jos palsta(ni) muuttuisi sellaiseksi, että ei saisi enää kritisoida kirjoittajia ja vieläpä sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät itse täytä niitä kriteerejä, joita he sitten toisille asettaisivat;
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041403553
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041387911
Just joo...*kiukkuinen* :)
http://www.youtube.com/watch?v=IvSRNdFwrDI
"Sananvapauden rajoittaminen on fasistista toimintaa"
MarttyyriMallari-TTt
Vittu, olisihan se ihan tylsää...
24
729
Vastaukset
- ei sitten ole
koskaan mitään positiivsta sanottavaa.
Mene ja ammu itses ylimielinen paska. - inhotuin
kirjoittaja. Mistä arvelet sen johtuvan?
- paras tuntomerkki
on se, että luulee vian olevan koko ympäröivässä maailmassa, ei itsessä.
- sininen_sitruuna
...älä ny rupee kiukutteleen. Ei se sovi sulle. :)
eihän tämä ollut mitään kiukuttelua, vaan vetoomus sananvapauden puolesta.
"Sillä jos se menetetään, niin silloin on tämän kaltaiset aloitukset vaarassa :)"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
eihän tämä ollut mitään kiukuttelua, vaan vetoomus sananvapauden puolesta.
"Sillä jos se menetetään, niin silloin on tämän kaltaiset aloitukset vaarassa :)"
MarttyyriMallari-TTt... tuskin sitä menetetään. :)
Että ihan rennosti vaan. sininen_sitruuna kirjoitti:
... tuskin sitä menetetään. :)
Että ihan rennosti vaan.noin ajattelet, niin olen helpottunut :)
"Luotan vaistoihisi"
MarttyyriMallari-TTt- sininen_sitruuna
noin ajattelet, niin olen helpottunut :)
"Luotan vaistoihisi"
MarttyyriMallari-TTt... on sitten mukava kuulla. :)
Ja mun vaistoihini ei kannata kyllä luottaa.
- erään asian.
Suuresti arvostan ihmisessä sellaista piirrettä, että asiat osataan jättää taakse. Mikä tapahtuu, se tapahtuu, sitten asiat sovitaan ja se on siinä. Ei enää koskaan tarvitse odottaa, että sama asia vedettäisiin esille jossain uudessa asiayhteydessä.
Joo, tämä oli aivan off topic, mutta kerrankos sitä...- Älä...
sekaannu tähän asiaan.
"Typerys"
MarttyyriMallari-TTtnyt taas ala möykkäämään, mä en jaksais katella sellaista. Ota vähän makeeta suklaata, kyllä se siitä taas suttaantuu... pus*
- on...
sekaannu tähän asiaan.
"Typerys"
MarttyyriMallari-TTtlisäksi empaattisuutta ja hienotunteisuutta ja inhimillisyyttä palstoillakin seikkaillessaan.
on... kirjoitti:
lisäksi empaattisuutta ja hienotunteisuutta ja inhimillisyyttä palstoillakin seikkaillessaan.
varmasti on ja väittäisin olevani muut huomioonottava ihminen.
"Mutta MarttyyriMallari-TTt ei ole ja hän tässä nyt kirjoittaa"
MarttyyriMallari-TTt- ???
varmasti on ja väittäisin olevani muut huomioonottava ihminen.
"Mutta MarttyyriMallari-TTt ei ole ja hän tässä nyt kirjoittaa"
MarttyyriMallari-TTtei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Ja erityisesti kateutta älykkäitä naisia kohtaan. Kuules, muru, susta tekis älykkäämmän vaikutelman, jos yrittäisit päteä älyllisesti, etkä muita mollaamalla. Mä oon nyt joutunu kategorisoimaan sut samaan sarjaan anzzyn kanssa, kirjoitustenne henki on sama.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista. - MichikoXX
??? kirjoitti:
ei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Ja erityisesti kateutta älykkäitä naisia kohtaan. Kuules, muru, susta tekis älykkäämmän vaikutelman, jos yrittäisit päteä älyllisesti, etkä muita mollaamalla. Mä oon nyt joutunu kategorisoimaan sut samaan sarjaan anzzyn kanssa, kirjoitustenne henki on sama.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista.Ketjun aloittaja vaikuttaa harvinaiselta ihmistyypiltä. Tunnen yhden aidon sosiopaatin ja Marttyyri on ainoa netissä tapaamani kirjoittaja, joka muistuttaa kyseistä sosiopaattia. Pelkkien kirjoitusten perusteella on hankala vetää johtopäätöksiä. Marttyyri saattaa olla tunteeton tai hän esittää sellaista, hän saattaa olla ihmisvihaaja tai hän esittää sellaista. Hänen motiivinsa kirjoittaa palstalle saattaa olla puhdas ilkeys/pahansuopuus tai sitten provosointi, jos on kyse esittämisestä.
Kumpikin ihmistyyppi, sekä sosiopaatti että sosiopaattia esittävä, ovat yhtä epämiellyttäviä. Tosin jälkimmäinen sopii CSI-sarjaan sivuosanäyttelijäksi. - MichikoXX
??? kirjoitti:
ei kun niin, se olikin ihan vaan halua olla ilkeä.
Yliäätään pätemisen yrittäminen tekee vähän sellaisen reppanan vaikutelman. Voisinhan tietenkin lukea juttujasi satiirina tyhmästä palstakirjoittelijasta, mutta näissä on liikaa sellaista vakavuutta, tosissaan oloa. Tai sitten se on feikkaamista ja kun sillä toistuvasti kiusataan jotain tiettyä kirjoittajaa, niin se on ala-arvoista.saman erehdyksen kuin sinä. Kun joskus luin tätä palstaa satunnaisesti, luulin Marttyyria humoristiksi. Myönnän olleeni väärässä.
- ???
MichikoXX kirjoitti:
Ketjun aloittaja vaikuttaa harvinaiselta ihmistyypiltä. Tunnen yhden aidon sosiopaatin ja Marttyyri on ainoa netissä tapaamani kirjoittaja, joka muistuttaa kyseistä sosiopaattia. Pelkkien kirjoitusten perusteella on hankala vetää johtopäätöksiä. Marttyyri saattaa olla tunteeton tai hän esittää sellaista, hän saattaa olla ihmisvihaaja tai hän esittää sellaista. Hänen motiivinsa kirjoittaa palstalle saattaa olla puhdas ilkeys/pahansuopuus tai sitten provosointi, jos on kyse esittämisestä.
Kumpikin ihmistyyppi, sekä sosiopaatti että sosiopaattia esittävä, ovat yhtä epämiellyttäviä. Tosin jälkimmäinen sopii CSI-sarjaan sivuosanäyttelijäksi.ehkä se on pelkkää provosointia ja ihan vaan ilkeyttä, ei kai tuosta oikein voi muuta päätellä. Ja toistuva palaaminen noihin sinuun kohdistuviin aiheettomiin syytöksiin on jo suorastaan outoa. Onneksi aika vähän palstalla kirjoittelee nykyään... asian valoisa puoli.
- Marttyrista
tulee sheriffi kohta?
koska edustan sitä mitä seriffit vastustavat.
"Vapaus ja kaaos"
MarttyyriMallari-TTt
- Yks mp
mistä nuo kaksi ovat voineet noin ärsyyntyä sinulle. Hmm...ehkä heidän on vain vaikea kohdata voittajaansa.
vähän samaa ajattelen itsekin...
"Olet ilmeisesti ihminen, joka uskaltaa ajatella itsenäisesti"
MarttyyriMallari-TTt- Yks mp
vähän samaa ajattelen itsekin...
"Olet ilmeisesti ihminen, joka uskaltaa ajatella itsenäisesti"
MarttyyriMallari-TTton toinen nimeni. Jotkut harvat syntyvät johtajiksi ja sinä olet yksi heistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822