Hyvät profiilit

Tähtiätähtiä

Mikä herättää teidän kiinnostuksen profiilissa? Entä onko jotain, mikä on välitön turn-off?

Kertokaa kokemuksia sekä naiset että miehet millainen on täydellinen deittiprofiili, jolla flaksi käy varmasti!

219

73589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies24v.

Minusta kaikkein tärkein pointti on se, että kaikkia ei voi miellyttää.

Se, mikä on toiselle kiehtova ja yhteensopiva luonteenpiirre, on jollekulle toiselle yhdentekevää tai jopa vastenmielistä. Vaikkapa himourheilu, kaljuus tai se että ei halua lapsia.

Eli on tärkeää vaan olla rohkeasti oma itsensä. Vain siten voi löytää ne yhteensopivat, eikä homma pelaisi sopimattomien kanssa pidemmän päälle kuitenkaan, vaikka koittaisikin välttää heidän turn-offejaan profiilissaan.

• tottatämäkin

Treffi-ilmoitus toimii, kun:
        - mietit kohderyhmäsi,
        - esität tarkan tuotelupauksesi,
        - kerrot tietosi/aikomuksesi rehellisesti.

Kaikki eivät miellytä kaikkia, mutta joku miellyttää aina jotakuta!

Omani(Pekkis70)on toiminut hyvin, vaikka 70 viittaa enemmän ikääni kuin syntymävuoteeni... :)

• Justiina68

Totta puhut! Paras profiili minkä täällä olen nähnyt on FemaleQuasimodo. Kaikkia ei todellakaan voi miellyttää! :D:D:D

• .olla muuta kuin itsesi...naivia ehkä mutta totta.
        Kyllä sen jo ehkä ensimmäisestä viestistä ,,;=?)
        Tiedostaa. Ken hän on.

R

• Justiina68 kirjoitti:

Totta puhut! Paras profiili minkä täällä olen nähnyt on FemaleQuasimodo. Kaikkia ei todellakaan voi miellyttää! :D:D:D

tähän femaleen on niin osuva

• puree aina

Profiilissa pitää kertoa tarina. Sen pitää olla riittävän lyhyt, jotta useimmat jaksavat ja riittävän kattava oikean fiiliksen synnyttämiseen.

Profiili on mainos.

• ....

Höpöhöpö. Riitää kun vähän tissiä vilauttaa.

• mutta ei kuitenkaan

Mun mielestä täydellinen profiili löytyy Pohjanmaalta yhdeltä naiselta.

Siinä on kerrottu hyvin selkeästi miten toimia tai ei toimia.Ripaus selostusta naisen logiikasta joka vetosi ainakin minuun.

Hieno ja nätti nainen mutta jokin siinä profiilissa on sellaista ettei minun rahkeissa ole varaa tehdä tuttavuutta.

• mutta ei kuitenkaan.

Unohdin kertoa että pisteitä on antanut yli 70 henkilöä ja siellä ne on vitosen keskiarvoilla että pitää joku muukin profiilia täydellisenä.

• vaasan veri ei vapise
        mutta ei kuitenkaan. kirjoitti:

Unohdin kertoa että pisteitä on antanut yli 70 henkilöä ja siellä ne on vitosen keskiarvoilla että pitää joku muukin profiilia täydellisenä.

Kyllä meissä ikäeroissakin on suuri ero, nuoremmat tulee esiin paljon rohkeammin kuin ikäiseni (65)
        ja onhan meillä aivan erilainen kasvatus ollut kuin nykyisillä 20- 40v esimerkisksi.
        Itseäni on kovasti ihmetyttäny nuorempien 40v yhteyden otot, en kyllä voisi mitenkään vakavasti ottaa lasteni ikäisiä nuoria.

• jussi29041962
        mutta ei kuitenkaan. kirjoitti:

Minusta hieno kysymys. Ja täytyy sanoa että vastauksetkin ovat hienoja.

Itselleni kävi niin että en ole juurikaan ottanut keneenkään yhteyttä, antanut vain tekstin levätä 'palstoillaan vuosia.

Tasaisesti joku aina on ottanut yhteyttä mutta ei kuitenkaan kukaan sellainen joka olisi sisäisesti ja ulkoisesti antanut minun ymmärtää
        että hän olisi se miss Right. Maailma on kuitenkin täynnä niitä miss righteja joten odotusta vain kehiin...

Vaikka ei ratsastakaan valkoisella oriilla 'neitsyensä' tykö voi miehelläkin olla jotain annettavaa tässäkin maailmassa.

Itse ajauduin ensimmäistä kertaa tänään kirjoittamaan eräälle 'kutsuvalle' naisellisen naisen kirjoittamalle profiilille! Ja kuinka ollakaan niin samaan aikaan kun viestiä hänelle rustasin olin saanut häneltä flirttikutsun, aika jännää. Destination? i hope so :-)

Hyvä profiili on juuri nuo molemmat kaksi yhdistettynä, tarkoitan kahden ensimmäisen vastaajan ajatuksia aiheesta...

t.Jussi

• Säälittävää menoa!
        vaasan veri ei vapise kirjoitti:

Kyllä meissä ikäeroissakin on suuri ero, nuoremmat tulee esiin paljon rohkeammin kuin ikäiseni (65)
        ja onhan meillä aivan erilainen kasvatus ollut kuin nykyisillä 20- 40v esimerkisksi.
        Itseäni on kovasti ihmetyttäny nuorempien 40v yhteyden otot, en kyllä voisi mitenkään vakavasti ottaa lasteni ikäisiä nuoria.

Miten tällaisella sivustolla mikään ilmoitus voi olla hyvä? Minusta on vähintäänkin säälittävää etsiä sitä oikeaa täältä. Sivusto pyörii kuin siirappi ja hakijat näyttävät tai tuntuvat enemmän tai vähemmän elämän moukaroimilta ressukoilta.

Ensivaikutelma kun on kaikki kaikessa niin itse laittaisin ilmoituksen kunnon maksulliselle ja laadukkaalle sivustolle. Jos ja kun on kerran hankkimassa sitä elämän läpi kestävää "talouskonetta" niin siihen varmaan kannattaa muutama ropo upottaakkin. Sehän tiedetään, että mitään hyvää ei saa ilmaiseksi(!);P~

• perfecto una amore
        Säälittävää menoa! kirjoitti:

Miten tällaisella sivustolla mikään ilmoitus voi olla hyvä? Minusta on vähintäänkin säälittävää etsiä sitä oikeaa täältä. Sivusto pyörii kuin siirappi ja hakijat näyttävät tai tuntuvat enemmän tai vähemmän elämän moukaroimilta ressukoilta.

Ensivaikutelma kun on kaikki kaikessa niin itse laittaisin ilmoituksen kunnon maksulliselle ja laadukkaalle sivustolle. Jos ja kun on kerran hankkimassa sitä elämän läpi kestävää "talouskonetta" niin siihen varmaan kannattaa muutama ropo upottaakkin. Sehän tiedetään, että mitään hyvää ei saa ilmaiseksi(!);P~

Samaa mieltä kunnon naiseen kannattaa sijoittaa kunnon summa. Kuten sanonta sanoo halvalla ei saa hyvää....

• Toisessa päässä naisena..

Hei, älä ajattele noin.. laita vaikka pienikin viesti. Vaikka vain hymy, anna naiselle mahdollisuus katsoa siun profiili :)
        Kun koskaan ei tiedä

• heikäläiset
        perfecto una amore kirjoitti:

Samaa mieltä kunnon naiseen kannattaa sijoittaa kunnon summa. Kuten sanonta sanoo halvalla ei saa hyvää....

maksa jo muutenkin ihan tarpeeksi ?

• voi voi!

Mainitsemasi profiili voi olla hyvä muttei täydellinen jos se kerran pelottaa eikä saa vastapuolta vastaamaan.

• bad english on turn off
        jussi29041962 kirjoitti:

Minusta hieno kysymys. Ja täytyy sanoa että vastauksetkin ovat hienoja.

Itselleni kävi niin että en ole juurikaan ottanut keneenkään yhteyttä, antanut vain tekstin levätä 'palstoillaan vuosia.

Tasaisesti joku aina on ottanut yhteyttä mutta ei kuitenkaan kukaan sellainen joka olisi sisäisesti ja ulkoisesti antanut minun ymmärtää
        että hän olisi se miss Right. Maailma on kuitenkin täynnä niitä miss righteja joten odotusta vain kehiin...

Vaikka ei ratsastakaan valkoisella oriilla 'neitsyensä' tykö voi miehelläkin olla jotain annettavaa tässäkin maailmassa.

Itse ajauduin ensimmäistä kertaa tänään kirjoittamaan eräälle 'kutsuvalle' naisellisen naisen kirjoittamalle profiilille! Ja kuinka ollakaan niin samaan aikaan kun viestiä hänelle rustasin olin saanut häneltä flirttikutsun, aika jännää. Destination? i hope so :-)

Hyvä profiili on juuri nuo molemmat kaksi yhdistettynä, tarkoitan kahden ensimmäisen vastaajan ajatuksia aiheesta...

t.Jussi

Tarkoitat kai sanaa "destiny" eli kohtalo, pikemminkin kuin matkakohdetta destination?
        Nämä bad english -tyypit valitettavasti ovat hieman turn offeja, vaikka muuten sinun tekstistä sain ihan mukavan kuvan muuten.

• joonatan
        perfecto una amore kirjoitti:

määrä korvaa laadun sanotaan

• Tisca

Mulla ainakin ollut aina hyvä profiili, vastauksia on sadellut - myös tarpeettomia "moi" -viestejä. Löysin myös elämäni miehen tätä kautta, ja profiili on sitten sitä mukaa muuttunut. Rehellinen kannattaa olla, jos on oikeasti olemassa oleva ihminen. Käy katsomassa Tisca ja anna arviosi, jos huvittaa.

• mutta ei kuitenkaan..
        Toisessa päässä naisena.. kirjoitti:

Hei, älä ajattele noin.. laita vaikka pienikin viesti. Vaikka vain hymy, anna naiselle mahdollisuus katsoa siun profiili :)
        Kun koskaan ei tiedä

Kylläpä hän on käynytkin sivullani.
        Tietyt realiteetit pitää kuitenkin ottaa huomioon ennen kuin alkaa toivoa haaveista totta :).

• tomaattimies
        bad english on turn off kirjoitti:

Tarkoitat kai sanaa "destiny" eli kohtalo, pikemminkin kuin matkakohdetta destination?
        Nämä bad english -tyypit valitettavasti ovat hieman turn offeja, vaikka muuten sinun tekstistä sain ihan mukavan kuvan muuten.

sellaista, että vastapuoli ei ymmärrä tarkoitustani, eli ole alunalkaenkaan samalla taajuudella.

destiny/destination-juttu on kanssa sellainen, että mistä voi tietää uskooko destination-tyyppi kohtaloon kuten ilmeisesti sinä, vai pitääko hän elämää vertauskuvallisesti matkana, jossa on erilaisia määränpäitä.

jos joku muija laittaisi minulle viestin jossa hän arvostelee käännöksiäni tajuamatta varsinaisesti tarkoituksiani, niin siinä on ihan selvä ristiriita johon tyssää.

• bad english
        tomaattimies kirjoitti:

sellaista, että vastapuoli ei ymmärrä tarkoitustani, eli ole alunalkaenkaan samalla taajuudella.

destiny/destination-juttu on kanssa sellainen, että mistä voi tietää uskooko destination-tyyppi kohtaloon kuten ilmeisesti sinä, vai pitääko hän elämää vertauskuvallisesti matkana, jossa on erilaisia määränpäitä.

jos joku muija laittaisi minulle viestin jossa hän arvostelee käännöksiäni tajuamatta varsinaisesti tarkoituksiani, niin siinä on ihan selvä ristiriita johon tyssää.

Ei destination -sana tuossa yhteydessä ole luonteva kuitenkaan, tai olisi vaatinut eri sanamuodon sen sijaan että heitetty ilmaan irtonaisena.

• tomaattimies
        bad english kirjoitti:

Ei destination -sana tuossa yhteydessä ole luonteva kuitenkaan, tai olisi vaatinut eri sanamuodon sen sijaan että heitetty ilmaan irtonaisena.

toin vaan toisenlaisen näkökannan esiin. sellaisen joka minulle on turn off.

on huonot käännökset / huono vieraan kielen käyttö kyllä aika kökköä minustakin. niinkuin just tossa destination tyypillä

itse olen yksi kävelevä turn off noin niinkuin yleisesti. olen onnistunut turnoffaamaan varmaan kymmenen vastakkaisen sukupuolen edustajaa juuri sillä herkällä ajalla, kun toinen on alkanut lämmetä ajatukselle tiiviimmästä kanssakäymisestä.
        yleensä olen laukonut jotain älyttömyyksiä suustani ja se on siinä.

• Holloast

...pitää profiilin olla. Täydellinen profiili ei vielä johda onneen, koska profiilista voi tehdä yliampuvan.

• Jaska Jokunen

Hei kaikille,

Ainakin mulle turn off:ja on seuraavat kliseet profiilissa:

**Pieni ja pippurinen
      **Tumma ja tulinen
      **Sporttinen (ellei sitten oikeasti ole sitä!)
      **Dynaaminen
      **maininnat "hyvästä punaviinistä ja kynttilän valosta ja kainaloon käpertyminen"
      **"olen katseen kestävä"
      **"peili ei säry kun siihen katson tms."
      **Merkittävät kirjoitusvirheet profiilissa; nimet pienellä tms.

-JJ-

• eerja

Aivan totta - minuakin ihmetyttävät kijro tusvirhet tosi paljon. Jos oikeesti haluaa seuraa pitäisi ainakin profiili kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä. Suomessa ihan varmasti jokaisella on hyvä luku- ja kirjoitustaito.
        Tuohon jatkoon laittaisin vielä "ihan tavallinen"...
        huh huh...
        Jokainen on ihminen on laulun arvoinen!!

• Mies-

Allekirjoitan listan lähes kokonaan. Olen sitä mieltä että kohta punaviinistä, kynttilänvalosta yms. on mahdollista tehdä tyylikkäästi ja tietynlaisen ihmisen profiiliin voi sopiakin.

En myöskään pidä pikkutuhmasta vihjailusta ("Kielitaito: erinomainen *wink*") enkä ylettömästä hymiöiden viljelystä profiilissa.

• Lisääjä!

Haluan lisätä vielä seuraavat:

**Olen vähän hullu
        **Seksin vonkaajat älkööt vaivautuko (ei sitä tarvitse erikseen mainita)
        **Tyhmät miehet älkööt vaivautuko (sitäkään ei tarvitse erikseen mainita)
        **Yleensäkin negatiiviset asiat, ilmoittelu siitä mitä EI ole hakemassa
        **"Mikä saa syttymään"? Tulitikut

• Ritu&Rape

-"Kainalo vapaana." Tästä tulee aivan kuvottava mielikuva karvasesta hikikainalosta.
        -Profiilikuvassa kannattais ehkä olla vaatteet päällä. Itse en koskaan kato profiilia jossa kuvana puoli-alaston pojan ruipelo. Sitä tutkitaan sitten myöhemmin mitä paidan alta löytyy, jos joskus niin pitkälle päästään.

• Kai-na-lo
        Ritu&Rape kirjoitti:

-"Kainalo vapaana." Tästä tulee aivan kuvottava mielikuva karvasesta hikikainalosta.
        -Profiilikuvassa kannattais ehkä olla vaatteet päällä. Itse en koskaan kato profiilia jossa kuvana puoli-alaston pojan ruipelo. Sitä tutkitaan sitten myöhemmin mitä paidan alta löytyy, jos joskus niin pitkälle päästään.

Joo mäkään en vastaile viesteihin joissa puhutaan "kainalosta".. hrrrrrr kylmät väreet. Puistattavaa.

• YYZ
        Ritu&Rape kirjoitti:

..nainen kirjoittaa olevansa "Hyvännäköiseksikin kutsuttu" ja edellä mainittu "Katseen kestävä".

Luulevatko vielä sokeiksikin..

• Quesas
        eerja kirjoitti:

Aivan totta - minuakin ihmetyttävät kijro tusvirhet tosi paljon. Jos oikeesti haluaa seuraa pitäisi ainakin profiili kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä. Suomessa ihan varmasti jokaisella on hyvä luku- ja kirjoitustaito.
        Tuohon jatkoon laittaisin vielä "ihan tavallinen"...
        huh huh...
        Jokainen on ihminen on laulun arvoinen!!

Minua kummastuttaa suuresti, jos mies väittää olevansa akateemisesti koulutettu ja arvostetussa asemassa mutta puhuu kesä mökistä ja ulko maan matkasta. Kai nyt jokaisen pitäisi omaa äidinkieltään hallita! Ja yhdyn tuohon, että "olen ihan tavallinen", kukaan ei ole tavallinen. Saati sitten nimimerkki "xxxxvaan", aikamoista itsensä aliarvioimista. Samoin muuten joku sanoo, että "millainen vain kelpaa". En lähtisi tuollaiseen vastaamaan.

• miesmies

- tissivako esillä kuvissa tai muuten avujaan esittelevä kuva
        - ei kerro onko töissä vai työtön
        - yletön itsensä kehuminen
        - pitkä lista harrastuksia (joita ei kuitenkaan oikeasti harrasta)
        - mottona carpe diem :/

• YYZ
        miesmies kirjoitti:

- tissivako esillä kuvissa tai muuten avujaan esittelevä kuva
        - ei kerro onko töissä vai työtön
        - yletön itsensä kehuminen
        - pitkä lista harrastuksia (joita ei kuitenkaan oikeasti harrasta)
        - mottona carpe diem :/

Carpe Diemin... :D

• -nappi

Ei ne kirjoitusvirheet niin paljoa haittaa, mutta nämä mitäänsanomattomat kliseet ja negatiivisuus jotain ihmisryhmää kohtaan esim. nämä ulkonäkörasistit. Muutenkin en oikein ymmärrä miksi netistä pitää hakea jotain sellaista mitä löytyy baareista eli jos haluaa pinnallisen suhteen niin baari on siihen paljon parempi paikka.

• Simakuutio1
        YYZ kirjoitti:

Carpe Diemin... :D

Profiileissa on hämmästyttävän usein harrastuksena kuntosali. Mutta kuvan perusteella kuitenkin ainoa sali, jossa ko. henkilö vierailee on ruokasali.

• tiedoksi

tiedoksesi, että hyvin yleinen nettikäytäntö on, että kaikki kirjoitetaan pienin kirjaimin. menettely EI TODISTA mitään älykkyydestä, koulusivistyksestä eikä huonoista tavoista - noin niinku sulle vaan vähä kuin opiksi ja ojennukseksi...

• nainen 42v.
        Quesas kirjoitti:

Minua kummastuttaa suuresti, jos mies väittää olevansa akateemisesti koulutettu ja arvostetussa asemassa mutta puhuu kesä mökistä ja ulko maan matkasta. Kai nyt jokaisen pitäisi omaa äidinkieltään hallita! Ja yhdyn tuohon, että "olen ihan tavallinen", kukaan ei ole tavallinen. Saati sitten nimimerkki "xxxxvaan", aikamoista itsensä aliarvioimista. Samoin muuten joku sanoo, että "millainen vain kelpaa". En lähtisi tuollaiseen vastaamaan.

Profiilin luomissivuilla tekstiä muokkaava tekstieditori on tehnyt minullekin monesti ns. temput ja vaikka kirjoitat oikein ja tarkistat juuri kirjoittamasi tekstin, voi se tallennuksen jälkeen olla pätkitty mitä hassuimpaan muotoon.

Mutta kyllähän se älyttömän hölmön kuvan antaa ihmisestä , kun jos tekstissä vieläpä on maininnat akateemisuudesta ja muutenkin niin Mahtavasta Fiksuudesta... ;)

• .............

Mitäs sitten jos kaipaan miestä jonka kainaloon voi käpertyä, kun se oikeasti on mielestäni ihanin olotila mitä voi olla, kun oma kulta pitää sylissäään ja vain ollaan siinä. Ei kai siinä ole mitään pahaa mainita että haluaa käpertyä jonkun kainaloon. Kun mä oon niin hellyydenkipeä

• Apottius
        Simakuutio1 kirjoitti:

Profiileissa on hämmästyttävän usein harrastuksena kuntosali. Mutta kuvan perusteella kuitenkin ainoa sali, jossa ko. henkilö vierailee on ruokasali.

Viikon paras.Pelastit viikonloppuni.

• onko...
        ............. kirjoitti:

Mitäs sitten jos kaipaan miestä jonka kainaloon voi käpertyä, kun se oikeasti on mielestäni ihanin olotila mitä voi olla, kun oma kulta pitää sylissäään ja vain ollaan siinä. Ei kai siinä ole mitään pahaa mainita että haluaa käpertyä jonkun kainaloon. Kun mä oon niin hellyydenkipeä

oikeasti sellaisiakin miehiä...minä olin pitkään naimisissa muttei vaan ikinä niin käynyt vaan sexiin sekin hetki meni ja oli niin öklö olo sen jälkeen...olishan se kivaa jos olisi mies joka olisi vain aidosti hellä muttei niin että sexiin menisi ja saisi nauttia olosta vain...en ole ikinä yhtään miestä tavannut sellaista ja jos he ovat helliä on se vain heille pääsy muuhun...:(

• Tisca
        Quesas kirjoitti:

Joo, porukka kirjoittaa ihan mitä sattuu. Lempi asiat on pahin esi merkki.Lisäksi aika moni valehtelee kokonsa - olen itse 170 ja samanmittainen mies ei ole mua päätä lyhyempi. En myöskään usko, että normaalivartaloisen painoindeksi on 35.

• treffeillä_itsekin

Minulla aiheuttaa täyden turn-offin seuraavat asiat treffi-profiileissa;

1) Kuvaton ja ns. esittelyteksti puuttuu kokonaan ja otsikossa lukee vain "moi" tai "kysy jos kiinnostaa". Saanen kysyä, miten kukaan voi kiinnostua ihmisestä joka ei kerro treffi-profiilissaan MITÄÄN itsestään, ainoastaan ehkä paikkakunnan..?

2) Profiilit joissa haetaan vain seksiseuraa tai salarakasta taikka naista "pieneen kivaan". Noh, toki tuollaisiakin profiileja saa olla ja on niille varmaan vientiäkin jossain suunnalla, MUTTA sitten kun tuollaisen profiilin omaava henkilö alkaa iskeä viestiä/flirttiä minulle... NO THANKS LOSER.

3) Yli-ikäiset papparaiset alkavat ehdotella itseään 20 vuotta nuoremmalle naiselle. Öh... ei kiitos tätäkään.

4) Ne ainaiset kiroitusvirhet ja vielä parempaa jos koko profiiliteksti on niitä täynnä. Miksi se pitää hutaista niin vauhdissa ja 5 minuutissa ettei ehdi tai paremminkin _viitsi_ tarkistaa jos siinä tekstissä vaikka voisi olla niitä pieniä virheitä?

-----

Tuossa nyt oli muutamia mitkä ei iske minuun. Voisin sanoa että itse pidän treffi-profiilini tekstissä mikä on aika pitkä, mutta sen verta elävää tekstiä että sen jaksaa lukea loppuun asti. :> Vinkkinä kaikille, pieni ja hauska nippelitieto itsestään omassa tekstissä on hauska lisä ja saattaa saada toisen ihmisen kiinnostumaan kovastikin. Eli kannattaa lisäillä sinne niitä asioita joista kovasti tykkää, kuten vaikka esim. kesäsateet tai syksyn lehdissä kieriminen. XD

Onnea kaikille treffit-palstalla pyöriville. Ehkä me joskus vielä löydetään se ihana ihminen omaksikin asti~ o/

• yhdyssanoja
        Quesas kirjoitti:

Huvitti eräs maisteri/opettaja, joka kirjoitti ihan miten sattuu. Minulla on paljon vähemmän koulutusta kuin hänellä, mutta kyllä minä äidinkielini osaan.

Pelottavaa, että sellaiset pääsevät opettamaan lapsiamme. Onneksi ei sentään opettanut äidinkieltä!!! :D

• Quesas
        yhdyssanoja kirjoitti:

Huvitti eräs maisteri/opettaja, joka kirjoitti ihan miten sattuu. Minulla on paljon vähemmän koulutusta kuin hänellä, mutta kyllä minä äidinkielini osaan.

Pelottavaa, että sellaiset pääsevät opettamaan lapsiamme. Onneksi ei sentään opettanut äidinkieltä!!! :D

Poikani on suomen kielen fm ja opettaja ja hänen on vaikea perustella oppilailleen ammattikoulussa, miksi kaikissa ammateissa tarvitaan hyvää äidinkielen taitoa. Minä ainakin hylkään kylmästi sellaiset profiilit, jotka väittävät korkeata koulutusta ja ovat täynnä kielivirheitä. Ei sellainen ihminen voi työssäänkään pärjätä! Sorry vaan jos olen jonkun mielestä niuho. Onhan toki ymmärrettävää, jos koulutukseen ei ole sisältynyt yhtään alan opetusta, mutta tuskin sellaisia aloja onkaan.

• ditaaa
        Tisca kirjoitti:

Joo, porukka kirjoittaa ihan mitä sattuu. Lempi asiat on pahin esi merkki.Lisäksi aika moni valehtelee kokonsa - olen itse 170 ja samanmittainen mies ei ole mua päätä lyhyempi. En myöskään usko, että normaalivartaloisen painoindeksi on 35.

itse kirjoitat väärin!!!!!!!
        enkä ymmärrä, että vain provosit sillä! Täh!

• Mustamarja
        tiedoksi kirjoitti:

tiedoksesi, että hyvin yleinen nettikäytäntö on, että kaikki kirjoitetaan pienin kirjaimin. menettely EI TODISTA mitään älykkyydestä, koulusivistyksestä eikä huonoista tavoista - noin niinku sulle vaan vähä kuin opiksi ja ojennukseksi...

Yleinen netin teinikäytäntö on kirjoittaa kaikki pienellä ja se menee samaan kastiin ylenmääräisen hymiöviljelyn kanssa. Ei yleisyys tee siitä yhtään järkevämmän näköistä aikaihmisen profiilissa.

P.S. Turha caps lock -kirjoittelu on sitten ihan yleisessä nettikäytännössäkin huono ja typeryyttä kuvaava tapa.

• en muista
        Mustamarja kirjoitti:

Yleinen netin teinikäytäntö on kirjoittaa kaikki pienellä ja se menee samaan kastiin ylenmääräisen hymiöviljelyn kanssa. Ei yleisyys tee siitä yhtään järkevämmän näköistä aikaihmisen profiilissa.

P.S. Turha caps lock -kirjoittelu on sitten ihan yleisessä nettikäytännössäkin huono ja typeryyttä kuvaava tapa.

hei. kiitos kommentista. olen yli 60-v, joten laiskuuttani rakastan kaikkea sitä informaatiota, mikä helpottaa ohittamaan opetetut tyhmyydet, ne - joilla tänä päivänä ole tuon "taivaallista" merkitystä ja joita olen olen ollut pakoitettu omaksumaan.

• Ei treffailija
        treffeillä_itsekin kirjoitti:

Minulla aiheuttaa täyden turn-offin seuraavat asiat treffi-profiileissa;

1) Kuvaton ja ns. esittelyteksti puuttuu kokonaan ja otsikossa lukee vain "moi" tai "kysy jos kiinnostaa". Saanen kysyä, miten kukaan voi kiinnostua ihmisestä joka ei kerro treffi-profiilissaan MITÄÄN itsestään, ainoastaan ehkä paikkakunnan..?

2) Profiilit joissa haetaan vain seksiseuraa tai salarakasta taikka naista "pieneen kivaan". Noh, toki tuollaisiakin profiileja saa olla ja on niille varmaan vientiäkin jossain suunnalla, MUTTA sitten kun tuollaisen profiilin omaava henkilö alkaa iskeä viestiä/flirttiä minulle... NO THANKS LOSER.

3) Yli-ikäiset papparaiset alkavat ehdotella itseään 20 vuotta nuoremmalle naiselle. Öh... ei kiitos tätäkään.

4) Ne ainaiset kiroitusvirhet ja vielä parempaa jos koko profiiliteksti on niitä täynnä. Miksi se pitää hutaista niin vauhdissa ja 5 minuutissa ettei ehdi tai paremminkin _viitsi_ tarkistaa jos siinä tekstissä vaikka voisi olla niitä pieniä virheitä?

-----

Tuossa nyt oli muutamia mitkä ei iske minuun. Voisin sanoa että itse pidän treffi-profiilini tekstissä mikä on aika pitkä, mutta sen verta elävää tekstiä että sen jaksaa lukea loppuun asti. :> Vinkkinä kaikille, pieni ja hauska nippelitieto itsestään omassa tekstissä on hauska lisä ja saattaa saada toisen ihmisen kiinnostumaan kovastikin. Eli kannattaa lisäillä sinne niitä asioita joista kovasti tykkää, kuten vaikka esim. kesäsateet tai syksyn lehdissä kieriminen. XD

Onnea kaikille treffit-palstalla pyöriville. Ehkä me joskus vielä löydetään se ihana ihminen omaksikin asti~ o/

aina suuresti, kun iäkkäät miehet useimmiten etsii monta vuotta itseään nuorempaa kumppania ja kuitenkin miesten keski-ikä on vuosia lyhyempi kuin naisten...

• joopajoojoojo

Hyviä on tilannekomiikan tajuiset tarinat,tavallset ja jalat maassa systeemit.
      turn offeja on kliseekimput,negatiiviset ja haluan lapsia profiilit.

• tällaisista

nettideiteistä ei ole mutta realistinen ja totuuteen perustuva profiili on varmaan ehdoton edellytys ettei tulisi turhaa pettymystä.Itse kiinnostuisin savuttomasta,liikunnallisesta,itsetuntoisesta naisesta jolla asiat elämä kunnossa mutta ilman omaa pitkää tummaa komeaa miestä (8

• turn-off tulee

jos profiilissa ei lue muuta kuin: Ota selvää.

• vaikka sinkkuilee

Toi on niin totta..käyn aika ajoin joitakin nettipalstoja piruuttani tutkailemassa ja ärsyttää tuo mitäänsanomattomuus niissä ilmoituksissa. Tuo mainitsemasi "ota selvää" on jopa yläkanttiin tekstin määrässä, liian usein on ollut niitä, joissa on ehkä jopa paikkakunta ja ikä mutta ei MITÄÄN muuta, ei kertomusta hakijasta eikä toiveita haettavasta. Mitä tuollaisilla hakemuksilla tekee? Saavatko nämä vakat koskaan kanttaan?

Ja mainittu jo onkin turn-offina tuo kirjoitusvirheiden karsea määrä, kyllä yhdyssanat ja isot alkukirjaimet tarvittaessa, jopa pisteet lauseen loppuun tulisi osata laittaa, jos niitä lauseita sinne on kirjoittanut.

• Prööööööööööööööööööööt
        vaikka sinkkuilee kirjoitti:

Toi on niin totta..käyn aika ajoin joitakin nettipalstoja piruuttani tutkailemassa ja ärsyttää tuo mitäänsanomattomuus niissä ilmoituksissa. Tuo mainitsemasi "ota selvää" on jopa yläkanttiin tekstin määrässä, liian usein on ollut niitä, joissa on ehkä jopa paikkakunta ja ikä mutta ei MITÄÄN muuta, ei kertomusta hakijasta eikä toiveita haettavasta. Mitä tuollaisilla hakemuksilla tekee? Saavatko nämä vakat koskaan kanttaan?

Ja mainittu jo onkin turn-offina tuo kirjoitusvirheiden karsea määrä, kyllä yhdyssanat ja isot alkukirjaimet tarvittaessa, jopa pisteet lauseen loppuun tulisi osata laittaa, jos niitä lauseita sinne on kirjoittanut.

Sinä tekopyhä p*ska!

Kirjoitusvirhe 1: "Toi on niin totta..käyn aika ajoin..."
        Kirjoitusvirhe 2: "turn-offina"
        Kirjoitusvirhe 3: "Ja mainittu jo..."

Jne.

• Omaperäinen

luulen, että ne ovat vaan sitä varten tehtyjä profiileja, että pystyy lukemaan niitä. Kirjautumatta ei näe kuin muutaman.

• pilkuttaja

ottakaa haasteena niukkasanaisuus. "idiootit ja nössöt" deletoituu laakista. kirjoitustaitoisten kanssa (ehkä) jatketaan, sillä heillä saattaa myös yläpää toimia. älä pety vaan yritä uudelleen. kaikkia ei voi aina miellyttää.

• Omaperäinen

Pidän hyvänä profiilina sellaista, jossa omin sanoin kerrotaan millainen on ja mistä on kiinnostunut.
      Liian moni matkii muita profiileja. Usein esiintyvät piirteet ovat rehellinen, urheilullinen, mökkeilystä pitävä, kokkaava,kynttilänvalossa viiniä lipittävä, huumorintajuinen komeahko mies.
      Kun muutaman kerran on kirjoiteltu niin sieltä paljastuu varattu,tosikko penkkiurheilija, joka kesällä vuokraa mökin viikoksi, grillaa makkaraa, juo mäyräkoirallisen olutta ja komeuskin on katsojan silmissä.
      Miksi kerrotaan muunneltua totuutta, koska siitä jää kuitenkin jossain vaiheessa kiinni ja voi olla, että juuri tosi rehellisen oloinen profiili kiinnostaa enemmän.

• sanat joo

Samat sanat naisillekin. Profiilissa lukee huumorintajuinen,mukava katseenkestävä jne. ym. ym. Todellisuudessa vastassa on joko 6-lapsen loppuunajettu yh-äiti,asennevammainen ikiteinineiti ja nirppa tai elämänsä ilman lasta arvottomaksi kokeva sinkkutyttö joka tarvii mukulalleen siittäjää.

Missähän ne tavalliset normaalielämää elävät naiset viettää iltojaan. Ei ainakaan baareissa tai nettitreffeillä....

• Omaperäinen
        sanat joo kirjoitti:

Samat sanat naisillekin. Profiilissa lukee huumorintajuinen,mukava katseenkestävä jne. ym. ym. Todellisuudessa vastassa on joko 6-lapsen loppuunajettu yh-äiti,asennevammainen ikiteinineiti ja nirppa tai elämänsä ilman lasta arvottomaksi kokeva sinkkutyttö joka tarvii mukulalleen siittäjää.

Missähän ne tavalliset normaalielämää elävät naiset viettää iltojaan. Ei ainakaan baareissa tai nettitreffeillä....

Kotonahan minä :)

• sanat joo,
        Omaperäinen kirjoitti:

Kotonahan minä :)

Niinpä.

• aikuinen nainen
        sanat joo kirjoitti:

Älä viitsi yleistää..kuule ihan tavallisia naisia on varmasti siellä paareissa ja netissäkin..minä kyllä käyn paareissa mutta en etsi sieltä miehiä..hyvin epätodennäköistä että sieltä kaverin löytäis..valmiix alkoholisoituneita miehiä on kapakat pullollaan...toki varmaan ihan tavallisiakin tallaajia...minä käyn vain karaoketa laulamassa ja hauskaa pitämässä kavereiden kaa...netistä en ole löytänyt ystävää olen joskus tapaillut kylläkin...mutta mutta....joskus nää miehet kun laittavat profiiliinsa esim..urheilullinen..mikä on ollut vastassa vatsa roikkuu housunkauluksen päällä...ja heti eka kerralla vonkaamassa sitä.....on toki asiallisia profiileja..mutta ei ole tärpännyt..

• sanat joo,.
        aikuinen nainen kirjoitti:

Älä viitsi yleistää..kuule ihan tavallisia naisia on varmasti siellä paareissa ja netissäkin..minä kyllä käyn paareissa mutta en etsi sieltä miehiä..hyvin epätodennäköistä että sieltä kaverin löytäis..valmiix alkoholisoituneita miehiä on kapakat pullollaan...toki varmaan ihan tavallisiakin tallaajia...minä käyn vain karaoketa laulamassa ja hauskaa pitämässä kavereiden kaa...netistä en ole löytänyt ystävää olen joskus tapaillut kylläkin...mutta mutta....joskus nää miehet kun laittavat profiiliinsa esim..urheilullinen..mikä on ollut vastassa vatsa roikkuu housunkauluksen päällä...ja heti eka kerralla vonkaamassa sitä.....on toki asiallisia profiileja..mutta ei ole tärpännyt..

Joo kyllä niitä tavallisiakin naisia on baareissa. Tosin ne on naimisissa tai käy muuten vaan laulamassa baareissa. Kun ei vaan kiinnosta toisten naiset eikä laulaminen.

Mites pitäisi suhtautua naisten vonkaus väitteisiin? Jos vonkaat se on huono ja esineellistämistä jos et vonkaa se on katastrofi kun nainen ei koe itseään haluttavaksi.
        Mitä jos vaan ei kiinnosta vonkata eikä panna kaikkea eteen osuvaa?

Jos on eteen osunut asiallisia profiileja mikset ole plokannut. Jos olet tiina-tavallinen miksei ole kauppa käynyt.

• Normaali
        sanat joo kirjoitti:

Niinpä, kotona ollaan, käydään töissä ja kuntoillaan

• Liehu-Leena
        sanat joo kirjoitti:

Meillä kaikilla on omat traumamme. Ongelmattomia meistä tuskin on kukaan. Jos et vielä ole tunnistanut omia traumojasi, kipupisteitäsi, et ehkä tunne itseäsi, et ole joutunut hiotumaan, nöyrtymään, tekemään kompromisseja elämässäsi. Suhteeseen tarvitaan toisen hyväksymistä, ongelmineen, traumoineen, iloineen ja suruineen. Joku joskus kirjoitti täällä, että suhde on vastuunottoa toisen ihmisen sielunelämästä, hyvinvoinnista, myös siitä mielenterveydestä. ... sitä voisi sanoa oikeaksi välittämiseksi.

Toivotan onnea täydellisen etsintään. Tai ehkä olet jo löytänyt sellaisen...

• auroraborealis65
        sanat joo kirjoitti:

...just siellä kotona minäkin :-). Ei baareisa, ei nettitreffeillä -kyllästyneenä siihen kaikkeen höpöhöpööön.... Miksi ihmeessä ihmiset valehtelee?????? Kuka siitä hyötyy????

• niin:)

Ensimmäisen kerran jotain rehellisyydestä kaikista parasta profiilissa on se että ku tapaa henkilön,nii sen voi tunnistaa profiilista :) Ei oo kirjotusvireet ,eikä kielioppi niin tärkeitä kunhan kirjottaa itestään ja rehellisesti ..Ei oo kiva tavata ihmistä joka ilmottaa olevansa ku missi ja todellisuudessa se misseys onki sisällä piilossa ,ja vielä pahempaa,,se on vaan haaveilussa!!!

• koekatsottu

samanlaiset yhteneväiset kokemukset minulla kuin tällä kirjoittajalla. tämä on hyvä treffisanakirja, joka kertoo mitä milläkin ilmaisulla tarkoitetaan...kun sanaston oppii niin tietää mitä saa!

• kunniaan

Olet aivan oikeassa minunkin mielestäni, eli kun sinne on tietonsa laittanut jotain tiettyä syytä varten (uskoisin, että jokainen Jostain syyst..!), niin on huomattavasti helpompi laittaa reilusti mitä hakee.
        Ja minusta on on ihan selkeä, että nykyisen kaltaisen menon ollessa vallalla palstalla, sinne voi myös hyvin laittaa "että, seksin vonkaajat menkää seuraavaan profiiliin", jos ei itse ole seksiä hakemassa, ainahan tuolla on monista lähtökohdista ja toiveista kysymys. Itselleni tuon "seksinvonkaus-eston" kun laitoin, loppuivat joutavat ehdottelut. Eikä profiilini ole mitenkään tyrkky (kuvassa laskettelumäessä JA KAIKKI vaatteet päällä), mutta kun aika liikkuvainen olen niin moni mies oli tehnyt päätelmän siitä että seksiseuraa etsii.!

- Kuvattomat profiilit eivät varmasti sytytä.
        - ja vaikka itse keski-ikäinen nainen olen, Yököttää katsoa itsensä ikäisten naisten tissivakokuvia, varsinkin jos tekstissä on maininta, että etsii sitä turvallista kainaloa jossa lipittää vinkkua.!

• edelleen kunniassa
        auroraborealis65 kirjoitti:

...just siellä kotona minäkin :-). Ei baareisa, ei nettitreffeillä -kyllästyneenä siihen kaikkeen höpöhöpööön.... Miksi ihmeessä ihmiset valehtelee?????? Kuka siitä hyötyy????

Joo , tämä valehtelu on aivan ihmeellinen juttu.
        Voin nyt naisena vain oman mielipiteen kokemuksien kautta sanoa, että käsittämättömän monet miehet valehtelevat, ja jo aivan ihmeellisen pienistä ja viattomista jutuista!? Miksi ihmeessä? Yleensä kun käy vieläpä niin, että se pikkuinen valhe, muuttuu nopeastikin lähes katastrofin tasoiseksi asiaksi, jolloin sitä itsekseen miettii, että eikö tuo kaveri rassukka olisi päässyt paljon helpommalla jos olisi alun itäen ollut rehellinen?

• samanlaisista ajatuksista
        niin:) kirjoitti:

Ensimmäisen kerran jotain rehellisyydestä kaikista parasta profiilissa on se että ku tapaa henkilön,nii sen voi tunnistaa profiilista :) Ei oo kirjotusvireet ,eikä kielioppi niin tärkeitä kunhan kirjottaa itestään ja rehellisesti ..Ei oo kiva tavata ihmistä joka ilmottaa olevansa ku missi ja todellisuudessa se misseys onki sisällä piilossa ,ja vielä pahempaa,,se on vaan haaveilussa!!!

joo 2.

Olen joskus miettinyt että pitäisikö piruuttani mainita, että minulla on melko iso nenä, mutta muuten ihan sievä... ;)

ja tuokin olisi totta, mutta olenpa sitten koettanut kertoa muuten reilusti itsestäni ja toiveistani.
        Joskus vaan tuntuu, etteivät ihmiset oikein kunnolla paneudu niihin profiileihin tai eikö he Osaa Lukea? Tämä ajatus siksi, kun he joskus laittavat ihan ihmeellisiä kysymyksiä , joihin olisi vastaus jo profiilissa, mutta toisaalta, onhan se ihan hauska viestitellä ihmisten kanssa silloin kun se itselle sopii.

• oli se ilmoitus tai viesti
        samanlaisista ajatuksista kirjoitti:

joo 2.

Olen joskus miettinyt että pitäisikö piruuttani mainita, että minulla on melko iso nenä, mutta muuten ihan sievä... ;)

ja tuokin olisi totta, mutta olenpa sitten koettanut kertoa muuten reilusti itsestäni ja toiveistani.
        Joskus vaan tuntuu, etteivät ihmiset oikein kunnolla paneudu niihin profiileihin tai eikö he Osaa Lukea? Tämä ajatus siksi, kun he joskus laittavat ihan ihmeellisiä kysymyksiä , joihin olisi vastaus jo profiilissa, mutta toisaalta, onhan se ihan hauska viestitellä ihmisten kanssa silloin kun se itselle sopii.

on se ongelma, että sanoista syntyy kaikille meille, jokaiselle, aivan erilaisia mielikuvia. Ei välttämättä ollenkaan niitä, mitä kirjoittaja halusi kertoa.

Alkoholi ei ole ongelma = voi olla melkein mitä vain.
        max. 2 alkoholiannosta viikossa, olisi jo paljon eksaktimpi - mutta antaisi taas kirjoittajasta aika erikoisen mielikuvan.

Kun tekstien kanssa pelataan, niin mielikuvat jyllää, ihan valtoimenaan, ei ilmoituksen laatija voi hallita tai ohjailla sitä mitä lukijan päässä liikkuu. Sitten pitää vain vastata takaisin että ei kiitos, en ole kiinnostunut.

Samoin itselleni on käynyt, että ilmoituksessani lukee, että minulla ei ole lapsia, mutta ekassa viesissä kysytään, että onko sinulla lapsia. Siihenkin voi olla monta syytä.. Että ilmoituksessani on ollut jotain muuta, joka on kiinnittänyt miehen huomion, vienyt ajatukset ja koko miehen mukanaan ja kun hän kirjoittamassa vastausta, ei ole enää mitään muistikuvaa, mitä muuta ilmoituksessa oli.

Näin voi käydä kenelle tahansa. Pikkuisen suvaitsevaisuutta. Mutta jos ilmoittajan kiiinnostus lopahtaa jo tällaiseen"huolimattomuuten", niin ei tarvitse olla kummoinen ennustajaeukko arvatakseen, että minkä tahansa suhteen rakentaminen on vaikeaa.

• hyvin sanottu
        oli se ilmoitus tai viesti kirjoitti:

on se ongelma, että sanoista syntyy kaikille meille, jokaiselle, aivan erilaisia mielikuvia. Ei välttämättä ollenkaan niitä, mitä kirjoittaja halusi kertoa.

max. 2 alkoholiannosta viikossa, olisi jo paljon eksaktimpi - mutta antaisi taas kirjoittajasta aika erikoisen mielikuvan.

Kun tekstien kanssa pelataan, niin mielikuvat jyllää, ihan valtoimenaan, ei ilmoituksen laatija voi hallita tai ohjailla sitä mitä lukijan päässä liikkuu. Sitten pitää vain vastata takaisin että ei kiitos, en ole kiinnostunut.

Samoin itselleni on käynyt, että ilmoituksessani lukee, että minulla ei ole lapsia, mutta ekassa viesissä kysytään, että onko sinulla lapsia. Siihenkin voi olla monta syytä.. Että ilmoituksessani on ollut jotain muuta, joka on kiinnittänyt miehen huomion, vienyt ajatukset ja koko miehen mukanaan ja kun hän kirjoittamassa vastausta, ei ole enää mitään muistikuvaa, mitä muuta ilmoituksessa oli.

Näin voi käydä kenelle tahansa. Pikkuisen suvaitsevaisuutta. Mutta jos ilmoittajan kiiinnostus lopahtaa jo tällaiseen"huolimattomuuten", niin ei tarvitse olla kummoinen ennustajaeukko arvatakseen, että minkä tahansa suhteen rakentaminen on vaikeaa.

"Pikkuisen suvaitsevaisuutta. Mutta jos ilmoittajan kiiinnostus lopahtaa jo tällaiseen"huolimattomuuten", niin ei tarvitse olla kummoinen ennustajaeukko arvatakseen, että minkä tahansa suhteen rakentaminen on vaikeaa. "

kaikki tuntuvat olevan hirmu ehdottomia joka asiassa, vois vähän höllätä.. :)

• yksi Helmi
        oli se ilmoitus tai viesti kirjoitti:

siihen on monesti se syynä, että lukenut monia eri profiileja ja unohtaa mitä kukin kirjoitteli.
        Parempi kysyä kuin olla kysymättä.

• mieltä
        edelleen kunniassa kirjoitti:

Joo , tämä valehtelu on aivan ihmeellinen juttu.
        Voin nyt naisena vain oman mielipiteen kokemuksien kautta sanoa, että käsittämättömän monet miehet valehtelevat, ja jo aivan ihmeellisen pienistä ja viattomista jutuista!? Miksi ihmeessä? Yleensä kun käy vieläpä niin, että se pikkuinen valhe, muuttuu nopeastikin lähes katastrofin tasoiseksi asiaksi, jolloin sitä itsekseen miettii, että eikö tuo kaveri rassukka olisi päässyt paljon helpommalla jos olisi alun itäen ollut rehellinen?

Yritin treffailla yhtä miestä, joka löysi minut tuolta treffipalstalta. Voi hyvänen aika, mitä säätöä!!! Jos mies olisi ollut rehellinen heti alusta lähtien, jutusta olisi voinut tullakin jotain. Luottamus meni pikku hiljaa, kun "tarina" eli koko ajan. Kun "totuus" paljastui kokonaan, niin miestä ilmeisesti nolotti niin paljon, ettei pystynyt enää tapaamaan... :(

• d.ark

Hyvä profiili herättää tunteita.

Jos olet mielestäsi hauska, on typerää kerskuilla tekstillä "olen hauska!". Oikeasti lukijan kasvoille hymyn synnyttävä pätkä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Adjektiivit ovat muutenkin hieman yliarvostettuja. Kohtuudella niitä voi käyttää, mutta pelkät sanan pituiset kuvaukset ei nappaa.

Sitten vielä pieni haaste profiilin loppuun ja siinä se on.

• 123098

Mikä viehättää miesten profiileissa:
      - Hyvä kuva, jota ei ole itse otettu peilin kautta saunan jälkeen.
      - Selkeästi ilmaistu mitä hakee. Jos hakee seksiseuraa niin ok, sen voi myös sanoa. Meitä naisiakin on samalla asialla ;o)

Turn off
      - Huono kuva, epäselvä kuva tai "duunattu" kuva, jotta kukaan ei vaan tunnistaisi. Pyydä vaikka äitiäsi ottamaan sinusta hyvä, valoisa kuva missä hymyilet.
      - Kirjoitusvirheet ja kappalejaon puute antavat moukkamaisen vaikutelman.
      - Huonoja aloituksia:
      "En nyt keksi mitään kerrottavaa, mutta kysyä voi..." (Etkö tunne itseäsi, vai...?)
      "Olen ihan tavallinen mies..." (Vaikutat tylsältä - miksi haluaisin tutustua sinuun?)
      "En etsi mitään ihmeellistä..." (Minä olen ihmeellinen nainen, et siis etsi minua?)
      - Yleensäkin kaikki, mikä antaa ihmisestä laiskan vaikutelman.

Kirjoita:
      1) Kuka sinä olet.
      2) Mitä sinä haet - siis OIKEASTI mitä sinä haet. Sitäkin varten kannattaa miettiä asiaa useammalta kannalta. Jos et ole itse sporttinen, niin kannattaako mitään sporttihirmua havitella?
      3) Mihin olet valmis. Siis pitääkö neidon löytyä kotinurkalta vai käykö kaukosuhde. Onko ulkomainen vaihtoehto poissuljettu?
      4) Rehellisesti se, mikä on perhetilanteesi. Esim. olemassaolevista lapsista on hyvä mainita.

Kohteliainta olisi myös vastata "Ei kiitos!", mikäli yhteyttä ottanut ihminen ei kiinnosta.

Tässä näin nopeasti muutama juttu mikä tuli mieleen ;o)

• ^siinä on varmat turn offit^

Jos miehen profiilissa mainitaan nallekarhu, nalle tai halinalle, niin yöööööööööööööööök!!!

• Voi hellan lettas
        ^siinä on varmat turn offit^ kirjoitti:

Jos miehen profiilissa mainitaan nallekarhu, nalle tai halinalle, niin yöööööööööööööööök!!!

Sitten vielä se, että suurin osa miehistä ilmoittaa suunilleen koko ajan nauttivansa kynttiläillallisia viinin kera ja makailevansa takkatulen loisteessa pitkät illat.
        Tosiasiassa ovat kuitenkin hakemassa vain seksiä, ja jo enssmmäisessä viestissä kysyvät, että lähetänkö kuvan "vaatteilla vai ilman".
        Todellakin EVVK!

• More-Is-Me84

Siinäpä kysymys. Tässä vaikkapa yksi profiili arvosteltavaksi :)

• kuvassa

meni galleriaan, niin ei kehdannut enempää sivuasi räplätä

• helposti

näitä profiileja "väritetään" omaksi edukseen.Hyvä profiili on omaperäinen,persoonallinen,faktohin perustuva ja mielenkiintoinen muutenkin.Ehdoton off on laiskat,tavalliset,tahdottomat,laumasielut,valehtelijat,sohvaperunat.

• logiikkaa

Oli kyllä naisen tekstiä oli niin tehokkaasti eritelty lista. Unohdit listastasi ympäripyöreät,hajuttomat,mauttomat.....

• meillä oli meneillään ero

, että sivulla oli "joku" tuttu bongannut minut! No siitä päättelin fiksuna likkana, että siellä varmasti on näissä kaikkein tylsimmissä profiileissa ja monesti kuvattomissa Paljon sellaisia ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta halua tulla julki ja ilmi, että siellä ovat. Ja he sitten ylemmyydentuntoisina ja uteliaina siellä siilaavat läpi kaikkia mahdollisia tuttuja omalta alueeltaan.
        Eli sivuilla varmaan on paljon sellaisia tirkistelynhaluisia ihmisiä..

• Tisca
        meillä oli meneillään ero kirjoitti:

, että sivulla oli "joku" tuttu bongannut minut! No siitä päättelin fiksuna likkana, että siellä varmasti on näissä kaikkein tylsimmissä profiileissa ja monesti kuvattomissa Paljon sellaisia ihmisiä jotka eivät syystä tai toisesta halua tulla julki ja ilmi, että siellä ovat. Ja he sitten ylemmyydentuntoisina ja uteliaina siellä siilaavat läpi kaikkia mahdollisia tuttuja omalta alueeltaan.
        Eli sivuilla varmaan on paljon sellaisia tirkistelynhaluisia ihmisiä..

...perustelevat kuvattomuuttaan ja harvasanaisuuttaan sillä, etteivät voi "asemansa" takia olla aitoja...Wannabet ja feikit ovat iso osa näistä tirkistelijöistä.

• on täydellinen..profiili

Deittiprofiilit on LUUSEREILLE, ja onnetomille, ihmiset tutustuvat vain LIVEnnä..kuka tahansa voi esittä konen avulla...:=)

• Mahdollisuuteni tavata sopivia miehiä ovat melko rajalliset. Työ, murkku, koira, kuntoilu. Ei jää paljon vaihtoehtoja tavata ikäistäni seuraa.

Työpaikallani on töissä a) pääasiassa naisia b) pari-kolmekymppisiä poikia c) varattuja miehiä, joiden kanssa en ryhtyisi suhteeseen.

En käy kuppiloissa, koska en itse enää juo alkoholia. Humalikot kaatuvat päälleni loppuillasta ja loukkaantuvat kun en lähde heidän mukaansa. Seuraa haukkumista ja muuta kurjaa. Miksi kiduttaisin itseäni raskaan työviikon jälkeen em. "viihteellä"?

Pidän kirjastoista. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että siellä alkaisin jutella kesken kaiken niitä näitä jollekin tuntemattomalle miehelle hyllyjen välissä, vaikka olenkin rohkeansorttinen.

Kuntosalilla olen ystävystynyt monen kanssa, mutta siihen se on jäänyt.

Kyllä minusta on todennäköisempää löytää kaltaiseni nettideittaaja kuin törmätä keskellä katua unelmieni prinssiin, vaikka en sitäkään mahdollisuutta pois sulkisi, jos se eteeni tulisi.

Profiilia luodessa uskon rehellisyyteen ja huumorinkukkaan. Näin tein ja sillä siisti.

• Helmineiti kirjoitti:

Mahdollisuuteni tavata sopivia miehiä ovat melko rajalliset. Työ, murkku, koira, kuntoilu. Ei jää paljon vaihtoehtoja tavata ikäistäni seuraa.

Työpaikallani on töissä a) pääasiassa naisia b) pari-kolmekymppisiä poikia c) varattuja miehiä, joiden kanssa en ryhtyisi suhteeseen.

En käy kuppiloissa, koska en itse enää juo alkoholia. Humalikot kaatuvat päälleni loppuillasta ja loukkaantuvat kun en lähde heidän mukaansa. Seuraa haukkumista ja muuta kurjaa. Miksi kiduttaisin itseäni raskaan työviikon jälkeen em. "viihteellä"?

Pidän kirjastoista. Vaikea kuitenkaan kuvitella, että siellä alkaisin jutella kesken kaiken niitä näitä jollekin tuntemattomalle miehelle hyllyjen välissä, vaikka olenkin rohkeansorttinen.

Kuntosalilla olen ystävystynyt monen kanssa, mutta siihen se on jäänyt.

Kyllä minusta on todennäköisempää löytää kaltaiseni nettideittaaja kuin törmätä keskellä katua unelmieni prinssiin, vaikka en sitäkään mahdollisuutta pois sulkisi, jos se eteeni tulisi.

Profiilia luodessa uskon rehellisyyteen ja huumorinkukkaan. Näin tein ja sillä siisti.

Ihan just totta puhut...

• toisen luuserin!!??!!

mittee sit luuraat tiällä?

• eerja

Toisaalta kun ihan oikeesti on paljon heitä, jotka oikeesti haluavat tutustua, löytää ihmisen tätä kautta... kaikilla ei ole sanoja hallussaan... kaipa niihin sitten vastaa toinen, jolla ei ole sanoja hallussaan??
      Mutta totta on että kyynisyys nousee pintaan ja aina vaan enemmän etsii virheitä ja puutteita...
      Ainakin se pitäisi jokaisen tehdä, kun joku joskus uskaltaa (monen monta kertaa jo pettyneenä, ensin toivorikkaana) vastata profiiliin, vaikka viestissä ei olisi mitään kiinnostavaa niin kuitenkin kohteliaana vastata toiselle - ihmiselle - JOTAIN

• Olet varmaan huomannut mitä jotkut hakevat?
      Itse en haluaisi, että näitä viestiä ja ym:ta
      juttuja tulee.
      Tämä sivusto on varamasti ihan okei, kunhan
      jätetään ne alapuolen jutut puolin ja toisin
      pois.
      Toivottavasti aikuiset voivat käyttää myöskin
      tätä yhteytä? Ilman mitään ehdotuksia.

Terveisin. Raimo

• jussi290462

Lähestulkoon kaikki tähän ketjuun vastanneista ovat todella mielnkiintoisia, ns. täysillä käyviä ihmisiä, wau!

On hienoa osallistua keskusteluun vaikka aihe onkin vaikea,(alkuperäinen aihe) !!!

Osallistuin kirjautumatta alkuvaiheessa, mutta hyvin on kehkeytynyt aiheen rönsyily.

Ainakin minua kiinnostaa juuri tuo mitä haetaan ja mitä oletetaan saavansa, plus se mitä live maailma tarjoaa.

Yksi pointti lienee osalta unohtunut että kaikilla ei ole työn, lapsien, tms. syystä paljon mahdollisuuksia live kontakteihin.

Ujous ja arkuus voi olla monelle syy ettei kadulla voi mennä vastaantulevaa (lue missä vaan) jututtamaan vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen, ja näin kuljet 'onnesi' ohi.

Me kaikki emme ole samanlaisia, ja luojan kiitos emme :-)

Hengenheimolaisuus (soulmate) voi löytyä juuri näiden treffipalstojen avulla.

Itse uskon silti enempi live vaihtoehtoon,silloin kemiat joko realisoituvat, tai eivät.

Hyvää kevään odotusta lukijoille, ja onnea elämänkumppanin etsintään :-)

• Pullojutta
        jussi290462 kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki tähän ketjuun vastanneista ovat todella mielnkiintoisia, ns. täysillä käyviä ihmisiä, wau!

On hienoa osallistua keskusteluun vaikka aihe onkin vaikea,(alkuperäinen aihe) !!!

Osallistuin kirjautumatta alkuvaiheessa, mutta hyvin on kehkeytynyt aiheen rönsyily.

Ainakin minua kiinnostaa juuri tuo mitä haetaan ja mitä oletetaan saavansa, plus se mitä live maailma tarjoaa.

Yksi pointti lienee osalta unohtunut että kaikilla ei ole työn, lapsien, tms. syystä paljon mahdollisuuksia live kontakteihin.

Ujous ja arkuus voi olla monelle syy ettei kadulla voi mennä vastaantulevaa (lue missä vaan) jututtamaan vaikka olisi kuinka kiinnostava ihminen, ja näin kuljet 'onnesi' ohi.

Me kaikki emme ole samanlaisia, ja luojan kiitos emme :-)

Hengenheimolaisuus (soulmate) voi löytyä juuri näiden treffipalstojen avulla.

Itse uskon silti enempi live vaihtoehtoon,silloin kemiat joko realisoituvat, tai eivät.

Hyvää kevään odotusta lukijoille, ja onnea elämänkumppanin etsintään :-)

Olen melkolailla samalla linjalla kanssasi. Netin kautta myös voi löytää sen naapurikaupungin Jussin tai Lissun, jotka eivät ehkä käy siellä oman kotikaupungin kuppilassa tai omassa lähikaupassa. Tottakai live on aina live, mutta eihän siellä netissä tarvitse viikkokaupalla vain kirjoitella, vaan muutama viesti, toisen kuvan (tai useamman) näkeminen ja jos kiinnostaa vähänkään, niin sitten se livetapaaminen. Tutustuupa totisesti ainakin laajemman alueen ihmisiin, kuin vain niihin paikallisiin. Itsestäni tällainen on ainakin mielenkiintoista. Paljon mukavampia kokemuksia netin kautta tulleista livetapaamisista, kuin esim. baarikontakteista...

• pahvi herää

Haluut siis että suhun otetaan hirveesti yhteyttä, mutt se et ookaan sää kun sun profiili, niin kauanko se sua lämittää ;) haloo herää

• Mikä se on se täydellinen profiili ?

• nettideittiä

väheksymättä en jaksa uskoa että löytäisin sieltä ainakaan itselleni naista.Kukaan ei tietenkään ole täydellinen mutta olen ehkä liian vaativa.Uskon kohtaloon siten että joku päivä se oikea tulee vastaan ihan livenä.

• Nainen_nelikymppinen

Deittiskene ei ole millään tavalla tasa-arvoinen. Tarkoitan sitä, että jos olet verbaalisti lahjakas, menestyt, ja sinut arvioidaan sen perusteella fiksusi ja mielenkiitoiseksi ihmiseksi. Jos taas et ole, yhdyssanavirheistä ja muusta tällaisesta pikkukrääsästä heilahtaa heti tuomio - ihan kuin se kertoisi, millainen olet kumppanina. Osa ihmisistä ei ole edes tottunut ilmaisemaan itseään kirjallisesti. Jos sitä ei tarvitse töissä tai ei ole muuten kirjoittanut elämässään, niin eihän sellaista taitoa voi olla.

PS Yks täydellisimpiä turn-offeja on vitsien kopioiminen profiiliin. Tulee heti mieleen, että tällä ihmisellä ei ole mitään omaa sanottavaa, hän vaan lainaa ja lainaa muiden ajatuksia.

• pitää
        Nainen_nelikymppinen kirjoitti:

Deittiskene ei ole millään tavalla tasa-arvoinen. Tarkoitan sitä, että jos olet verbaalisti lahjakas, menestyt, ja sinut arvioidaan sen perusteella fiksusi ja mielenkiitoiseksi ihmiseksi. Jos taas et ole, yhdyssanavirheistä ja muusta tällaisesta pikkukrääsästä heilahtaa heti tuomio - ihan kuin se kertoisi, millainen olet kumppanina. Osa ihmisistä ei ole edes tottunut ilmaisemaan itseään kirjallisesti. Jos sitä ei tarvitse töissä tai ei ole muuten kirjoittanut elämässään, niin eihän sellaista taitoa voi olla.

PS Yks täydellisimpiä turn-offeja on vitsien kopioiminen profiiliin. Tulee heti mieleen, että tällä ihmisellä ei ole mitään omaa sanottavaa, hän vaan lainaa ja lainaa muiden ajatuksia.

paikkansa.Keskustelemalla avoimesti vasta huomaa toisen luonteen ja olemuksen.Ja tämän voi tehdä vain livenä (:

• on kyllä

Juuri näin on asiat eikä pelkästään netissä. Ihmiset jumittaa yksityiskohtiin joilla ei ole asian kanssa juuri tekemistä. Ja näin teet sinäkin.
        Esim montako kertaa olet tuominnut kanssaihmisiä mielessäsi vaikkapa typerän väristen housujen vuoksi?
        tasa-arvo yleisestikin on ihan huuhaata. Aina jokapaikassa toimii nokkimisjärjestys.

• hellu09

Totta. Netti-ilmoitukset on oma maailmansa, jossa roikkuu ihmisiä vuodesta toiseen. Parisuhde ja arkielämä on ihan jotain muuta kuin 50 rivin viimeisen päälle muotoiltu ilmoitus netissä. Parisuhde ja arkielämä on myös aivan jotain muuta kuin kankeat ja vaivaantuneet ensitreffit tuntemattoman kanssa. Valtaosan netistä kumppania etsivistä ei tarvitsisi etisä kumppania sieltä, jos osaisivat heittäytyä suhteisiin normaalissakin elämässä. Mikä sitten yhtäkkiä tekisi suhteista helpomia aloittaa, jos niitä ei saa toimimaan muutenkaan.

Rohkeutta kohdata ihminen oikeasti puuttuu. Tai oikeammin: rohkeutta hyväksyä toiset sellaisena kuin ne ovat puuttuu.

• Nainen_nelikymppinen kirjoitti:

Ja toinen juttu on se, että kopioi kokonaan toisen ihmisen profiilin. Sellaiseenkin olen törmännyt, kun yksi naisihminen kävi sivullani ja hetken päästä koukkasin uteliaisuuttani... Löysin oman profiilitekstini melkein sanasta sanaan kopioituna.

• selkeä ja yksinkertainen

Selkeä, yksinkertainen. Tuore, totuudenmukainen valokuva, perusasiat oikein (kuten ikä, paino, pituus ja sivilisääty). Ei valehtelua tai asioiden kaunistelua ja turhaa runoilua.

Sellainen, joka johtaa nopeasti oikeaan tapaamiseen. Turhat lässyttelyt ja romaanin kirjoittajat, kirjekerhot ei innosta.

Oikeasti tapaamisen jälkeen tietää heti, haluaako tavata vielä uudestaan tai ei.

• sosososo!

minäkin odotin sinkkuna lähes kymmenen vuotta sulhoa itselleni, oikein rukoilin sitä.
        tyrkyllä olisi ollut miehiä vaikka joka päivä jos vaan vähänkään irrotti katsettaan maasta ja se pelotti minua.
        siksi laitoin profiilin että voisin tutustua minulle sopivaan ihmiseen ensin anonyymina.
        haluan tietää mitä miehen päässä liikkuu.
        mutta nyt ahdistaa netissä se että melkein joka mies vaatii nähdä kuvan heti. miksi miehet ovat sellaisia??? ärsyttävää!!!

• Trabant_Man

Sillä tosimiäs hankkii seuransa livest..;o) netti-ihmiset on vain kirjaimia ruudulla..;o) nothing els..;o)

• sal-ly

SILMÄT OVAT AIKA TÄRKEÄT JA KATSE.MINÄ EN TYKKÄÄ MIEHILLÄ KORVAKORUISTA.
      MIEHILLÄ ON TAPANA HUOMATA RINNAT.JOTKUT TUIJOTTAVAT RINTOJA.
      KYLLÄ PROFIILI HUOMATTAISI JA VASTAUKSIA TULISI,JOS LAITTAA KUVAN,MISSÄ NÄKYY
      JOS MINÄ LAITTAISIN RINTAKUVAN SE HERÄTTÄÄ SEKSUAALISIA TUNTEITA,MUTTA SITÄ EN OLE TEHNYT.KOSKA EN HAE SEKSIÄ.
      IHMISTEN KANNATTAISI PUKEUTUA ASIALLISESTI,MIKÄLI HAKEE ASIALLISTA SEURAA.EI KANNATA OLLA NIINKUIN TYRKYLLÄ.SEKSI ILMAN RAKKAUTTA JA SEURUSTELUA ON LIHAN HIMOJEN TYYDYTTÄMISTÄ .SILLÄ EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ OIKEAN RAKKAUDEN KANSSA.RAKASTAMINEN ON PALJON,PALJON MUUTA.
      JOS MIEHETKIN NÄYTTELEE RINTAA TAI MAHA PALJAANA,NIIN TULEE MIELEEN,ETTÄ LUULEKO TUO ETTÄ NAISIA KIINNOSTAISI.MINUA EI KIINNOSTAISI.

• vissiin..

Luulen että rento olemus saa ystäviä. tiukkapipot jäävät elämään yksinään.. niin kai se on aina ollut. ja toivottavasti on huomennakin..

• perusjunttikakara

Oon kai aika stereotyyppinen nuori luuseri;) ilman työtä tai koulutusta, ja mulle ei oo siitäkään huolimatta mitään kurjia kokemuksia kyllä tullu. Kaks profiilia oon luonu poistettuani edellisen jutun päätyttyä sillä loin ne vaan kieli poskella katsoakseni onko täällä saman henkistä porukkaa. No onhan sitä, vaikka en sanallakaan itseäni kehunut vaan lähinnä huumorilla itseäni haukkunut profiileissa niin yhteyden otoista vaan nettipirkkoa katsomaan ennenkuin suurempia ennakkoluuloja ehtinyt syntyä, eli se live tapaaminen on ollut se juttu kaikesta huolimatta.

Pointti: Älä tee täydellistä profiilia vaan yritä saada sellaista seuraa mitä kaipaat ja luo live kontakti. Pidä hauskaa ja saatat löytää ystävän.

• perusjunttikakara

Ps. En ole löytänyt seurustelukumppania netistä mutta kohtaamisia mielenkiintoisten ehdokkaiden kanssa en unohda ikinä.

• miksi?
        perusjunttikakara kirjoitti:

Ps. En ole löytänyt seurustelukumppania netistä mutta kohtaamisia mielenkiintoisten ehdokkaiden kanssa en unohda ikinä.

Miksi olet pitänyt tapaamiasi ihmisiä mielenkiintoisina? Mikä ihmisissä on ollut sellaista, että se on jäänyt mieleesi? Ja miksi silti ei ole kehyttynyt suhdetta vaikka olet pitänyt tapaamiasi ihmisiä mielenkiintoisina?

• eerja
        miksi? kirjoitti:

Miksi olet pitänyt tapaamiasi ihmisiä mielenkiintoisina? Mikä ihmisissä on ollut sellaista, että se on jäänyt mieleesi? Ja miksi silti ei ole kehyttynyt suhdetta vaikka olet pitänyt tapaamiasi ihmisiä mielenkiintoisina?

Mä luulen että se mielenkiintoinen tapaaminen oli "mielenkiintoinen tapaaminen"...
        MItä olen kuullut... vähän luusereita... silmät eri paria... aina kun ei ollut puhuttavaa, sai vastapuolelta kuulla joo joo joo joo....
        yms...
        mutta ymmärrän edelleen... rohkeita!!!

• musmuska

Mua ei huvita ottaa yhteyttä ihmisiin, jotka listaa ihannekumppaninsa ulkonäön ja muiden ominaisuuksien mukaan tarkasti ja pinnallisesti, esim. naisesta että olethan alle 170cm, urheilullinen, hyväkroppainen, pitää olla vaaleat hiukset ja korkea koulutus.
      Okei, saattoi olla liioiteltu esimerkki :) Mutta tuollaisesta tulee vaikutelma, että tämä ihminen vaatii nyt liikoja, ei varmaan ole mukava.

Pidän hauskoista ja persoonallisista ilmoituksista, vähän vaivaa pitää nähdä ;) En kirjoittaisi ihmiselle, jolla lukee vaan "moi, ottakaa naiset yhteyttä" eikä mitään muuta.
      Eli suotavaa olisi, että oikeasti kertoisi itsestään.

Kuvakin on plussa, ja jossei halua sitä laittaa nettiin, niin on edes valmis lähettämään sen sähköpostilla. Muuten tulee fiilis, että henkilöllä on jotain salattavaa.

Mutta toisaalta, ei se treffiprofiili ole ratkaiseva, joten ei paineita :D Itse olen löytänyt rakkaan Treffeistä, enkä kyllä muista että itse ilmoitus olisi laittanut sukat pyörimään jaloissa :)

• Aika harvoin näkee mitään erikoisia profiileja, mutta ei niiden mielestäni tarvitse mitään erikoisempia ollakaan. Kaikki eivät opiskele markkinointia ja ajattele asiaa niin hirveän vakavasti. On toki myös sellaisia profiileja, jotka antavat kirjoittajasta todella mukavan kuvan, mutta ne ovat harvassa.

Toki jos profiilissa ei ole käytännössä mitään kuin jotain ympäripyöreää löpinää (tai ei edes sitä), niin eipä tule kyllä otettua yhteyttä.

• on kerrottu selkeästi

- onko henkilö varattu vai vapaa
      -asuuko lasten kanssa vai yksin
      - millaista seuraa hakee
      - jotain omasta elämästä tai itsestä kokonaisina lauseina, kertovana tekstinä, ei yhden sanan luetteloina: hiihto, sali, uinti.... liikunta, mp.
      -adjektiivit eivät kerro mitään, sillä ne on subjektiivisiä arvioita
      - negatiiviset ilmaukset (kun kertoo, mistä ei pidä, mitä ei etsi jne,) antavat kertojasta negatiivisen vaikutelman. Yleensäkin on parempi kertoa itsestään kuin luetella sitä millainen toisen pitäisi olla. Negatiiviset ilmaukset ja haetun seuran tarkka määrittely antaa kirjoittajasta RAJOITTUNEEN kuvan.

Kaikki nämä tuli varmaan mainittua jo edellisissä vastauksissa. Hyvä profiili on avarakatseinen. Antaa kuvan ihmisestä, johon olisi kiva tutustua.

Yleensä miehet ilmoittaa ihannenaisen mitoiksi max 175 ja max 65 kiloa ja omat mitat on 180 ja 95. Tai 105. Jotain realismia siihenkin. Niitä ilmoituksia lukiessa, tulee väistämättä mieleen, että ei ole ihme että sitä "oikeaa" ei ole löytynyt.

• naisena

en jaksa noita ikäisiäni miehiä, joilla joka toisella pitää kuvassa olla moottoripyörä. Mies saattaa olla kypärä päässä, mutta kunhan pyörä näkyy....
        Ja sana "nuorekas" ällöttää.
        Tai mies, joka on vaikkapa yli viidenkymmenen ja on "miehenalku" tai "poikanen".
        Ja tosiaan, ikuiset "viinit ja kynttiläillalliset", nallekarhut, yhteenpötköönkirjoitukset, sytyttävä tekijä "sinä" ja vitsailu kielitaidosta ;), yäk.

• Isot kalat ui syvissä vesissä
        naisena kirjoitti:

en jaksa noita ikäisiäni miehiä, joilla joka toisella pitää kuvassa olla moottoripyörä. Mies saattaa olla kypärä päässä, mutta kunhan pyörä näkyy....
        Tai mies, joka on vaikkapa yli viidenkymmenen ja on "miehenalku" tai "poikanen".
        Ja tosiaan, ikuiset "viinit ja kynttiläillalliset", nallekarhut, yhteenpötköönkirjoitukset, sytyttävä tekijä "sinä" ja vitsailu kielitaidosta ;), yäk.

Tämä on minulla todella kärjessä turn off -listalla. Kielitaidon kohdalla: "on kehuttu", "kyllä, nam" ...

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• naisena kirjoitti:

...että joku muukin on samaa mieltä. Viini on ihan hyvää ja kynttilät kivoja, mutta ...
        Ja sitten joka toisella on harrastuksena marjastus ja sienestys! Minua ei mikään mahti maailmassa saisi tekemään kumpaakaan, joten ei kiitos!

• Lisäksi jos
        naisena kirjoitti:

nimimerkki on tyyliin; Yksinäinen, Lonely, Onneton, Jätetty, Petetty tms ruikutusta.
        Tai toinen ääripää; Unelmien prinssi/prinsessa,
        Mister/Miss-sexy, tms.
        Lisäksi nimimerkki pelkkiä umpimähkäisiä kirjaimia peräkkäin (löytyy esim. qwerty, jotka ovat näppäimistön 6 ekaa kirjainta, mautonta).
        Ja vielä ne tuhat new12345467 tai joku muu numerosarja, ei oikein mieliinpainuvaa.
        Tehkää nimimerkki joka kuvaa teitä jotenkin, harrastusta, olemusta, mieltymystä, lempinimi tai vaikka jos sulla on muurahainen tatuoituna niin ota nimimerkki siitä.

• oskari olematon

ei näille muijille kelpaa kun joku renttu tai elvistelijä, ollaan niin olevinaan jotain todella upeeta. oikeesti juoppoja ja läskejä haavemaassa eläviä peiliin rakastuneita !

• piece of cake

Ihan niin yksinkertainen kuin rehellinen siis joka suhteessa=vituttaa muita ihan helvetisti=minä nautin..

No simppelisti esim., ulkokultainen tv-naama lehmä jolle äitin suku määrää miten olla ja mennä..sellaiset suksikoot v-kuuseen.

Ei muuten ole ongelma..Löytyi jo vuosia sitten sellainen, mutta ei ainakaan näistä vegaaniviherpiipertäjähumaanifeministiakoista, jotka tykkäävät alumiinivannepuudeleista..

• haluaa aina vaan

Aina pitkän ja komean miehen.... Sillä ei ole väliä millainen nainen itse on.
        Jos pitkä ja komea mies viitsii vastata ilmoitukseen, niin ehkäpä myös miehellä on vaatimuksia naisesta. Kuka oikeasti komea mies haluaa sen xxl naisen, no rehellisesti ei kukaan.

Terv. älkää pettäkö itseänne ystävät kalliit. xxl nainen saa sen kaljun 155 pikän juopon ja taas se juoppo mies ei saa ketään, paitsi omaa kättä :-)

• on..

HYVÄ PROFIILI

on sellainen, jossa ihminen oikeasti kertoo itsestään! Ja myös siitä, mitä on hakemassa. Ja tietysti kertoo sen kaiken vielä rehellisesti. Ajatukset, mielenkiinnon kohteet yms. kertovat paljon enemmän ihmisestä kuin pituus ja paino. Ja jos profiilissa on kuva, niin hyvä kuva on sellainen, josta oikeasti näkee kasvot.

HUONO PROFIILI

on sellainen, joita on valitettavan paljon.. eli niissä ei kerrota itsestä yhtään mitään! Sellaiset profiilit saavat minut raivon partaalle, joissa joka otsikon alla on kaksi sanaa tai korkeintaan kaksi lausetta. Mitä sellainen kertoo ihmisestä? Ainakin sen, ettei viitsi yhtään vaivautua ja edes yrittää antaa hyvää kuvaa itsestään. Ja monilta tällaisen mitäänsanomattomien profiilien miehiltä tulee viesti, jossa on ehkä yksi lause, ja sitten lukee se "kysele lisää". Aaaargh! En todellakaan viitsi vastata sellaisille mitään. Ihan oikeesti, kun itse on panostanut omaan profiiliinsa ja kertonut siinä aika paljonkin itsestään, niin miksi minun tulisi nähdä se kaikki vaiva ja tehdä kaikki "työ" siinä tutustumisessa?

Ja monesti tulee mieleen, että useilla miehillä on niin karsee kuva profiilissaan, että olisi parempi olla laittamatta kuvaa ollenkaan, kuin laittaa sellainen kuva, joka ei taatusti saa kenenkään mielenkiintoa heräämään. Voisi vähän ajatella, millaisen kuvan itsestään laittaa. Koska jokaisesta ihmisestä, näyttipä miltä tahasa, voi saada edustavamman kuvan ja vähemmän edustavan kuvan.

• kertoo todella paljon

ko. henkilön tyylistä, mausta, arvostelukyvystä, itsekritiikistä, elämäntavoista jne.

• se tuokin
        kertoo todella paljon kirjoitti:

ko. henkilön tyylistä, mausta, arvostelukyvystä, itsekritiikistä, elämäntavoista jne.

.. toisaalta on. Mutta monet ihmiset ovat hurmaavia livenä, kun näkee kokonaisuuden, hymyn, kuulee äänen ja puhetavan jne. Ja jos yhdellä huonolla kuvalla pilaa sen, ettei edes kiinnosta tavata, niin se on harmi. Mutta tietysti jos ei kiinnosta panostaa yhtään profiiliinsa, kertoohan se ihmisestä aika paljon.

• samaa mieltä

olen, on tullut vastaan profiileita paljonkin miehiltä, jotka ei kerro itsestään juuri mitään, hyvä jos pituus ja paino on...sitten lähettää mulle viestin, että no kiinnostaisko tutustua...Siis kehen, kysyn vaan!!! Haloo!! Ei kuvaa, ei mitään...Mä itse en ole mikään kovin kaunis tai hyvännäkönen nainen, mutta oon silti koittanut laittaa profiiliini edes pikkasen paremman kuvan itsestäni...

• profiili ei

herätä mitään.En harrasta tätä vaikka sinkku olenkin.Erittäin epätodennäköistä että tätä kautta löytäisi jonkun kuka vielä asuisi suunnilleen samalla suunnalla.Kokemusta on myös kaukosuhteesta mitä en todellakaan suosittele kenellekään.

• ainakin nämä kliseet

"Tyypillinen kauris" ja muu horoskooppischeisse.
      "Ota selvää, kysele lisää, etsin jotain."
      "Moikka ota yhteyttä" eikä muuta.
      "Tavallinen likka, tavallinen blondi."
      "Grazy Love" ja mikä tahansa huono englanti.
      "Juoksut juostu, juoksuaika ohitse."
      "Onko vapaita herrasmiehiä enää olemassa?!"
      "En usko että täältä mitään löytyy."

• voisi

vielä lisätä kysymys kielitaidosta;"On kehuttu" tai liikkumisesta"liikun kyllä hyvin"Halloo,kuka lähtee tapailemaan tällaista huoraa.

• MIESTEN ILMOITUKSIA?
        voisi kirjoitti:

vielä lisätä kysymys kielitaidosta;"On kehuttu" tai liikkumisesta"liikun kyllä hyvin"Halloo,kuka lähtee tapailemaan tällaista huoraa.

Nuo kahden edellisen viestin jutut on melkein enemmän säänto kuin poikkeus miehillä.

On todella harvinaista, että miehen ilmoituksessa lukee kielitaidon kohdalla joitain puhuttuja kieliä.

• urospuolinen
        MIESTEN ILMOITUKSIA? kirjoitti:

Nuo kahden edellisen viestin jutut on melkein enemmän säänto kuin poikkeus miehillä.

On todella harvinaista, että miehen ilmoituksessa lukee kielitaidon kohdalla joitain puhuttuja kieliä.

ja mulla lukisi molemmat kotimaiset,englanti ja espanja jos tällaisen ilmoituksen laittaisin,mikä on epätodennäköistä vaikka sinkku olenkin.

• sillä vaikutelma on se
        urospuolinen kirjoitti:

ja mulla lukisi molemmat kotimaiset,englanti ja espanja jos tällaisen ilmoituksen laittaisin,mikä on epätodennäköistä vaikka sinkku olenkin.

että valtaosassa suomi24:lla miesten ilmoituksista haetaan salaista seuraa, seikkailuseuraa, seksiseuraa, ei kumppania sillä mielellä että haluttaisiin seurustella, tai yrittää saada aikaan parisuhde.

Ja niissäkin, jotka ovat hakemassa parisuhdetta, on "kielitaitonsa" mainostajia.

• varmasti
        sillä vaikutelma on se kirjoitti:

että valtaosassa suomi24:lla miesten ilmoituksista haetaan salaista seuraa, seikkailuseuraa, seksiseuraa, ei kumppania sillä mielellä että haluttaisiin seurustella, tai yrittää saada aikaan parisuhde.

Ja niissäkin, jotka ovat hakemassa parisuhdetta, on "kielitaitonsa" mainostajia.

oikeassa.Parisuhteen alku olisi kyllä mielestäni hiekkaan rakennettu jos se alkaisi seksin tarjoamisella.Ja "salaista" seuraa luulisi saavan helpommin livenä kapakoista jos sellaista haluaisi.

• kun miehen lukee 'kehuttu o...
        MIESTEN ILMOITUKSIA? kirjoitti:

Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa...Itsekehua pitää olla vaik väkisinki..näis deiteissä miestenpuolella ett huh..
        Tällaset pois koko deiteistä...

• meikäläiselle

sopiva profiilin esitystapa, kun olen kuuskymppinen, lihava, laiska ja muutenkin tyhjänpäiväinen äijän köriläs? Silti tekisi mieli tekstailla vaikka tuntemattomien ihmisten kanssa, kaikenmaailman asioista? Ulkomuotoni ei vain ole enää kovin edustava, muuhun lähempään tuttavuuteen kenekään kanssa. t. Pena

• Omaan silmään miellyttävä

Kuva, kuva ja kuva. Ilman kuvaa olevien profiileissa en edes käy kun aniharvoin. Mitä vaivautua.

• Poliittiset neuvonantajat

On secretagent

• tarvita kuvaa

Minulle tulee ilman kuvaa olevaan profiiliin aivan riittävästi yhteydenottoja. En pystyisi vastaamaan useammalle.

Kuva ei takaa mitään. Siellähän voi olla kenen kuva tahansa. Tai kuva voi olla oikeasta henkilöstä noin 30 kg sitten.

• ns sokkotreffeille
        tarvita kuvaa kirjoitti:

Minulle tulee ilman kuvaa olevaan profiiliin aivan riittävästi yhteydenottoja. En pystyisi vastaamaan useammalle.

Kuva ei takaa mitään. Siellähän voi olla kenen kuva tahansa. Tai kuva voi olla oikeasta henkilöstä noin 30 kg sitten.

Lähdetkö sitten ns sokkotreffeille näkemättä kuvaa ensin vai harrastatko vaan virtuaali tapaamista eli aikomustakaan itse treffeille? Itse en katsos sellaista harrasta. Samalla lailla sitä voi laittaa sinne sähköpostiin väärän tai ikivanhan kuvan kun profiiliinkin.

• käytät

valokuvaa, laita mahd. uusi. Henk. koht. löytäny vastaavia: Kuva 4 vuotta vanha. Vieraskirjan kommentit: Oletpa komee, oletpa nuorekas.(miehistä)
      Naiset vetää 4 ylimmäistä nappia auki puserosta. Paksu kerros huulipunaa ja kuva otettu monta vuotta sitten. Kehut: Oletpa makee ja seksikäs. Molemmat hih hauskoja ja en partnerikseni huolisi.

Sitten on näitä, joilla profiilit monta vuotta vanhoja, kerätään em kuvilla ns. vieraskirjaan kommentteja itsestä ja aatellaan, että olenpas minä hyvä ja kaunis.no joo.

• persoonallinen ja täysin

rehellisesti tehty.
      Lyhyesti ja ytimekkäästi elämän arvot ja tavoitteet. Mitä haluaa seuralaisestaan ja minkälainen hänen tulisi olla. Tietenkin myös se mitä ei missään tapauksessa siedä tai hyväksy.
      Kuvattomat profiilit ovat aina hälytysmerkki jostain salailusta. Kuva tärkeä siksi että sen perusteella voi päätellä herättääkö kyseinen henkilö kiinnostusta myös ulkoisesti.
      Seksiseuraa, treffiseuraa, elämän kumppania etsivien tulisi ilmaista ehdottomasti tämä seikka jotta voisi helpommin rajata hakunsa.
      Sen pitäisi olla pakollinen tieto jotta voisi myös laittaa vastuuseen harhaanjohtamisesta sellaiset pelurit jotka pitävät useampaa treffiprofiilia. Ylläpitäjä voisi tällöin myös seurata niitä jotka ovat räikeimpiä hyväksikäyttäjiä ja täten saada pois tukkimista näitä sivuja.

• Lapsia?

Latteudet onkin käsitelty aika kattavasti tässä ketjussa.

Miksei profiileissa ole pakollisena ilmoittaa onko niitä lapsia, vai ei? Jos lapsista ei ole mainittu mitään, niin todennäköisesti niitä on. Tämähän on aika tärkeä pointti, joka pitäisi ilmoittaa profiilissa, kun se kuitenkin jossain vaiheessa tulee ilmi.

• are78

minusta on hyvä olla rehellinen heti alussa, kaikissa meissä on virheitä, mut ku on rehellinen toiselle heti alussa, niin treffeillä ei toinen pety.

• eivät ole

rehellisiä edes itselleen.

Monet kuvittelevat antavansa itsestään rehellisen ja oikean kuvan. Itseään on vaikea arvioida puolueettomasti.

Mitä jos kerromme mitä ajatellemme elämästä yleensä. Se antaa meistä oikean kuvan.

• kirjasto-gona

Jossa ensin sanotaan että, kuvattomat profiilit ei kiinnosta ja hetken kuluttua väitetään, että ulkoisella olemuksella ei ole niin paljoa väliä kuin sisäisellä herras-miehisyydellä.

Varsinaista "naisen-logiikka"

Sitten havainto joka ei kuulu tähän kysymykseen, mutta on mielnekiintoinen. Kaikki suomalaiset naiset harrastavat likuntaa säännöllisesti.Kuitenkin suomalisten naisten ylipainoisuus lisääntyy, joten heidän tarvii syödä tosi epäterveelisesti.

• ei ole kuvaa...

työtehtävistä jos täällä on ja tiedän että on esim. mielenterveysasiakkaita niin en halua olla enää vapaa-ajallani tekemisissä eli ettei puurot ja vellit mene sekaisin...ja en todellakaan ole kuntosaliasiakkaaksi itseäni maininnut vaan päin vastoin ettei voisi enempää kiinnostaa kun joka tuutista tulee vain urheilua...:) onhan elämässä muutakin...joten olit täysin väärässä käypä katsomassa profiiliani...

• kirjasto-gona
        ei ole kuvaa... kirjoitti:

työtehtävistä jos täällä on ja tiedän että on esim. mielenterveysasiakkaita niin en halua olla enää vapaa-ajallani tekemisissä eli ettei puurot ja vellit mene sekaisin...ja en todellakaan ole kuntosaliasiakkaaksi itseäni maininnut vaan päin vastoin ettei voisi enempää kiinnostaa kun joka tuutista tulee vain urheilua...:) onhan elämässä muutakin...joten olit täysin väärässä käypä katsomassa profiiliani...

profiili on ?

• sen olla pitää

Profiilin pitää ehdottomasti olla aito. Kieroilut kyllä erottaa, heti herää epäilys, että tässä ei nyt ole kaikki kohillaan.

Kuva kertoo myös paljon. Esim sen, suhtautuuko henkilö itseensä avoimesti ja huumorilla vai yrittääkö antaa liian hyvää kuvaa.

Itseä ärsyttää kirjoitusvirheet ja välimerkkien olematon käyttö. Ylipäätään tekstistä pitäisi tulla sellainen fiilis, että sitä ei ole vain sutaistu, vaan sen tekemiseen on käytetty aikaa.

Ehdottomia inhokkeja on: "en nyt tiedä mitä kirjottaisin/mitä täällä teen, mutta kirjoitanpa nyt pari sanaa" -tyyppiset aloitukset. Eipä taida minuakaan sitten kiinnostaa, kun et itsekään tiedä mitä olet tekemässä...

Profiilia enemmän kertoo kirjoittelu henkilön kanssa. Siinä yleensä paljastuu varautuneisuus ja se millä meiningillä henkilö on tutustumaan lähdössä. Itselleni avoimuus ja aitous ovat tärkeimpiä kriteerejä sovitettuna samanlaisiin elämänarvoihin.

• Välskäri-Ville

....ja muutakin mitä ihan oikeasti haluaa, kirjoittaa elämänkokemusta ja näkemystä omaava henkilö ihan suoraan.
      .... "Carpe diem" on välitön turn out ! Sitävastoin luin juuri erään profiilin, jossa mottona oli ruotsalaistuneella Turkulaistytöllä "Carpe rectum"......viisarini värähti heti ! ;D)))

Ville-Vallaton

P.S; Kaikki keinotekoiset itsetuntohöpinät akateemisuudesta, punkusta,kyntteleistä jne....paskaa.

• Oman jo löytänyt
    • että elä

laita kiiti,pliis vanhaa kuvaa,se on aika noloa,kun kuvan esittämä henkilö onkin ihan eri kaliperiä,voi olla jo harmaa,ihan eri vuosikymmeneltä tai tukka jo lähtenyt,ei ole sitten naisen kiva nolostua,kun ei osaa oikein sanoa,että jaa,olitkos sinä se....

• kirjasto-gona

...sopinee kyllä molemmille sukupuolille.
        kyllä on niin vanhaa fotoa tarjolla.

• se nyt vaan on niin

Nettitrefeissä naama ratkaisee kaiken. Sisäinen kauneus on kaikilla - sisällä, ja sen nätin ulkokuoren alla.

• Kurppa-67

Kerro itsestäsi kaikki asiat päin vastoin.

• Ihan tuli mielen ettei sitä 100% ole olemassakaan.
      Ihan olemalla se oma itsensä pitäisi toimia.
      Jos minä etsisin parisuhdetta netistä panostaisin siihen mitä etsin en niinkään siihen mitä itse olen.
      Valokuva kartoo jo paljon ihmisestä ja millaisen laittaa sinne taas millaista etsii.
      Esim , "omalla " kasvokuvallani tuskin tärppäisi siksi se juuri on siellä.
      Itse lähtisin niistä lähtökohdista jotka on minulle tärkeitä , vähän tyylin..

"Vieläkö on vapaana tavallinen suomalainen mies jolla on silmää tavalliselle naiskauneudelle sen ollessa jo tovin päässä kukkeudestaan.
      Olet katkaissut napanuoran entiseen elämääsi niin ettei se laahaa perässä.
      Luurankoja en löydä kaapistasi vaan osaat olla suora ja rehellinen.
      Alkoholi ei ole sinulle ongelma eikä myös hoitavan lääkärin mielestä.
      Osaat olla oma itsesi verkarit jalassa kuin myös ilman niitä =)
      Sexistä et tee numeroa vaan osaat nauttia siitä...
      Jotain tähän tyyliin..
      Ne jotka on kaikkea muuta kuin tätä jättävät vastaamatta.. je jotka kiinostuu vastaavat .
      Kuten sanoin 100% ei olekaan.. ei hakijassa ei vastaajassa eikä elämässä ylensä.
      Että tällästä.

• on...

realistinen ja varustettu hyvällä kuvalla. Paljon on profiileita joissa nainen kertoo millaista seuraa hakee,mutta unohtaa olevansa itse tuiki tavallinen tavis. Ulkonäkö on kuin latoharakalla ja harrastukset sen mukaisia. Toinen ryhmä on sitten,haen elämääni rahoittajaa.Tämä ryhmä kertoo viihtyvänsä takkatulen loisteessa ja hyviä viinejä maistellen ja myös matkoille tekee mieli.Todellisuudessa tälle ryhmälle kelpaa ihan se lähiöstä löytyvä baari ja juomaksi maistuu joka viikonloppuna siideri ja laatikkoviinijuoma.Sitten on omana ryhmänä harrastuksena liikunta.Nämä naiset ovat todellisia liikkujia,mutta todellisuudessa liikunta jää muutamaan kertaan,ehkä kerran kaksi läpsytellään sulkapalloa ja salillakin ollaan käyty kerran hikoilemassa.Tässä oli profiileita,jotka ohittaisin heti.Kannattaa laittaa myös profiiliin tältä vuosituhannelta oleva kuva,jota ei ole muokattu.Olen tavannut useita naisia,jotka sitten livenä ovat olleet ylipainoisia plösöjä.En hae enään netin kautta seuraa,enkä voi suositella sitä muillekaan.

• ..

Hän, joka tämän ymmärtää.

En muuta toivo, kuin naisen, joka osaa lukea.

• nuub

Yksi ärsyttävä juttu naisten profiileissa ylitse kaiken on se, että "haetaan ystävää tai ehkä vähän muutakin". Tosta tulee heti sellainen olo, että missä tässä nyt oikein mennään, hakeeko se nyt treffipalstalla oikeasti vaan ystäviä vai mitä?

• nainen itsekin

että nainen haluaa pitää itsellään jonkinlaisen varuksen, ettei haluakaan suhdetta (seksiä), vaikka tutustuisi netin kautta mieheen, kävisi treffeillä, tapaisi parikin kertaa... jos mies ei sitten innostakaan. Naisillahan se menee usein niin päin, että kerran nähtyään ei oikein osaa ajatella mitään vaan ne tunteet (erilaiset, myös kiinnostus seksiin) voimistuu sitä mukaa kun oppii tuntemaan. Että ilmoitukseen tarttuva mies tajuaisi, että liikkeelle lähdetään ikään kuin ystävyyspohjalta, ja katsotaan mitä tulee.

Varaus siihen että 2 viikon treffailukaan ei vielä tarkoita mitään.

Tätä on vaikea selittää monille miehille, joiden mielestä kertanäkeminen riittää, jopa valokuva riittää, ja se sillä selvä peli: ollaan aivan ihastuneita tai sitten ei voisi vähempää kiinnostaa.

Tämä ero muuten on varmaan yksi suurimpia syitä, mikä tekee nettitreffeistä vaikeita. Toinen haluaa tutustua hitaasti, ja miettiä ajan kanssa onko mitään mahdollisuutta suhteelle, ja toisen mielestä jo valokuvasta näkee, onko mahkuja. :-)

• ystävyydestä

Nainen haluaa, että mies on ensin paras kaveri, hyvä ystävä. Jos ystävyys toimii, voidaan harkita suhdettakin. Jos ei tulla edes ystäviksi, suhdetta on aivan turha yrittää.

Näin ajattelevia naisia on varmasti paljon. Olisiko miehiäkin?

• profiilissa..

ratkaisee kuva. jos on oikein kaunis mies tai nainen kuvassa niin tottakai niihin kirjoitellaan ensin. tai kauniin miehen kuva herättää kiinnostuksen lähinnä naispuolisissa treffiseuran etsijöissä, miespuoliset nyt lähettää naisten hakuilmoituksiin vastauksia jatkuvasti oli kuvaa tai ei.

• pidä....

paikkaansa...ei miehet halua viestitellä jos ei ole kuvaa ja en voi laittaa työni puolesta ja jos he saa voi kiinnostaa, mutten laita hänelle kuvaani ennen kuin tunnen miehen...joten...luottamusta ei kovin moni ole herättänyt...

• yritys hyvä 10

musta profiilin ei tartekaan sisältää kaikkee,eikä niin tarkasti,jos joku vaan vänkin miellyttää,niin ainahan voi laittaa vastineeksi jotain viestii,sit sen näkee kuka ottaa yhteyytä ja kuka ei,eikä kaikki ole kirjailijoita ja hienojen juttujen kirjoittajia,kyllä sen sit huomaa kuka miellyttää,ja jos rohkeus riittää niin tapaamalla tietää sit sanoo enempi

• Nimetön

Juu nyt arvostelen (positiivisesti ja/tai negatiivisesti) vain naisten profiileja...

Suomalaiset naiset ovat valtaosaltaan liian rehellisiä, paljastavia (siis tulee ilmi henkilöllisyys, viimeistään parin kolmen viestinvaihdon jälkeen), anteeksi vain, sinisilmäisiä. He etsivät kaikenlaisia kumppaneita, ja avioliitossa olevienkin kanssa on tullut muutama sana kirjoitettua, ilman suurempaa vastaustulvaa. Tässä arvelen syyksi sen, että se oma karvakorva on sittenkin se kaikkein paras, vaikka fantaasiassa haluaisi sitä sun tätä...

Entisen Neukkulan alueelta peräisin Suomessa asuvien naisten profiilissa on usein liitteenä valokuvat, missä kohde (!) itse istuu parisängyn laidalla, tai muuten köllöttelee siinä herättääkseen ehkä jotain miehenpuolikkaiden mielikuvituksessa. Toinen valokuva-aihe on, että rouva nyt sitten seisoskelee jonkin kalliimman hintaluokan auton edessä. Kolmas tapa on, että valokuvat ovat jostain etelänmatkalta, missä palmupuut huojuvat tai kamelinpaskaa on varpaitten välissä. Nämä kaksi viimeisintä esimerkkiä ovat tyypillisiä entisen Neukkulan ihmisille, joilla on jonkinlainen tarve näyttää, että rahaa on ettei paskalle taivu (voisihan ne rahaliivit jättää viimeistään sinne huussin ovenkahvaan, jos ei muuten selviä). Niin että hyvät venelannad ja eestlannad, olkaa hyvät ja sopeuttakaa profiilinne paikallisiin tapoihin... :)

• nimi...

on tärkeä...koko luottamus perustuu siihen...ja samaa sanoisin miehillekin...en tee tuttavuutta jos en tiedä nimiä...:)

• löytää itselleen elämänkumppanin, mikäli hyväksyy ensimmäisen seurustelua ehdottavan."
      Tyylistä sanoi eräs naispankinjohtaja aikoinaan.

Onnistuneen kuvan lisäksi, on syytä miettiä millaisen kumppanin haluaa.

Ei ainakaan kannata laittaa kumppanin ehtoihin:

-ikä 18 - 100
      -paino 45 - 300
      -palkka 30 000 ->
      -lääkäri, rehtori, insinööri

Varsinkin, jos itse sattuu olemaan oppisopimuksella siivous-/rakennusfirmassa tms.

Saa vain kuvan epätoivoisesta etsijästä.

Sinänsä et kertonut millaista flaksia tarkoitit.

• numeraali

Yks tykkää tytöistä, toinen pojista, kolmas himoitsee mummoja, neljäs nai kaikkee liikkuvaa, viides vetää käteen, kuudes kadottanut todellisuuden, seitsemännellä seisoo tunnin yhtämenoo, kahdeksas haluu kahta, yhdeksäs yrittää varattuja, kymmenes kyntää vaimonsa vakoa jne. Makuja monia. Niin ilmoissakin. Kohderyhmä ratkaisee viestin sisällön ja "tuotelupauksen".

• Lapin Seita

Täällä ei,ole kukaan,kuitenkaan tosissaan!Katsovat ensin kasvokuvan,sitten pyytävät,kokovartalokuvan;)Jos ei miellytä,niin ei miellytä,vaikka profiilissa,olisi totta joka ainoa sana!Täällä "leikitään" ihmisten tunteilla;))Pitää laittaa,että hullu,huumorintajuton tollo,mummo etsii??Vanhaa tolloa vaaria!Sitten joku voisi,ottaa tosissaan profiilin!!Hyvää onnea etsintään...Itse en,siihen usko enää...!!!Hyvää Kevättä kaikille!

• Kyrpiintyny koko ämmämeininki

Joten kaik vosut maan ja veenuksen
        väliltä,vetäkää vaikka vittu päähänne,
        teikäläisille ei kelpaa yhtään ja mikään,
        paskaakos pörräätte sivustolla kusettamas
        yksinäisiä poikamiehiä,suksikaa wittuun!!!

• kielenkäyttös
        Kyrpiintyny koko ämmämeininki kirjoitti:

Joten kaik vosut maan ja veenuksen
        väliltä,vetäkää vaikka vittu päähänne,
        teikäläisille ei kelpaa yhtään ja mikään,
        paskaakos pörräätte sivustolla kusettamas
        yksinäisiä poikamiehiä,suksikaa wittuun!!!

on jo varmaan yksi syy ettei naiset kinnostu, käytöstavat kunniaan...
        No kerropas mikä se sun profiilis nimimerkki on niin me naiset tsekataan ja kerrotaan mikä on mennyt vikaan.
        Tai selaa tää keskustelu läpi ja ota opiksesi.
        Koskee tietysti käytöstäsi ja olemustasi myös livenä, ei vain profiilissa.
        Jos tuntuu että ikinä ei natsaa kumppanin etsinnässä, tee seuraavat toimenpiteet:
        Siisti suusi, törkeä kielenkäyttö ei viehätä ketään.
        Mene suihkuun.
        Pese hampaasi, korjauta tarvittaessa.
        Mene parturiin.
        Osta siistit kropallesi ja tyyliisi sopivat vaatteet ja kengät (ei välttämättä tarkoita kalliit)
        Tuttavuutta tehdessäsi, älä ensimmäisenä ole vonkaamassa sänkyyn, useimmilla mielenkiinto tyrehtyy siihen, sen ehtii myöhemminkin.
        Siivoa kotisi jos aiot sinne jonkun joskus kutsua.
        Tarkista tekstisi kun kirjoitat profiiliasi tai viestittelet jonkun kanssa, korjaa kirjoitusvirheet, pikaviestittelyssä ne ovat jonkin verran ymmärrettäviä.
        Pyydä joku ottamaan sinusta useita kuvia ja valitse niistä paras. Voit rajata kuvaa jos et halua koko ympäristön näkyvän siinä. Jos on paljon taustaa ympärillä, hukkuu itse tyyppi siihen.
        Ole rehellinen, valhe paljastuu kyllä ja se sitten siitä.
        Muista että sinun on turha haukkua muita jos et kelpaa kellekään, vika/viat ovat sinussa, tee niille jotain.

• Nimetön
        kielenkäyttös kirjoitti:

No kerropas mikä se sun profiilis nimimerkki on niin me naiset tsekataan ja kerrotaan mikä on mennyt vikaan.
        Jos tuntuu että ikinä ei natsaa kumppanin etsinnässä, tee seuraavat toimenpiteet:
        Mene suihkuun.
        Mene parturiin.
        Osta siistit kropallesi ja tyyliisi sopivat vaatteet ja kengät (ei välttämättä tarkoita kalliit)
        Tuttavuutta tehdessäsi, älä ensimmäisenä ole vonkaamassa sänkyyn, useimmilla mielenkiinto tyrehtyy siihen, sen ehtii myöhemminkin.
        Tarkista tekstisi kun kirjoitat profiiliasi tai viestittelet jonkun kanssa, korjaa kirjoitusvirheet, pikaviestittelyssä ne ovat jonkin verran ymmärrettäviä.
        Pyydä joku ottamaan sinusta useita kuvia ja valitse niistä paras. Voit rajata kuvaa jos et halua koko ympäristön näkyvän siinä. Jos on paljon taustaa ympärillä, hukkuu itse tyyppi siihen.
        Muista että sinun on turha haukkua muita jos et kelpaa kellekään, vika/viat ovat sinussa, tee niille jotain.

Tyypillistä naisen settiä...
        Että vika on aina miehessä,
        naiset on aina täydellisiä...
        Voi pyhä perseenreikä,ei voi
        paljo muuta sanoa,joku naine
        vois aikusten oikeest sanoa
        mikä piru teitä riivaa,mikään
        ei kelpaa,teki niin tai näin...

• Nimetön
        kielenkäyttös kirjoitti:

Mene suihkuun.
        Mene parturiin.

Profiili on vastakohta,
        tämä vaan kyrpiintyneen
        poikamiehen purkaus...

• oot tehny
        Nimetön kirjoitti:

Tyypillistä naisen settiä...
        Että vika on aina miehessä,
        naiset on aina täydellisiä...
        Voi pyhä perseenreikä,ei voi
        paljo muuta sanoa,joku naine
        vois aikusten oikeest sanoa
        mikä piru teitä riivaa,mikään
        ei kelpaa,teki niin tai näin...

ihan konkreettisesti?
        Pessy hampaat?
        Kerro oikeesti miten olet yrittäny tehdä vaikutuksen kumppaniin?
        Jokaisen se on onnistuakseen kuitenkin tehtävä, niin miehen kuin naisen...

• jotenkin hupaisaa

kun nimimerkki on esim. Pertti36 ja nimimerkin alla lukee mies 40.
      Silloin sitä miettii että onko toi todella roikkunu täällä 4 vuotta...
      Ei välttämättä heti herätä mielenkiintoa.

• h2o

että joku jättää kertomatta profiilissaan olevansa
      liikuntavammainen. Pyörätuolilla treffeille saapuva henkilö on silloin ihan jotain muuta, kuin olettaa
      saattaa, jos asiasta ei ole kerrottu etukäteen.

Eikö tällaisissa asioissa pidä ole extrarehellinen,
      kuten myös siinä, jos on ihan hirvittävän lihava tai
      jotakin muuta vastaavaa.

• Miljardi pettymystä

Omaani ruuvaillu täsä
      vuoden pari,ja aina
      sama lopputulos,ei
      naisia vaan kiinnosta...

• Quesas

Hei!
      Minut ainakin tyrmää joka kerta, jos mies etsii vain pientä, hoikkaa tai urheilullista naista ja me normaalit, suomalaisvartaloiset tai pyöreämmät jäämme pois listalta. Eiväthän miehetkään ole kaikki atleettisia tai hoikkia. Miksi naisen sitten pitäisi olla? Onko se ruumiinrakenne todella niin tärkeä, eikö tärkeämpää olisi korvien väli, ajatukset, kaikkinainen yhteensopivuus? Vai etsittekö Te miehet naista vain näyttelyesineeksi?
      Tästä asiasta minä aina ärsyynnyn ja hyppäään tuollaisen ilmoituksen ohi hetipaikalla.

• #mies#

..moni tai ainakin minä kun se on mieleinen malli, eikö sitä saisi sanoa siellä? Itseasiassa jouduin profiiliin ko. asiasta maininnan laittamaan kun senmalliset naiset jotka eivät minua "sytytä" turhankin innokkaasti ottivat yhteyttä ja aikaavievää kohteliaasti vastata perusteluineen "kiitos, mutta ei kiitos tälläkertaa"

• Kyse on...

ennemminkin seksistä ja sen toimivuudesta ja
        haluttavuudesta. Voiko ketään ihmistä syyttää siitä, jos ei sytytä pyöreä? Tietenkin jos ei seksillä ole niin väliä...Silloin on ehkä eri juttu. Ja onhan niitäkin miehiä, jotka haluavat sen ison tai pyöreän. Ja useimmat naisetkin näköjään haluavat urheilullisen tai hoikan tai normaalin (mitä ikinä se tarkoittaakaan...).

• Quesas
        Kyse on... kirjoitti:

ennemminkin seksistä ja sen toimivuudesta ja
        haluttavuudesta. Voiko ketään ihmistä syyttää siitä, jos ei sytytä pyöreä? Tietenkin jos ei seksillä ole niin väliä...Silloin on ehkä eri juttu. Ja onhan niitäkin miehiä, jotka haluavat sen ison tai pyöreän. Ja useimmat naisetkin näköjään haluavat urheilullisen tai hoikan tai normaalin (mitä ikinä se tarkoittaakaan...).

Perustelet ihan hyvin. Jos haluaa vain hoikan, sitten haluaa, mutta enemmistö suomalaisista naisista taitaa olla pyöreänsorttisia. Minulle ei tulisi mielenkään laittaa vaatimukeksi hoikkaa tai urheilullista tai muuta ulkonäköön viittaavaa. Minulle ovat muut arvot tärkeämpiä. Mutta meitä on moneen junaan ja se on varmasti hyvä. Useimmille kuitenkin on ottajia...

• Masturbator2009

Me miehet emme halua mitään ylipainoisia dinosauriksia sänkyyn. Hoikat muijat on nami-nami!!!!!!!!!!

• Quesas
        Masturbator2009 kirjoitti:

Me miehet emme halua mitään ylipainoisia dinosauriksia sänkyyn. Hoikat muijat on nami-nami!!!!!!!!!!

Ja te miehet itse olette kaikki niin hoikkia ja komeita poikia :)) ??

• jalsjfl

Mies etsii naista, joka on hoikka ja muodokas, just juu, siis jokin muovinen vai, harva aito nainen on molempia.

• nainen vai esine
        jalsjfl kirjoitti:

Mies etsii naista, joka on hoikka ja muodokas, just juu, siis jokin muovinen vai, harva aito nainen on molempia.

Olen joskus miettinyt, että mahtavatko ne miehet jotka kovaan ääneen julistavat, että eivät syty jos naisella on liikaa painoa, edes ymmärtää mitään ihmissuhteista, rakkaudesta, välittämisestä jne. vaan ainoastaa siitä että seisooko, vai eikö seiso. Että he ymmärtävät parisuhteen seksinä. Kaava menisi jotensakin näin.

Kaunis nainen > seisoo > rakastan.
        Ruma nainen > ei seiso > en rakasta.

Äitini on yli kaksi kertaa isäni kokoinen ja sellaista rakkautta ja välittämistä mitä heidän välillään on ei voi kuin kadehtien katsella.

Eli sinä nainen joka et ole hoikka, etkä muodokas, ole onnellinen, ettet kelpaa miehelle, joka syttyy vain hoikista naisista. Hän ei ehkä olisi se paras kumppani muutenkaan.

• puutnain
        Masturbator2009 kirjoitti:

Minkä hiivatin takia pitää sitten juosta rintojen perässä? Jos vain hoikat mallit kelpaavat, niin voisivat sitten jättää rauhaan.

• Virya

Terve ihminen ei hae netistä kumppania, ainakaan tosissaan.

• Terve yrittäjä

Mistä ne muut yh-äidit etsii kultaansa vai eikö ne tarvi??
        Mistä vammaiset etsii kumppania vai eikä ne tarvi??
        Mistä kolmivuorotyöntekijät etsii kumppania vai eikö ne tarvi??
        Mistä kapakat jättäneet juopot etsii vai eikö ne tarvi??

Tuossa vain muutama esimerkki joille netti on tullut kuin taivaan lahjana.

• fenk-ku

...nörtit ja muut, jotka emme tykkää ryyppäämisestä tai pinnallisesta biletyksestä mitenkään erityisemmin, emmekä niistä harrastustemme parissa viihtyvästä muutamasta naisesta löytäneet (tai ehtineet valloittaa) sitä Oikeaa tai muuten sopivaa?

Nettihän on just hyvä! Kiitos sen, ei tarvitse mennä mihinkään pitsinnypläyskerhoon pelkästään naisen iskemisen vuoksi.

• Zzzz....
        Terve yrittäjä kirjoitti:

Kuka nyt v***u jaksaa selailla jotain v***n deittiprofiileja kun netti on täynnä ilmaista pornoa?? Eläköön runkkaaminen...

• Virya
        Terve yrittäjä kirjoitti:

Terveille ihmisille tulee terveitä lapsia, jos kumppani on löytynyt luonnollisissa olosuhteissa. Yh-äideillä on ollut jo mahdollisuus, olisi panostanut siihen. Ihmissuhteet eivät ole kulutustavaraa.

Netti on siis taivaan lahja niille, jotka eivät saa kumppania luonnossa? Ilmankos nykylapset ovat omituisia, virtuaalilapsia...

• Virya
        fenk-ku kirjoitti:

...nörtit ja muut, jotka emme tykkää ryyppäämisestä tai pinnallisesta biletyksestä mitenkään erityisemmin, emmekä niistä harrastustemme parissa viihtyvästä muutamasta naisesta löytäneet (tai ehtineet valloittaa) sitä Oikeaa tai muuten sopivaa?

Nettihän on just hyvä! Kiitos sen, ei tarvitse mennä mihinkään pitsinnypläyskerhoon pelkästään naisen iskemisen vuoksi.

...virtuaalisesti?

• fenk-ku
        Virya kirjoitti:

...virtuaalisesti?

...ihmisiä yhtä hanakasti myös tosielämässä? Onneksi ei suuremmin tarvitse olla kaltaistesi kanssa tekemisissä.

• Virya
        fenk-ku kirjoitti:

...ihmisiä yhtä hanakasti myös tosielämässä? Onneksi ei suuremmin tarvitse olla kaltaistesi kanssa tekemisissä.

Onko jotain muutakin elämää?

• fenk-ku
        Virya kirjoitti:

Onko jotain muutakin elämää?

Ei muuta sanottavaa. Moro.

• Virya
        fenk-ku kirjoitti:

Ei muuta sanottavaa. Moro.

Kannattaa kokeilla ihan itse.

• Nimetön
        fenk-ku kirjoitti:

eronneet tai jätetyt, eihän ketään voi pitää suhteessa väkisin jos se on mennäkseen niin menee, vaikka mitä yrittäisi tai lesket...jotka ei juokse kuppiloissa...niin mistä hakea seuraa? jos ei pidä tanssimisesta eikä halua kunnella karaokebaarissa humalaisten nuotinvierestä laulamista...eikä halua istua kirkoissa eikä satu olemaan golffaamiseen rahaa saati mökkeihin...niin mistä?

• ---
        Virya kirjoitti:

Kannattaa kokeilla ihan itse.

Ei tuo tyhmä lehmä kuitenkaan tajua mitä haet takaa vaikka miten taivuttelet ja taittelet rautakankea.

• Virya
        --- kirjoitti:

Ei tuo tyhmä lehmä kuitenkaan tajua mitä haet takaa vaikka miten taivuttelet ja taittelet rautakankea.

Mun todellisuus on mun todellisuus, ja teidän on teidän. Eiköhän jokainen osaa itse tyydyttää omat tarpeensa. Mutta mistä on kysymys, jos ei sitä kumppania löydy edes netin kautta? Mitä jos kurkkaisitte välillä sinne webbikameraan vaikka sitten...

• Virya
        Nimetön kirjoitti:

eronneet tai jätetyt, eihän ketään voi pitää suhteessa väkisin jos se on mennäkseen niin menee, vaikka mitä yrittäisi tai lesket...jotka ei juokse kuppiloissa...niin mistä hakea seuraa? jos ei pidä tanssimisesta eikä halua kunnella karaokebaarissa humalaisten nuotinvierestä laulamista...eikä halua istua kirkoissa eikä satu olemaan golffaamiseen rahaa saati mökkeihin...niin mistä?

Missä te ihmiset elätte? Ihmisiähän näkee päivittäin! Kaikkialla. Ei todellakaan tarvitse lähteä kapakkaan tms. Tässä tullaankin taas tähän suomalaisten pidättyväisyyteen... Arka-sanaahan ei saa missään nimessä kenestäkään käyttää, joten sanotaanko nyt sitten vaikka, että ujoja ja huolestuneita ovat.

• Oletko ihan tosissasi? Pidän itseäni ihan tervejärkisenä naisena, olen koulutettu ja hyvässä työpaikassa. Tämä on ihan yhtä hyvä tapa etsiä seuraa kuin mikä muu tahansa. Ravintoloissa en jaksa istua, enkä usko kaupan kassajonoihinkaan...

• Virya
        villasukka5 kirjoitti:

Oletko ihan tosissasi? Pidän itseäni ihan tervejärkisenä naisena, olen koulutettu ja hyvässä työpaikassa. Tämä on ihan yhtä hyvä tapa etsiä seuraa kuin mikä muu tahansa. Ravintoloissa en jaksa istua, enkä usko kaupan kassajonoihinkaan...

Eikös sellainen usko ole hyvin perusteltua, joka on kunkin elämässä toimivaksi todettu? Mä voin siis hyvin uskoa kassajonoihin, koska ne ovat toimineet mulla. Nettiä en ole kokeillutkaan, koska mä olen parhaimmillani luonnossa. Mikä sulla on parhaiten toiminut? Mistä sä olet löytänyt elämäsi miehen?

• qwerty200903

En ymmärrä miksi esim. miehet yleensä etsivät netistä seurustelukumppania. Nettihän on täynnä ilmaista pornoa ja maksullisiakin naisia löytyy vaikka kuinka paljon esim. täältä pk-seudulta. Avioliitot on perseestä ja lapset ovat inhottavia. Älkää hyvät miehet sortuko mihinkään ns. "kunnolliseen" ämmään ja perhelämään. Eläköön runkkaus...

• lasjfjaö

Hääohjelmissa monet parit ovat nykyään löytäneet toisensa nimenomaan netistä jopa USA:sta asti kumppanin. Minä ainakin uskon nettideittailuun paljon enemmän kuin kapakkatuttavuuksiin.

• 30-v nainen

*ei minkäännäköinen mies etsii "kaunista ja urheilullista naisseuraa"
      *viitaukset "emäntään", "tytöntylleröön", "elämänsulostuttajaan"
      *epätoivoisuus: Kokeillaan nyt tätäkin vielä!
      *viittaukset äitiin tms: Joka äidin unelmavävy
      *itsensä ylenmääräinen kehuminen
      *entisten naisten haukkuminen
      *typerät lainaukset: Hetkeksi en sulle rupia!!!!
      *ilman paitaa peilin kautta itse otetut kuvat, vaikka olisi kuinka hyvä kroppa!!!
      *itsensä väheksyminen ja epämääräinen kuvailu: Olen tämmönen tavallinen suomalainen mies
      *pahat kirjoitusvirheet
      *henkilökohtainen viesti, jossa kysytään ainoastaan: Mitä kuuluu? Mitäs sinne? Mitäpä neito? Kiinnostaisko?
      *huono nimimerkki: "komeamies", "komistus", "naistenmies".. tai suoraan seksiin viittaavat
      *negatiivisuus yleensä. Yksikin turkulainen mies haukkui heti alkuunsa profiilitekstissään turkulaiset naiset huonojen kokemustensa takia!!
      *liian pitkä profiiliteksti
      *huono tai epämääräinen profiilikuva, jos kuvan laittaa, laittaisi sitten hyvän
      *liian yksityiskohtainen teksti.. Kerrotaan heti ihan kaikki, mitä on tullut elämän aikana tehtyä ja missä käytyä. Tulee fiilis, että tuolle ei varmaan kelpaa mikään.

• WhyAreYouSuchAnIdiot

Mitä jää sitten jäljelle? XD

• turnoffit

Mun totaalinen turnoffi on naiset jotka listaa pitkiä litanioita turn offeistaan.

• 37v nainen

- tupakointi
      - koiran omistaminen (olen allerginen)
      - teinikieli (en vain voi sietää teinikieltä kun kuitenkin etsin itseni ikäistä miestä)
      - lähetetään viesti vaikkei olla toisen profiilia ilmiselvästi luettu lainkaan
      - profiili joissa ei oikeasti kerrota mitään, ja viesti jossa ei myöskään kerrota mitään, eipä siitä hirveästi jutun juurta kiskota
      - profiilissa pitkät selostukset siitä miten tähän ei lainkaan uskota eikä tällaista olla ikinä ennen harrastettu mutta laitetaan nyt tänne sitten jotakin kuitenkin... BLAA BLAA BLAA

Hyvä profiili on sellainen, jossa oikeasti kerrotaan itsestä hyvällä suomenkielellä eikä yritetä vääntää mitään väsynyttä vitsiä. Kuva ei ole pakollinen, ei minullakaan ole kuvaa, kuvan voi vaihtaa sitten sähköpostilla. Jos profiilissa lukee vain "kysy lisää" niin ei se hirveästi innosta yhteyttä ottamaan.

• samanikäinen mies

omaa tekstiäsi!

Oliko hyvää suomenkieltä?

• ..............................

Täysi "turn-off" on KUVATON ilmoitus!!!!!!!!!!! Semmoiseen en vastaisi vaikka olisi kuinkamoista tekstiä...

• samataasen

Naisilla tuntuisi olevan liian kriittiset ilmot tyylin ei kirotusvireitä,ei tupakkaa,ei baaria,ei liian vanhaa/nuorta lihavaa/laihaa/fiksua/tyhmää ja ei kynttilän valoa ja takkatulta viinilasi kädessä.
        Vaikea on löytää noin 40 kymppistä naista muualta kuin netistä.Baareissa ne ei luuhaa,kadulla vaikea tutustua.
        No p*rkele jos ihan oikeastii haluaisi sen oikean kanssa istua takan edessä ja olla vaan tai puuhastella jotain kivaa.
        Saahan sitä olla oma itsensä ja dorkailla baareissa jos siltä tuntuu tai kirjoittaa ihan väärin ja joskus haista jopa hielle.
        Parisuhde kuitenkin perustuu tietääkseni lopulta syvään ystävyyteen jossa alussa on vaaleanpunaiset lasit päällä ja sitten luottamus ihmiseen.
        Pitää lopetta rommin juonti kun taas tekstiä tulee joka palstalle.

• samataasen
        samataasen kirjoitti:

Naisilla tuntuisi olevan liian kriittiset ilmot tyylin ei kirotusvireitä,ei tupakkaa,ei baaria,ei liian vanhaa/nuorta lihavaa/laihaa/fiksua/tyhmää ja ei kynttilän valoa ja takkatulta viinilasi kädessä.
        Vaikea on löytää noin 40 kymppistä naista muualta kuin netistä.Baareissa ne ei luuhaa,kadulla vaikea tutustua.
        No p*rkele jos ihan oikeastii haluaisi sen oikean kanssa istua takan edessä ja olla vaan tai puuhastella jotain kivaa.
        Saahan sitä olla oma itsensä ja dorkailla baareissa jos siltä tuntuu tai kirjoittaa ihan väärin ja joskus haista jopa hielle.
        Parisuhde kuitenkin perustuu tietääkseni lopulta syvään ystävyyteen jossa alussa on vaaleanpunaiset lasit päällä ja sitten luottamus ihmiseen.
        Pitää lopetta rommin juonti kun taas tekstiä tulee joka palstalle.

Ja ne kuvattomat ilmoitukset ymmärrän hyvin .
        Kaikki eivät asu kasvottomissa suur-kaupungeissa ja pikkukylässä naapurisi kyllä kertoo kirjoitus virheesi joita tulee deitti ilmoon.

• Kaikkea nähnyt

Hyvä profiili: Rehellisesti kirjoitettu, koska valheella on lyhyet jäljet. Tässä minulle vastanneita ja tapaamiani miehiä. I mies kertoi; "olen pitkätukkainen", todellisuudessa hän oli kalju, niskassa muutama haiven. Miehen aikuiset pojat sensijaan hyvännäköisiä ja siistin pitkätukkaisia. II mies "etsin elämän kumppania"; todellisuudessa mies oli jo kihloissa ja hääpäiväkin määrätty. Panikoi kovasti, koska avioiduttuaan joutuisi muuttamaan tulevan vaimon luokse kaupunkiin vaimon työn takia. Itse asui luonnonkauniilla paikalla maaseudulla, eikä olisi halunnut muuttaa niin kauniilta paikalta pois, pihassa tekolampikin. III mies; "olen tanssitaitoinen". Todellisuudessa lenkkarit jalassa kännissä lähiökapakan parketilla diskoa. Ja olen saanut jonkinlaisen kuvan miehistä, jotka haluavat hoikan, pitkähiuksisen ja mahdollisesti hyvännäköisen naisen. Nämä miehet ovat olleet yleensä alkoholisteja, eivät välttämättä kaljamahaisia kuitenkaan. Kyllä ulkonäölläkin on merkitystä, mutta tärkeimpänä asiana pidän kuitenkin "kemioiden kohtaamista". Alkoholistin luonne on todella vaikea, vaikka hänellä olisi ulkonäöllisesti mahdollisuus saada se hyvännäköinenkin.

• samataasen

Kyllä näin on ,jos oikeata suhdetta haluaa vaikka samaan sukupuoleen niin valheella on v*tun lyhet jäljet.
        Itse olen hetero ainakin mieleltäni (tiedä vaikka muuttuisin).
        Paskapuhe helpottaa omaa elämää ei suhteen luomista tuntemattomaan.näin ainakin ajattelen.
        Mikä luokitellaan alkoholistiksi 3-6 annosta viikko vai joka päivä kännääminen.Normi töissä käyvät tuskin pystyy joka päivä kännäämiseen eli vaihto ehdoiksi jäävät työttömä,merimiehet ja muut pitkiä vapaita saavat...
        Jos vedän pullon rommia kerta kuukaudessa niin olen tilastollisesti holisti.
        Jos juon joka päivä tuopin tai kaksi niin olen normaali.....TÄH
        Siis mikä on alkoholisti muukuin siitä riippuvainen niin kuin narkkari ?.

• päivi marita
        samataasen kirjoitti:

Kyllä näin on ,jos oikeata suhdetta haluaa vaikka samaan sukupuoleen niin valheella on v*tun lyhet jäljet.
        Paskapuhe helpottaa omaa elämää ei suhteen luomista tuntemattomaan.näin ainakin ajattelen.
        Mikä luokitellaan alkoholistiksi 3-6 annosta viikko vai joka päivä kännääminen.Normi töissä käyvät tuskin pystyy joka päivä kännäämiseen eli vaihto ehdoiksi jäävät työttömä,merimiehet ja muut pitkiä vapaita saavat...

ja tärkein vaikka olisi pikkirillin kokoinen??
        Se on ainakin yleisin kuva ainakin suomi24 palstalla, kertoo kaiken miehestä.

Mutta kun ei ole kunnon miestä ei ainakaan näillä palstoilla on vain "äitin poikia" tai juoppoja luusereita tai narsistisia itseään kikoloiksi kuvittelevia älykääpiöitä.

• jos kumppani
        samataasen kirjoitti:

juo samalla tavalla kuin sinä, pienet iltahönöt joka päivä taikka sitten viikonloppuna perseet olalle koko perheen voimin. Jep Jep...en huolis en

• Kokemuksella

Turn off:
      - teinikieli keski-ikäiseltä
      - yritetään vedota "äidillisiin" tunteisiin mm.ruskeat "simmut", nallemainen, halipula jne.
      - liian pitkät jaaritukset, vaatimuslistat, jonninjoutava höpinä
      - "kysy lisää"
      - en ole koskaan ennen, mutta yritän nyt näin...
      - yhden sanan tai lauseen ilmoitus
      - agressiivisuus, kiroilu

Turn on:

- ei liian lyhyt, eikä pitkä asiallinen ilmoitus jossa kerrotaan selvästi ilman lapsenkieltä mitä halutaan
      - häivähdys huumoria, ei liian vakavahenkinen tai tiukkapipoinen
      - hyvää suomen kieltä, kikkailut pois
      - ei runoja
      - ennakkoluuloton

• hyvinvarustettu....

ja rikas mies etsii seuraa juopoista xxxl-hampaattomista yksinhuoltajanaisista. Rohkeasti yhteyttä.

Nim. "otathan poskeen"

• gggggggggggdsgf

Tossa ei voi olla mitään moraalisesti väärää ku saksalaiset tappaa toisiaan.

• jt68

Vastasin kerran yhden nais ihmisen lähettämään ilmoitukseen. Oikeastaan mikään mitä se nainen kirjoitti, ei pitänyt paikkaansa, ja kuva tietenkin vielä puuttui. Ei ollut kuulema kameraa, mutta kamera kännykällä näytti rouva kovasti soittelevan. Kasvotusten nähtynä ja tunnin tarinoituna lopautti kiinnostuksen justiinsa. Ei sillä että ulkonäkö olisi tärkein asia, mutta miksi valehdella ikänsä, painonsa, harrastuksensa, yms... oikeastaan kaiken mahdollisen? Näkeehän ne sporttiset harrastukset, iät, koti-olot...livenä ihan välittömästi. Ei 50:sta ylensyöneestä ja juoneesta saa sporttista 25:sta neitoa oikein mitenkään. Melkoisen epätoivoista miehen hakua. Valehtelu ja peittely tuskin kovin pitkälle kantaa.

• janskupansku

Tämmösille EI, EI ja EI!: mood_indigo
      Jo palautteesta näkee, että on vinksahatnut jotenkin :/

• todellakaan...

...miellyttää.

Itse ainakin vaihdan profiilia kuten kalsareita, eli kuukausittain :)
      Erilaiset jutut - erilaista juttuseuraa.
      Ja juttuseuraa olen aina saanut, hieman provosoivilla profiileilla.
      Ihan perus-lällyä jos laittaa niin eipä siinä juuri juttuun pääse.

Mutta niin tai näin, ajanvietettä ja paha tapa, jopa harrastus muiden vähäisten joukossa.

t. USB2 - jo v2001 naisia netissä naurattanut netti-pelle.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe