Nyt "viralliseen" paastoaikaan viitaten; pystyisitkö luopumaan jostakin neljäksi viikoksi?
Shoppailusta, Miehen logiikasta, lihasta, alkoholista, tupakasta?
Mistä voisit luopua? Uskallatko kokeilla?
Mistä pystyisit luopumaan
7
202
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ja alkoholista. Kummastakin oon ollut pidempiäkin aikoja erossa, kuin 4 viikkoa.
- ,,,,,,,,
luopua seksistä. Kun sitä ei ole ollutkaan...;)
- sdftgi
mutta tästä törkypalstasta ei moni luovu, valitettavasti
tietyistä jutuista, tietyistä herkuista.
Lihasta on tänä vuonna vaikea luopua, koska en tietyissä työtilanteissa pysty valitsemaan ruokaani. Muuten se olisi helppo. Alkoholista olis helppo luopua, koska olen ollut pitkiä aikoja juomatta, pidempiä kuin neljä viikkoa. Nyt se liittyy mm. muutamaan tulevaan sosiaaliseen, harvinaiseen tapahtumaan ja näistä tilanteista en halua luopua.Shoppailu oli kanssa melko helppo, koska en sitä mitenkään "harrasta". Tiettyjä tarpeellisia juttuja on kuitenkin neljän viikon aikana hommattava, joten se ei käy. Tää miehen logiikka olisi tietty yks. Sitä vielä harkitsen. Paranisikohan palstan taso, jos mä jäisin pois?tosin en ole poltellut yli vuosikymmeneen.
-Alkoholista
-TV:stä
-netistä
-töistä- MMies
En shoppaile ja taitaa olla juurikin joku 4 viikkoa, kun viimeksi palstailin, liha ei mikään ongelma, eikä alkoholikaan, mutta tupakka onkin sitten kinkkisempi juttu. Juu, en uskalla muita ihmisiä ajatellen, mutta muuten ajatuksena kiehtova.
Sinänsä toi "luopuminen" on vain omien (tai ympäristön) tottumusten muuttamista- ei kyse sinällään ole selkärangasta varsinaisesti vaan pelkästään lihan heikkoudesta. vois olla sellanen haastava - en muista noin pitkää jaksoa ilman ko. herkkua, mut hyvän asian puolesta (mikä niin hyvä muka olis) voisin yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536