Osoitatko julkisesti tunteita seurustelusuhteessa ollessasi? Pussailetko, halailetko, kosketteletko?
Voisitko seurustella sellasen kanssa jolla olisi täysin eri tavat kuin sinulla asian suhteen?
Onko tässä eroa, minkälaista oli lapsuuden kodissasi? Näitkö koskaan vanhempiesi hellyydenosoituksia?
TUNTEIDEN OSOITTAMINEN
5
366
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ollessani tekisin kyl noita kaikkia kaksin ollessa, mutta ei musta julkisesti oo tarvetta tollaselle. Miksi sitä meen rakkautta tarvis pakolla julkisesti mainostaa. Se riittäisi, et kaksin ollessa hellyyttä riittäisi.. Tietty nyt joskus halata voi julkisesti tai jotain, mutta ei se musta oo pakollista.
En muista hirveesti nähneeni hellyydenosoituksia kotona. Puheissa lähinnä sellasta vitsailua, mitä nyt vanhoilla pariskunnilla aina on.. suhteesta. Usein toisen käyttäytyminen peilautuu suhteessa. Ei mua häiritse sekään, että toinen ei halua pussailla tai kävellä käsi kädessä, muttei toisenlainenkaan käytös.
Kotona vanhempien pussailut ja halailut olivat/ovat arkipäivää. Teininä se oli kiusallista, vieläkään en ihan kestä katsoa päin;)- muttei antaa
Naisethan veisaa tätä samaa virttä aina: "Haluan romanttisen miehen". Se tarkoittaa suomeksi että nainen haluaa miehen joka näyttää tunteensa mutta jolle naisen ei tarvitse tehdä samoja palveluksia.
- vänkyrä-nainen
peräänkuuluta sitä romantiikkaa miehessä. En itsekään itseäni romanttiseksi voisi kutsua.
Hellyys ja läheisyydenkaipuu sen sijaan on ihan eri asia, kuin romanttisuus. Kyl mä toiselle hellyyttä annan siinä missä itsekin sitä kaipaan, mut ei sen oo pakko olla julkista.
Miut on opetettu siihen... Oppisin kyllä poiski siitä, vähän riippuu sit mitä tyttöystävä sietää/tykkää
kotona ei noita paljon näkyny.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402746Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742306- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1132190Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201987Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979- 621934
- 881721