seksichatit

tuuliluuli

Onko mielestänne esim. suomi24 seksichateissa käyminen pettämistä? Yllätin mieheni tällaisista puuhista, enkä oikein tiedä mitä ajatella asiasta.

7

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä juttu

Suomi24 chätit jne on täynnä puutteessa olevia ukkomiehiä! Vapaita,fiksuja miehiä ei sieltä löydy! Se on taivahan tosi! Ja kaikki eivät etsi liveseuraa, eivät uskalla vaikka mieli tekisi, monelle ukkomiehelle riittää kun joku nainen toisessa päässä kirjoittelee seksi juttuja! Hierovat itteesä samalla ja ovat aivan onnessaan! Tiedän mistä puhun, olen vapaana naisena n.5 vuotta siellä pyörinyt, vaimot olisi ihmeissään jos tietäisivät mitä äijät siellä kirjottelee samalla kun oma vaimo nukkuu ,on töissä jne. On siis todellakin hyvin yleistä!

• seksi-siiri

Mun mielestä aika moni ukkomies haluaa nimenomaan sitä liveseuraa sieltä. Minäkin olen pokannut sieltä monta ukkomiestä, joskus mennyt miehen kotiinkin...taisi vaimo olla lomalla silloin.

Seksichatti on nopeaa toimintaa, ja saantikin on aika hyvä.

• se riippuu mistä roikkuu

Siis eihän mun tietääkseni pelkkä sättäily nyt kenenkään pettämistä ole, mutta jos siellä nyt rupee varattuna yhteystietojaan jakamaan ja treffejä sopimaan niin sitten tietysti ollaan jo tosi vaarallisilla vesillä, eli summasummaarum jos siellä käy korkeintaan ronskia läppää heittämässä niin ei kait se mitään merkkaa, sitäpaitsi on siellä varmaan yhtäpaljon varattuja naisiakin samalla asialla.

• ukkos menossa

tiedän kokemuksesta.

• katosipois

Kun löysin paikan, chattailin siellä aikani, kunnes ei enää kiinnostanut. Sinä aikana tapasin pari mielenkiintoista tapausta, mutta en heitä koskaan tavannut livenä, tai löytänyt sieltä heitä enää uudestaan. Chattailu oli alkuun jännittävää, mutta sen viehätys hävisi pian.

• yllättänyt

samanlaisista puuhista omani. Tai siis vilkaisin sivuhistoriaa, josta sitten löytyi kaikki keskustelutkin.. Yhteystietoja ei näyttänyt jakaneen, mutta mistäpä sitä tietää kuinka paljon minulla on jäänyt sitten huomaamatta. Kai mies vähän vierasta tahtos, mutta ei oikeasti uskalla. Netissä voi kuitenkin vähän kokeilla kasvottomasti ja ilman seuraamuksia.
      En nyt tiedä että miten asiaan suhtautuisin, mutta en ainakaan ilahtunut. Tämä on melko jännä asia ja mietityttää varmasti monia.

• 18+13

Joo pettämistä on. Toki taitaa teidän suhde olla jo kareilla :D Ei chateissa huvikseen käydä, varsinkaan sinkku tms. chateissa. Seuraa sieltä haetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2453
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2382
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2276
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1864
    Aihe