Heips
Luin tuossa yhtä viestiketjua jossa joku kertoi että rintalihasten treenaus implanttien laiton jälkeen on aika hankalaa jos implantti on laitettu lihaksen alle?
Siis apua, mulla vahva yläkroppa, treenaan penkkiä ja haluaisin tehdä sitä jatkossakin. Tarkoittaako tuo siis että implantit on laitettava lihaksen päälle jos aikoo jatkaa punttitreeniä samaan malliin? Entä kun omaa rasvakudosta on aika vähän, kaksi lasta olen imettänyt ja ne vieneet kaiken ryhdin rinnoista, näkyykö implantti "nahan" alta jos se laitettaisiin lihaksen päälle? Vastatkoon ken tieää, kiitos!
Rintalihasten treenaus implantin jälkeen?
18
5683
Vastaukset
- atleettirakenteinen
Joo, itselläni sama juttu. Laitettiin ensin lihasten alle just koska omaa rasvaa on niin vähän, mutta siitä ei tullut mitään. Treenaan penkkiä ynnä muuta ja on ihan lihaksetkin rinnassa, niin ne implantit painui litteiksi ja puoliksi kainaloihin, ja kun liikutteli käsiä puhumattakaan treenistä niin ne muljahteli ja liikkui, mikä näkyi päällepäin ja tuntui ikävälle. Ja ne tuntui liian koville vaikka ei ollut mistään kapseloitumisesta kyse, vaan siitä että se päällläoleva lihas on sen verran kiinteä että se implantti vain kohotti sitä. No kävin sitten siirtämässä lihaksen päälle. Nyt ne on pehmeämmät ja enemmän rinnan muotoiset, oikealla paikallaan eivätkä liiku omituisesti, mutta kyllä ne huomaa aika selvästi kun on sitä rasvaa aika vähän. Mutta on kai olemassa välimuoto, dual-plane, jossa yläosa on lihaksen alla ja alaosa ei. Jos on joskus varaa ja jaksatusta niin harkitsen sitä.
- osittain lihaksen alle
Mulla on osittain lihaksen alla, elikkäns mun rintalihas on rikottu. Mietin itse ihan samaa että voinko enää koskaan treenata rintalihaksia, jos se kerta on rikottu???? nyt kun olen kokeillut niin tuntuu inhottavalta ja olen lopettanut sitten siihen. Leikkauksesta 3kk.
- eeennnjjjkkk
osittain lihaksen alle kirjoitti:
Mulla on osittain lihaksen alla, elikkäns mun rintalihas on rikottu. Mietin itse ihan samaa että voinko enää koskaan treenata rintalihaksia, jos se kerta on rikottu???? nyt kun olen kokeillut niin tuntuu inhottavalta ja olen lopettanut sitten siihen. Leikkauksesta 3kk.
Voihan nenä, tää tuokin sitten ihan uuden näkökannan tähän mun "tissiprojektiin". Oon kuitenkin semmosessa työssä jossa tarvitaan hyvää fyysistä kuntoa ja muutenki punttisali on mun henkireikä, höh. Oisko jollain omakohtaista tietoa miten osittain rintalihaksen alle laitettu implantti toimii jos treenailee vähänkään kovemmin esim.penkkiä? edellinen kirjoittaja kertoi että leikkauksesta 3kk ja ikävältä tuntuu..entäpä pidempi aika leikkauksesta, helpottaako? En kuitenkaan haluis olla bodarinaisten näköinen, kun rintalihas on omaa ja sitten on tissipallo silikonia, ne ei näytä meitsin silmään kovinkaan hemasevilta...
Kiitos jos joku vielä jaksaa vastata!
toivoo ketjun aloittaja - omaa rasvaa juuri yhtään
eeennnjjjkkk kirjoitti:
Voihan nenä, tää tuokin sitten ihan uuden näkökannan tähän mun "tissiprojektiin". Oon kuitenkin semmosessa työssä jossa tarvitaan hyvää fyysistä kuntoa ja muutenki punttisali on mun henkireikä, höh. Oisko jollain omakohtaista tietoa miten osittain rintalihaksen alle laitettu implantti toimii jos treenailee vähänkään kovemmin esim.penkkiä? edellinen kirjoittaja kertoi että leikkauksesta 3kk ja ikävältä tuntuu..entäpä pidempi aika leikkauksesta, helpottaako? En kuitenkaan haluis olla bodarinaisten näköinen, kun rintalihas on omaa ja sitten on tissipallo silikonia, ne ei näytä meitsin silmään kovinkaan hemasevilta...
toivoo ketjun aloittajaja 3 dl implantit päällä eikä näy pahasti, pystyy treenaamaan ilman mitään esteitä. Suosittelen tätä vaihtoehtoa jos salilla haluat käydä.
- pakko...
eeennnjjjkkk kirjoitti:
toivoo ketjun aloittajatreenata niitä rintalihaksia. Jos haluaa treenata, voi treenata muuta kroppaa ja antaa rintalihakset olla enemmän naistyyppiset. Mutta jokaisella on oma makunsa. Koska en itse pidä esteettisenä naisella voimakkaita rintalihaksia, en ole treenannut omianikaan. Implanttini on rintalihaksen alla ja mielestäni aika kivan näköiset. Mitään muljahteluja tai litistymisiä ei tunnu. Päälle ei voitu laittaa kun rasvaa ei käytännössä ole lainkaan rinnoissa.
- syytä treenata rintaa?
Jos laitetaan lihaksen päälle, se on aina lyhytaikainen juttu. Vuosien jälkeen ei tule enään näyttämään hyvältä.
- 1.vastaaja taas
Miten niin lihaksen päällä on lyhytaikainen juttu? Esim. kaverilla ollut 9 vuotta lihaksen päällä ja edelleen kaikki hyvin.
Ja sitten nämä kommentit, että eihän rintalihaksia tarvitse treenata. Kyllä rintalihas on niin tärkeä lihas melkein kaikissa perusliikkeissä (kaikki punnerrukset, lisäksi aktivoituu esim. selkäliikkeissä jne), että aika vaikea on "olla niitä treenaamatta". Tulee aika invalidi olo. Ei se oikein ole hyvä juttu sitä laittaa lihaksen alle jo on vähänkään lihaksikas, enkä tarkoita mitään bodarityyppiä. Jos on hyvin hennot ja ohuet lihakset, ne muodostaa just sopivan kalvon implantin päälle häivyttäen rajoja eikä niissä ole voimaa sitä litistää tai liikutella. Mutta jos lihas muodostaa vähänkään massaa niin sanoohan sen järkikin miten se sitten toimii. Itse olen sporttinen, en bodari ja kokemusta on siis sekä lihaksen alla että päällä, dual planesta eli osittaisesta en tiedä. - mukaan
1.vastaaja taas kirjoitti:
Miten niin lihaksen päällä on lyhytaikainen juttu? Esim. kaverilla ollut 9 vuotta lihaksen päällä ja edelleen kaikki hyvin.
Ja sitten nämä kommentit, että eihän rintalihaksia tarvitse treenata. Kyllä rintalihas on niin tärkeä lihas melkein kaikissa perusliikkeissä (kaikki punnerrukset, lisäksi aktivoituu esim. selkäliikkeissä jne), että aika vaikea on "olla niitä treenaamatta". Tulee aika invalidi olo. Ei se oikein ole hyvä juttu sitä laittaa lihaksen alle jo on vähänkään lihaksikas, enkä tarkoita mitään bodarityyppiä. Jos on hyvin hennot ja ohuet lihakset, ne muodostaa just sopivan kalvon implantin päälle häivyttäen rajoja eikä niissä ole voimaa sitä litistää tai liikutella. Mutta jos lihas muodostaa vähänkään massaa niin sanoohan sen järkikin miten se sitten toimii. Itse olen sporttinen, en bodari ja kokemusta on siis sekä lihaksen alla että päällä, dual planesta eli osittaisesta en tiedä.Kyllä minulle riittää aivan tavallinen kuntojumppa jolla pärjää normaalissa elämässä. Silloin rintalihakset pysyvät naisellisina eikä erotu miehekkäästi. Implantti on "kotiutunut" hyvin tällaisen normaalin naisellisen rintalihaksen alle. En ole kiinnostunut mistään tehojumpasta ja rautojen nostosta.
- 1.vastaaja taas
mukaan kirjoitti:
Kyllä minulle riittää aivan tavallinen kuntojumppa jolla pärjää normaalissa elämässä. Silloin rintalihakset pysyvät naisellisina eikä erotu miehekkäästi. Implantti on "kotiutunut" hyvin tällaisen normaalin naisellisen rintalihaksen alle. En ole kiinnostunut mistään tehojumpasta ja rautojen nostosta.
Ei rintalihaksen tarvitse olla miehekäs, jotta se on ongelma implantin kannalta. Ihan naisellisella tavalla treenatun näköisellä naisella on sen verran lihasta. Ihan kokemuksesta tiedän. Luulen että kysyjä on myös tällainen tavallinen treenaava ihminen ja on ihan fiksua tiedustella tätä asiaa. Siis toki jos riittää "kuntojumppa" ja ei käy salilla niin sitten varmaan se implantti lihaksen alla on hyvä vaihtoehto. Mutta pääsääntöisesti vähänkään enemmän treenaavalle ei.
- oletko oikeasti nähnyt sell...
minullakin on ollut päällä mg ghanit jo yli 7 v eikä mitään negatiivisia muutoksia ole tullut, eiköhän näillä mennä vähintään vielä toinen mokoma. Kyllä muut paikat rupsahtavat varmaan vähitellen iän myötä mutta rinnat pysyvät edelleen timmeinä.
- ssssfffsdfa
oletko oikeasti nähnyt sell... kirjoitti:
minullakin on ollut päällä mg ghanit jo yli 7 v eikä mitään negatiivisia muutoksia ole tullut, eiköhän näillä mennä vähintään vielä toinen mokoma. Kyllä muut paikat rupsahtavat varmaan vähitellen iän myötä mutta rinnat pysyvät edelleen timmeinä.
Juu, en ole itsekkään mikään himobodari mutta rintaa ja lähinnä penkkiä treenaan ihan vaan sen takia että haluan voimaa ja penkki yleisliikkeenä käy muuallekkin kuin rintalihaksiin. Kiitos asiallisista kommenteista. Lääkäri osaa varmaan kertoa sitten mihin implantti on paras laittaa jos jonkin verran voimailee.
- yleisurheilija
ssssfffsdfa kirjoitti:
Juu, en ole itsekkään mikään himobodari mutta rintaa ja lähinnä penkkiä treenaan ihan vaan sen takia että haluan voimaa ja penkki yleisliikkeenä käy muuallekkin kuin rintalihaksiin. Kiitos asiallisista kommenteista. Lääkäri osaa varmaan kertoa sitten mihin implantti on paras laittaa jos jonkin verran voimailee.
Tämä oli ihan mielenkiintoinen ketju. Onko täällä muita urheilevia (ei siis mitään tyyliin käy jumpissa ja salilla tekemässä pienillä painoilla pitkää sarjaa) joilla olisi kommentoitavaa tähän?
Mä harrastan yleisurheilua ja voimaharjoitteluun kuuluu perusliikkeitä: leuanvetoja, penkkiä, maastavetoja jne. En ole mikään bodari, mutta erottuvat lihakset kuitenkin. Jos laitettaisiin lihaksen alle, mitäköhän siitä tulisi? Ja tarkoittaaako se dual plane eli subpectoral että se lihas jotenkin rikotaan?! Se varmasti vaikuttaisi kykyyn treenata.
Auttakkee!
- Piippiippiippiip
Vanha ketju, mutta olisiko uudempia ajatuksia?
Miten se treeni sujuu implantin ollessa lihaksen alla/päällä?
Ja kuinka pian leikkauksen jälkeen voi treenata (siis salilla ja reippaammilla painoilla)? - .........
Kyllä se implantti tuntuu treenatessa jos on puoliksi lihaksen alla ja liikkuu mukana jos lihasta jännittää. Ja jos implantti laitetaan puoliksi lihaksen alle niin lihas rikotaan lopullisesti eli koko rintalihaksen kapasiteettia ei enää koskaan saa käyttöön. Jos haluaa välttyä kaikilta lihastuntemuksilta niin kannattaa laittaa lihaksen päälle. Toisia lihastuntemukset haitaa enemmän kuin toisia.
- lihaksen alla
Moi,
Mulla ollut jo tosi kauan lihaksen alla ja vaikken himosalilla kävijä olekkaan niin kyllä treenaan silti rintalihaksia, selkää yms. ja muutenkin olen tosi urheiluhullu eli liikkuminen kuuluu jokapäiväiseen rutiiniin ja kyllä voisin sanoa omaavani lihakset :-) varmaan se tunteminen, implantin liikkuminen yms. riippuu myös siitä kuinka isot implantit ovat, itsellä hyvin pienet ja oikein tyytyväinen.....eikun salille! - asdögoahaerth
Monet kovaa treenaavat, joilla hyvä kehotietoisuus, ovat kokeneet lihaksen alla olevat implantit hankalina, ja vaihtaneet tästä syystä lihaksen päälle. Ulkonäkö ehkä huonompi, mut implantti ei treenatessa sitten lihaksen alla "muljua"...
- 17
Milloin olette alkaneet treenaamaan yläkroppaa jaennenkaikkea vatsaa? Onko muljahtelu normaalia jos availee auton ovea tai nousee käsien varassa sohvalta? Itselläni leikkaus takana ja muljuu kieltämättä aika-ajoin toinen puoli. Alakroppaa oon käynyt tekemäs jo mutta en oo muuta uskaltanu kuormittaa:/ kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
- kesäkesä2012
Implantit olleet rintalihaksen alla (15 vuotta) enkä tunne muljahtelua salilla ym jumpissa. Jos rintalihaksia jännittää niin implantti liikkuu mutta sitä ei tunne. Se ei myöskään näy häiritsevästi kun pitää napakoita urheiluliivejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539