon helpompi jutellla yms. ja ei siellä varmaan paljoa kumminkaan jutella tai lähes lainkaan..

On siellä muutamilta kyllä ihan "järkeviäkin" viestejä tullut, sellaisia, jotka ainakin panostavat viestiinsä!

15

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mann-38

>"On siellä muutamilta kyllä ihan "järkeviäkin" viestejä tullut, sellaisia, jotka ainakin panostavat viestiinsä!"

Joten mitä siis valitat?

Minä ottaisin mielelläni postilaatikkooni vaikka 100 roska- ja törkypostia päivässä, jos siellä olisi seassa edes kerran kuukaudessa "järkevä" viesti naiselta.

Tähän mennessä olen hyvin kirjoitetulla profiililla saanut kolme yhteydenottoa naisilta kahdessa kuukaudessa. Kaikki kolme olivat juuri tuollaista "hei mitä kuuluu" -tasoista laiskaa löpinää.

• aikatherinee

"Kaikki kolme olivat juuri tuollaista "hei mitä kuuluu" -tasoista laiskaa löpinää."    

Tunsin piston sydämessäni, sillä minä olen heitellyt kiinnostavan tuntuisille miehille yhden rivin "moi, sulla on kiva profiili! Haluaisitko tutustua?" -viestejä. Eipä ole juuri tullut vastauksia. Omassa profiilissani on melko paljon tietoa minusta sekä kuva, ja olen (uutena tulokkaana täällä) käsittänyt homman niin, että lyhyt yhteydenotto riittäisi. Voidaanhan siitä sitten jatkaa juttua seuraavissa viesteissä, jos toinen kiinnostuu puolestaan minun profiilistani!

Voihan tietysti olla, että nuo miehet vain eivät ole sattuneet pitämään profiilistani. Vai saavatko miesten profiilit, joihin on panostettu, niin paljon vastauksia, että moiset one-linerit katoavat sinne sekaan? Vai olenko käsittänyt väärin, odottaako porukka aina kunnollisia pitkiä vastauksia?

• daikaduu123
        aikatherinee kirjoitti:

"Kaikki kolme olivat juuri tuollaista "hei mitä kuuluu" -tasoista laiskaa löpinää."    

Tunsin piston sydämessäni, sillä minä olen heitellyt kiinnostavan tuntuisille miehille yhden rivin "moi, sulla on kiva profiili! Haluaisitko tutustua?" -viestejä. Eipä ole juuri tullut vastauksia. Omassa profiilissani on melko paljon tietoa minusta sekä kuva, ja olen (uutena tulokkaana täällä) käsittänyt homman niin, että lyhyt yhteydenotto riittäisi. Voidaanhan siitä sitten jatkaa juttua seuraavissa viesteissä, jos toinen kiinnostuu puolestaan minun profiilistani!

Voihan tietysti olla, että nuo miehet vain eivät ole sattuneet pitämään profiilistani. Vai saavatko miesten profiilit, joihin on panostettu, niin paljon vastauksia, että moiset one-linerit katoavat sinne sekaan? Vai olenko käsittänyt väärin, odottaako porukka aina kunnollisia pitkiä vastauksia?

Mulle kelpaa hyvin lyhkäsetkin aloitus viestit, yksikin aloitus tuli tyyliin "Moi, mitäs sun keskiviikkoon kuuluu?" ja mitäs sitä tuon kummempia aloitukseen tarvitseekaan. Tosin olenkin mies :) Itse olen kyllä noudattanut samaa kaavaa (tosin jos on jotain pientä kysymistä asuinpaikasta tai jostain niin semmosen saatan udella), jos ei kevyt aloitus ja kuvallinen profiili riitä kiinostuksen herättämiseen naiselle niin ei väkisin :) Pidemmät turinat sitten jatkossa.

• aaad

Mun profiilia ei kukaan ole käynyt edes katsomassa ellen ole itse käynyt toisen profiililla ensiksi :D. Ainoat kaksi alotusviestiä joita olen täällä oloni aikana saanut on tullut feikeiltä boteilta.

Et vine veks vaa.

• fenk-ku
        aikatherinee kirjoitti:

Juurikin pienimuotoisesta alusta jutustelu minusta luonnollisimmin kasvaakin. Siksi minäkin laitan juuri tuollaisia viestejä, että lukija sitten voi vilkaista minun profiilini ja vastata vaikkapa ihan yhtä lyhyen, mutta rohkaisevan vastauksen, mikäli hänenkin kiinnostuksensa vähän heräsi.

Kai se vastaamattomuus johtuu sitten joko jonkinlaisesta nirppanokkaisuudesta ("Blääh, kahen rivin viesti. Minä se oikein minua pitää?!") tai sitten siitä että oma profiilini ei sytyttänyt. Jälkimmäisessä tapauksessa tietty mieluusti kuulisin jotain "sori et oo mun tyyppiä", ettei kyyninen mieleni katkerana olettaisi ensimmäistä vaihtoehtoa.

• kertoo jotain
        fenk-ku kirjoitti:

Juurikin pienimuotoisesta alusta jutustelu minusta luonnollisimmin kasvaakin. Siksi minäkin laitan juuri tuollaisia viestejä, että lukija sitten voi vilkaista minun profiilini ja vastata vaikkapa ihan yhtä lyhyen, mutta rohkaisevan vastauksen, mikäli hänenkin kiinnostuksensa vähän heräsi.

Kai se vastaamattomuus johtuu sitten joko jonkinlaisesta nirppanokkaisuudesta ("Blääh, kahen rivin viesti. Minä se oikein minua pitää?!") tai sitten siitä että oma profiilini ei sytyttänyt. Jälkimmäisessä tapauksessa tietty mieluusti kuulisin jotain "sori et oo mun tyyppiä", ettei kyyninen mieleni katkerana olettaisi ensimmäistä vaihtoehtoa.

"Hei, en jaksa panostaa tähän tän enempää, kirjoittele"

• fenk-ku
        kertoo jotain kirjoitti:

Harmi sulle. Juurihan kerroin miten sen voisi tulkita rennosti itsekin.

Ei sitten tullut mieleen että joku panostaa PROFIILIIN enemmän kuin niihin alotusviesteihin?

Kummallista, että vaikka itse pidän itseäni melko tosikkona, vie kyllä moni nettideittailija nirppanokkaisuudellaan minusta siinä voiton.

• aina tulkitsijasta
        kertoo jotain kirjoitti:

ei viestin lähettäjästä. Viestistä puuttuu äänensävy, ilmeet, kaikki olennainen. Tulkitsija lisää ne omasta päästään ... Jokaisella meistä on erilainen pää, erilainen sisältö siellä ja ajatukset kiertää ihan eri ratoja. Tulkinnat on sen mukaisia.

Älä ole pääsi vanki. Avoimin mielin.

• hyvä profiili & mies

..viestin laittajan kannalta. Itse kerrot että sulla on suppeahko profiili, voin kertoa että sellaiseen on helkkarin vaikea päästä kiinni ilman että viesti vaikuttaisi massapostittamiselta tai kliseiltä, meluummin jättää ottamatta yhteyttä.

Mulla itsellä on sellainen pofiili johon helppo "tarttua" mutta silti aika hiljaista vaikka selvästi näkee joistakin kävijöistä että kiinnostusta olisi, sen verran usein "vierailevat". Joillekin vierailijoista viestiä laitankin mutta jos on kovin suppea se kävijän omakuvaus ei yhtään kerro mitä haluaa niin mitä sellaiselta oikeastaan voi kysyä vaikuttamatta ääliöltä?

Sinä et itse paljasta mitään mutta sulle pitäisi pitkä avausviesti laittaa? Minä kyllä laitan pitkiä viestejä sellaisille jotka myös itse vaivautuvat vähän kirjoittamaan, helppo kirjoitella silloin kun kumpikin vähän avautuu mutta sellaisen kanssa joka ei jaksa kuin pari sanaa pötköön laittaa tai pelkästään utelee mun asioita on aika vaikea ylläpitää vuoropuhelua. Kovin lyhkäisten vastausten kanssa tulee myös väistämättä mieleen sekin ettenpä taida paljon kiinnostaa ja homma hyytyy ihan itsestään.

Minulla olisi sellainen vieno pyyntö että panostakaa naiset niihin profiileihin niin me voisimme ihan fiksujakin viestejä laittaa. Kun sitten saatte mukavan viestin mieheltä niin panostakaa tekin pikkuisen vastaukseen :)

• sinänsä, mutta kyllä se sopivan lyhyt ja asiallinen ensimmäinen viesti on mun mielestäni ok.

Itse en vaikka kuinka mielenkiintoisen profiilin löytäisinkin niin ihka ensimmäisessä viestissäni ala sen pidempää tarinaa kirjoittelemaan, vaan jotain lyhyttä ja napakkaa, jotain jossa otan ns. kiinni siihen profiiliin, johonkin joka kiinnitti eritoten huomioni =)
        Ja josko hän sitten käy mun profiilini vastavuoroisesti tsekkaamassa, ehkäpä pitäen siitä, ja näin ollen viestiini vastaa, voi seuraavissa viesteissä sitten kirjoitella pidemminkin...

Mutta mistä minä mitään tiedän, sen verran kun on kuitenkin hiljaista ollut noiden yhteydenottojen suhteen, kuin myöskin vastauksien saaminen omiin viesteihini...

Osaisikohan joku naispuoleinen vaikka kertoa, että missä "vika"? ;)

• Saavat fiksuja

Viestejä. Eivät sellaiset, jotka eivät osaa kertoa mitään tai muuten vain eivät ole kiinnostavia tai muista erotuvia millään lailla.
      Tai..Jos haetaan törkeästi nuorempaa miestä.

• mies..

.. vaivaa vääntää mitään lässytin lässy elämän kertaa. Turhaa ajan haaskausta. Ikinä ei koskaan ole naisilta tullut mitään vastausta, vaikka kuinka kunnolla yrittää vastata.

• nainen 43v

nuo lyhyet mitä kuuluu -viestit on tyyliä, koitan tikulla jäätä.

En minäkään pitkää viestiä ekaksi ala kirjoitteleen, lyhyt moi tai jotakin kehuja profiilista jos ei vastausta kuulu, niin ei sitten...

• kirjasto-gona

Mutta voin lohduttaa sinua sillä tiedolla, että naiset ei vaivaudu kirjoittamaan sitäkään.
      Naisten taktiikka taitaa olla se, että käydään vain kurkkimassa profiileja. Se on vähän sama kuin keikistelis baaritiskillä. Odotten että joku sitten heittäs sen klassisen kysymyksen, " mitäs läksit"? "onks ollut vientiä"
      Siis tämähän toimii niin kuin livenäkin, eikä kukaan taida eses haluta muuttaa käytäntöjä, ei miehet eikä naiset.

• Lopen kyllästynyt

Enemmistö minullekin tulleista miesten viesteistä oli just näitä yhden tai kahden sanan viestejä. Joskus jopa kokonainen lause. Minulla oli kuva, mutta moni miesvastaaja ei ollut laittanut kuvaansa, ehdotuksia tuli kaikenlaisia. Miksi minun pitäisi tälläisiin vaivautua vastaamaan? Muutama normaalijärkisen vastauskin tuli, ihan fiksuja miehiä, mutta ei vaan kolahtanut.

Nyt olenkin poistanut profiilini enkä aio enää palata. Etsin seurani tästälähin livenä, karsiutuu ainakin pois nuo kirjoitus- ja puhetaidottomat sekä haluttomat miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      63
      3903
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3030
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2961
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      2055
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1163
    6. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1156
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      28
      983
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      50
      951
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      944
    Aihe