jos palsta(ni) muuttuisi sellaiseksi, että ei saisi enää kritisoida kirjoittajia ja vieläpä sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät itse täytä niitä kriteerejä, joita he sitten toisille asettaisivat;
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041403553
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041387911
Just joo...*kiukkuinen* :)
http://www.youtube.com/watch?v=IvSRNdFwrDI
"Sananvapauden rajoittaminen on fasistista toimintaa"
MarttyyriMallari-TTt
Vittu, olisihan se ihan tylsää...
24
754
Vastaukset
- ei sitten ole
koskaan mitään positiivsta sanottavaa.
Mene ja ammu itses ylimielinen paska. - inhotuin
kirjoittaja. Mistä arvelet sen johtuvan?
- paras tuntomerkki
on se, että luulee vian olevan koko ympäröivässä maailmassa, ei itsessä.
- sininen_sitruuna
...älä ny rupee kiukutteleen. Ei se sovi sulle. :)
eihän tämä ollut mitään kiukuttelua, vaan vetoomus sananvapauden puolesta.
"Sillä jos se menetetään, niin silloin on tämän kaltaiset aloitukset vaarassa :)"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
eihän tämä ollut mitään kiukuttelua, vaan vetoomus sananvapauden puolesta.
"Sillä jos se menetetään, niin silloin on tämän kaltaiset aloitukset vaarassa :)"
MarttyyriMallari-TTt... tuskin sitä menetetään. :)
Että ihan rennosti vaan. sininen_sitruuna kirjoitti:
... tuskin sitä menetetään. :)
Että ihan rennosti vaan.noin ajattelet, niin olen helpottunut :)
"Luotan vaistoihisi"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
noin ajattelet, niin olen helpottunut :)
"Luotan vaistoihisi"
MarttyyriMallari-TTt... on sitten mukava kuulla. :)
Ja mun vaistoihini ei kannata kyllä luottaa.
- erään asian.
Suuresti arvostan ihmisessä sellaista piirrettä, että asiat osataan jättää taakse. Mikä tapahtuu, se tapahtuu, sitten asiat sovitaan ja se on siinä. Ei enää koskaan tarvitse odottaa, että sama asia vedettäisiin esille jossain uudessa asiayhteydessä.
Joo, tämä oli aivan off topic, mutta kerrankos sitä...- Älä...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sekaannu tähän asiaan.
"Typerys"
MarttyyriMallari-TTtnyt taas ala möykkäämään, mä en jaksais katella sellaista. Ota vähän makeeta suklaata, kyllä se siitä taas suttaantuu... pus*
- on...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sekaannu tähän asiaan.
"Typerys"
MarttyyriMallari-TTtlisäksi empaattisuutta ja hienotunteisuutta ja inhimillisyyttä palstoillakin seikkaillessaan.
on... kirjoitti:
lisäksi empaattisuutta ja hienotunteisuutta ja inhimillisyyttä palstoillakin seikkaillessaan.
varmasti on ja väittäisin olevani muut huomioonottava ihminen.
"Mutta MarttyyriMallari-TTt ei ole ja hän tässä nyt kirjoittaa"
MarttyyriMallari-TTt- ???
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
varmasti on ja väittäisin olevani muut huomioonottava ihminen.
"Mutta MarttyyriMallari-TTt ei ole ja hän tässä nyt kirjoittaa"
MarttyyriMallari-TTtei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Ja erityisesti kateutta älykkäitä naisia kohtaan. Kuules, muru, susta tekis älykkäämmän vaikutelman, jos yrittäisit päteä älyllisesti, etkä muita mollaamalla. Mä oon nyt joutunu kategorisoimaan sut samaan sarjaan anzzyn kanssa, kirjoitustenne henki on sama.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista. - MichikoXX
??? kirjoitti:
ei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Ja erityisesti kateutta älykkäitä naisia kohtaan. Kuules, muru, susta tekis älykkäämmän vaikutelman, jos yrittäisit päteä älyllisesti, etkä muita mollaamalla. Mä oon nyt joutunu kategorisoimaan sut samaan sarjaan anzzyn kanssa, kirjoitustenne henki on sama.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista.Ketjun aloittaja vaikuttaa harvinaiselta ihmistyypiltä. Tunnen yhden aidon sosiopaatin ja Marttyyri on ainoa netissä tapaamani kirjoittaja, joka muistuttaa kyseistä sosiopaattia. Pelkkien kirjoitusten perusteella on hankala vetää johtopäätöksiä. Marttyyri saattaa olla tunteeton tai hän esittää sellaista, hän saattaa olla ihmisvihaaja tai hän esittää sellaista. Hänen motiivinsa kirjoittaa palstalle saattaa olla puhdas ilkeys/pahansuopuus tai sitten provosointi, jos on kyse esittämisestä.
Kumpikin ihmistyyppi, sekä sosiopaatti että sosiopaattia esittävä, ovat yhtä epämiellyttäviä. Tosin jälkimmäinen sopii CSI-sarjaan sivuosanäyttelijäksi. - MichikoXX
??? kirjoitti:
ei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Ja erityisesti kateutta älykkäitä naisia kohtaan. Kuules, muru, susta tekis älykkäämmän vaikutelman, jos yrittäisit päteä älyllisesti, etkä muita mollaamalla. Mä oon nyt joutunu kategorisoimaan sut samaan sarjaan anzzyn kanssa, kirjoitustenne henki on sama.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista.saman erehdyksen kuin sinä. Kun joskus luin tätä palstaa satunnaisesti, luulin Marttyyria humoristiksi. Myönnän olleeni väärässä.
- ???
MichikoXX kirjoitti:
Ketjun aloittaja vaikuttaa harvinaiselta ihmistyypiltä. Tunnen yhden aidon sosiopaatin ja Marttyyri on ainoa netissä tapaamani kirjoittaja, joka muistuttaa kyseistä sosiopaattia. Pelkkien kirjoitusten perusteella on hankala vetää johtopäätöksiä. Marttyyri saattaa olla tunteeton tai hän esittää sellaista, hän saattaa olla ihmisvihaaja tai hän esittää sellaista. Hänen motiivinsa kirjoittaa palstalle saattaa olla puhdas ilkeys/pahansuopuus tai sitten provosointi, jos on kyse esittämisestä.
Kumpikin ihmistyyppi, sekä sosiopaatti että sosiopaattia esittävä, ovat yhtä epämiellyttäviä. Tosin jälkimmäinen sopii CSI-sarjaan sivuosanäyttelijäksi.ehkä se on pelkkää provosointia ja ihan vaan ilkeyttä, ei kai tuosta oikein voi muuta päätellä. Ja toistuva palaaminen noihin sinuun kohdistuviin aiheettomiin syytöksiin on jo suorastaan outoa. Onneksi aika vähän palstalla kirjoittelee nykyään... asian valoisa puoli.
- Marttyrista
tulee sheriffi kohta?
koska edustan sitä mitä seriffit vastustavat.
"Vapaus ja kaaos"
MarttyyriMallari-TTt
- Yks mp
mistä nuo kaksi ovat voineet noin ärsyyntyä sinulle. Hmm...ehkä heidän on vain vaikea kohdata voittajaansa.
vähän samaa ajattelen itsekin...
"Olet ilmeisesti ihminen, joka uskaltaa ajatella itsenäisesti"
MarttyyriMallari-TTt- Yks mp
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vähän samaa ajattelen itsekin...
"Olet ilmeisesti ihminen, joka uskaltaa ajatella itsenäisesti"
MarttyyriMallari-TTton toinen nimeni. Jotkut harvat syntyvät johtajiksi ja sinä olet yksi heistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
