Miten nopeasti nainen leppyy riidasta?

Mies kysyy.

Kysyisin miten nopasti nainen leppyy riidasta?

Minulla oli viimevuonna yhden naispuolisen kaverin kanssa riitaa. Hän alkoi yhtäkkiä purata minuun kiukkua. Sanoi ettei halua olla enää kaverini eikä puhu minulle. Nainen leppyi muutamassa päivässä ja sovimme riidan. Hän pyysi minulta anteeksi.

Olen suhteessa. En kuitenkaan tämän kaverini kanssa. Meillä on tosi hyvin menny rakkaani kanssa. Nyt tuli pientä riitaa. Nainen sanoi etten saa ottaa viikkoon yhteyttä. Laitoin hänelle tässä yks päivä pari viestiä, joissa välitin äitini terveiset. Hän ei vastannu. Pari päivää myöhemmin kommentoin hänen tilaansa facebookissa. Nainen laittoi viestiä etten saa ottaa yhteyttä pariin viikkoon. Huomasin, että hän on äreällä päällä. Toivon, että hän leppyisi mahdollisimman pian. Sunnuntaina on vielä naistenpäivä. En ole ottanut yhteyttä ja uskon, että hän ottaa minuun yhteyttä. Viimeisimmän viestinsä hän laittoi toissapäivänä. 3 päivää sitten ollaan viimeksi keskusteltu. Leppyykö naiset nopeasti?

16

3173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskysyy2

      Nainen vielä sanoi. Ellen usko ja laitan viestiä hän lisää vielä entisestään sitä etten saa ottaa yhteyttä.

      • SJM

        kuvio on selvä.Minä en ottaisi ollenkaan enää yhteyttä tuon jälkeen.

        Ps.Oma ei ole ottanut 2 kk yhteyttä....


      • mielipide on...

        Mikähän mahtoi olla riidan aihe kun noin kauan jaksaa vihotella?
        Pienen riidan jälkeen itse lepyn korkeitaan tunnin kuluttua ja isomman riidan jäleen todennäköisesti viim. seuraavana päivänä.
        Riidan syy, laatu, sanotut sanat vaikuttavat siihen kuinka kauan leppymiseen menee...
        Minusta kuulostaa oudolta että hän haluaa pitää noinkin pitkän tauon, keskustelematta.


      • Mieskysyy3
        mielipide on... kirjoitti:

        Mikähän mahtoi olla riidan aihe kun noin kauan jaksaa vihotella?
        Pienen riidan jälkeen itse lepyn korkeitaan tunnin kuluttua ja isomman riidan jäleen todennäköisesti viim. seuraavana päivänä.
        Riidan syy, laatu, sanotut sanat vaikuttavat siihen kuinka kauan leppymiseen menee...
        Minusta kuulostaa oudolta että hän haluaa pitää noinkin pitkän tauon, keskustelematta.

        Meillä on ollut aikasemminkin riitaa ja nyt tuli uusi. Nainen purki minuun kiukkua. Hän sanoi, että haluaa rauhoitella tilannetta kun on ikävää minuun purata kiukkua. Haluaa rauhoitella tilannetta. Nyt, kun menin laittamaan viestiä siksi pidenti. Ei olisi muuten sitä sanonnu. Mitään hätää meillä ei ole.


    • mies vastaa

      naiset eivät lepy oikeasti koskaan. riitoja jatketaan loputtomiin ja vanhoja kaivellaan esiin
      tarpeen mukaan. tuo ettei saa ottaa yhteyttä
      tiettyyn aikaan merkaa sitä että sillä on uus
      ukko koeajossa.

      tosin helmiäkin on mutta ne on harvassa. niiden
      kanssa riitakin saadaan sovittua.

      • vaihtoon vaan

        paa se ämmä kiertoon jos se ei anna. vittuako sitä odottelet etti uus akka, tuloo sitten exäkin katumapäälle ku tinttaali--kaksinkertainen hyöty


    • nainen itse

      Hei!

      Meitä naisia kuin miehiäkin löytyy monenlaisia, ja riitelyssäkin olemme eri persoonia. Toiset sopii heti, toiset mököttää monta päivää, toiset keskustelevat (sopivat) riidat läpi ja toiset taas eivät koskaan puhu riidasta sen jälkeen vaan pyyhkivät sen mielestään. Tossa vaan muutama esimerkki siitä millasia tapoja voi olla käsitellä riitatilanteita.

      Itse suurimmaksi osaksi kyllä haluan sopia varsin nopeasti, samana pvänä, heti rauhoituttuani. En osaa mennä vihaisena nukkumaan, se on aivan kamalaa. Muutenkin tulistuttuani lepyn nopeasti n. puolen tunnin sisällä. Tulee niin paha mieli että haluaa sopia. Muutenkin rauhoituttua aika nopeasti alkaa kaduttaa koko riita. Joskus taas tulee isomman riidan kanssa mökötettyä pvä tai pari, tosin sillonkin se on enemmänkin omasta ja mieheni ylpeydestä kiinni (ollaan välillä jääräpäitä, ihan turhaa:))ja ei tunnu kaikesta huolimatta mukavalta.

      En kuitenkaan kyllä ihan ymmärrä tota viikkoeroa..Ja sitä, että jos otat yhteyttä niin pidentää aikaväliä. Kontrolloimista. Ja itelläni ois kyllä ihan hirvee olo jos noin monta pvää pitäs olla riidoissa ja olla selvittämättä asioita. Mutta kai sillä naisella jokin pointti tossa on? Kai.

      Ja onhan se niinkin, että ei aika välttämättä mikään paha asia ole. Antaa tilaa ajatella asiat kunnolla läpi, etenkin, jos on jokin isompikin riita tai hankala tilanne päällä. Asioita ei kannata lähteä sopimaan vielä siinä vaiheessa kun toinen tai molemmat on kiehumapäällä..Pitää vaan oottaa että molemmat osapuolet on rauhottuneita ja valmiita sopimaan.
      Meillä yleensä niin päin, että minä hiillyn helpommin ja lepyn puolessa tunnissa kun taas mies hiiltyy hitaammin (tosin sitten kun suuttuu niin on aika temperamenttinen) ja leppymiseen menee loppuilta.Nukkumaan mennään kyllä aina yhdessä.

      Välillä tosin ollaan riidelty niinkin, että jo keskellä riitaa ollaan tajuttu kuin turha riita on tai että samat asiat on riidelty jo aiemminkin - ja ollaan molemmat käyty hymyilemään ja lopulta nauramaan..:) Tajuttu, että parempi lopettaa tähän tai muuten käydään vielä läpi tämä ja tämä vanha riita..
      Ja itseasiassa, sen kerran kun sille naurettiin, niin ei olla riidelty enää vanhoista asioista.
      Jotkut asiat vaan on sellasia, että niitä ei saa sovittua (naisten ja miesten ajatukset ja maailma erilaisia) ja ne on parempi vaan antaa olla. Muutenkin paermpi keskittyä siihen asiaan, mikä riitahetkellä oikeesti on riidan aihe eikä sotkea siihen joitakin vanhoja riitoja. Sekottaa vaan koko asiaa ja parhaimmillaan pitkittää riitaa ja sopimista. Tai sovintoa ei tuu ollenkaan vaan todetaan, että tässä tää suhde oli kun KAIKKI näyttää olevan vinksallaan, ei vaan tää tämänpvänen asia.

      Mutta tsemppiä sulle. Koita jaksaa väliaika. Kannattaa ehkä kyllä toisaalta miettiä sitäkin, että jos nainen sitten aina riidellessänne (pikkuriidatkin)tekee noin, niin jaksatko sitä.

      • Mieskysyy4

        Kiitos. Eiköhän se tästä rauhoitu. Naiseni pontti oli saada omaa rauhaa ja aikaa. Hän oli äreä eikä halua loukata minua. Haluaa rauhoitella tilanteen, ettei pura kiukkua minuun. Suhteessa olemme edelleen. Tänään laitoin ystävällisen viestin, jossa toivotin hyvää naistenpäivää ja laitoin vielä perään kohteliiaan tekstin, jossa yritin sovintoa. Hän ei vastannu. Eikä ole pitkittänyt yhteydenottoa vaikka sanoi niin, jos laitan yhdenkin viestin.


    • Xeradyr

      En tiedä onko minun kokemuksesta mitään apua....??
      Olin pitkään erossa miehestäni hän jo muutti omaan asuntoon ja suhteemme jatkui seksitasolla kuitenkin, oli siinä tunnepuolikin mukana. Välillä minulla oli sellaisia kohtauksia kun mies sanoi jotakin ymmärsin väärin ja haastoin riidan ja en vastannut puhelimeen en viesteihin sitä jatkui 3- kuukautta menin ihan lukkoon vaikka tunsin syviä tunteita miestäni kohtaan.


      Meillä on 2 pientä lasta myös lopulta hakeuduin lääkärille ja minulla todettiin masennus johon sain apua. Ja mies ymmärsi mistä oli kysymys nyt tämä kaikki on takana onneksi ja olemme jälleen ehjä perhe.

    • Nainen vihaa...

      manipuloi ja pettää....röyh.

      • Tilanne_mulla

        Mulla on sattunut ihan samanlainen tilanne missä en ole saanut ottaa naiseen viikkoon yhteyttä ja sitten nainen pisti poikki.


    • Äiskäle

      Voisko olla kyse siitä, että kaverinainen on vain odottanut sopivaa tilaisuutta katkaista välit? Onko teillä aiemmin ollut suhde tai jotain?

      • Mies kysyy5

        Ei ole aiemmin ollut suhdetta. Olin yhteydessä häneen. Naiseni sanoi tarvitsevansa tilaa, etäisyyttä ja rauhaa. Hänellä on paljon asioita mitä miettii. Sanoi pitävänsä minusta ja minussa on paljon hyvää. Sanoi kyllä ottavansa yhteyttä.


    • jo toinen mies

      eikä halua vielä sitä sinulle kertoa, ku ei oo kanttia kun kiukuta. Kysy suoraan tai narauta rysän päältä!

    • <3 <3

      tosi oudolta reaktiolta varsinki naiselta?!?!

      Voi leppyä tukahduttamalla tunteensa tai sitten oikeasti leppyä kun käsitellään asia ja mies kuuntelee ymmärtäväisesti ehdottamatta ratkaisuja ja sallii naisen olla poissa tolaltaan.

    • VilleSalamanteri

      Oma akkani ei puhunut minulle välillä pariin viikkoon. Kun sitten etsin uuden akan, niin kyllä muuttui ääni kellossa. Aneltiin, että voisinko ottaa hänet takaisin, ja että hän käyttäytyisi paremmin. En uskonut, kun tuuli vain liikutti hänen huuliansa. Hän käytännössä raiskasi minut, kun yritti anella minua takaisin. Se itseasiassa oli elämäni parhaita seksikokemuksiani, mutta siinä vaiheessa päätäni ei enää saanut käännettyä. Oli sen verran hirveä parisuhde, ja tiesin etten kestäisi sitä kauaa.

      Nykyään on vähän parempi akka, mutta kyllä tämäkin on vähän hankala. Ei kuitenkaan niin hankala, että tässä parempaa lähtisi etsimään. Rakastajaa olen välillä harkinnut, mutta en ole ryhtynyt tuumasta toimeen. Kuitenkin sen verran lojaali olen, ja rakastan tätä vähemmän hankalaa naista. Välillä vain kannattaa tyytyä siihen mitä on, jos se ei ole hirveän pahaa. Hyviä aikoja tulee sitten ja ne ehkä kompensoi sen hirveän naismaisuuden mitä välillä esiintyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe