Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta 2002 Corollasta? Amerikassa se on rankattu Corollan huonoimmaksi mallivuodeksi...
http://www.carcomplaints.com/Toyota/Corolla/2002/
Yleisin vika on "engine uses excessive oil" eli syö öljyä. Pitäälö paikkansa?
2002 Corolla surkein
8
1599
Vastaukset
- Corolla.
ja kävi kuin kello: ei syönyt öljyä toisinkuin naapurin "longlife"-golffi, johon sai lisätä öljyä litrakaupalla yhden huoltovälin aikana.
- könninkello
Mulla on keittiönseinällä viallinen kello johon joutuu vaihtamaan paristot 2 viikon välein ja lähipiirissä on ko. -02 Corolla jota on uudesta saakka saanut käyttää pajalla ylimääräistä 4-5 kertaa vuodessa milloin minkäkin vian takia. Olisiko syynä se että se on karvakäsien turkissa kasaama?
- vokkeleitakin
könninkello kirjoitti:
Mulla on keittiönseinällä viallinen kello johon joutuu vaihtamaan paristot 2 viikon välein ja lähipiirissä on ko. -02 Corolla jota on uudesta saakka saanut käyttää pajalla ylimääräistä 4-5 kertaa vuodessa milloin minkäkin vian takia. Olisiko syynä se että se on karvakäsien turkissa kasaama?
Saksassa ja ties missä Meksikossa.
Muuten, vm. 2002 Golf oli täynnänsä pikkuvikoja ts. laatu oli kovin vaihtelevaa. ...ja sitä öljyäkin tosiaan kului. Onkohan nyky-Golf tasalaatuisempi?
- tojutsu
Joo, näyttää olevan täys susi:
http://www.aamulehti.fi/extrakuvat/A_Katsastus_vikatilasto_2008_2_.pdf Ei tuo meikäläisen 2002 automaatti gorilla ainakaan öljyä syö, mutta ei sillä kyllä ole ajettukaan kuin 40000.Bensaa kyllä syö senkin edestä.
- nipponisti
ei se öljyä syönyt, mutta oli todella surkea ajettava, siis talvikelillä.
- -06
Meidän entien -06 kolmeovinen oli tosi hyvä ajettava, vertailukohteita on aina MB, Bemarista,VW:en.. Olisikohan talvirengasmerkeillä eroa jotka vaikutaisivat ajo ominaisuuksiin minusta Corolla oli melko tukeva ja hiljainen ja kulki lumessakin melko hyvin.
Niin hyvä se oli että se piti käydä liikkeestä ostamassa takaisin tyttärelle.
- toitsunen
mulla on -02 bensa rolla ja mittarissa 210 tkm eikä syö tippaakaan öljyä. mitään ei oo tarvinnu tehdä viim. 3 vuoteen tehdä kun ostaa bensaa:)ja valmistusmaa on britannia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404