Olette kieltäytyneet gallerian ystävä kutsusta? (noin suunnilleen)
Oletteko ottaneet ystäväksi jonkun jota ette olisi välttämättä halunneet, mutta ette kehdanneet kieltäytyä?
Rekatut vastatkaa
7
326
Vastaukset
- mulle ei ole tullut yhtään ystäväkutsua. xD
- scale
en ole edes käynyt galleriasivullani hetkeen. Käytän vaan tätä siksi, että kukaan toukohousu ei pääse kirjottelemaan nimissäni. Olen silti vitun ylpeä jokaisesta stalkkeristani.
mutta johtuu vain siitä, että ovat olleet mulle täysin tuntemattomia tyyppejä. Otan vain täältä ML:stä tuttuja tai miksei tosielämästäkin jos joku sattuisi pyytämään galleriakaveriksi.
Aika monta olen jättänyt huomioimatta, mulla samoin et yhtäkkiä on vain tullut pyyntö joltain aivan oudolta jonka kanssa en ole jutustellut millään palstalla mitään.
Montaa galleriakaveria ei ole.
Yksi partasuu intti niin kauon kaveriksi et hyväksyin vaikka vaan on tullut kiisteltyä hänen kanssaan kun ollaan jutusteltu, eli se oli vähän turha hyväksyminen.
Mulle on aivan sama toistaalta nää kaveri jutut kun niin harvoin täällä käyn. Toisaalta taas muutamat galleriakaverit ovat tosi hyviä tyyppejä.
- mirame81
On varmaan tullut kieltäydyttyä.Kutsuista joissa ei ole, kun pelkkä ystävä kutsu. Eikä sanaakaan muuten vaihdettu.
Eikö olekin ymärrettävää tällä hetkellä.
...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697