Niin, olen vaaleahiuksinen, mutta minulla on ruskeat silmät. Kulmakarvat ovat luonnostaankin melko tummat, kuten silmätkin, vaikka hiukset ovat vaaleat.
Kysynkin, että onkohan ihan hassua, että hieman laitan tummempaa kulmiin kuin mitä ne ovat, ja miten meikkaisin silmäni etteivät silti sodi vaaleita hiuksia vastaan? Olen käyttänyt luomissa vaaleaa pohjaväriä, sitten lisänä hieman violettia tai vaaleanpunaista. Meneekö ihan metsään?
Olen kuullut että ruskeille silmille suositellaan sinistä luomiväriä mutta jotenkin se ei näytä minulle sopivan. Entä pitäisikö rajata ruskealla vai mustalla?
En onnistu löytämään kultaista keskitietä.
ruskeat silmät, vaaleat hiukset
3
1102
Vastaukset
- samat värit
hyvältä tuo meikkivärien valinta. Heh..itsellänikin on samat värit hiuksissa ja silmissä(tosin vaalennutan hiukseni)ja kulmat ovat tummat. Jotain roosaa ja pehmeää päivällä, illaksi hieman räväkämpää. Silmät ainakin erottuu!! Muista hillitty meikki, kun silmät erottuu muutenkin kivasti. Päivällä voi riittää myös pelkkä ripsiväri taivutettuihin ripsiin.
- ex-blondi
Mulla oli luonnostaan aikasemmin aika vaaleat hiukset (nyt värjätty ruskeeks) ja mustanruskeat silmät. Tummissa silmissä on tosiaan tehoa, joten liian tummia sävyjä ja liikaa meikkiä kannattaa varoa, näyttää helposti suttaselta ja huorahtavalta.
Itse aikasemmin laitoin vaaleansinistä luomille illalla (korostaa hyvin silmiä ja on raikas!). Kaikille ei välttämättä kuitenkaan sovi...
Ei muuta kun kokeilemaan, niin eiköhän oikeat sävyt löydy! - Stylisti
Ei missään nimessä sinistä luomiväriä ruskeille silmille! Ellet halua näyttää 80 luvun virolaiselta tai venäläiseltä iloiselta tytöltä!
Sama koskee sinisiä ja liloja ripsareita!
Värjää alahiuksesi silmiesi ruskeaan väriin sopivaksi, siis pelkästään korvien päältä ja niskasta. Saat tuuheutta hiuksiisi ja samalla korostat silmiesi parhaita puolia. Ruskeasilmäisellä liian vaaleat hiukset tekevät kasvoista ja silmistä helposti likaisen & suttuisen näköiset (vertaa esim. Britney Spears). Kulmakarvat saavat olla korkeintaan asteen tai kaksi tummemmat kuin silmäsi. Vältä mustaa kulmakarvoissasi, ripsissäsi voit käyttää sitä huoletta. Suosi puhtaan marjan värisiä huulipunia, vaaleaa roosaa poskipunaa ja luomiväreissä vaaleaa beigeä, vanhaa roosaa ja tummanruskeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713